Simpel

 
5.9 (25)

SIMPEL is een voordelige SIM-only aanbieder. Je hoeft bij Simpel geen dure telefoon te kopen. In de webshop kun je zeer gemakkelijk de voordeligste gsm of het goedkoopste abonnement vinden. De abonnementen en tarieven van Simpel zijn helder en transparant. Alle tarieven staan zeer overzichtelijk op de tarievenpagina vermeld. De reclamecampagnes van Simpel worden vaak vertoond op de nationale televisie maar ook de dagbladen staan vol met advertenties. Op de aanbiedingen pagina van Simpel vindt je de huidige aanbiedingen. Simpel is de grootste sim-only aanbieder van Nederland. Een andere grote sim only speler is Simyo. Simpel heeft geen winkels en biedt geen toestellen aan. Daarom kunnen zij zulke lage prijzen aanbieden. Onlangs heeft Simpel ook de snelheid van mobiel internet verhoogd, dus voor alle klanten hebben zij een passend abonnement! Bovendien geven ze gratis onbeperkt sms'en weg bij alle internetbundels.

Kredietcheck bij Simpel.nl?

Simpel.nl doet geen kredietcheck en je hoeft ook geen kopie paspoort of bankafschrift op te sturen. Je kunt gewoon je huidige nummer houden en Simpel.nl regelt de overstap. Grote SIM only concurrenten van de gsm shop zijn hollandsnieuwe en GSMwijzer.

Simpel ervaringen

25 reviews voor Simpel

 
(6)
 
(5)
 
(6)
 
(4)
 
(4)
Gemiddeld 
 
5.9
 
6.4
 
6.6
 
4.7
 
6.1
Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Levering
Service
Prijs
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Gemiddeld 
 
2.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Een extreem slechte provider die zijn klanten besteelt

Ongelooflijk slecht!

Verbijsterend slecht, mijn ervaringen met Simpel: dit is een door en door onbetrouwbaar bedrijf. Op 12 september een abonnement afgesloten met nummerbehoud. Het enige dat in deze transactie goed ging was het incasseren van 30 euro van mijn rekening, dat gebeurde binnen een uur, daarna liep het vast.

Om te kunnen overstappen moest ik het nummer van mijn SIM-kaart doorgeven. Dit heb ik gedaan, maar ik kreeg tien dagen later, op 22 september, bericht dat het nummer niet klopte.Nog eens nagekeken, nummer was correct (hoe moeilijk kan het zijn om wat cijfers over te schrijven?) en dit zo gemeld. Voor de zekerheid een foto van de SIM-kaart erbij.

Op 30 september bericht dat ze de gegevens hadden ontvangen en nu handmatig (?) het verzoek zouden verwerken.

Op 12 oktober gevraagd hoe het ervoor stond. Op 18 oktober kwam het antwoord: wat is uw vraag? (houdt Simpel geen dossier bij?).

Het hele dossier weer dezelfde dag opgestuurd, enige reactie een autoreply met de verzekering dat ik binnen twee dagen antwoord zou ontvangen. Op[ 29 oktober weer gemaild, behalve de autoreply geen antwoord. Op 5 november weer gemaild, geen reactie.

Telefonisch contact levert ook niets op: nadat je een half uur in de wacht staat, wordt de verbinding verbroken of krijg je een bandje met de boodschap "deze afdeling is gesloten".

Simpel verschuilt zich achter een postbus, reageert niet op mail en is telefonisch niet bereikbaar. Alle kenmerken van internetfraude dus.

Ik heb nu gevraagd om maar die dertig euro terug te storten, maar uiteraard komt hier ook geen reactie op. Dit is het businessmodel van Simpel: er is geen enkele intentie om te leveren wat je aanbiedt, je incasseert eenmaal dertig euro activeringskosten en verdwijnt dan met de noorderzon.

Sterk af te raden, ga niet met Simpel in zee, dit bedrijf steelt van zijn klanten.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Onbereikbaarheid in het buitenland en onverklaarbare kosten

In de zomer van 2015 heb ik een abonnement bij Simpel afgesloten. Tot 2016 ben ik hier redelijk tevreden mee geweest, op één ding na. Ik ben toendertijd overgestapt van en abbonement van 1GB internet bij T-Mobile naar een abbonement van 2GB bij Simpel, wat onderdeel is van T-Mobile. Waar ik met 1GB internet vaak de laatste paar dagen van de maand over mijn bundel ging, was dit bij 2GB bij Simpel nog eerder. Vreemd, want mijn datavebruik is niet erg intensief. Ik gebruik het voornamelijk voor whatsapp en uiteraard scroll ik ook wel eens door andere social media heen, hier moet ik bijzetten dat ik wanneer ik 3G aan heb staan, ik geen filmpjes op Facebook/Dumpert/Youtube, noem het maar op, kijk. Dit was een vreemde situatie, maar acceptabel omdat het abbonement zo goedkoop was (€13,50 per maand).

