Babyentiener reviews & ervaringen

www.babyentiener.nl
 
2.6 (98)
Babyentiener

98 Babyentiener reviews

 
(8)
 
(2)
 
(1)
 
(14)
 
(75)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
75 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Puckababy slaapzak

Beoordeling 
 
1.0

Ik had een puckababy slaapzak besteld op 24 Maart. Op de website stond toen dat deze op voorraad was en alles op voorraad zou de volgende dag in huis zijn. Na een week nog niks ontvangen te hebben maar eens een mail gestuurd, krijg ik te horen dat de slaapzak toch niet op voorraad was.. Bedrijf bood me aan te annuleren of een alternatief. Ik ben de moeilijkste niet en heb daarom mijn bestelling om laten zetten naar een andere kleur. Uiteindelijk is deze ook nooit aangekomen en na een week maar een mail gestuurd dat ik wilde annuleren.. Ik kreeg een standaard antwoord terug dat ze het zouden annuleren en zou mijn geld binnen 10 dagen teruggestort krijgen. Geen sorry niks!! Ik had eerst de reviews moeten lezen want dan had ik waarschijnlijk ergens anders mijn aankoop gedaan. Heb overigens mijn geld nog steeds niet terug.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Buggy

Beoordeling 
 
1.0

Een buggy gekocht bij baby en tiener. Bij eerste keer gebruik, brak het rubberen 'voetensteuntje' doormidden! ( niet tussen de connectie metalen frame en rubber, maar het rubber doormidden)
Foto gemaakt en naar klantenservice gemaild.
Als reactie kreeg ik dat de servicemonteur de foto had bekeken en dat de conclusie was: Dit kon niet gebeuren bij 'normaal gebruik' en ' mogelijk was er meer gewicht aan te pas gekomen'.
Mijn dochter is 2,5 jaar en ong 13 kilo. Zij zit stil in de buggy.
Je zal ook wel ontzettend raar moeten doen wil je een stuk rubber doormidden krijgen. Het is gewoon een productiefout maar baby en tiener wijst alles af en komt ons op geen enkele manier tegemoet.
Ik heb vaak artikelen bij jullie gekocht (oa stapelbed) en ik ben de boel niet aan het oplichten.
Ik zal nooit meer wat bij baby en tiener kopen en het ook bij niemand aanraden.

ID
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kinderbed

Beoordeling 
 
1.0

Onvriendelijke slechte planning niet op tijd geleverd

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kinderwagen duo

Beoordeling 
 
1.0

Ik wou de kinderwagen retour sturen die mevrouw zei als je de origineele verpakking niet hebt kan je niet ruilen wat een service nog nooit van gehoord ik bestel daar nooit meer wat die mevrouw schold me ook uit wat een bedrijf bahh.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Stapelbed

Beoordeling 
 
1.0

Via Wehkamp hebben wij een bed van baby&tiener.nl gekocht. Na het bed in elkaar gezet te hebben bleken de schroeven voor de latjes waar de lattenbodem op komt veel te dun en te klein voor de gaten die er in de fabriek ingemaakt zijn. Als we dit niet hadden gezien was onze dochter na 2 keer omdraaien zo met lattenbodem en al naar beneden gevallen. Daarnaast zitten er in het bed aan de voorzijde en zijkanten totaal 33 zichtbare schroefgaten! Dit ziet er echt niet uit!! Op de site van baby&tiener.nl en op de website is bij dit bed niet 1 schroefgat zichtbaar! Wehkamp vindt dat ze met een goede oplossing moeten komen aangezien de foto’s van ons bed en die op de site totaal niet met elkaar overeenkomen. Baby&tiener.nl geven aan een bed dat in elkaar gezet is niet terug te nemen en dat hij in hun showroom ook met de schroefgaten staat. Ik koop online een bed en dan verwacht ik dat de gepresenteerde fotos overeenkomen met het werkelijke bed. Als de foto er zo op stond met de schroefgaten hadden wij dit bed nooit gekocht!!!

Ben hier inmiddels al 2 weken mee bezig en hun enige antwoord blijft we leveren normaal geen afdekdopjes i.v.m. verstikking gevaar maar we zullen deze nu leveren (lekker handig met een kind van 2 jaar in huis. De schroeven die we zelf gebruikt hebben voor de lattenbodem die willen ze vergoeden. Hier zijn wij absoluut niet mee akkoord!!! Dit is geen juiste afhandeling van een klacht!

