PABO.NL

www.pabo.nl
 
5.0 (43)

43 PABO.NL reviews

 
(8)
 
(8)
 
(4)
 
(9)
 
(16)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
51 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Oplichters

Beoordeling 
 
1.0

Waarschuwing! Absoluut niet bestellen bij deze webshop. Ze leveren niet en je moet er tig keer achteraan mailen om je bestelling te annuleren. Ik heb daar nog steeds geen bevestiging van en ook geen geld terug. Tip voor anderen gedupeerden dien een klacht in bij Thuiswinkel.

V
Was deze beoordeling nuttig? 10 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.5

Hallo,

Ik heb pas een maand geleden Pabo online ontdekt maar wat een feest! Ik heb er denk ik al voor een paar honderd euro besteld en alles netjes, goed verpakt en redelijk snel geleverd. Ik bestelde vroeger altijd uit de pabo catalogus en dat ging eigenlijk ook altijd goed.

Verder niets negatiefs over te melden.

gr, Lucas

L
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review

Oplichters!

Beoordeling 
 
1.8

Heel slechte ervaring!
Eerst besteld met keuze erbij om achteraf te betallen. Na 8 dagen nog steeds geen mail dat het verstuurd is, heb via de mail gevraagd om bestelling te annuleren was het gewoon geanuleerd. Toen was het vanwege “verhuising”.. maand later andere bestelling geplaatst en gelijk betaald via İdeal, 10 dagen later was het steeds niet verzonden. Ik heb mail gestuurd dat ik wil het dan anuleren en geld terug- krijg ik reactie dat het staat al verzendklaar en kan niet meer geanuleerd worden.. Na 5 dagen steeds geen mail dat het verzonden is, heb ik ze gebeld - hoor ik dezelfde verhal?! - het staat verzendklaar en annuleren niet mogelijk en ze zijn niet op de hoogte waneer ik het krijg , duurt langer vanwege verhuising. Wtf?! Als het staat in de doos klaar open het maar weer en ik wil mijn geld terug! Op de mails reageren ze niet meer, geen paket en geen geld terug dus

K
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

Gerard op 23 Augustus 2018

Klopt...het zijn stelletje oplichters.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd en bij sommige online bedrijven krijg je je geld binnen 3 dagen terug maar bij Pabo ? Ik moet smeken al 4 weken lang en nog heb ik mijn geld niet terug. Niets bestellen bij deze oplichters mensen.

Reageer op deze review

Onprofessionele organisatie

Beoordeling 
 
3.0

Door de onverwacht lange levertijd van een product had ik besloten het product te annuleren.
Ondanks e-mail correspondentie en telefonisch contact wacht ik nog steeds op teruggave van mijn geld. Inmiddels zijn we 4 weken verder. Het is voor mij de laatste keer dat ik iets bij de organisatie heb besteld.

K
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Discreet? Niet dus

Levering 
 
1.0

Er werd een open doos bij de buren afgeven. Zij konden zo kijken wat erin zat. Lekker is dat. Er zat wel een stropje plakband over de doos, maar had geen enkele kleefkracht. Er zat ook geen extra vulling in de doos. Pabo besteed nauwelijks aandacht aan het inpakken. Geen logo op de doos is echt iets anders dan zorgvuldig omgaan met bestelde waren. Discreet is ook iets anders dan anoniem. Helaas heeft pabo daar geen enkele boodschap aan.

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Pabo heeft mij bedrogen

Beoordeling 
 
2.5

Ik had voor 130 euro een bestelling geplaatst net voordat Pabo failliet werd verklaard. Ik heb de bestelling nooit ontvangen. Wel heb ik het geld uiteindelijk teruggekregen, maar niet dankzij Pabo.

Eerst heb ik meerdere e-mails gestuurd naar klantenservice@pabo.nl, maar zelfs na bijna een maand heb ik nog steeds geen reactie gehad.

Toen keek ik op mijn PayPal account. Ik had via PayPal betaald met mijn credit card. Nadat ik op mijn betaling aan Pabo had zag ik dat er rechtsonder op de pagina een optie was genaamd "Een probleem melden". Als je daarop drukt kun je als type probleem "Ik heb het object dat ik heb gekocht niet ontvangen" aangeven. Daarna krijg je gelegenheid om een bericht te schrijven. Ik heb gewoon uitgelegd dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen en dat ik meerdere malen contact heb gezocht met Pabo om hier verheldering over te krijgen.

