Simpel reviews

www.simpel.nl
 
5.8 (28)

28 Simpel reviews

 
(7)
 
(5)
 
(6)
 
(5)
 
(7)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
5 resultaten - getoond 1 - 5
Volgorde

actie simpel/leapp

Beoordeling 
 
3.7

Simpel en de aanbieding refurbisched iphone van leapp is mijns inziens link te noemen.
Ik heb iphone 17-11-2017 besteld. Toestel bleef melden : geen sim. Zag paar krasjes op simkaart , dus bestelde nieuwe simkaart bij Simpel. 15 euro lichter , toestel meld me...geen sim.
Dus de fout ligt aan het toestel.
Aangezien ik klaar ben met dit toestel, dacht ik....retour met dat ding.
Niet dus. Simpel en leapp hebben een b2b deal. Dus er is geen retour mogelijk.
Dus ik voel me belazerd door beide .
Mocht je er toch mee in zee willen gaan......de simpel/leapp-constructie........Succes.
Toestel 27-11-2017 naar leapp verzonden, 07-11-2017 te horen gekregen , dat toestel niet kan worden gerepareerd en ze mij een ander toestel zullen toezenden wanneer deze beschikbaar is.
Middelvinger voor beide bedrijven !

CK
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Onbereikbaarheid in het buitenland en onverklaarbare kosten

Beoordeling 
 
3.5

In de zomer van 2015 heb ik een abonnement bij Simpel afgesloten. Tot 2016 ben ik hier redelijk tevreden mee geweest, op één ding na. Ik ben toendertijd overgestapt van en abbonement van 1GB internet bij T-Mobile naar een abbonement van 2GB bij Simpel, wat onderdeel is van T-Mobile. Waar ik met 1GB internet vaak de laatste paar dagen van de maand over mijn bundel ging, was dit bij 2GB bij Simpel nog eerder. Vreemd, want mijn datavebruik is niet erg intensief. Ik gebruik het voornamelijk voor whatsapp en uiteraard scroll ik ook wel eens door andere social media heen, hier moet ik bijzetten dat ik wanneer ik 3G aan heb staan, ik geen filmpjes op Facebook/Dumpert/Youtube, noem het maar op, kijk. Dit was een vreemde situatie, maar acceptabel omdat het abbonement zo goedkoop was (€13,50 per maand).

In mei 2016 kreeg ik een rekening van €34,-. Dit betekent dat ik €20,50 over mijn bundel was gegaan. Op 27 mei heb ik een SMS bericht gehad met de melding dat ik 100% van mijn internet had verbruikt, dit wil zeggen dat ik in vier dagen tijd €20,50 aan kosten heb gemaakt, terwijl ik op mijn werk en thuis gebruik maak van WIFI en mijn data uitzet. Vervolgens heb ik eerst via mail contact opgenomen met Simpel om uitleg te krijgen. Ik kreeg een no-reply mail terug met veel schrijf- en spelfouten waarin mij duidelijk werd gemaakt dat ik de details op mijn factuur op Mijn Simpel kon zien. Hier is echter alleen te zien dat ik €20,50 aan extra internetkosten gemaakt heb, verder niets.

Ik heb dit naast me neer gelegd in de hoop dat het een incident was. In augustus 2016 is het helaas weer raak. Ik wist dat ik deze maand geen WIFI zou hebben op mijn werk waardoor de kans aannemelijk zou zijn dat ik over mijn bundel zou gaan. Hierdoor heb ik een plafond ingesteld, in eerste instantie op €26,-. Een week geleden kreeg ik een waarschuwingsSMS dat ik mijn plafond bijna had bereikt. Ik heb toen mijn plafond verhoogd naar €31,- en mijn internet uitgezet, zo kan ik in gevallen van nood altijd nog mijn internet aanzetten. Tot het moment van schrijven heb ik mijn internet nog niet aangehad. Tot mijn verbazing heb ik afgelopen zondag wel een SMS bericht gehad met daarin de melding dat ik mijn plafond heb bereikt.

De dag erop gelijk Simpel maar gebeld om uitleg te vragen, na wederom 20 minuten in de wacht werd ik te woord gestaan. De medewerkster moest een aantal dingen uitzoeken en zette mij wederom in de wacht. Een kwartier later was ze bij me terug. Ze vertelde me hetzelfde als dat ik in mei heb gehoord. Wij zien dat je op 26 augustus je plafond hebt verhoogd en dat je op 26 augustus voor het laatst gebruik hebt gemaakt van data, correct. Ze wist me ook te vertellen dat ik op op het moment van het verhogen van mijn plafond ik direct €6,- heb verbruikt waardoor ik mijn plafond direct weer bereikt had. Dat dat SMS bericht een paar dagen later pas bij mij binnenkwam, konden zij zogezegd niets aan doen. Ze mogen mijn gedetailleerde datagegevens ook niet verstrekken in verband met privacy. Die gegevens die zijn ergens te vinden, als Simpel ze zelf niet mag verstrekken, probeer dan op zijn minst te vertellen waar ik ze dan kan vinden.

Dit gebeurde niet, wel komen ze met oplossingen. Het kan namelijk volgens Simpel zo zijn dat mijn telefoon data verbruikt wanneer ik gebruik maak van WIFI en mijn data uitstaat. Nu ben ik geen telecomspecialist, maar ik weet wel dat een telefoon geen data verbruikt wanneer dataverbruik volledig uitstaat. Ook het zoeken naar WIFI signalen zou data kosten volgens Simpel, maar nogmaals, wanneer alleen WIFI is ingeschakeld en dataverbruik niet, zal een telefoon geen data verbruiken.

