Autohoezenonline reviews & ervaringen

www.autohoezenonline.nl
 
8.1 (176)
Autohoezenonline

176 Autohoezenonline reviews

 
(100)
 
(41)
 
(14)
 
(12)
 
(12)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
12 resultaten - getoond 1 - 12
Volgorde

Autohoes

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte service van Autohoezenonline.nl!

Hoes betseld (XXL), verkeerde geleverd gekregen (L), De hoes moet geretourneerd worden uiteraard, aangezien zij aangesloten zijn bij DPD moet je het pakketje naar een parcel brengen.

De retour formulieren moet je zelf printen, en een formulier invullen waarom het product geretourneerd moet worden! Dat lijkt me vrij duidelijk als ze de verkeerde hoes hebben opgestuurd!! Lijkt allemaal zo gedaan, echter is dat vrij lastig wanneer je niet in het bezit bent van een printer. Al met al had ik beter naar een gerenomeerd bedrijf kunnen gaan die goede hoezen verkoopt, dat had mij een hoop tijd, geld, en ergenissen voorkomen.

Met een groet,
Een klant minder!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 5

Autohoezenonline.nl op 08 Juli 2022

Geacht Michel Kettenburg uit Utrecht .

Helaas hebben we inderdaad een verkeerde hoes opstuurt, en jazeker door onze fout, we hebben u hiervoor reeds zeer uitgebreid onze excuses voor aangeboden.

De fout is ontstaan door een mens, (en die maken nu nog steeds fouten helaas).
We hebben u een retour label gestuurd waarmee u op onze kosten de hoes weer retour kunt sturen.
Deze werk wijze om goederen retour te halen is helaas wel onlosmakelijk verbonden aan het online bestellen...
We adviseren u daar u geen printer heeft er toch eens eentje te kopen en ..... nee nee...... niet online maar in een fysieke winkel ....;-)

met vriendelijke groet Team Autohoezenonline.nl

Reageer op deze review

Fietshoes XXL-E-Bike

Beoordeling 
 
1.0

Helaas jammer dat ik dit nu op deze manier kenbaar maak..
Veel app contact gehad. Ik had de hoes besteld in januari 2022. Op basis van goed vertrouwen niet gepast het geen natuurlijk niet slim was van mij.
Nu ik hem wilde gebruiken in april bleek deze niet te passen. Ik heb via de app contact gezocht om mijn teleurstelling te uiten. en ik moet zeggen dat ik de eerste gesprekken van mijn kant niet prettig ervaren heb., Er werd mij een voorstel gedaan (zgn uit goodwill) om deze alsnog te retourneren maar dat ik dan wel € 16,-- administratie kosten zou moeten betalen, Omdat het mijn eigen fout was om niet te passen ben ik daar niet mee akkoord gegaan.
Maar na verder gesprekken bleek opeens dat er een verkeerde hoes geleverd is door fietshoezen online. Er kon toen wel zonder kosten geretourneerd worden. Er zou een retourticket opgestuurd worden. (mits de hoes ongebruikt was) Maar toen ik aangaf dat ik deze wel ben gaan gebruiken kon dit niet meer. Een andere klant wil ook graag een nieuwe hoes werd mij gezegd. Uiteraard.
Maar ik vind dat fietshoezen online nu zelf deze hoes dan maar als gebruikt moet aanbieden en het verlies voor hun rekening moet nemen.
De chat gesprekken verliepen hierna niet echt klantvriendelijk meer.
Er werd beweerd dat ik besloten/gevraagd had om de hoes te mogen retourneren. Maar ik had de fout gemaakt om niet te passen en alleen geuit dat ik teleurgesteld was over het geleverde product. Maar nu blijkt dat er een verkeerde hoes geleverd is vind ik het een totaal ander verhaal. Op het laatste gesprek is zelf helemaal niet gereageerd.

Heb ik teveel betaald voor het geleverde?

P.S de hoes ligt nu wel weer opgeborgen en kan er pas eind mei weer bij.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 3

Ck op 24 Mei 2022

Kan revieuw niet meer verwijderen.
Het probleem dat ik had is keurig opgelost.