Zodra je de melding hebt verstuurd begint er een proces waarbij ze antwoord proberen te krijgen van Pabo (volgens mij ook via klantenservice@pabo.nl). Waarschijnlijk wordt de inbox van dit adres niet meer gecontroleerd. Hoe dan ook, na ongeveer twee weken had Pabo niet gereageerd op PayPal's melding en zo doende is mijn geld teruggestort op mijn credit card rekening.

Ik spoor iedereen aan om hetzelfde te ondernemen, hoe klein het bedrag ook was dat je vergoed bent. Pabo heeft geen recht op ons geld als zei hun deel van de transactie niet na zijn gekomen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Hi,

Even een waarschuwing. Wilde gebruik maken van Pabo sale in combinatie met Grouponactie. Bij groupon staat uitdrukkelijk vermeld dat je deze combinatie kan gebruiken. Op groupon al 1300+ vouchers gekocht. Dus ze hebben het heel goed gedaan..

Anyway ik heb dus op zaterdag mijn bestelling ingevoerd. Maar toen ik wilde betalen. Kon mijn bestelling niet correct worden verwerkt. Wel apart want ik had wel een bevestiging gekregen van mijn inschrijving op mijn email terug ontvangen. Maar mijn bestelling is letterlijk verdwenen.

Toen ik daarna opnieuw een bestelling wilde plegen..kon ik geen gebruik meer maken van mijn groupon code. Op zondag is dezelfde probleem.

Maandag heb ik contact kunnen opnemen met Pabo. Kreeg ik allerlei excuses te horen.
Eerst dat het product was uitverkocht. Toen bleek dat de producten gewoon ruim op voorraard bleek te zijn. Kreeg ik te horen dat verschillende acties niet met elkaar te combineren valt.
Uiteindelijk was de geboden oplossing... gewoon tegen de normale prijs alsnog bestellen.

Zo werkt dat natuurlijk niet. Echt onacceptabel gedrag. Ben benieuwd bij hoeveel andere mensen deze problemen heeft voorgevallen. Echt een kwalijke zaak als er opzet achter schuilt. Gewoon om grouponvouchers te verkopen.

Anyway het is mogelijk om je geld terug te krijgen als je minder dan 7 dagen geleden je groupon had gekocht.

A
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Aimée op 06 Oktober 2014

Shit, had ik dit maar eerder gelezen. Dit is mij nu ook gebeurd, want ik had de code ingevuld en dacht dat alles prima was. Totdat ik inderdaad wilde afrekenen, kreeg ik een fout melding. Daarna probeerde ik de code opnieuw en was die code niet meer geldig.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Wat zijn ze klantvriendelijk bij de Pabo, gister mijn bestelling ontvangen, is er een verkeerd jurkje geleverd. Vraag ik per telefoon om een nieuwe verzending van het juiste jurkje, kan dat pas als ze mijn foute jurkje retour hebben gekregen... Zij sturen iets op wat totaal niet overeenkomst met mijn bestelling!1
Ik zeg dat ik de verkeerd geleverde bestelling vanmiddag retour stuur maar dat ik graag het jurkje morgenavond aan wil en of ze dat vandaag dan willen verzenden, moet ik opnieuw betalen met verzendkosten erbij!!!
Wat een onbeleefde manier om zo met klanten om te gaan.
Wij zullen voortaan ergens anders bestellen!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Eef op 08 April 2015

Ik heb precies het zelfde te horen gekregen. Eerst retouren dan pas sturen ze het juiste product op. Het advies wat ik kreeg was het artikel opnieuw bestellen. Dit heb ik gedaan alleen nou was het product niet meer in de actie waar door ik als nog extra heb bij moeten betalen voor her zelfde product maar dan zonder korting

Reageer op deze review

niet werken product en zelf oplossen en uitzoeken

Beoordeling 
 
6.0

Ik heb iets besteld bij Pabo. Het bestellen ging snel.
Eerste pakket kwam binnen en toen bleek dat er niet alles in zat en dat er een nalevering kwam.
Hier eerder totaal niet over geinformeerd. Het andere kwam pas 14 dagen laten binnen waarschijnlijk.
Uiteindelijk toch ontvangen na 1 week maar blijkt het product niet goed te werken.
Bel je de klantenservice en dan moet je het opsturen, moet het bekeken worden en dan word er bepaald of je een nieuwe krijgt of je geld terug. Blijkbaar kan dit nog al even duren zei de klantenservice.