Als je op hun Facebook pagina kijkt bij de reviews staan daar alleen maar klachten over dat klachten niet opgepakt worden, slechte communicatie en totaal geen oplossingen. Ik koop nooit weer iets bij dit bedrijf en geef iedereen om mij heen het advies dit ook niet te doen!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Joolz style it yourself

Beoordeling 
 
1.0

Op een drukke zaterdag een Joolz style it yourself kinderwagen gekocht. We werden geholpen maar het ging allemaal erg gehaast.
Bestel formulier ingevuld en gecontroleerd, alles klopte wat er was ingevuld. Hup naar de kassa, even 1500 euro aftikken en weg.

Kinderwagen zou thuis bezorgd worden. Dit ging allemaal prima en kwam zelfs wat eerder dan verwacht.
Wij maakte enthousiast de doos open om de kinderwagen te bekijken.
Blijkt dat er verkeerde wielen bij zijn geleverd.
Dus ik belde meteen naar baby en tiener in Capelle a/d Ijsel op en deed mijn verhaal.
Excuses werden aangeboden en de nieuwe ( goede kleur) wielen zou besteld worden.
Na een week of 3 werd ik gebeld met het bericht dat de wielen op locatie baby en tiener zijn geleverd. Ik was erg verbaast... Jullie maken een fout met het bestellen van verkeerde wielen en dan mag ik ook nog eens zelf de wielen ophalen in de winkel???
Ik sprak mijn mening hier over uit en kreeg als antwoord dat ze de oude wielen terug willen. Waar op mijn gedachte was, wat wil je met gebruikte wielen, en het lijkt mij eem serbice vanuit baby en tiener dat ik ze dan wel terug kan sturen naar de winkel als ze ze zo graag terug willen.
'' nee mevrouw, dit is niet mogelijk l. U zal de wielen in de winkel op moeten halen.

Uhmm oke, maar wie vergoed mijn reiskosten..
Na een week was mijn man naar baby en tiener gegaan, niet wetende dat ze de oude wielen terug wilde hebben. Dus niets vermoedend gaat hij naar de winkel toe om de willen op te halen, (30 min met de auto gereden) en wordt vervolgens met lege handen naar huis gestuurd omdat hij de '' oude gebruikte wielen'' niet bij zich had.

Nu dus nog geen goede wielen onder onze mooie wagen.
Maar BAH wat een slechte service. De term klant is koning is bij hun ver te zoeken. Winkel maakt fout, klant moet het maar oplossen.
Vreselijk dit!!!

Koop hier nooit wat.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Autostoel cybex

Beoordeling 
 
1.0

SUPER SUPER SLECHT!!! KOOP HIER NOOIT WAT!!!

Ik had een auto stoel van cybex gekocht bij babytiener in capelle. De autostoel was kapot en klikte niet op de kinderwagen. Deze vervolgens naar de winkel gebracht omdat ik garantie had. Deze hebben ze toen opgestuurd. Eerst gaven ze aan me man aan dat ze geen leenstoel hadden. Even later ging ik naar binnen hadden ze opeens wel een leenstoel. Oke na 2 weken was mijn soortvan gemaakt. 1 week had ik hem en hij was gewoon kapot. Hetzelfde probleem en hij klikte weer niet op de kinderwagen. Ik ben toen weer naar de winkel geweest ik was erg boos want volgende ochtend ging ik met de auto op vakantie en ik had echt die stoel nodig. Ze konden niks betekenen ze hadden opeens weer geen leenstoel die was soortvan uitgeleend. Hele slechte service koop nooit meer daar iets heb toen een nieuwe autostoel moeten kopen bij babydump daar naast hun winkel. Zij hadden ook veel vriendelijker personeel. Babytiener Capelle stelletje leugenaars koop nooit meer wat bij ze. Deze review komt op alle sites te staan ik wil dat niemand met zulke bedrijven te maken krijgt.

