Simpel reviews

www.simpel.nl
 
5.8 (28)

28 Simpel reviews

 
(7)
 
(5)
 
(6)
 
(5)
 
(7)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
7 resultaten - getoond 1 - 7
Volgorde

Slecht

Service 
 
1.0

Slecht. Uren aan de telefoon om je geld terug te krijgen. Onterechte afboekingen dus...

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

tegoed vervalt - wordt gestolen

Service 
 
1.0

Mijn vrouw en ik hebben 3 prepaid nummers bij Simpel. Wij hebben onze mobieltjes eigenlijk alleen voor noodgevallen. Wij bellen eigenlijk alleen de ene verplichte keer per 90 dagen mee. Door gehannes met de toestellen en/of de website van Simpel is ons gezamenlijk tegoed ruim € 71.
Deze week ging ik weer eens die ene keer in de 90 dagen bellen. Toen zag ik pas hun mededeling dat de prepaid dienst per 1 augustus 2019 stopt. Eventueel tegoed op die datum vervalt. Kan dus ook niet meegenomen worden voor een bijv. een sim-only abonnement van Simpel. In hun Algemene Voorwaarden staat letterlijk dat het prepaid tegoed ONBEPERKT HOUDBAAR is. Nu presteert Simpel het om ons tegoed per 1 augustus gewoon te STELEN. Een uitgebreid gemotiveerde klacht hierover per mail veranderde niets aan de kwestie. Dat werd ons telefonisch medegedeeld, per e-mail of brief was niet mogelijk. Zo simpel kan Simpel zijn. SCHURKEN.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Wat een chaos bij Simpel.nl. Ik kan deze alleen maar sterk afraden!

Beoordeling 
 
2.7

Wat heb ik spijt dat ik bij Simpel klant ben geworden. Alles wat fout kan gaan is ook fout gegaan.
Nummerbehoud heeft bijna 2 maanden geduurd.

De verbruiksapp/teller werkt van geen kanten. Zo heb je nog een positief tegoed in MB´s, maar halen ze doodleuk 50 euro van je rekening omdat je 3 minuten online ben geweest (online spelletje) met mobiele data aan. En dat terwijl al wekenlang daarna ik nog steeds een positief tegoed heb in MB´s!

Bellen met Simpel is erg frustrerend gebleken. Klantenservice zegt dingen op te lossen en afboeking van 50 euro af te boeken, maar incasseert 4 weken later toch dit geld. Ik kan alleen maar zeggen. Pas op voor deze prijsvechter. als je denkt goedkoop uit te zijn, dan komt je bedrogen uit.

1 minuut op Youtube kost al gauw 100 MB! Dus reken maar uit, wat je aan je 500MB a 2,50 euro hebt.

Nooit meer bij Simpel. Helaas zit ik nog wel 2 jaar vast aan deze stuntelaars.

B
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Een extreem slechte provider die zijn klanten besteelt

Beoordeling 
 
2.8

Ongelooflijk slecht!

Verbijsterend slecht, mijn ervaringen met Simpel: dit is een door en door onbetrouwbaar bedrijf. Op 12 september een abonnement afgesloten met nummerbehoud. Het enige dat in deze transactie goed ging was het incasseren van 30 euro van mijn rekening, dat gebeurde binnen een uur, daarna liep het vast.

Om te kunnen overstappen moest ik het nummer van mijn SIM-kaart doorgeven. Dit heb ik gedaan, maar ik kreeg tien dagen later, op 22 september, bericht dat het nummer niet klopte.Nog eens nagekeken, nummer was correct (hoe moeilijk kan het zijn om wat cijfers over te schrijven?) en dit zo gemeld. Voor de zekerheid een foto van de SIM-kaart erbij.

Op 30 september bericht dat ze de gegevens hadden ontvangen en nu handmatig (?) het verzoek zouden verwerken.

Op 12 oktober gevraagd hoe het ervoor stond. Op 18 oktober kwam het antwoord: wat is uw vraag? (houdt Simpel geen dossier bij?).

Het hele dossier weer dezelfde dag opgestuurd, enige reactie een autoreply met de verzekering dat ik binnen twee dagen antwoord zou ontvangen. Op[ 29 oktober weer gemaild, behalve de autoreply geen antwoord. Op 5 november weer gemaild, geen reactie.

Telefonisch contact levert ook niets op: nadat je een half uur in de wacht staat, wordt de verbinding verbroken of krijg je een bandje met de boodschap "deze afdeling is gesloten".

Simpel verschuilt zich achter een postbus, reageert niet op mail en is telefonisch niet bereikbaar. Alle kenmerken van internetfraude dus.

Ik heb nu gevraagd om maar die dertig euro terug te storten, maar uiteraard komt hier ook geen reactie op. Dit is het businessmodel van Simpel: er is geen enkele intentie om te leveren wat je aanbiedt, je incasseert eenmaal dertig euro activeringskosten en verdwijnt dan met de noorderzon.

Sterk af te raden, ga niet met Simpel in zee, dit bedrijf steelt van zijn klanten.

