Autohoezenonline reviews & ervaringen

www.autohoezenonline.nl
 
8.1 (180)
Autohoezenonline

180 Autohoezenonline reviews

 
(103)
 
(42)
 
(14)
 
(12)
 
(12)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Autohoes

Beoordeling 
 
9.0

Hoes werd snel geleverd en overtreft de verwachtingen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Boothoed

Beoordeling 
 
8.0

Boothoes besteld, keurig en snel geleverd.
Top

JN
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Autohoes waterdicht

Beoordeling 
 
10.0

Netjes op tijd geleverd en voldoet zeker aan de verwachtingen.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Autohoes voor Mini

Beoordeling 
 
10.0

Besteld en keurig geleverd!

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Brals j op 13 Juni 2024

Bedankt voor de hoes mooi optyd

Reageer op deze review

Autohoes

Eerste hoes was na één seizoen lek..
Foto' s moeten maken en opsturen.
Kreeg een nieuwe toegestuurd.
2 seizoenen verder... Auto zo nat als wat, wederom. veel lekjes. Via de zogenaamde 'afgetapete' stiknaden. Maar ook gaatjes op andere plekken..
App gestuurd... en wat krijg ik te lezen...
" ik had moeten sprayen... sommige hoezen gaan 1 jaar mee .. sommige 5 jaar.. dat de tape loslaat bij de naden maakt niets uit en ... appen ze... " dan is er ook nog de prijs, hij kost geen 300euro dus ..." en meer van die onzin...dus omdat ie niet 300 eurokost mag ie gewoon lekken... wat n belachelijk antwoord...
Dat er op de website staat " niet goed geld terug" hebben ze niets mee te maken.Ik heb nu met duct tape zoveel mogelijk alles dicht geplakt.
Dit produkt is rommel.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Autohoezenonline op 13 Juni 2024

Beste Paul Swart uit Hoorn (van Tabakshop Vivant )

U bent een beetje voorbarig uw bestelling is uit begin 2019 .....
mid 2020 hebben we u onder GARANTIE een nieuwe hoes geleverd ..
Vandaag zij we 13-6-2024 dat is dus 4 jaar later, vanaf begin bestelling 5 JAAR dus.

u aasde NU weer op garantie na 5 jaar dus... en bent nu een beetje boos.. omdat NA 5 jaar dit niet meer gaat ......

Groet autohoezenonline.nl

Reageer op deze review

buiten hoes voor peugeot 404

Beoordeling 
 
10.0

Hoelang de hoes ¨ Mee gaat ¨ moet ik uiteraard afwachten maar de pasvorm is prima en het is lekker
stevig materiaal , voor een schappelijke prijs !!!!

C van Oort Bellingwolde

CV
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Autohoezenonline op 14 Mei 2024

Dank voor u bericht

Groet autohoezenonline.nl

Reageer op deze review

Auto hoes 3xl hatchback/station

Beoordeling 
 
9.0

Snelle levering ! Mooie hoes met zachte binnenkant. Past goed door stiek. Moet nog even kijken wat te doen met storm. Tot nu toe tevreden !

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Autohoezenonline.nl op 24 Maart 2024

Dank voor uw bericht
P.s bij storm de hoes niet gebruiken er is dan kans op schade aan de hoes en of auto.

Groet autohoezenonlinl.nl

Reageer op deze review

autohoes

Beoordeling 
 
8.5

Snelle levering en goede kwaliteit

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Autohoezenonline op 14 Mei 2024

Dank voor u bericht

Groet autohoezenonline.nl

Reageer op deze review

Autohoes

Beoordeling 
 
8.8

Na een vraag gesteld te hebben !
(Duurde in ons geval iets langer kwa antwoord) welke model hoes ....
Daarna
Gelijk besteld ....snel afgeleverd !
Hopelijk gaat deze ook z,n 4 jaar mee !(dat was ook zo met onze vorige hoes bij dit top bedrijf!)

