Wohi reviews & ervaringen

www.wohi.nl
 
6.8 (149)
Wohi

149 Wohi reviews

 
(65)
 
(20)
 
(12)
 
(29)
 
(24)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
153 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8
Volgorde
Beoordeling 
 
2.5

Een poging om een aantal flessen wijn te bestellen leide tot een complete chaos.
Eerste bestelling beschadigd retour. Kan Wohi niets aan doen. Een tweede poging leidt tot annulering van de eerste poging en de tweede poging wordt door Wohi gestopt. Een derde poging resulteerde in een annulering van de tweede poging en de derde werd nooit uitgevoerd. Heb dus nog 3x53,70 euro tegoed en de wijn is nooit geleverd. Naar mijn geld kan ik fluiten want ze ontkennen iedere fout. Wat een rommeltje zeg! Echt een afrader. Hier bestellen leidt gegarandeerd tot teleurstellingen. Je moet heel veel geduld hebben.

C
Was deze beoordeling nuttig? 9 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Fiets gekocht voor dochters verjaardag. Vlot besteld, vlot geleverd. Moest nog zelf gemonteerd worden. Handleiding waardeloos. Bovendien had ik niet alle benodigde gereedschappen. Toen de fiets eindelijk in elkaar zat bleek de achterband lek. Ventiel uitgescheurd, dus niet te plakken.
Gebeld op vrijdagmiddag, mailtje nagestuurd met foto, maandag weer gebeld. Beide keren aangegeven dat het om verjaardagscadeau gaat en het spoed heeft. Inmiddels woensdag en nog NIETS gehoord. Ben benieuwd hoe ze het voor a.s. zaterdag (verjaardag) gaan oplossen... (niet dus)

WAT EEN FLUTSERVICE!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review

Nooit meer doen

Beoordeling 
 
4.5

Op 2 december iets besteld. Op 3 december bericht gekregen van verzending. Via tracking bij post.nl bleek dat bestelling zou komen op zaterdag 5 december. Werd later maandag 7 en weer later dinsdag 8december. Ook op die dag ontving ik niets. Gebeld met de klantenservice. De dame met wie ik kontakt had vroeg of het goed was dat ze me zo meteen een mailtje zou sturen. Dat vond ik goed. Ik kreeg die dag echter geen mail.
Ik stuurde die avond een boze mail, waarop geen reactie kwam
Dus vandaag op woensdagmorgen om 9.30 weer de klantenservice gebeld. Weer beloofde een mevrouw me om het uit te zoeken. Ik vroeg voor alle zekerheid of ik daarover dan die ochtend een mailtje zou krijgen. Dat werd me beloofd. Het is nu 17.15 uur en.............. nog steeds geen mailtje of telefoontje.
Mijn advies: niet met dit bedrijf in zee gaan!

TT
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

waardeloos!

Beoordeling 
 
1.8

best mensen, de service is heel slecht.. echt waardeloos. iets retouren? drama... communicatie ..drama... ik ga weer lekker naar een winkel waar je gewoon wat kan terugbrengen

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Ik had hier een review geplaatst, maar die is nu verdwenen?

Nou, dan maar een samenvatting: prima bestelmogelijkheden en levering, maar helaas: WAARDELOZE SERVICE.

Al 3x contact gehad over een defect product, het zou de status 'spoed' bij Wohi hebben, maar ik wacht en wacht en wacht.....

R
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Team Reviewspot.nl op 20 Maart 2013

Wegens de controle op reviews, kan het tot 24 uur duren voordat uw review definitief wordt geplaatst. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Team Reviewspot.nl

René op 20 Maart 2013

Oké, excuses, ik dacht dat ik de review voor niks had zitten tikken :)
U mag dit 2e, en dus dubbele, bericht (dus niet mijn oorspronkelijke..) wel weghalen.

