Babyentiener reviews

www.babyentiener.nl
 
2.5 (83)
Babyentiener

BabyenTiener.nl Megastore bestaat al meer dan 60 jaar. Via de webshop Babyentiener.nl wordt een groot assortiment aan baby en tiener producten ter verkoop aangeboden.deze online webshop heeft Baby & Tiener ook 2 offline vestigingen waar u de producten kunt bekijken en/ of afhalen. Babyentiener biedt alles aan voor tijdens de zwangerschap, pasgeboren baby's, peuters, kleuters en tieners. U navigeert makkelijk in de webshop en bestellen bij Babyentiener is eenvoudig.

De voordelen van BabyenTiener.nl

  • Grote collectie
  • Bekende merken;
  • Lage prijzen
  • Jarenlange ervaring
  • Veilige online betaalmethodes
  • Snelle levering

83 Babyentiener reviews

 
(7)
 
(1)
 
(1)
 
(11)
 
(65)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Oplichters!

Laatst een bestelling terug gestuurd via postnl, maar die heeft het pakket kwijtgeraakt, ondanks ik een verzendbewijs kan aantonen moet ik die bestelling toch betalen( via afterpay) ik bel hun al maanden hierover en elke keer beloven ze mij terug te bellen omdat ze gaan kijken wat ze kunnen doen, maar ik ben NOOIT terug gebeld. Ik ga hier een hele grote klacht van maken, ik heb hier al een aantal mensen over gesproken die mij gaan helpen. Ook bij de consumentenbond. Hun houden mij al 2 maanden bezig dus ik ga hier werk van maken!! Ik heb al een paar reviews geplaatst maar daar nlijft het zeker niet bij!

ADVIES: NIET KOPEN BIJ BABY & TIENER!

EE
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service ever

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling gedaan maar 5 weken later nog niks gehad zonder enige respons , ik heb ze toen 2 mails gestuurd waar der maten laat op gereageerd werd dat de producten over een paar dagen binnen zouden komen uiteindelijk 8 weken verder en niks gekregen , ik heb een klacht ingedient en mijn geld terug geeist !! Zelfs daar kreeg ik geen reactie op,wel heb ik mijn geld terug!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nooit iets bestellen bij deze winkel

Beoordeling 
 
1.0

Op 30 mei 2020 heb ik een bestelling geplaatst voor een Dookydeken. In de winkelwagen stond dat deze voorradig was en de dag erna geleverd zou worden. Op 3 juni telefonisch contact gehad en wat blijkt.... de deken is niet voorradig en met mijn bestelling is helemaal NIETS gedaan. Ze zouden het voor mij bestellen en binnen 14 dagen zou het thuis geleverd zijn. Op 25 juni nog steeds NIETS ontvangen en dus maar een mail gestuurd om dat bellen je minimaal 40 minuten kost. Van de klantenservice NOOIT een reactie ontvangen. Vandaag, 14 juli 2020 gebeld om te annuleren en mijn geld terug te vragen. Het enige dat de vrouw van de klantenservice zegt:''Ik heb u order geannuleerd en u krijgt binnen 5 werkdagen het geld terug.'' Als ik dan zeg dat ik het totaal niet netjes vind hoe ze met mij zijn om gegaan krijg ik te horen dat ze het enorm druk hebben. Niet eens excuses! Ik zal deze winkel aan NIEMAND aanraden!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Extreamly bad

Beoordeling 
 
1.0

Webshop: Extremely bad customer service who lies. They lie about delivery dates. Hang up the phone in your face after having to wait 30 min each time. They simply don't care about the customer. Do not order. I waited 6 weeks and ended up cancelling.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte klantenservice

Beoordeling 
 
4.8

Vooropgesteld: het bestelde artikel is geleverd......na 14 dagen terwijl het in voorraad zou zijn. 1x telefonisch contact: "morgen wordt het verzonden" ......heeft echter nog 10 dagen geduurd. Verschillende keren gebeld maar onbereikbaar. "Stuur ons een mail en we bellen u terug" via een antwoordapparaat. Niet dus!

En dan plotseling werd de levering zonder enige toelichting aangekondigd en hebben we het artikel ontvangen. Geen uitleg, geen sorry, niets!
Als ik de overige reacties lees hebben wij uiteindelijk nog "geluk" gehad.

Net als vele anderen: dit was eens maar nooit meer!

JS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Een echte ramp

Beoordeling 
 
1.0

Helaas kan ik niet minder geven dan 1 ster. BESTEL HIER NIKS!! ONZE SPULLEN ZIJN BESCHADIGD AANGEKOMEN. KLANTEN(SERVICE) ONBEREIKBAAR.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

waardeloze levering en service

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos! Inmiddels meer dan een maand geleden een bedje besteld en ontvangen. bij dit bedje misten echter twee planken. We zijn nu een maand verder en wij hebben nog niet eens een indicatie wanneer wij de planken opnieuw mogen ontvangen. De klantenservice reageert niet per email en aan de telefoon word alleen maar gezegt email maar want ik kan je niet helpen! Nog nooit zon slechte service meegemaakt, ik koop hier nooit meer wat!