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Autohoezenonline.nl op 24 Maart 2024

Dank voor u bericht

Groet autohoezenonline.nl

Reageer op deze review

Autohoes

Beoordeling 
 
9.0

Lekker snel geleverd zodat mijn auto geen dag onbeschermd heeft gestaan. Hoes past prima en ben vooral fan van de bevestigingsbandjes bij de wielen. Het waait stevig bij ons en op deze manier is hij op 4 punten gezekerd. Erg prettig.

JN
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Autohoezenonline op 07 Maart 2024

Dank voor u bericht

Groet Autohoezenonline.nl

Reageer op deze review

motorhoes XL-w

Beoordeling 
 
8.7

Het is mijn tweede hoes. De andere werd nu wel slecht na 4 jaar zon en regen al zou hij nog wel even mee kunnen. heb nu een andere motor dus ook de hoes vervangen.
goed kwaliteit, ventilerend, waterdicht en zacht van binnen. echt aanrader! levensduur buiten rond de 4 jaar

BV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Motorhoezenonline op 07 Maart 2024

Dank voor u bericht

Groet Motorhoezenonline.nl

Reageer op deze review

Autohoes hatchback

Beoordeling 
 
10.0

Hoes is makkelijk aan te brengen en ook met koorden stormbestand te maken
Nadeel van de hoes is dat hij na ca 1 tot 2 jaar water aan de binnenzijde in de gewatteerde stof komt.
Waarschijnlijk niet meer waterdicht. Advies gevolgd met siliconen spray maar als er eenmaal lekkage in zit is dat niet meer te verhelpen.
Voordeel van de hoes is dat t een van de betere is, als er hagel op de hoes valt geen deuken gezien
Verder ook makkelijk schoon te houden.. Bij vorst meteen een rijklare auto zonder krabben.

JA
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Autohoezenonline op 05 Maart 2024

Dank voor u bericht

Groet Autohoezenonline.nl

Reageer op deze review

Motorhoes

Beoordeling 
 
3.3

Ondanks ik zeer ontevreden ben wil ik toch graag mijn ervaring delen zodat anderen hun voordeel er mee kunnen doen, ik heb vooraf gevraagd welke hoes ik zou moeten bestellen voor een scooter met een hoog scherm en topkoffer en heb mij hierin laten adviseren voor een maat, ik heb deze besteld op 11 dec 2023 voor een scooter die ik op 15 dec zou krijgen.

Maar bij thuiskomen bleek de scooter in de schuur te passen en heb hierop contact gezocht met de mededeling dat ik de hoes pas in April zou gebruiken maar dat was geen probleem ik kon hem rustig passen en als dan retourneren en hier is dan een misverstand want hiermee werd bedoeld door de verkoper dat ik mocht ruilen en ik heb dit begrepen van als hij niet past dan mocht hij gewoon retour als was het veel later.

doch bij nameten van het geheel bleek dat de scooter met topkoffer ca 20cm lang was dan gedacht of verwacht en ging dus nooit passen en heb hierop weer contact opgenomen ( welke steeds moeilijker werd ) en gevraagd of ik het mocht retour sturen en toen werden de mensen boos dat ik hem niet wilde passen en ik dan de verzendkosten moest betalen en puur alleen idd om het niet willen passen maar goed 2.19m lang gaat niet passen met een lengte van 2.,30m en dan nu zeggen van het is niet binnen 14 dagen maar een aantal weken...

uiteindelijk contact gehad en nu moest ik bij retour en zonder een andere te kiezen ook nog eens administratie kosten betalen van € 7,25 en dat alleen vanwege het niet willen passen en omdat ik niet wilde ruilen voor een grotere....maar die zou verzuipen op mijn scooter.