Slecht dat ik een hoop moeite moet doen over een product wat hun defect opsturen.
Dat vind ik nog niet het ergste. Maar moet waarschijnlijk ook nog 2 weken wachten op mijn product.
Echt heel slecht dit. Ik raad anderen af om hier iets te kopen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Pabo op 16 Februari 2018

Beste Kim,

Het spijt ons dat je een defect item hebt ontvangen. Onze klantenservice vraagt inderdaad om defecte artikelen aan ons terug te sturen. Op die manier kunnen wij controleren of dit artikel inderdaad defect is en dit wordt dan ook als zodanig doorgegeven aan onze leverancier. Dit doen wij ter verbetering van onze producten. Omdat dit hygiënische artikelen betreft, dienen we hier op deze manier mee om te gaan. Blijkt het artikel niet kapot te zijn, dan kunnen wij dit onmogelijk terug in de voorraad boeken om het door te verkopen.
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je deze uiteraard stellen via onlineserviceteam@service.pabo.nl.

Groetjes,
Monique
Webcare Team

roger.huygens1@telenet.be op 20 Juli 2018

heb-maar-helft-van-bestelling-ontvangen-maar-heb-wel-alles-betaald-heb-al-10-keeer-gebeld-altyd-wachten-in-gesprek-komt-myn-2-deel-nu-nog

Reageer op deze review

Wacht al weken op mijn bestelling

Ik heb 3 weken geleden iets besteld. Na een week kreeg ik een gtrack and trace zodat ik het pakket kon volgen was mijn pakket ineens uit de route genomen en terug gestuurd. Nu weer een week verder nog steeds niets gehoord. Ben bang dat ik niets meer krijg en mag hopen ooit mijn geld terug te krijgen gezien de reacties die ik nu helaas te laat op het web zie. Voortaan toch maar eerst wat onderzoek doen naar de reviews.

E
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Goede ervaringen! Snel geleverd en niet te duur. Lekker makkelijk bestellen vanachter de computer op pabo.nl. Weet je in ieder geval zeker dat het betrouwbaar is.

I
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

slecht leveren, niet luisteren

Beoordeling 
 
3.0

Via vakantieveiling.nl een kortingsbonnetje gekocht, mezelf over de drempel gezet en een speeltje voor mezelf besteld. Af laten leveren bij een DHL-parcel oppikpunt want thuis laten afleveren leek me niet zo'n goed idee. Tot zo ver zo goed. Netjes bericht dat het pakketje was verzonden en werd ook mooi op tijd afgeleverd. Pakje opgehaald, er bleek iets in te zitten wat ik niet had besteld. Melding gedaan en pakje terugsturen. Dat kan anoniem volgens de website. Niet dus, het DHL-parcelpunt wil alle details. Waar moet het naar toe en wie ben ik. NAW, geboortedatum, telefoonnr en emailadres wil ze weten. 2 Dagen later telefoon van Pabo, er wordt een nieuwe opgestuurd. Naar het huisadres... Dat wil ik niet. Met heel veel heen en weer bellen en mopperen (het kan niet anders, het is al verstuurd, ze heeft pauze, enz.) wordt het pakje onderschept en gaat retour Pabo. Een week later, mail van Pabo. Waar moet geretourneerde pakje naar toe, naar een DHL-parcelpunt dus. Nee hoor, ondanks alle moeite en uitleg wordt het pakje naar mijn huisadres gestuurd. Gelukkig ben ik op moment van afleveren thuis en kan ik 'm net voor mijn kinderen bij de deur zijn, zelf aanpakken. Geen goede ervaring dus met Pabo.nl, de kans dat ik er opnieuw iets bestel is vrijwel nul.

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Pabo op 06 Maart 2017

Hallo Joris,

We hebben vanochtend gereageerd op je review op Trustpilot met de vraag of je ons een email met je klantgegevens en de gegevens van de betreffende parcelshop toe wilt sturen. De retourcode PPO is voldoende voor DHL en verdere gegevens van de ontvanger hebben zij niet nodig.