Z
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Complete babykamer

Beoordeling 
 
1.0

Vreselijk bedrijf, verschrikkelijke eigenaar Edwin Burgerhout houdt 41% van mijn geld na annulering. Dat is meer dan €1000,-! Geweest.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kinderbed

Beoordeling 
 
1.0

Het zijn gewoon oplichters. Ze zouden het bed opzetten. Wel extra ervoor betaald. Alleen afgeleverd en vlug weg. Maar ook geen geld terug.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Levering absurd lang

Levering 
 
1.0

Jammer dat de levering absurd lang (1 maand) duurt, zonder enige verdere communicatie of info.
Gelukkig dat het (in dit geval alleen) een bestelling van een paar zwembandjes betreft, die wel goed en leuk zijn, zoals verwacht.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service ever

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling gedaan maar 5 weken later nog niks gehad zonder enige respons , ik heb ze toen 2 mails gestuurd waar der maten laat op gereageerd werd dat de producten over een paar dagen binnen zouden komen uiteindelijk 8 weken verder en niks gekregen , ik heb een klacht ingedient en mijn geld terug geeist !! Zelfs daar kreeg ik geen reactie op,wel heb ik mijn geld terug!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Seray op 19 Oktober 2021

Waar heb je je klacht ingediend en hoe kreeg je je geld terug?

Reageer op deze review

Nooit iets bestellen bij deze winkel

Beoordeling 
 
1.0

Op 30 mei 2020 heb ik een bestelling geplaatst voor een Dookydeken. In de winkelwagen stond dat deze voorradig was en de dag erna geleverd zou worden. Op 3 juni telefonisch contact gehad en wat blijkt.... de deken is niet voorradig en met mijn bestelling is helemaal NIETS gedaan. Ze zouden het voor mij bestellen en binnen 14 dagen zou het thuis geleverd zijn. Op 25 juni nog steeds NIETS ontvangen en dus maar een mail gestuurd om dat bellen je minimaal 40 minuten kost. Van de klantenservice NOOIT een reactie ontvangen. Vandaag, 14 juli 2020 gebeld om te annuleren en mijn geld terug te vragen. Het enige dat de vrouw van de klantenservice zegt:''Ik heb u order geannuleerd en u krijgt binnen 5 werkdagen het geld terug.'' Als ik dan zeg dat ik het totaal niet netjes vind hoe ze met mij zijn om gegaan krijg ik te horen dat ze het enorm druk hebben. Niet eens excuses! Ik zal deze winkel aan NIEMAND aanraden!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Extreamly bad

Beoordeling 
 
1.0

Webshop: Extremely bad customer service who lies. They lie about delivery dates. Hang up the phone in your face after having to wait 30 min each time. They simply don't care about the customer. Do not order. I waited 6 weeks and ended up cancelling.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Een echte ramp

Beoordeling 
 
1.0

Helaas kan ik niet minder geven dan 1 ster. BESTEL HIER NIKS!! ONZE SPULLEN ZIJN BESCHADIGD AANGEKOMEN. KLANTEN(SERVICE) ONBEREIKBAAR.

inbound5485059096686304405
inbound3911758057743734578
G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

waardeloze levering en service

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos! Inmiddels meer dan een maand geleden een bedje besteld en ontvangen. bij dit bedje misten echter twee planken. We zijn nu een maand verder en wij hebben nog niet eens een indicatie wanneer wij de planken opnieuw mogen ontvangen. De klantenservice reageert niet per email en aan de telefoon word alleen maar gezegt email maar want ik kan je niet helpen! Nog nooit zon slechte service meegemaakt, ik koop hier nooit meer wat!

MS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Werkelijk nog nooit zo’n slechte winkel meegemaakt

Beoordeling 
 
1.0

Intussen ben ik al bijna 3 maanden aan het wachten op een nieuw onderdeel voor een besteld bed. Al 3 maanden ben ik met ze aan het bellen en mailen, telkens op mijn eigen initiatief zonder pro activiteit van hun kant. 3 weken geleden was ik het wachten al beu en wilde ik het bestelde bed retour sturen. Zij zouden mij uiterlijk de volgende dag terugbellen om eea uit te zoeken , is niet gebeurd. De zaterdag erop heb ik wederom gebeld en werd mij meegedeeld dat er kosten zijn verbonden aan het terug sturen. Ik ben geenzins van plan deze te betalen. Vervolgens ben ik op een manier te woord gestaan die verre van klantvriendelijk te noemen is, en dan druk ik mij nog zachtjes uit. Twee weken de leidinggevende van de klantenservice aan de telefoon gehad. Of ik nog 1 kans wilde geven om de kwestie correct en naar tevredenheid af te handelen met de mondelinge (én schriftelijke) toezegging dat ik uiterlijk donderdag 30 april voor 12 uur een terugkoppeling zou ontvangen.