Reageer op deze review

Autohoes mpv 2xl

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb voor mijn auto in Spanje een hoes besteld omdat deze daar de hele dag in de zon staat. Door Corona konden wij lang niet afreizen naar Spanje. Na plaatsing op de autobegin dit jaar begon de hoes al binnen een half jaar te scheuren bij de wielen en voor op de motorkap. Volgens de leverancier kunnen de hoezen sowieso slecht tegen de zon en had ik hem beter moeten onderhouden, dwz 1 keer per jaar inspuiten met een onderhoudsspray. Dit had niets geholpen omdat ik de hoes pas een half jaar op de auto had zitten. Ik kon als vergoeding 10% korting krijgen op een nieuwe hoes. Ik ga wel ducktape gebruiken om de hoes te repareren maar een nieuwe van dit bedrijf koop ik zeker nooit weer.

E8EDEE43-D16B-47BC-9CFD-9BDE36D7315A
1700EAC9-99F6-4BB4-AFA9-36D2A764A421
O'
Was deze beoordeling nuttig? 2 6

Autohoezenonline.nl op 26 Januari 2022

Best klant,
u bestelling is uit 2019, 2019 ..... dus ruim 3 jaar oud......!
Inderdaad zeker in Spanje is voor een lange levensduur aan te raden
de hoes te impregneren (zie de info op onze website).
Ondanks dat deze bestelling uit 2019 ... (dus 3 jaar oud in de volle zon in Spanje) is, hebben we u ook nog een netjes voorstel gedaan.
Helaas dus niet gratis zoals u eist...
We hopen nu dat u elders een hoes vind die (voor onze prijs) het veel langer doet in de volle zon in Spanje .

groet Autohoezenonline.nl

Sipke op 10 Februari 2022

Wat een zeikerd

Reageer op deze review

Geen reactie op retourpakket

Beoordeling 
 
1.0

Boothoes besteld en gepast, materiaal is prima alleen is de hoes niet strak genoeg om alleen achter te laten in een haven! Geprobeerd om telefonisch in contact te komen maar helaas niet gelukt! Via Whats app uiteindelijk wel en gevraagd of ik telefonisch toelichten kan geven maar ook dat ging niet! Met de dame( Jelly) via Whats afgesproken dat het pakket retour kon en via de mail een retourformulier ontvangen! Retourpakket aangetekend verstuurd en is 10 April in ontvangst genomen! Vervolgens horen wij niks, ook geen reactie meer op mail en Whats app en inmiddels is het 19 April!
Op vragen vooraf de bestelling is het bedrijf erg toegankelijk maar wanneer het niet naar tevredenheid is zijn ze niet thuis.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 4

boothoezenonline.nl op 20 April 2021

Beste Dennis Gerritsen

U heeft bij ons 13 maart besteld een boothoes besteld, deze bestelling wilt u na ruim een maand (gebruiken) annuleren, onze retour termijn is 2 weken ,daar bent u dus echt wel buiten, met enige administratie kosten mag u de hoes retour sturen naar ons.

Op het retour formulier geeft u (heel toevallig) aan dat de hoes een maand later is geleverd .... het kan allemaal.
We hebben u gister ook nog in de whats app geantwoord dat u vandaag bericht krijgt ....

Waarom, ondanks al onze service, nog deze review ???

Boothoezenonline.nl

Reageer op deze review

tel nummer onbereikbaar, WhatsApp werkt niet

Beoordeling 
 
2.3

alles wat je met deze firma probeert werkt niet tel of iets anders zou deze zeker niet aan vrienden of dergelijke aanraden

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 3

Autohoezeonline.nl op 07 Januari 2021

Vreemde review, concurent ?
Groeten autohoezenonline.nl

Reageer op deze review

Vreemde manier van klant bedienen!