Zodra we je email ontvangen zoeken we ook uit waarom je pakket naar het verkeerde adres verzonden is.

We zien je email graag tegemoet op onlineserviceteam@service.pabo.nl

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Joris op 20 Maart 2017

Beste Tessa, zo ging het aan de telefoon en met de mail ook, opnieuw indienen en dan komt het goed. Niet dus. Goed dat jullie proberen te verbeteren maar ik laat het hierbij.

Reageer op deze review

2 uur verloren, 3 betalende telefoontjes armer en bedriegelijke reclame

Beoordeling 
 
1.0

gedurende 2 uur proberen een bestelling te plaatsen, toevoegen in winkelwagen was mogelijk, het winkelwagentje bekijken en dus ook de actiecode invoeren niet, 1ste telefoontje armer na 1 uur proberen, reactie: log eens uit, verwijder al de artikelen en probeer opnieuw

1 uur later, na veel geduld want supertrage site, werkt het en blijkt de actiecode met sticker eigenlijk bullshit te zijn. Toch even gebeld om te checken aangezien het via de site enkel mogelijk is 1 actiecode in te voeren terwijl op de reclame een actiecode staat en een sticker “ja, ik wil korting” met nog een bijkomende code en op de 2de pagina de vermelding: “de 100€ korting + gratis vibrator worden direct aan jouw online bestelling toegevoegd” en dus hier gaat het niet meer over 100€ korting waardebons maar puur over korting. Opnieuw een telefoontje armer om te kijken hoe het daarmee zit.

Volledige conclusie: er wordt dus niets 100€ korting toegevoegd, maar waardebonnen terwijl op de 2de pagina heel duidelijk de zin staat om de 100€ korting direct toe te voegen, niet 100€ waardebons! Wat is het gezever dan van en een actiecode te geven en dan een bijkomende sticker die alleen maar de schijn opwekt dat er 100€ direct verrekend of toegevoegd wordt terwijl na mijn 3de telefoontje het alleen maar om verschillende bonnetjes zou gaan waarvan maar 1 per bestelling kan gevoegd worden en er niet eens iets korting is, 0€, 0%, letterlijk niets op deze bestelling terwijl er bovenaan boven de actiecode mooi staat: “plak hier de sticker: ja ik wil korting" Welke korting??? Vroeger bij hen besteld en nooit echt te klagen gehad, maar dit is echt bedriegelijk en wat een tijdverspilling!!

I
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar, Onbeschoft en niet klantvriendelijk

Beoordeling 
 
1.0

Koop niet bij dit bedrijf! Op 07-12-2014 een bestelling geplaatst op 24-12-2014 nog steeds niets ontvangen, 5x een mail gestuurd nauwelijks reactie. 4x duur 0900 nummer gebeld totaal al meer dan 4 euro kwijt geen pakket, hoofdkantoor gebeld helaas wij kunnen niets voor u doen advies koop niets bij dit bedrijf je krijgt je pakket toch niet en het geeft je enorm veel frustraties!

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Rob op 04 Januari 2015

De volgende keer zou je bij de concurrent Love4You.nl eens moeten proberen. Ik heb daar nu 2x besteld en perfecte geleverd gekregen. Ik heb ze zelfs een keer gebeld voor extra informatie over een product en ik kreeg na 19.00 zelfs nog iemand aan de lijn. Toevallig heb ik zojuist hier bij reviewspot een goede recensie bij ze achter gelaten. Dit bedrijf doet iig wat ze beloven en perfecte service. Een echte aanrader voor de volgende keer!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.3

Het is zeker niet altijd de goedkoopste webshop wat betreft artikelen in dit spannende genre maar Pabo.nl is wel betrouwbaar en dat is ook wat waard. Ik wil geen glijmiddel of speeltje hebben wat irriteert bijvoorbeeld. (dat had ik eens met een potje rommel uit België).

Ik bestel niet vaak bij Pabo maar ben erg tevreden over verzenden en de service van Pabo.nl.

U
Was deze beoordeling nuttig? 6 2
Reageer op deze review

Slecht service

Beoordeling 
 
1.5

i bought an item and after couple days i got nothing and i have contacted the service , they told me they are renewing magazine and my item will take longer to deliver, fine no problem , after couple days still nothing , and I sent email and they said my item is being sent and I should get email of tracking information , sill nothing , waited couple days and sent new email and again I get same ( automatic ) email I got first time about renewing magazine and blabla.....