Reageer op deze review

Onbetrouwbare webshop

Beoordeling 
 
3.8

Ivm met samenwonen waren wij op zoek naar een nieuwe wasmachine (bovenlader). Op wohi.nl vonden wij bovenladers voor zeer aantrekkelijke prijzen. Als verstandige consument natuurlijk eerst even de reviews lezen: wohi.nl bleek vaak producten die zij op de website hebben staan, niet te kunnen leveren. Telefonisch contact gehad met de klantenservice: 'U kunt erop vertrouwen dat wij deze wasmachine gewoon kunnen leveren, op internet staan vaak alleen de slechte verhalen.' Met goed vertrouwen dus de betreffende bovenlader besteld op 27-01, die 09-02 zou worden geleverd. Op 06-02 ontvang ik een mail: 'Uw bestelde product kan alsnog niet worden geleverd....'. Bestelling direct geannuleerd, betaalde bedrag wel netjes binnen 2 dagen terug op de rekening. Ik weet niet wat er met het ontvangen geld van klanten wordt gedaan, maar het lijkt alsof ze hier een of ander voordeel uit halen, misschien met rente of aantal transacties...Mijn ervaring: onbetrouwbare webshop met valse beloftes. Voortaan gewoon in de grote, bekende winkels voor een tientje meer goede service ontvangen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Klantenservice op 11 Februari 2015

Geachte mevrouw,

Onze welgemeende excuses dat wij de door u bestelde wasmachine niet konden leveren. Helaas konden wij dit leverprobleem bij de fabrikant niet voorzien.

De wasmachine die wij u als alternatief en voor dezelfde prijs aanboden was helaas niet geschikt qua afmetingen. Aangezien de wasmachine die u als optie suggereerde eveneens niet leverbaar was, besloten wij na overleg om uw order te annuleren en het geldbedrag terug te storten. Wij verzekeren lezers van deze recensie dat WOHI.nl hier op geen enkele manier een voordeel uit kan halen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice WOHI.nl

Reageer op deze review

pas op !

Beoordeling 
 
3.0

Een simpele reisdompelaar besteld.Arriveert inderdaad na een paar dagen. maar wel een niet besteld type. Boel gedoe, bellen, dwars door de stad naar een KIALA-punt terugbrengen. Daarna, ondanks telefonische afspraak om een ander type te sturen , hoor je niks meer.

Het telefoonnummer 0900-9566 is wel bereikbaar , maar- andere reviews melden dit ook al - alleen om drie minuten lang via de voicemail te melden: "De eerst vrijkomende lijn is gereserveerd voor u" en daarna plotseling "Wegens grote drukte wordt de verbinding nu verbroken. Belt u later nog eens".. Daarmee heeft Wohi dus weer 1,20 euro verdiend per niet gevoerd gesprek verdiend.Kassa.
Uit eigen research bleek dat dit bandje standaard wordt ingezet, als er NIEMAND aanwezig is tijdens de kantooruren.
Ik kreeg ook net een mailtje dat de goede, bestelde reisdompelaar over TWEE weken wordt verstuurd, terwijl wederom op de site staat, dat dat ding vooradig is en dus binnen 24 uur geleverd wordt. Tegen die tijd zijn we dus in totaal vier weken verder, bij een ongewisse afloop.
Ik ben nu maar even naar de ANWB winkel om de hoek gelopen, om voor tien euro minder dan bij Wohi een reisdompelaar te kopen.
Mijn reisdompelaar van Wohi, daar kan ik naar fluiten, evenals naar mijn geld, zo lijkt het.

Wohi is een sjoemelende mini-enterprise, die werkt op de rand van malafide gedrag (ik verwijs nog eens naar de inhoud van de veertig cent per minuut voicemail).

Ze beweren dat de overall waardering 8,4 is. Foutje, het is 4,8.

Oppassen dus, als je niet stressbestendig bent.

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

bestelling

Beoordeling 
 
5.5

Besteling gedaan 21/12 factuur gekregen en 22/12 aan het einde van de dag heeft de webwinkel de bestelling geannuleerd.
artikelen zijn op voorraad maar dus niet geleverd.
klacht ingediend en 23/12 hebben ze de order totaal gewist uit hun systeem.
wel gebeld maar geen passende oplossing.
oplichters dus.

V
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Ineke op 10 Januari 2015

Sorry, drukte per ongeluk op het duimpje. Was wel een nuttige review.

