Details van de beoordeling

Typhone
GSM Webshops

WAARDELOOS

Beoordeling 
 
1.7

Ik heb hier een nieuwe telefoon besteld, die constant aan de lader moest liggen, omdat de accu het nog geen dag volhield.Ik verzocht Typhone mijn geld terug te geven, maar ze wilden het oplossen door een nieuwe accu te sturen. Nu enkele maanden later heb ik nog steeds geen accu en word ik steeds aan het lijntje gehouden, zo, dat ik de consumentenbond in moet schakelen om mijn recht te halen, dit is ècht een waardeloze winkel die totaal geen service verleent, niet mee in zee gaan mensen! Ik heb inmiddels elders een goede telefoon gekocht, omdat ik voor mij werk nu eenmaal niet zonder kan.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Marit, Typhone.nl op 22 Mei 2015

Beste Rensink,

Mijn oprechte excuses voor de late reactie, maar ik wil je graag alsnog helpen. Kun je me wellicht een e-mail sturen naar service@typhone.nl met je ordernummer, zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen? helaas kan ik op basis van bovenstaande gegevens niets voor je doen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Marit, Typhone.nl

Rensink op 22 Mei 2015

daar heb ik wat aan ja, aan die excuses van je, zoals je hierboven kunt lezen heb ik een maand geleden al elders een goede telefoon gekocht en het enige wat ik wil is mijn geld terug, dat hebben jullie geweigerd!

Reageer op deze review