K
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Pabo op 07 December 2016

Hello,

We're very sorry that you haven't received your parcel yet.

We kindly ask you to provide us with your customer details, so we can look into it. Our email address is onlineserviceteam@service.pabo.nl Please mention that you reviewed us on Reviewspot.

Kind regards,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Zeer onbeschofte medewerkster

(`Bijgewerkt: Maart 03, 2016)

Bestelling geplaatst, verkeerde thuis bezorgd gekregen. Vervolgens het artikel retour gedaan via het formulier en tegelijk het juiste artikel erop gezet. Dit werd keurig geleverd alleen met weer verzendkosten. Daarom even telefonisch contact gezocht.
Klantenservice gebeld (2x). Een medewerkster aan de telefoon gekregen. Tjonge zeg, deze mevrouw moet per direct een cursus communicatie krijgen. Zo ga je niet met mensen om.
Ik heb haar heel netjes mijn verhaal verteld en ze bleef maar onbeschoft en grof met haar antwoorden. Uiteindelijk vroeg ik haar of ze altijd zo met haar klanten omgaat en ze verbrak de verbinding. Nou jaaaaa zeg..... Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb een klachtenformulier ingevuld en deze verstuurd. Helaas vergeten de naam erop te vermelden. 
Als ik terug denk aan het telefoongesprek ben ik nog met stomheid verslagen. 
Mijn man heeft dezelfde mevrouw aan de telefoon gehad en ook hij is zeer onbeschoft door haar te woord gestaan. 
Hij zei dat de Pabo op deze manier klanten verliest, haar antwoord was dat ze daar niet mee zat en het prima was dat wij dan geen klant meer zouden zijn. En wederom heeft ze opgehangen.



S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Pabo op 29 Februari 2016

Beste Shayenne,

Het spijt ons dat de contacten met onze klantenservice niet naar tevredenheid verlopen zijn.

We vragen je vriendelijk om je bestelgegevens door te sturen naar onlineserviceteam@service.pabo.nl, zodat we kunnen kijken hoe we het probleem rondom de verzendkosten op kunnen lossen en om hier intern na te kijken wat er precies gebeurd is.

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.3

Mijn ervaringen met de online shop van Pabo.nl zijn uitstekend! Online bestellen is makkelijk en de producten worden na enkele dagen keurig thuisbezorgd waarna de pret kan beginnen ;-)...

Groetjes Geertje

MK
Was deze beoordeling nuttig? 6 3
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.5

Wegens een probleem met product de klantenservice gemaild. Op de website staat dat je binnen 2 dagen een reactie krijgt, helaas duurde dit bijna 3 weken(!) en het antwoord was ronduit teleurstellend.

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Pabo op 12 April 2016

Beste Karin,

Het is ons streven om emails binnen 2 werkdagen te beantwoorden, maar in sommige gevallen moeten wij navraag doen bij andere afdelingen of zelf iets uitzoeken om een antwoord te kunnen geven. Het spijt ons dat we in jouw geval niet aan ons streven hebben kunnen voldoen.

Indien je ons een email stuurt met je klantgegevens, kijken we graag voor je na wat er precies gebeurd is. We vragen je hierbij vriendelijk te vermelden dat het om een klacht op Reviewspot gaat. Ons emailadres is onlineserviceteam@service.pabo.nl.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Verkeerde bestelling slechte afhandeling

Beoordeling 
 
4.0

Vandaag pakket opgehaald met 2 bestelde producten althans dat was de bedoeling. Er zat 1 besteld product in en het andere bestelde product (twv 41.99) niet. In plaats daarvan een dvd voor mannen die van mannen houden. Gebeld met de klantenservice. Konden niets betekenen dan dvd terug sturen. Als zij hem ontvangen hebben sturen ze het juiste product. Jammer dat wij nu moeite moeten doen en langer wachten zonder enige compensatie.

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Pabo op 11 Oktober 2017

Beste Suzanne,

We vragen je vriendelijk contact op te nemen via onlineserviceteam@service.pabo.nl, graag kijken we dan na of we hierin nog iets voor je kunnen betekenen.

Groetjes,
Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review
51 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

PABO.NL informatie

Foto's

Pabo

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee

Externe links

Telefoonnummer
085 130 847 8