MS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Werkelijk nog nooit zo’n slechte winkel meegemaakt

Beoordeling 
 
1.0

Intussen ben ik al bijna 3 maanden aan het wachten op een nieuw onderdeel voor een besteld bed. Al 3 maanden ben ik met ze aan het bellen en mailen, telkens op mijn eigen initiatief zonder pro activiteit van hun kant. 3 weken geleden was ik het wachten al beu en wilde ik het bestelde bed retour sturen. Zij zouden mij uiterlijk de volgende dag terugbellen om eea uit te zoeken , is niet gebeurd. De zaterdag erop heb ik wederom gebeld en werd mij meegedeeld dat er kosten zijn verbonden aan het terug sturen. Ik ben geenzins van plan deze te betalen. Vervolgens ben ik op een manier te woord gestaan die verre van klantvriendelijk te noemen is, en dan druk ik mij nog zachtjes uit. Twee weken de leidinggevende van de klantenservice aan de telefoon gehad. Of ik nog 1 kans wilde geven om de kwestie correct en naar tevredenheid af te handelen met de mondelinge (én schriftelijke) toezegging dat ik uiterlijk donderdag 30 april voor 12 uur een terugkoppeling zou ontvangen.



Donderdagmiddag zelf maar weer een mail gestuurd dat ik weer niks gehoord heb. Ontvang ik vrijdag een mail dat jullie mij meerdere keren geprobeerd hebben te bellen. Hierop heb ik direct geantwoord dat ik geen enkele(!) gemiste oproep heb ontvangen. 6 mei en had ik (wederom) nóg niets gehoord.

Vorige week mail gestuurd en geëist dat men of het bed op komt halen of men mij een adres stuurt waar ik het naartoe kan sturen. Ontvang ik maandagochtend mail dat een nieuw onderdeel besteld is met levertijd 8 tot 10 weken(!) en dat ik ter compensatie voor het lange wachten een tegoedbon kan krijgen. WÉÉR gezegd dat ik bed wil terugsturen, dit was binnen een uur na ontvangst van hun mail. Vervolgens deze week elke dag een reminder gestuurd met verzoek tot spoedige reactie. Het is nu vrijdag en nog steeds niets.

Beste Baby en Tiener Megastore, neem jullie klanten en de VELE klachten die op meerdere recensiewebsites serieus. Dit is echt schrijnend.

CT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Oplichters

Beoordeling 
 
2.3

Hier een commode besteld bij uitpakken 2 delen beschadigd meteen via service formulier gereageerd foto’s bijgevoegd. Reactie 7 dagen later. Weer opnieuw foto’s gestuurd. Lijken wel een stel debielen daar. Bellen heeft geen zin er wordt niet opgepakt op mail wordt niet gereageerd.
Dan maar aangetekende brief sturen daar krijg je dan pas reactie op naar 3 dagen nieuwe commode besteld. Ze willen deze commode niet terug nemen. Terwijl ik als consument alles volgens hun regels heb gedaan. Ze willen de commode niet terug nemen en al helemaal mijn geld niet terug geven
Het Zijn OPLICHTERS Koop hier niets.

PN
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Koop hier niet!

Beoordeling 
 
1.0

Verkeerde autostoel geleverd gekregen. Heb een nette mail gestuurd met foto’s, maar kreeg een klantonvriendelijke standaardmail terug met daarin het retourbeleid. Dus geen antwoord op mijn vraag. Geen reactie op het feit dat ik de verkeerde stoel heb ontvangen of hoe dit opgelost kan worden. Ik wil graag de juiste stoel ontvangen, maar krijg gewoon geen reactie. Het is een set van 320 euro waar ik nu niets mee kan. Ik moet zelf de retourkosten betalen terwijl zij de verkeerde stoel hebben geleverd. En dan maar afwachten of en zo ja wanneer ik mijn geld terugkrijg. Ze zijn telefonisch en per mail niet bereikbaar. Ik wacht nog steeds op een reactie.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Babyentiener informatie

Algemene informatie

Merken
  • Bugaboo
  • Joolz
  • Koelstra
  • Maxi-Cosi
  • Mutsy
  • Quinny
Productgroepen
  • autostoeltjes
  • boxen
  • babykamers
  • buggy's
  • campingbedden
  • kinderstoelen
  • kinderwagens
  • tienerkamers
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
Telefoonnummer
+31 (0)184 - 421014