In mei 2016 kreeg ik een rekening van €34,-. Dit betekent dat ik €20,50 over mijn bundel was gegaan. Op 27 mei heb ik een SMS bericht gehad met de melding dat ik 100% van mijn internet had verbruikt, dit wil zeggen dat ik in vier dagen tijd €20,50 aan kosten heb gemaakt, terwijl ik op mijn werk en thuis gebruik maak van WIFI en mijn data uitzet. Vervolgens heb ik eerst via mail contact opgenomen met Simpel om uitleg te krijgen. Ik kreeg een no-reply mail terug met veel schrijf- en spelfouten waarin mij duidelijk werd gemaakt dat ik de details op mijn factuur op Mijn Simpel kon zien. Hier is echter alleen te zien dat ik €20,50 aan extra internetkosten gemaakt heb, verder niets.

Ik heb dit naast me neer gelegd in de hoop dat het een incident was. In augustus 2016 is het helaas weer raak. Ik wist dat ik deze maand geen WIFI zou hebben op mijn werk waardoor de kans aannemelijk zou zijn dat ik over mijn bundel zou gaan. Hierdoor heb ik een plafond ingesteld, in eerste instantie op €26,-. Een week geleden kreeg ik een waarschuwingsSMS dat ik mijn plafond bijna had bereikt. Ik heb toen mijn plafond verhoogd naar €31,- en mijn internet uitgezet, zo kan ik in gevallen van nood altijd nog mijn internet aanzetten. Tot het moment van schrijven heb ik mijn internet nog niet aangehad. Tot mijn verbazing heb ik afgelopen zondag wel een SMS bericht gehad met daarin de melding dat ik mijn plafond heb bereikt.

De dag erop gelijk Simpel maar gebeld om uitleg te vragen, na wederom 20 minuten in de wacht werd ik te woord gestaan. De medewerkster moest een aantal dingen uitzoeken en zette mij wederom in de wacht. Een kwartier later was ze bij me terug. Ze vertelde me hetzelfde als dat ik in mei heb gehoord. Wij zien dat je op 26 augustus je plafond hebt verhoogd en dat je op 26 augustus voor het laatst gebruik hebt gemaakt van data, correct. Ze wist me ook te vertellen dat ik op op het moment van het verhogen van mijn plafond ik direct €6,- heb verbruikt waardoor ik mijn plafond direct weer bereikt had. Dat dat SMS bericht een paar dagen later pas bij mij binnenkwam, konden zij zogezegd niets aan doen. Ze mogen mijn gedetailleerde datagegevens ook niet verstrekken in verband met privacy. Die gegevens die zijn ergens te vinden, als Simpel ze zelf niet mag verstrekken, probeer dan op zijn minst te vertellen waar ik ze dan kan vinden.

Dit gebeurde niet, wel komen ze met oplossingen. Het kan namelijk volgens Simpel zo zijn dat mijn telefoon data verbruikt wanneer ik gebruik maak van WIFI en mijn data uitstaat. Nu ben ik geen telecomspecialist, maar ik weet wel dat een telefoon geen data verbruikt wanneer dataverbruik volledig uitstaat. Ook het zoeken naar WIFI signalen zou data kosten volgens Simpel, maar nogmaals, wanneer alleen WIFI is ingeschakeld en dataverbruik niet, zal een telefoon geen data verbruiken.

Daarnaast ben ik ook niet bereikbaar in het buitenland (Duitsland, België, Spanje) met verschillende toestellen. Het reactie hierop was dat ik mijn roaming aan had staan en dat ik dus gewoon had moeten kunnen bellen. Wanneer Simpel nog iemand nodig heeft die haar klanten goed, vriendelijk en met de juiste informatie te woord wil staan mogen ze me bellen, mits ik niet in het buitenland zit natuurlijk. Zo ver ik weet heeft roaming namelijk niets met bellen te maken.