Reageer op deze review

Slecht, slecht en nog eens slecht

Beoordeling 
 
1.0

Je bestelt een product, in de verwachting dat het binnen 1-3 dagen geleverd wordt. Dat wordt ook zo aangegeven op de site. Je betaalt, en krijgt na één dag een mail met het bericht dat het 3-5 werkdagen gaat duren voordat het pakket verzonden gaat worden. Dus ik mail dat ik de bestelling dan wil annuleren. En dan blijft het stil. Via de mail, via de telefoon (40 cent per minuut met een maximum van € 20,-!) Tip: bestel hier niets, maar dan ook helemaal niets!

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Trap er niet in.

Het lijkt er sterk op dat Wohi op deze site alleen een reactie geeft als iets is opgelost. Door mijn ervaringen met dedierenwinkelvannederland.nl controleer ik steeds de reviews voordat ik bij een mij niet bekende webwinkel bestel. Het fenomeen betaald bellen en vervolgens uit de wachtrij gegooid worden is een praktijk die veel malafide webwinkels gebruiken.

De juichende reviews hier, daar heb ik grote twijfels over. Het contrast is te groot.

W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Redelijke service, maar geen artikel

Beoordeling 
 
4.5

Artikel besteld en stond aangegeven als 'op voorraad'. Na drie werkdagen wachten (zou binnen 1 werkdag geleverd worden), contact opgenomen met de servicedesk. Blijkt het artikel niet op voorraad te zijn.
Dezelfde dag kreeg ik een mail het artikel zelfs - ook op langere termijn - niet leverbaar te zijn.
Het geld zou gecrediteerd worden. Een dag later had ik inderdaad mijn geld weer retour.

Jammer dat ze de voorraadbeheer (schijnbaar) niet op orde hebben en daarover geen snelle terugkoppeling komt.
De afhandeling van mijn melding verliep echter accuraat.

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

slechte service!!

Beoordeling 
 
4.0

Snelle levering, daar is niks op aan te merken.
Maar wij hadden het verkeerde type van een artikel besteld. Retour aangevraagd.
Dit moet dus via Kiala, waardeloos. Het dichtsbijzijnde Kiala punt is 15 km bij ons vandaan.
Via Post. nl schijnt duurder te zijn. Op 10 september teruggestuurd. Op 23 september maar eens gebeld met Wohi, waar ons pakketje bleef. Het zou uitgezocht worden en ik zou bericht per mail krijgen. Niks meer gehoord!
Ook een email naar de klantenservice gestuurd, ook daar wordt niet op gereageerd.
Ik raad niemand deze webshop aan en zal er zeker in de toekomst niets meer bestellen.
Nu eerst maar zien of we ons pakketje nog krijgen of ons geld terug.

DS
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Desiree Smit op 27 September 2015

Update: Vrijdag 25 september weer contact gehad met Wohi. Ze hebben gedaan wat ze beloofd hebben en mij het pakket opgestuurd. Deze ontvangen op zaterdag 26 september.
Alleen ontvang ik het zelfde wat ik juist teruggestuurd had omdat deze niet goed was.
Retour aanvraag via de site werkte niet , dus maar weer opnieuw een mail gestuurd.
Alles begint weer opnieuw...

Desiree Smit op 29 September 2015

Update : 29 september hebben we het goede pakket ontvangen.
Het verkeerd gestuurde artikel konden we deze keer retour sturen met post.nl.
Uiteindelijk heeft de klantenservice alles in het werk gesteld om onze klacht af te handelen.
Overigens hebben wij nooit een duur 0900 gebeld. Op de factuur die meegezonden wordt staat een normaal telefoonnummer.

Reageer op deze review

Slecht!!

