Details van de beoordeling

hollandsnieuwe
GSM Webshops

Drama!!!

Meer dan 2 jaar tevreden klant van HN, totdat ik een tweede telefoonnummer op advies van HN heb afgekocht. Dit nummer werd al een half jaar niet meer gebruikt. Werd me zelfs verteld dat ik na afkopen het resterende tegoed kon terugvorderen. Toen dacht ik nog...wat een service van HN.... Maar helaas niets bleek minder waar! Ongeveer 10 telefoontjes en verscheidene no-replay mailtjes later, proberen ze nog steeds geld te incasseren en krijg ik dus mailtjes dat ik een betalingsachterstand heb. Ik heb de automatische incasso laten blokkeren door de bank. Via mail en chat kun je niet reageren. Ligt er al maanden tijdelijk uit (???????????) Facebook en twitter doe ik niet aan....dus alles moet telefonisch. Hierdoor onnodig kosten en een hoop frustratie....slecht voor gezondheid! Openingstijden uit de pre-historie. Wie kan er nu bellen tussen 09.00 en 17.00? Dan ben ik aan het werk! En telkens krijg je iemand anders aan de telefoon die beloofd het probleem voor je op te lossen..... grrrrrrrr.... helemaal flauw van HN!!!!!!
STOP MET HET STUREN VAN MAILTJES. IK HEB ALLES BETAALD WAT IK MOET BETALEN!!!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review