Daarnaast ben ik ook niet bereikbaar in het buitenland (Duitsland, België, Spanje) met verschillende toestellen. Het reactie hierop was dat ik mijn roaming aan had staan en dat ik dus gewoon had moeten kunnen bellen. Wanneer Simpel nog iemand nodig heeft die haar klanten goed, vriendelijk en met de juiste informatie te woord wil staan mogen ze me bellen, mits ik niet in het buitenland zit natuurlijk. Zo ver ik weet heeft roaming namelijk niets met bellen te maken.

De enige oplossingen die Simpel biedt zijn voor hen erg simpel. Of ik moet mijn contract afkopen, wat me 12 x €13,50 gaat kosten, of ik moet het maar accepteren en mijn contract uitzitten. Ik ben klaar met Simpel en hun standaardantwoorden die ze aan mij, maar ook aan vele anderen op het internet geven. Simpel is een bedrijf waarbij niet de klant, maar zijzelf voorop staan. Oplossingsgericht denken en inlevensvermogen zijn termen die het bedrijf nog niet kent en Simpel is vooral simpel voor dit bedrijf dat overal gemakkelijk van af wil komen in plaats van simpel voor de betalende klant.

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

waardeloze service en netwerk niet aan beginnen

Beoordeling 
 
4.3

k ben nu een paar maanden een klant van Simpel en ben alles behalve tevreden.Ik heb veel problemen met hun netwerk en klanten service.
de klachten zijn als volgt;
als ik een sms ontvang van iemand dan krijg ik de hele dag het zelfde smsje opnieuw meestal vier keer maar ik heb het ook wel is gehad dat ze me 25keer een dubbel bericht sturen die keer ging het zelfs door tot diep in den nacht,Ik heb klantenservice gebeld en ze zijden het stopt vanzelf hier kunnen wij niks mee

Het internet is bijna altijd sloom ik kan niet normaal youtube kijken en het knalt er steeds uit. mijn gemidelde download snelheid is 1 mb ook hier heb ik over gebeld en kunnen ze niks aan doen volgens de telefoonist

en de service is waardeloos en duur zo moet je voor een abonement 2,50 wijzigings kosten betalen om een duurdere bundel te nemen ik vind dat ver gaan.en hebben ze een 0900 klantenservice waar je minimaal 10a15min aan de lijn hangt tot er iemand opneemt

ik raad iedereen aan in kennis en familie kring en via dit forum sluit geen abonnement af bij simpel want je krijgt er echt spijt van je zit er twee jaar aanvast

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Februari 25, 2013)
Beoordeling 
 
4.8

Wat een ellende bij Simpel.nl! Bestellen is verre van simpel. Ik heb nog nooit zo'n klote site gezien. Het bestelproces liep de hele tijd vast en ik dacht op een gegeven moment dat ik maar beter niets kon bestellen bij Simpel.nl.

Maar goed na een poging of 12 lukte het dan toch eindelijk om SIMPEL SIM ONLY te bestellen.

De Prijs is wel ok maar het mag van mij nog wel wat goedkoper. Alles is tegenwoordig zo duur. Ik bestel in ieder geval niet snel meer bij Simpel.nl. Ga wel naar de Blokker, die zit bij mij om de hoek.

LK
Was deze beoordeling nuttig? 3 4
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Oktober 16, 2012)
Beoordeling 
 
4.5

Simpel.nl, dat klinkt goed maar wacht maar eens op je bestelling. Gsm besteld bij Simpel.nl en na een week nog niets. Gebeld en aldus Simpel.nl is er wat misgegaan met bestellen. Ja dat zie ik ook wel. Nou hopen dat ik mijn telefoon alsnog snel krijg want ik word er zelf simpel van!!

OD
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
5 resultaten - getoond 1 - 5

Simpel informatie

Algemene informatie

Productgroepen
  • sim only abonnement
  • sim only
  • prepaid simkaart
  • refurbished iPhones
Afhalen mogelijk
nee
Telefoonnummer
088 100 5757 (normaal tarief) op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Over Simpel.nl

De reclamecampagnes van Simpel worden vaak vertoond op de nationale televisie maar ook de dagbladen staan vol met advertenties. Op de aanbiedingen pagina van Simpel vindt je de huidige aanbiedingen. Simpel is de grootste sim-only aanbieder van Nederland. Een andere grote sim only speler is Simyo. Simpel heeft geen winkels en biedt geen toestellen aan. Daarom kunnen zij zulke lage prijzen aanbieden. Onlangs heeft Simpel ook de snelheid van mobiel internet verhoogd, dus voor alle klanten hebben zij een passend abonnement! Bovendien geven ze gratis onbeperkt sms'en weg bij alle internetbundels.

Kredietcheck bij Simpel.nl?

Simpel.nl doet geen kredietcheck en je hoeft ook geen kopie paspoort of bankafschrift op te sturen. Je kunt gewoon je huidige nummer houden en Simpel.nl regelt de overstap. Grote SIM only concurrenten van de gsm shop zijn hollandsnieuwe en GSMwijzer.

Gratis 4G

Bij een sim only abonnement van Simpel krijg je standaard gratis 4G-internetsnelheid met een downloadsnelheid tot 75 Mbps en een uploadsnelheid tot 10 Mbps. Simpel werkt met het best geteste netwerk van Nederland, namelijk het T-Mobile netwerk. Bekijk hier de landelijke dekking van Simpel.