Samengevat of het nu een misverstand was of verkeerd begrepen...........ik vind het werkelijk schandalig dat wanneer je een hoes netjes in de verpakking laat en zeker afspraak maakt dat het later gepast mag worden en hier geen gebruik van maakt dan € 7,25 extra moet betalen + de verzenkosten van de bestelling......

NB: Wat ik mezelf kwalijk kan nemen is dat ik beter eerst de reviews had moeten lezen.

dus mensen koop nooit hier een hoes want verkopen is wat ze willen maar klantenservice........een DIKKE 0

Z
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Motorhoezen op 05 Maart 2024

Allerbeste Nico Swiers uit Spijkenisse

Onze omruil termijn is 2 weken, maar met u de afspraak gemaakt dat de hoes na ruim 3 maand nog steeds mocht worden omgeruild (goed van ons toch …?).
Daarbij gaan we er natuurlijk van uit dat u ook DAADWERKELIJK de moeite neemt om de passen.
Maar dit is niet eens uw intentie geweest, kennelijk vond u het handig om 3 maand een hoes achter de hand te hebben en deze sowieso retour te sturen eigenlijk SCHANDALIG hoe er wordt omgegaan met retouren.
We hebben erg veel energie in u gestoken meerdere mail en telefoon gesprekken gevoerd u was poeslief, en O-zo dankbaar over de afwikkeling van de retour na 4 maand. Tot we vandaag de betaling (correct) retour deden.

Triest na zoveel moeite dit te moeten lezen, NICO SWIERS krijgt dan ook een DIKKE V… van ons.
Bij deze waarschuwen we ook ander bedrijven voor Nico Swiers uit Spijkenisse
Een beroeps Z …… met overal negatieve reviews.

Met vriendelijke groet,

Ronnie op 20 Maart 2024

Wat een gezeur wat een gezeur, na 3 maand terug sturen, zeiken over de verzend kosten en nog even een review plaatsen.
Handel met particulieren hou op hou op 1 groot drama.

Nico op 21 Maart 2024

Denk niet dat ik we hier verder een welles/nietes spel van moeten maken en ik blijf aan de tel altijd netjes en ik was helemaal niet blij met de afwikkeling omdat wij administratie kosten moeten betalen als retour waarvan wat ik al eerder geschreven had ik duidelijk had begrepen dat we het mochten retourneren als het niet paste en daarnaast heb ik juist u een gunst bewezen om het niet te passen zodat het netjes in de verpakking blijft zodat u het weer kunt verkopen en ik begrijp de dag van vandaag nog steeds niet waarom u dat juist niet accepteert maar om dan nu te zeggen dat ik gewoon op voorhand een hoes op reserve heb?…..dat is bullshit dan zou ik voor de fun extra verzendkosten ga betalen voor zo maar? maar goed heb alle overige reviews gelezen ook elders en ik ben ook niet de enige en wij als consumenten hebben nu eenmaal het recht om onze mening te geven neg als positief

Maar goed als ik begrepen heb dat ik het terug mocht sturen wat ik gedaan heb maar ik het had moeten passen en dan maar omruilen en dan nu extra kosten moet maken terwijl u het niets kost want de verzendkosten van de bestelling hebben we ook betaald dan snap ik er niets van dat u dan nog extra wil verdienen terwijl wij in onze ogen juist aan besparing hebben gedaan mar goed we weten tenminste hoe u bent.

nico op 21 Maart 2024

Wel leuk dat we alleen maar positief mogen schrijven en niet negatief en we zeiken niet over verzendkosten, integendeel maar heb nog nooit meegemaakt om bij een afspraak van retour ( en had graag gewild dat ik het had opgenomen dat was deze discussie er nooit geweest ) dat je administratie kosten moet betalen maar mijn geluk in deze is dat ik niet de enige ben bij jullie ben laat staan wat ik lees over het product ben ik maar al te blij dat ik er vanaf ben en nu met webshops kan werken die betrouwbaar zijn en als 1 groot drama is dan....de rest mag u zelf invullen voor mij is het klaar nu.

