Details van de beoordeling

Typhone
GSM Webshops

Zeer sterk af te raden!

Beoordeling 
 
2.0

Ik wacht al sinds 01-10-2015 op mijn abonnement met iphone 6s plus. Als ik ze bel moet ik elke keer min 25 minuten wachten en via de e-mail antwoorden ze ook pas na 1,5 week. Dit is nog wel een zakelijk abonnement, dus heb dit nodig voor de zaak. Ze blijven vriendelijk maar ik vind dit een zeer slechte service. Had een betere en snellere service verwacht.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Ellen op 12 November 2015

Beste Rowan,
Mijn excuses voor je ervaringen. We doen ons best iedereen zo snel mogelijk te helpen. Ik heb begrepen dat mijn collega van de zakelijke afdeling je inmiddels gemaild heeft en ik ga ervanuit dat je dit met hem verder op kunt lossen. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kan je die altijd mailen aan info@typhone.nl.
Groetjes Ellen.

T Niettevreden op 28 Mei 2016

Mij is ook vaak toegezegd dat er contact opgenomen zou worden. Helaas gebeurt dat niet. Er is geen enkel initiatief bij Typhone. Ze gaan er waarschijnlijk van uit dat de klant uiteindelijk toch wel afhaakt. Er is geen enkel constructief contact met Typhone mogelijk. Het enige wat je hoort is 'we zijn er mee bezig en lossen het op'. Maa, dat mag wel duidelijk zijn, daar blijft het ook bij. Typhone is er mee bezig maar je moet het zelf oplossen!

Reageer op deze review