Details van de beoordeling

fonQ ervaringen
Warenhuizen

Zeer teleurstellend1

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos. Bedrijf snapt niet goed hoe verkoop via internet gaat. Barbeque besteld. Levertijd zou 3 tot 6 dagen zijn. Na eindeloos bellen en niemand aan de lijn te krijgen is maar een mail gestuurd. Ook dat duurt lang maar een antwoord kwam er wel. Het kan nog weken gaan duren voor mijn bbq geleverd gaat worden. Waarom wordt dat niet vermeld? Niks geen terugkoppeling. Klant, zoek het maar uit. Heb nu aangegeven per mail om de order maar te annuleren. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er reactie komt.

DH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

fonQ op 13 Juni 2017

Beste Dennis,

Jeetje! Dat is wel heel vervelend. Wij begrijpen dan ook heel goed dat u teleurgesteld bent. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat u niet op de hoogte wordt gehouden van eventuele vertragingen. Wij willen hiervoor dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Zou u uw ordernummer alsnog even kunnen doorsturen naar webcare@fonq.nl? Dan kunnen wij de huidige status inzien en alles correct afhandelen.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Dennis H op 13 Juni 2017

Dag, Ordernummer hoef ik niet meer door te geven. Order is al geannuleerd. Barbeque nu besteld bij Wehkamp, oud en vertrouwd. Bbq na een dag al ontvangen en hij staat al buiten te wachten op z'n eerste feestje! Jammer genoeg hadden wij ook een gasdrukregelaar besteld bij Fonq omdat ik nog freebees had.......Zou ook met een dag geleverd worden. U raad het al: Wegens omstandigheden is uw pakketje niet verstuurd.....Als het goed is komt hij met enige vertraging vanavond binnen. Wat rest: Nooit meer op Fonq.nl wat bestellen. Betaal iets meer bij een andere partij en de order wordt keurig uitgeleverd. Zonder zich te verschuilen achter drukte, niet op voorraad of wat dan ook.

fonQ op 14 Juni 2017

Beste Dennis,

Wat jammer dat u de bestelling heeft moeten annuleren. Uiteraard hebben wij hier echter wel alle begrip voor. Wij vinden het dan ook fijn om te horen dat u de barbeque elders wel direct heeft kunnen ontvangen en dat u een leuk feestje kunt geven. Zou u wel het ordernummer van de gasdrukregelaar kunnen doorsturen? Dan kijk ik direct even de status voor u na.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review