De enige oplossingen die Simpel biedt zijn voor hen erg simpel. Of ik moet mijn contract afkopen, wat me 12 x €13,50 gaat kosten, of ik moet het maar accepteren en mijn contract uitzitten. Ik ben klaar met Simpel en hun standaardantwoorden die ze aan mij, maar ook aan vele anderen op het internet geven. Simpel is een bedrijf waarbij niet de klant, maar zijzelf voorop staan. Oplossingsgericht denken en inlevensvermogen zijn termen die het bedrijf nog niet kent en Simpel is vooral simpel voor dit bedrijf dat overal gemakkelijk van af wil komen in plaats van simpel voor de betalende klant.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

niet doen

Met een 250 belminutenabonnement begon bij ongeveer 170 belminuten de buitenbundeltarief te lopen. Flink duur geworden !
Klantenservice: nul !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Goedkoop en zonder problemen

Kreeg mijn simkaart snel binnen, nummer behoud was ook geen probleem. Goedkoop en het is heel erg fijn dat de afschrijving van je belminuten per seconde beltijd wordt berekend. Internet is een beetje traag maar met weinig storing. Ik ben dan ook erg tevreden met Simpel!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Goed

Simkaart snel ontvangen en werkt prima. Klantenservice is goed te bereiken en erg klantvriendelijk. Ze kunnen je vragen goed beantwoorden. Abonnement is erg voordelig voor een goede kwaliteit.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
10.0

Simpel maar niet helemaal

Ik ben nu een paar jaar bij Simpel. Met een goedkoop abbonement van 2,50 euro.
Eigenlijk geheel probleemloos. Alleen is de informatie voorziening minimaal.
Een tijdlang kon je je gegevens/data verbruik niet opvragen, waardoor je niet precies wist hoeveel je aan het eind van de maand moest betalen. (Ik reis regelmatig naar Duitsland)
Toen ik mijn abonnement twee jaar had, werd er opeens geen geld meer afgeschreven. Zes maanden lang niet. Zonder enig bericht. Later werd me duidelijk gemaakt door de klantenservice dat dit klopte en inderdaad na zes maanden werd er weer 2,50 euro afgeschreven per maand.
Toen bleek opeens het bereik van mijn Nokia Asha 305 regelmatig uit te vallen. Dat lag niet aan de telefoon bleek maar aan het bereik van T-mobile (het netwerk van Simpel).

Toen ik een smartphone kocht, wilde ik ook internet. Abonnement zou direct ingaan dacht ik. Maar toen ik de veel hogere rekening kreeg aan het eind van de maand, werd het me pas duidelijk dat dit niet voor data verbruik gold. Daarvoor bleef ik de hoofdprijs betalen.

Ik heb dus gemengde gevoelens bij Simpel. Maar ze zijn het goedkoopste en door de bank genomen ben ik wel tevreden met de prijs maar niet met het bereik voor oudere telefoons en evenmin met hun informatie voorziening.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.3
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

waardeloze service en netwerk niet aan beginnen

k ben nu een paar maanden een klant van Simpel en ben alles behalve tevreden.Ik heb veel problemen met hun netwerk en klanten service.
de klachten zijn als volgt;
als ik een sms ontvang van iemand dan krijg ik de hele dag het zelfde smsje opnieuw meestal vier keer maar ik heb het ook wel is gehad dat ze me 25keer een dubbel bericht sturen die keer ging het zelfs door tot diep in den nacht,Ik heb klantenservice gebeld en ze zijden het stopt vanzelf hier kunnen wij niks mee

Het internet is bijna altijd sloom ik kan niet normaal youtube kijken en het knalt er steeds uit. mijn gemidelde download snelheid is 1 mb ook hier heb ik over gebeld en kunnen ze niks aan doen volgens de telefoonist

en de service is waardeloos en duur zo moet je voor een abonement 2,50 wijzigings kosten betalen om een duurdere bundel te nemen ik vind dat ver gaan.en hebben ze een 0900 klantenservice waar je minimaal 10a15min aan de lijn hangt tot er iemand opneemt

ik raad iedereen aan in kennis en familie kring en via dit forum sluit geen abonnement af bij simpel want je krijgt er echt spijt van je zit er twee jaar aanvast

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

Allesmoo

Superrrr

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Simpel is een geweldige provider. Ik ben zeer tevreden over ze. De webshop was makkelijk te bedienen en ik heb nog nooit problemen met ze gehad.

Was deze beoordeling nuttig? 

Bram op Februari 08, 2017

Echt waar?

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Simpel is met stip de slechtste provider die ik ooit gekend heb. 0 service, 0 goede dienst. Internet is zo traag als dikke (vul zelf maar in) en ze naaien je waar je bij staat. Inmiddels ben ik overgestapt naar Robin Mobile. Ja dat is duurder maar dan heb je wel SNEL internet en onbeperkt. Niet meer aan het eind van de maand denken 'shit, ik heb nog zoveel sms over'. Want wie gebruikt tegenwoordig nog sms.