Beoordeling 
 
1.0

Vai email contact gezocht voor bestelling van caravanhoes. Na afspraak voor afhalen bleek hoes niet in opslag maar elders te zijn. (reis en afspraak voor niks dus) Na 2e afspraak bleek hoes helemaal niet voorradig te zijn. Als je dit soort simpele zaken niet aan je klant kan mededelen, voel je je aan "het lijntje" gehouden! Geen melding of en wanneer hoes wel te leveren is....! Klantgevoel blijkbaar niet belangrijk!

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Carvanhoezenonline.nl op 12 November 2019

Inderdaad ging hier 1x (niet 2x) iets mis, omdat het momenteel erg druk is met caravanhoezen, en we niet geheel het overzicht hadden wat we nu wel en niet konden leveren (het grote probleem is dat er bij ons mensen werken, en deze maken helaas fouten) , bent u abuis gekomen, erg vervelend.
Nogmaals ons excuses heer J

Reageer op deze review

Garantie doen ze niet aan.

Beoordeling 
 
1.0

Koop hier nooit iets. Nadat mijn doek in enkele maanden op 5 plekken was gescheurd, heb ik geprobeerd gebruik te maken van de garantie. Helaas, volgens de webshop heb ik de doek verkeerd gebruikt en heb ik dus pech, weg €90 na een paar maanden gebruik. Service doen ze niet aan hier. Absolute afrader.

DB
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

Autohoezenonline op 15 Mei 2019

Beste Delano Böhm

Zoals u zelf heeft aangeven in de mail heeft u de gebruik aanwijzing totaal genegeerd.
Ook onze website staat vol met informatie over het gebruik van onze autohoezen.
Bij u is de extra wielbevestiging uitgescheurd, dit komt omdat u er te veel spanning op heeft gezet. We waarschuwen hiervoor in de bijgesloten gebruik aanwijzing en op de vele info pagina's op onze website.

Wij hebben u als coulance wel een zeer schappelijk voorstel gedaan.
Groet Autohoezenonline.nl

Reageer op deze review

Slechte after sales!

Service 
 
2.0

Bijzonder slechte after sales service!

Banden met klikgespen van de boothoes nagenoeg weggerot dus deze waren aan vervanging toe. Ongelooflijk maar waar, dit verkopen ze niet los van de boothoes zelf...
Nu hebben we een nog in prima staat verkerende boothoes die we niet kunnen gebruiken.

Zie hieronder de conversatie:
From: www.boothoezenonline.nl
Date: 2017-10-09 10:45 GMT+02:00
Subject: RE: Contactformulier ingevuld
To: garrett.c.jones@gmail.com
geachte heer, mevr

Nee deze hebben we niet los te koop.

Met vriendelijke groet,
www.boothoezenonline.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Boothoezenonline.nl [mailto:info@boothoezenonline.nl]
Verzonden: zondag 8 oktober 2017 16:15
Aan: info
Onderwerp: Contactformulier ingevuld
Een bezoeker heeft het contactformulier van de webshop ingevuld:

Naam: Garrett Jones
E-mail: garrett.c.jones@gmail.com
Telefoon: 0646156718

Bericht: Beste heer/mevrouw,

Wij hebben de Boothoes size D (06) van jullie en ik was benieuwd of jullie de instelbare spanbanden voor onder de boot ook los verkopen.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Boothoezenonline op 25 November 2017

Geachte,

Met veel plezier kunnen wij u meedelen, dat deze spanbanden al geruime tijd WEL bij ons te bestellen zijn.
(zie rubriek accessoires)
Wij adviseren de spanbanden niet in het water te gebruiken, dit om de levensduur te verlengen.

Vr. groeten,
www.boothoezenonline.nl

Boothoezenonline op 25 November 2017

Geachte,

Met veel plezier kunnen wij u meedelen, dat deze spanbanden al geruime tijd WEL bij ons te bestellen zijn.
(zie rubriek accessoires)
Wij adviseren de spanbanden niet in het water te gebruiken, dit om de levensduur te verlengen.