SS
Was deze beoordeling nuttig? 2 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Simpel is met stip de slechtste provider die ik ooit gekend heb. 0 service, 0 goede dienst. Internet is zo traag als dikke (vul zelf maar in) en ze naaien je waar je bij staat. Inmiddels ben ik overgestapt naar Robin Mobile. Ja dat is duurder maar dan heb je wel SNEL internet en onbeperkt. Niet meer aan het eind van de maand denken 'shit, ik heb nog zoveel sms over'. Want wie gebruikt tegenwoordig nog sms.

Nee Simpel, na vele ellendige ervaringen met jullie ben ik er achter dat goedkoop bij jullie duurkoop is. Een fotootje naar facebook uploaden gaat al niet eens en als je niet goed oppast is je factuur hoger dan wat je gebruikt hebt.

Niet om reclame te maken maar ze mogen best eens kijken naar hoe Robin het doet. Binnen een uur reactie, persoonlijke benadering en oplossingsgericht denken. Zo kan het dus ook.

Waardeloze provider, waardeloze service en zeer slecht personeel. Nooit meer!

T
Was deze beoordeling nuttig? 8 3
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: April 05, 2013)
Beoordeling 
 
1.0

Weinig ervaring want ze zijn bij Simpel altijd in onderhoud.......heb jaaaren geleden ooit een pre-paid kaartje gehad van Simpel, nu bleek dat het een abo is van 5 euro/mnd! Heb altijd mijn (hoge) facturen betaald en op een bepaald moment geen pre-paid van hen nodig meer. Na jaren aanmaningen op mijn oude adres verstuurd te hebben, kwamen op mijn huidige adres wel aanmaningen van jaren terug binnen! Enfin rechtszaak geweest en moet nu ff ruim 800 euro betalen aan die gasten van Simpel die dreigen met deurwaarders/politie etc! En wat blijkt: Ik heb mijn contract van €5.-/mnd. nimmer opgezegd, terwijl ik nooit enig contract heb afgesloten, nog ondertekend! Dus dat liep gewoon 3-4 jaar door zonder een seconde te hebben gebeld! Tja,daar zakt je broek wel vanaf. Staat erin het vonnis van de rechtbank dat ik ooit met "Youfone" een contact heb afgesloten, Nouja. Snap U het nog?? Ik allang niet meer en heb een pittige brief naar Simpel opgestuurd met mijn redenering over "contract"..... Dus.....SIMPEL is NIET simpel, integendeel! Mensen pas goed op!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 10 4

Willem op 08 Juni 2013

Bizar verhaal... Hoe kom je aan 800 euro? 4 jaar x 12 maanden x € 5 = 240 euro toch? Deurwaarderskosten?

Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Juni 20, 2013)
Beoordeling 
 
1.8

Ik heb nu een jaar bij simpel een abonnement. Kort geleden is mijn simkaart gestolen, en ik merkte na een maand pas dat daarmee gebeld werd door een onbekende. Ik kon ook niet meer inloggen bij Simpel, en als ik mijn wachtwoord liet versturen, dan kwam dat nooit in mijn mailbox aan.

Ik heb simpel.nl klantenservice meerdere malen aan de telefoon gehad en zei zeggen dat het moet werken, maar helpen mij niet om weer in te loggen. Ik wil het graag afkopen, ik ben de slechte service van Simpel zo zat dat die klap geld het me wel waard is. Dan wil ik nog even kwijt dat ik het echt een schande vind dat Simpel.nl buitenlanders in de klantenservice heeft, die niet goed nederlands spreken en moeilijk verstaandbaar zijn.

Ik koop mooi een nokia 3310 zonder alle ***zooi en schaf een AH prepaid aan. Kan iedereen me lekker bellen, en ik loop geen risico's meer met die *** abonnementen.
Groeten uit brabant!

P
Was deze beoordeling nuttig? 11 0
Reageer op deze review
7 resultaten - getoond 1 - 7

Simpel informatie

Algemene informatie

Productgroepen
  • sim only abonnement
  • sim only
  • prepaid simkaart
  • refurbished iPhones
Afhalen mogelijk
nee
Telefoonnummer
088 100 5757 (normaal tarief) op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Over Simpel.nl

De reclamecampagnes van Simpel worden vaak vertoond op de nationale televisie maar ook de dagbladen staan vol met advertenties. Op de aanbiedingen pagina van Simpel vindt je de huidige aanbiedingen. Simpel is de grootste sim-only aanbieder van Nederland. Een andere grote sim only speler is Simyo. Simpel heeft geen winkels en biedt geen toestellen aan. Daarom kunnen zij zulke lage prijzen aanbieden. Onlangs heeft Simpel ook de snelheid van mobiel internet verhoogd, dus voor alle klanten hebben zij een passend abonnement! Bovendien geven ze gratis onbeperkt sms'en weg bij alle internetbundels.

Kredietcheck bij Simpel.nl?

Simpel.nl doet geen kredietcheck en je hoeft ook geen kopie paspoort of bankafschrift op te sturen. Je kunt gewoon je huidige nummer houden en Simpel.nl regelt de overstap. Grote SIM only concurrenten van de gsm shop zijn hollandsnieuwe en GSMwijzer.

Gratis 4G

Bij een sim only abonnement van Simpel krijg je standaard gratis 4G-internetsnelheid met een downloadsnelheid tot 75 Mbps en een uploadsnelheid tot 10 Mbps. Simpel werkt met het best geteste netwerk van Nederland, namelijk het T-Mobile netwerk. Bekijk hier de landelijke dekking van Simpel.