Beoordeling 
 
3.3

Voor de 1e keer een bestelling gedaan bij Wohi op 21-03-2015. De prijzen waren gunstig, artikelen leverbaar. Besteld: 4 kattenhalsbandjes, 4 adreskokers, 1 pakket met kittenflesjes, en 1 doos kitty milk. Totaal €38,25. Na een paar dagen, pas op 23-03-2015 kreeg ik eindelijk een verzendbevestiging dat de kitty milk verzonden was. Ik stuur een mail of de rest van de artikelen ook verzonden waren. Antwoord op 24-03-1015: "Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bestelling bij WOHI. Wij zullen de ontbrekende producten vandaag verzenden via PostNL. Onze excuses voor enige vertraging. Met vriendelijke groet, Klantenservice WOHI.nl." De volgende dag nog geen verzendbevestiging ontvangen. Ik stuur weer een mail. Antwoord 25-03-2015: "Geachte mevrouw Kucksdorf, Onze oprechte excuses dat uw order nog niet is verzonden. Zojuist ontvang ik het volgende bericht van ons warenhuis: Ik heb hier helaas maar 3 reflec rood van ipv 4. Heb eventueel wel de grijze en de blauwe nog. De rode komen vrijdag, uiterlijk maandag weer binnen Wenst u een product in het grijs of blauw te ontvangen? Na ontvangst van uw reactie zullen we het product direct verzenden. Met vriendelijke groet, Klantenservice WOHI.nl." Ik mailde doe dan maar 3 kattenhalsbandjes en 3 adreskokers. Geen reactie meer. Volgende dag geen verzendbevestiging. Wel kreeg ik de nota. Voor ALLE artikelen die ik besteld had, dus €38,25. Beetje dure Kitty Milk anders?? Nogmaals (26-03-2015) een mail gestuurd met nu de mededeling dat als het nu nog niet verzonden is de overige artikelen maar te annuleren en de nota aan te passen. Krijg ik een mail terug: "Geachte heer/mevrouw, Helaas hebben wij uw bestelling niet op tijd kunnen leveren. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben uw order zoals verzocht aangepast en de factuur bij Afterpay ook. Met vriendelijke groet, Klantenservice Wohi.nl". Ik heb nu nog steeds geen aangepaste Afterpay factuur ontvangen. Vriendelijke mails, maar geen verzending. Ik weet niet wat zij verstaan onder "we verzenden vandaag nog" en het vervolgens niet gebeurd. Houden ze mensen aan het lijntje?? De flesjes hadden we nodig voor onze kittens, dit is ook nog aangegeven in de mail! Al met al een week! bezig met deze webshop, kittens geen flesjes die ze zo hard nodig hadden. Schandalig dit!! Ik raad deze webshop ten zeerste af!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Kucksdorf op 27 Maart 2015

Zonet de Kitty Milk betaald aan afterpay en deze mail aan Wohi verstuurd.

"Geachte Wohi, Ik heb nog geen aangepaste factuur ontvangen. Welke ook niet meer nodig is want inmiddels zijn de kosten voor de Kitty Milk handmatig overgemaakt aan Afterpay, €16,99 voor de Beaphar Kitty Milk 500 gram en €2,99 verzendkosten, totaal €19,98 want ik ben een beetje klaar met deze trage gang van zaken. Te triest dat de kittens een week zonder flesjes zitten. Ik raad deze webshop niemand aan."

Reageer op deze review

"Shop van uitersten": goed gekozen, ze leveren gewoon helemaal niets

Beoordeling 
 
2.5

Alles is duurkoop als je na belofte 1: volgende werkdag in huis, niets geleverd krijgt maar keurig betaald hebt via ideal 2.: je bij navraag een excuus krijgt maar dat de koerier niet wilde leveren omdat je niet betaald zou hebben !! Wohi stuurt de koerier aan zodra je betaald hebt.
3: belofte 3 "het wordt vandaag aan u geleverd"nog niet nagekomen.inmiddels weer een paar dagen verder.....dus bij deze:
"Shop van uitersten": goed gekozen, ze leveren gewoon helemaal niets, ook niet na 3 beloftes
de teleurstelling wordt alleen maar groter.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Klacht

Beoordeling 
 
1.0

Ik had een bestelling geplaatst en binnen een uur geannuleerd. Toch werd deze bestelling geleverd en moest ik deze retourneren via kiala. Echter bij een kiala punt werd mij verteld dat het pakket via GLS geretourneerd moest worden. (Stond ook op pakket) gezien de kerstdagen moest ik die zelfde dag van ontvangst nog retourneren. Ik heb bijna 12euro moeten betalen voor dit te retourneren!!! Een pakket wat ik dus geannuleerd had. Na dit gedaan te hebben...heb ik tientallen mails moeten sturen om het geregeld te krijgen om het door mij betaalde bedrag terug te krijgen en natuurlijk de onkosten voor het retour. Ik ben nu al 10 tallen mails verder en ik heb nog steeds mijn geld niet terug en krijg ook geen antwoord op mijn mails!!!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Valt mee

Verkeerde bestelling, meteen ander artikel besteld, helaas toch beide artikelen betaald en geleverd, kon niet anders. Eerste artikel teruggestuurd met Kiala (niet doen! waardeloze club, niet bereikbaar en spullen slecht traceerbaar!). Na een week gebeld met Wohi, ze hadden artikel ontvangen en gingen geld terugstorten. Dit is inmiddels gebeurd - eerlijk gezegd hield ik mijn hart vast na het lezen van alle slechte reviews hier. Maar het kan dus ook goed gaan. Wohi, lees de reviews en kijk hoe het beter kan!