Nee Simpel, na vele ellendige ervaringen met jullie ben ik er achter dat goedkoop bij jullie duurkoop is. Een fotootje naar facebook uploaden gaat al niet eens en als je niet goed oppast is je factuur hoger dan wat je gebruikt hebt.

Niet om reclame te maken maar ze mogen best eens kijken naar hoe Robin het doet. Binnen een uur reactie, persoonlijke benadering en oplossingsgericht denken. Zo kan het dus ook.

Waardeloze provider, waardeloze service en zeer slecht personeel. Nooit meer!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
2.0

Vijf minuten na activeren van mijn account bleek mijn tegoed geslonken met 75%, zonder het toestel ook maar aangeraakt te hebben! Help-desk: volgende maand krijgt u weer version tegoed. Er is niet geleverd waar ik voor betaald heb: fors in gebreke!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
7.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Onlangs heb ik bij Simpel een abonnement afgesloten. Dat ging echt super eenvoudig. Volgens mij zijn ze de goedkoopste aanbieder op dit moment. Ik kon in ieder geval nergens een goedkope abonnement vinden. met Simpel bel je via het KPN netwerk dus dan weet je wel dat het goed zit. Dikke lof van mij dus.

Was deze beoordeling nuttig? 

ruud op November 24, 2015

Met Simpel bel je via het T-Mobile netwerk.

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Weinig ervaring want ze zijn bij Simpel altijd in onderhoud.......heb jaaaren geleden ooit een pre-paid kaartje gehad van Simpel, nu bleek dat het een abo is van 5 euro/mnd! Heb altijd mijn (hoge) facturen betaald en op een bepaald moment geen pre-paid van hen nodig meer. Na jaren aanmaningen op mijn oude adres verstuurd te hebben, kwamen op mijn huidige adres wel aanmaningen van jaren terug binnen! Enfin rechtszaak geweest en moet nu ff ruim 800 euro betalen aan die gasten van Simpel die dreigen met deurwaarders/politie etc! En wat blijkt: Ik heb mijn contract van €5.-/mnd. nimmer opgezegd, terwijl ik nooit enig contract heb afgesloten, nog ondertekend! Dus dat liep gewoon 3-4 jaar door zonder een seconde te hebben gebeld! Tja,daar zakt je broek wel vanaf. Staat erin het vonnis van de rechtbank dat ik ooit met "Youfone" een contact heb afgesloten, Nouja. Snap U het nog?? Ik allang niet meer en heb een pittige brief naar Simpel opgestuurd met mijn redenering over "contract"..... Dus.....SIMPEL is NIET simpel, integendeel! Mensen pas goed op!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Willem op Juni 08, 2013

Bizar verhaal... Hoe kom je aan 800 euro? 4 jaar x 12 maanden x € 5 = 240 euro toch? Deurwaarderskosten?

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
7.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
9.0

Simpel is goedkoop dat klopt... Goedkoop en simpel! Maar Simpel is slecht te bereiken via de telefoon Als je een uur te laat bent met betalen sluiten ze je telefoon af. Daar zijn ze uiterst selectief mee kan ik je vertellen. Ik ken mensen die bij Simpel 5 maanden achterstand hadden met betalen en ze hadden nog steeds een werkende telefoon. Vorige week was mijn vader een uur te laat met betalen van de rekening en hij zat het hele weekend zonder telefoon! Hij moet ook nog €15,25 betalen aan Simpel.nl vanwege administratiekosten... Alles gaat per sms dus veel kosten hebben ze bij Simpel verder niet.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Ik heb nu een jaar bij simpel een abonnement. Kort geleden is mijn simkaart gestolen, en ik merkte na een maand pas dat daarmee gebeld werd door een onbekende. Ik kon ook niet meer inloggen bij Simpel, en als ik mijn wachtwoord liet versturen, dan kwam dat nooit in mijn mailbox aan.

Ik heb simpel.nl klantenservice meerdere malen aan de telefoon gehad en zei zeggen dat het moet werken, maar helpen mij niet om weer in te loggen. Ik wil het graag afkopen, ik ben de slechte service van Simpel zo zat dat die klap geld het me wel waard is. Dan wil ik nog even kwijt dat ik het echt een schande vind dat Simpel.nl buitenlanders in de klantenservice heeft, die niet goed nederlands spreken en moeilijk verstaandbaar zijn.

