Details van de beoordeling

Autohoezenonline
Auto onderdelen

fietshoes

Beoordeling 
 
6.8

Begin januari 2018 een fietshoes voor buiten besteld en betaald. Deze wilde ik gaan gebruiken voor achter op de fietsendrager. Hoes had een levertijd en zou 12 februari uitgeleverd worden. Toen ik later op de site keek, was het aflevermoment veranderd in 7 februari, maar tevens was er bij de product beschrijving toegevoegd dat deze niet geschikt was voor transport. Heb daarna contact gezocht met de firma om de bestelling te wijzigen in een andere, wel voor transport geschikte hoes, die uiteindelijke na veel mailtjes ontvangen is. Ik ga hier niet uitweiden over alle mailtjes die verstuurd zijn. Ik geef slechts 2 aanbevelingen aan de firma fietshoezenonline.nl cq autohoezenonline.nl: 1. werk op de site met artikelnummers, dat voorkomt verwarring . 2. als webwinkel lijkt het mij belangrijk emails te beantwoorden. Ik heb meerdere emails moeten versturen om duidelijk te maken dat ik een andere hoes wilde, het teveel betaalde teruggestort wilde hebben etc. Dit werkt niet en schept geen vertrouwen. Over het product: fietshoes voor voorop/achterop de camper: product ziet er goed uit. In de praktijk zullen we zien hoe het bevalt. Hopelijk beter dan de autohoes die na 3 winters gebruik lek is.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review