Details van de beoordeling

hollandsnieuwe
GSM Webshops

Klantenservice onbereikbaar

Service 
 
1.0

Vanochtend een half uur naar het bandje van de klantenservice geluisterd. Uiteindelijk maar opgehangen. Wat een harde K**muziek. Als die muziek op de afdeling ook zo hard staat horen ze de telefoon niet overgaan.
Ik ben een zakelijke klant, heb een vraag met misschien een heel simpel antwoord. Dus niet.
Nog een paar maanden en dan is mijn contract verlopen. Met gierende banden naar een andere provider

MG
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Aj van der plas op 10 Januari 2016

Wat hier boven omschreven staat heeft bij mij uur geduurd ook die verschrikkelijke muziek en dan die stem blijf zeker aan de lijn u word zo geholpen nou hij werd verbroken dus daar zat ik op mijn kosten uur telefoon gesprek plus begin kosten onacceptabel en dat allemaal door fouten die door Hollandse nieuwe gemaakt zijn ook brief weg gedaan tot op heden geen reaktie ik vind dit alles zo terleurstelkend ook die mail die ik regelmatig ontvang u heb u buitenlands bel te goed over schreden ben in zijn geheel niet in buitenland geweest waardeloos dit alles hoop dat ze met reaktie komen anders moet ik stappen ondernemen want ze konen contract niet na dit is mijn verhaal

Reageer op deze review