Vr. groeten,
www.boothoezenonline.nl

Reageer op deze review

Nog steeds wachtende

Beoordeling 
 
1.0

Inmiddel zit ik al vele weken te wachten op mijn boothoes. Na regelmatig mail en telefoonverkeer zijn de schroefjes en motorhoes inmiddels geleverd. De boothoes nog steeds niet terwijl de site aangaf dat hij op voorraad was. In de laatste mail zou hij afgelopen maandag dan eindelijk geleverd worden. Heb onlangs een mail verzonden waar de hoes blijft en tevergeefs proberen contact te leggen. Inmiddels krijg ik een behoorlijk vervelend gevoel naar dit bedrijf wat in mijn geval zeker hun afspraken niet nakomen! Maandag mijn rechtsbijstandverzekeraar maar eens aan hetvwerk zetten lijkt me!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Autohoezenonline op 29 Oktober 2017

'Afgelopen maandag de 23e oktober hebben we veel producten weer op voorraad gekregen, dit heeft tot extreem veel drukte geleid, door een vergissing van een collega is uw hoes per abuis niet uitgeleverd, we hebben u reeds per telefoon (vrijdag de 27e) op de hoogte gebracht dat deze maandag (de 30e ) uitgeleverd gaat worden

Reageer op deze review

geen antwoord op mails

Beoordeling 
 
1.0

vandaag "een hoes" ontvangen.
Totaal niet wat besteld was , op onze mail voor ruilling krijg ik zelfs geen enkele reactie .
Dan is het niet moeilijk om goedkoop te zijn ..... een hoes van meer dan een meter te klein kan ik ook goed koop leveren.
Spijtige vaststelling.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 25

philip op 10 Juni 2017

Inderdaad heb ik de verkeerde hoes besteld.
Maar ik begrijp niet waarom iemand een tophoes zou bestellen?
Ik zie het nut hier helemaal niet van in.
vandaar mijn vergissing .
De hoes zou vervangen gaan worden.

Autohoezenonline.nl op 10 Juni 2017

Per abuis hebben wij de verkeerde hoes verstuurd, klant heeft hier op 8-6-2017 rond 13 uur een mail over getuurd
om 15 uur 8-6-2017 reeds deze review al hier.
Voor uw info wij beantwoorden dagelijks over de 250 mail's elke dag weer, iets meer geduld was daarom wel op zijn plaats geweest.

Reageer op deze review

hoes besteld, niet gekregen.

Beoordeling 
 
2.0

ik heb afgelopen dinsdag een motorhoes besteld en direct betaald. Ze beloven op de website dat als de hoes voor 12 uur besteld is, deze de volgende dag geleverd zou worden. woensdag niets geleverd, donderdag ook niet geleverd. ik heb woensdag een email gestuurd, donderdag nog een email via contact op de website, vrijdag gebeld, voicemail en niet 1 reactie gekregen op mijn email of voicemailbericht. Nu zie ik ook op de website dat de hele maand november de verzendkosten lager zijn. Je raadt het al, dat is ook niet gebeurd.
Ik baal van de hele situatie. Ik hoop dat ze snel contact met mij opnemen om het hele gebeuren op te lossen.

LK
Was deze beoordeling nuttig? 1 17

autohoezenonline.nl op 21 November 2016

p.s. de verzend kosten zijn EXACT zo berekend als aangegeven 3,95 voor de maand november , graag de factuur GOED nakijken.

autohoezenonline.nl op 21 November 2016

De door u bestelde hoes was op 11 november niet op voorraad, dit stond heel DUIDELIJK op de site, boven aan in ROOD, deels met hoofdletters, de hoes was 14 november weer leverbaar deze is 15 november bij u afgeleverd.
We hebben u 3,95 verzendkosten berekend, en u raad het al, EXACT zo als op de site staat aangegeven, graag de factuur controleren.


P.s. We zitten deze maand in een verhuizing, mede daar door zijn we mogenlijk verminderd bereikbaar. toch doen we ons uiterst best om iedereen van dienst te zijn.