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

Ik heb een zeer goede ervaring met deze webshop! Ik had van te voren een product vraag, die goed is beantwoord. Vervolgens kreeg ik mijn bestelling netjes op tijd binnen en waren ze de goedkoopste in prijs.
Kortom ik ga zeker terug komen!

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.3

Had ik maar eerder de reviews gelezen maar helaas toch iets besteld en nu dus ook geen goede ervaring met Wohi.nl
Ik kreeg een defect apparaat en probeer nu een nieuw apparaat of onderdeel te krijgen maar ze reageren gewoon niet op al mijn mails. Ik ben pas 9 dagen bezig dus ik hoop dat het z.s.m. opgelost wordt maar anders zal ik Radar inschakelen want zo'n bedrijf kan hier toch niet mee wegkomen??
Als mijn klacht toch wordt opgelost dan zal ik deze review aanpassen of verwijderen!!

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Duurt iets langer maar best te doen!!

Beoordeling 
 
6.0

Na besteld te hebben en na drie dagen wel de factuur (afterpay) maar geen spullen,ben ik gaan bellen met 0900 nummer.
Inderdaad " u bent de eerst wachtende" om vervolgens na drie minuten de verbinding te verbreken.
Daarna maar naar afterpay gebeld en uitgelegd dat ik wel de factuur maar geen spullen heb gekregen.
Ze gingen voor mij contact opnemen met wohi.nl en zeiden dat ik niks moest betalen voor ik iets geleverd had gekregen.
1 week later spullen geleverd gekregen en alles was compleet en prima in orde.
Het kan dus wel!!!
Beste is, naar mijn idee om te bestellen via afterpay en zodoende hun erachter te zetten.
Want voor die spotprijs ben je gek als je get ergens anders haalt.
Al met al best te doen, alleen zouden ze wat transpararanter moeten zijn naar de klanten en een bevestigingsmail moeten sturen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Afgelopen week een konijnenhok besteld bij wohi, levering was snel maar na inelkaar zetten bleek dat de kooi niet voldeed aan de beschrijving. Gemaild maar na 1 reactie dat het nou eenmaal zo is krijg ik verder geen antwoord meer en terug sturen kan ook niet meer omdat het al in elkaar staat. Nu heb ik dus nog extra geld uit moeten geven om de kooi geschikt te maken voor het konijn, heel erg slechte service!

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
153 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8

Wij zijn benieuwd naar jouw Wohi ervaring

WOHI (afkorting van WarenHuizen Op Internet) is een webwinkel die is opgedeeld in verschillende "warenhuizen". Elk warenhuis op Wohi.nl bevat een bepaalde productgroep, zoals bijvoorbeeld het Wohi Boeken Warenhuis of het Speelgoed Warenhuis. Alle warenhuizen op Wohi delen een gezamelijk winkelmandje. Wohi oogt overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en modern qua vormgeving. Enkele bekende warenhuizen die onder Wohi.nl vallen zijn: boekenwarenhuis.nl en dierenwarenhuis.nl.

Wat is uw ervaring met Wohi? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wohi hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wohi reviews lezen.

Telefoonnummer: 0900 - 4566666 (€ 0,40 ct/min)

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
Geen verzendkosten vanaf € 75,- | Tot € 75,-: € 3,95
Levertijd
1 tot 3 werkdagen
Productgroepen
  • Elektronica
  • Speelgoed
  • Wonen
  • boeken
  • parfum
  • dameskleding
  • delicatessen
  • bloemen
  • wijnen
  • herenkleding
  • drogisterij
  • witgoed
  • verzorging
  • huishoud
  • dieren
Merken
divers
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • achteraf betalen