Ik koop mooi een nokia 3310 zonder alle ***zooi en schaf een AH prepaid aan. Kan iedereen me lekker bellen, en ik loop geen risico's meer met die *** abonnementen.
Groeten uit brabant!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
4.0

De telefoon was bij Simpel goedkoop, het abonnement ook... maar als je problemen hebt zijn ze bij Simpel niet thuis. Het bereiken van de klantenservice is verre van Simpel! Ik had problemen met bellen en dus heb ik een half uur in de wacht gezeten bij de servicedesk van Simpel. Na helemaal niet erg omdat het een gratis nummer is maar ik heb toch wel wat beters te doen. Blijkt het dat er een storing was en dat heel veel Simpel klanten er last van hadden. Ja stuur dan even een sms of zo. Maar goed logisch nadenken is niet voor iedereen zo Simpel. Mensen een half uur in de wacht houden is makkelijker lijkt het.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
9.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Webshop van Simpel.nl is erg overzichtelijk. Tijdje geleden een abonnement afgesloten. Ik ben er wel tevreden mee.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Ik heb met Simpel geen goede ervaringen. Ik heb een bundel met een plafond ingesteld gehad en dat ging helemaal niet goed. Er werd iedere keer meer gebeld als van tevoren afgesproken in de bundel. Daar wilde ik dus niet voor betalen. Na contacteren van Simpel kwam ik ook niet verder. Ik wilde graag het contract beëindigen met Simpel.nl maar dat kon niet volgens hen. Wel boden ze aan het contract af te kopen. Let wel hier ging een hele correspondentie aan vooraf. Dit liep zo hoog op dat we inmiddels brieven kregen van het incassobureau. Gelukkig uiteindelijk goed gekomen maar het koste veel tijd en ergernis. Simpel werkt samen met T-mobile en dat is een prima partij. De volgende keer bestel ik direct bij hen of direct bij een andere grote provider!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
5.0

Wat een ellende bij Simpel.nl! Bestellen is verre van simpel. Ik heb nog nooit zo'n klote site gezien. Het bestelproces liep de hele tijd vast en ik dacht op een gegeven moment dat ik maar beter niets kon bestellen bij Simpel.nl.

Maar goed na een poging of 12 lukte het dan toch eindelijk om SIMPEL SIM ONLY te bestellen.

De Prijs is wel ok maar het mag van mij nog wel wat goedkoper. Alles is tegenwoordig zo duur. Ik bestel in ieder geval niet snel meer bij Simpel.nl. Ga wel naar de Blokker, die zit bij mij om de hoek.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

Simpel.nl, dat klinkt goed maar wacht maar eens op je bestelling. Gsm besteld bij Simpel.nl en na een week nog niets. Gebeld en aldus Simpel.nl is er wat misgegaan met bestellen. Ja dat zie ik ook wel. Nou hopen dat ik mijn telefoon alsnog snel krijg want ik word er zelf simpel van!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
7.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
6.0
Prijs 
 
9.0

De prijs is prima maar de levering kan sneller. Slecht kan ik het niet noemen maar goed ook niet. Als Simpel.nl wat sneller leverde zou ik Simpel.nl een dikke voldoende geven.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
8.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Ik word gek van al die blije reclame van Simpel maar eerlijk is eerlijk ze zijn wel goedkoop en de service is prima. Ik bestel altijd beltegoed bij Simpel.nl omdat dat lekker makkelijk online gaat en ik direct kan bellen. Daarnaast heeft Simpel.nl vaak leuke acties waardoor ze net ff goedkoper zijn als de rest. nou doe er je voordeel mee ;-0...

xx

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
9.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Ik heb prima ervaringen met de webshop. ik heb online een Samsung besteld en ik werd netjes op de hoogte gehouden van de orderstatus, verzending en verwachte levering.

Wat mij betreft is het dus een betrouwbare leverancier en ik zou er graag weer een gsm aanschaffen als mijn abonnement is afgelopen.

Gr, Hanneke

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
2.0

Kopen en levering gaat prima bij Simpel. daarna is het echt drama. activeren is niet mogelijk en contact leggen via duur telefoonnummer al helemaal niet!!!

NIET aan beginnen!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
8.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
10.0

Vorige week een heel goedkoop gsm abonnement afgesloten via Simpel en keurig op de afgesproken dag geleverd. Ik bestel denk ik volgende week nog een nieuwe mobiel voor mijn vrouw.

Was deze beoordeling nuttig? 

Peter Kok op December 12, 2015

Ik hoop dat ju geen abonnement voor uw vrouw besteld heeft want het zijn oplichters bij Simpel...

Reageer op deze review

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en simpel.nl betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon.nl bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop bax shop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.