Jan op 01 Mei 2017

Waarom typ je van alles met hoofdletters? Daardoor lijken jullie als bedrijf heel onprofessioneel, persoonlijk geraakt en onvriendelijk tegen klanten.

autohoezenonline.nl op 01 Mei 2017

Dit artikel was op moment van bestelen NIET op voorraad, dit was ook HEEL duidelijk vermeld op de site (Met rode letters), in de artikel pagina, dinsdag 15 november is de motorhoes op voorraad gekomen, woensdag 16 november is de hoes afgeleverd.
Kwestie van GOED lezen op de site ................................

Betreft bereikbaarheid, we zitten deze maand midden in een verhuizing, daardoor zal de bereikbaarheid mogenlijk minder zijn, maar we doen ons best e.a zo goed mogenlijk na te komen.
Mvg motorhoezenonline.nl

lklinkhamer op 04 Mei 2017

Het was NIET vermeld op uw website, anders had ik nooit deze hoes besteld omdat ik die de andere dag nodig had.
Niet in het rood en nergens vermeld! Erg jammer dat u niet reageerde op het moment toen ik naar u e-mailde en gebeld heb. Nergens op de website staat vermeld dat u in een verhuizing zit of tijdelijk minder bereikbaar was. OOK NIET ALS IK GOED LEES !!
IK heb inderdaad de factuur niet goed gelezen zoals u hier mij van beschuldigd, ik erken dat ik daarin een fout heb gemaakt. Misschien had u dit beter op kunnen lossen door mijn email en telefoon te beantwoorden.
Als een bedrijf niet reageert dan gaan er alarmbellen af bij mij, er zijn zoveel internetbedrijfjes die de boel oplichten. daarom email en bel ik om reactie te krijgen en wat ik kan verwachten.
Ik vindt het erg vervelend hoe de hele gang van zaken is gegaan. Ik heb tot nu toe nog geen enkele reactie gehad van u. Ja ik heb inderdaad een week later de motorhoes ontvangen, geen enkel begeleidend schrijven erbij of een excuus. Op deze pagina schrijft u dat u niet reageerde ivm een verhuizing. En wordt ik beschuldigd dat ik een hoes besteld heb die niet op voorraad was.
De hoes is mooi,(helaas te klein en retour gestuurd) maar uw communicatie laat veel te wensen over.
Ik vraag via deze revieuw of u contact met mij opneemt, het reageren hier is het enige contact van uw kant. Ik voel mij heel erg aangevallen dat ik van alles niet goed heb gedaan. Ik koop regelmatig online, weet dus heus wel waar ik op moet letten, of een artikel voorradig is, verzendtijden,etc, maar zoals het nu is gegaan heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Dit is erg jammer en betreur ik ten zeerste. Dit zorgt ervoor dat ik na deze hoes liever geen zaken meer met u doe.

Daniel op 15 Juli 2017

Wat een communicatie zeg... dit is voor iedereen te lezen! Een toontje lager en hoger wederzijds begrip had ook wel gekunt..

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.3

nog nooit zo slechte service meegemaakt bij een webshop. Verkeerd advies van autohoezenonline.nl gekregen. Ze doen erg moeilijk om het probleem op te lossen, en wordt hiermee ook geconfronteerd met fors extra kosten.

Op mijn klacht per mail wordt niet ingegaan, ik kreeg een standaard mailtje terug. Maar dus geen oplossing voor mijn probleem en geen antwoord op mijn vragen.

Levering niet binnen afgesproken tijd.

Wat mij betreft: NOOIT meer iets kopen!

OK
Was deze beoordeling nuttig? 9 21
Reageer op deze review
12 resultaten - getoond 1 - 12

Wij zijn benieuwd naar jouw Autohoezenonline ervaring

Autohoezenonline.nl voor een kwaliteit autohoes, 100% waterdichte autohoezen, binnen 1 a 2 werkdagen geleverd, omruilen geen probleem

Wat is uw ervaring met Autohoezenonline? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Autohoezenonline hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Autohoezenonline reviews lezen.

Telefoonnummer: 0513-677408

Algemene informatie

Verzendkosten
7.5
Levertijd
1 tot 2 werkdagen
Productgroepen
auto accessoires
Merken
autohoezenonline.nl
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
iDeal, Bankoverschrijving