Details van de beoordeling

hollandsnieuwe
GSM Webshops

Klacht van ontevreden klant

Reeds diverse malen geprobeerd contact te maken met Hollands nieuwe omtrent het volgende . Mijn vrouw en ik zijn vanwege mijn werk tijdelijk in het buitenland. We kregen dus een bericht dat er een nieuwe simcard aan zou komen per april 2016. Ik heb gemeld via een linkdat ik niet in NLD ben maar of dat kon worden doorgestuurd naar mijn adres in buitenland. Resultaat tig keer doorverwezen naar dezelfde vraag of ik tevreden ben etc.Natuurlijk zijn we dat nu helemaal niet omdat er geen gehoor wordt gegeven aan een verzoek wat nu dus een klacht is..En de simcard is gewoon naar mijn adres in Nederland gestuurd... Want resultaat is dat ik geen telefoonverbindning meer heb waar ik wel voor betaal. En hier een duur abonnement moet afsluiten en andere telefoons moest kopen. Erg slechte service. Hoe wordt dit opgelost ?????.

F
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review