Reageer op deze review

Motorhoes

Beoordeling 
 
9.3

De hoes nu binnen, was eerst niet op voorraad, maar na contact met hun.
Nu toch een kunnen bestellen

BD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Motorhoezenonline op 05 Maart 2024

Dank voor u bericht

Groet Motorhoezenonline.n

Reageer op deze review

Scooterhoes kleinste maat

Beoordeling 
 
8.0

Uitkiezen, bestellen, betalen, volgende dag in huis. Gebruik de hoes in de tropen, ben benieuwd naar de levensduur want klimaat hier sloopt alles. Heb goede hoop want hoes is zware kwaliteit

RF
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Motorhoezenonline op 05 Maart 2024

Dank voor u bericht

Groet Motorhoezenonline.n

Reageer op deze review

camperhoes xl

Beoordeling 
 
6.0

Is juist niks waterdicht,heb hem erover gelegd omdat ik schade had en het regent nog binnen, dus NIET waterdicht !!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Loungesethoes

Beoordeling 
 
7.0

Bedrijf schrijft meerdere malen 100 % waterdichte hoezen te verkopen. Helaas kreeg ik een hoes van het merk Aerocover toegestuurd. Op de doos staat vermeldt dat dit een waterbestendige hoes is, dus niet 100% waterdicht. Uit ervaring weet ik dat deze hoes binnen afzienbare tijd doorlekt, vooral langs de naden. Medewerkster klantenservice bood aan dat ik de hoes terug kon sturen. Ze verkopen, in mijn geval dus, niet de kwaliteit die wordt belooft.

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Sipke op 26 Oktober 2023

Wat een zeikerd

Reageer op deze review

Boothoes

Beoordeling 
 
10.0

Hoes is jprima waterdicht mooie pasvorm alleen over een jaar weet ik ook niet hoe hij is

RW
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Bootohoezenonline op 05 Maart 2024

Dank voor u bericht

Groet Boothoezenonline.n

Reageer op deze review

Kleine motorhoes voor Vespa

Beoordeling 
 
7.5

Mijn hoes is binnen 1 jaar verkleurd, naden zijn losgelaten en lekt het regenwater door.
Doordat ik ziek was kon ik helaas net na 1 jaar door kunnen geven dat dit probleem was ontstaan.
Erg jammer dat ik 50% korting op een nieuwe hoes krijg ipv een nieuwe hoes!!

FV
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Motorhoezenonline op 29 April 2023

Beste Frans,

Uw bestelling komt jan-2022 En is dus 1.5 jaar oud,ruim buiten de garantie als coulance regeling bieden we u 50% korting aan op een nieuwe hoes, een fair aanbod lijkt ons.
Voor een lange levensduur adviseren adviseren we de hoes te impregneren.

Groet motorhoezenonline.nl

Reageer op deze review

Autohoes hatchback 3xl

Beoordeling 
 
9.0

zojuist
NIEUW
Goede ervaring met autohoezenonline , over de telefoon alle vragen gesteld, de hoes besteld , was snel geleverd, en nietd te veel gezegd ,het is inderdaad een heel ding, echt zwaar met fleece binnenkant.

JA
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Autohoezenonline op 12 December 2023

Dank voor u bericht

Groet Autohoezenonline.nl

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw Autohoezenonline ervaring

Autohoezenonline.nl voor een kwaliteit autohoes, 100% waterdichte autohoezen, binnen 1 a 2 werkdagen geleverd, omruilen geen probleem

Wat is uw ervaring met Autohoezenonline? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Autohoezenonline hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Autohoezenonline reviews lezen.

Telefoonnummer: 0513-677408

Algemene informatie

Verzendkosten
7.5
Levertijd
1 tot 2 werkdagen
Productgroepen
auto accessoires
Merken
autohoezenonline.nl
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
iDeal, Bankoverschrijving