Donderdagmiddag zelf maar weer een mail gestuurd dat ik weer niks gehoord heb. Ontvang ik vrijdag een mail dat jullie mij meerdere keren geprobeerd hebben te bellen. Hierop heb ik direct geantwoord dat ik geen enkele(!) gemiste oproep heb ontvangen. 6 mei en had ik (wederom) nóg niets gehoord.

Vorige week mail gestuurd en geëist dat men of het bed op komt halen of men mij een adres stuurt waar ik het naartoe kan sturen. Ontvang ik maandagochtend mail dat een nieuw onderdeel besteld is met levertijd 8 tot 10 weken(!) en dat ik ter compensatie voor het lange wachten een tegoedbon kan krijgen. WÉÉR gezegd dat ik bed wil terugsturen, dit was binnen een uur na ontvangst van hun mail. Vervolgens deze week elke dag een reminder gestuurd met verzoek tot spoedige reactie. Het is nu vrijdag en nog steeds niets.

Beste Baby en Tiener Megastore, neem jullie klanten en de VELE klachten die op meerdere recensiewebsites serieus. Dit is echt schrijnend.

CT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Oplichters

Beoordeling 
 
2.3

Hier een commode besteld bij uitpakken 2 delen beschadigd meteen via service formulier gereageerd foto’s bijgevoegd. Reactie 7 dagen later. Weer opnieuw foto’s gestuurd. Lijken wel een stel debielen daar. Bellen heeft geen zin er wordt niet opgepakt op mail wordt niet gereageerd.
Dan maar aangetekende brief sturen daar krijg je dan pas reactie op naar 3 dagen nieuwe commode besteld. Ze willen deze commode niet terug nemen. Terwijl ik als consument alles volgens hun regels heb gedaan. Ze willen de commode niet terug nemen en al helemaal mijn geld niet terug geven
Het Zijn OPLICHTERS Koop hier niets.

PN
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Koop hier niet!

Beoordeling 
 
1.0

Verkeerde autostoel geleverd gekregen. Heb een nette mail gestuurd met foto’s, maar kreeg een klantonvriendelijke standaardmail terug met daarin het retourbeleid. Dus geen antwoord op mijn vraag. Geen reactie op het feit dat ik de verkeerde stoel heb ontvangen of hoe dit opgelost kan worden. Ik wil graag de juiste stoel ontvangen, maar krijg gewoon geen reactie. Het is een set van 320 euro waar ik nu niets mee kan. Ik moet zelf de retourkosten betalen terwijl zij de verkeerde stoel hebben geleverd. En dan maar afwachten of en zo ja wanneer ik mijn geld terugkrijg. Ze zijn telefonisch en per mail niet bereikbaar. Ik wacht nog steeds op een reactie.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ik koop hier nooit meer iets!

Beoordeling 
 
2.3

Hier koop ik nooit meer wat! Op 11 februari een boxkleed en boxmatras besteld voor de verjaardag van mijn man (20 februari) Op de website stond gewoon op voorraad, maar helaas. Boxkleed bleek niet op voorraad te zijn. Toen begonnen ze mij aan het lijntje te houden, steeds één week later kwam het zeker bij hun binnen. Op de vraag of ze mij wel het boxmatras al konden toesturen werd niet gereageerd.
Uiteindelijk een ruime 5 weken later nog steeds geen boxkleed op voorraad dus kon ik de bestelling annuleren. Aangegeven dat ik alleen het boxkleed wilde annuleren en het boxmatras gewoon wilde ontvangen. Toen kreeg ik een totale annulering! Nogmaals gemaild dat ik het boxmatras wel gewoon wilde ontvangen. Ondertussen had ik namelijk zelf al een boxkleed ergens anders gekocht.
Je raad het nooit, ineens krijg ik een email met een verzendbevestiging van het boxkleed ( en niet van het boxmatras ) Dus die slimmeriken hadden het alweer niet begrepen. Ik heb meteen gemaild dat dit juist het boxkleed geanulleerd heb! en dat ik het daarom dus ook meteen retour stuur maar ik niet ga opdraaien voor deze kosten voor het retour sturen. Nogmaals geïnformeerd naar het boxmatras, bleek deze ineens ook niet op voorraad te zijn!!!
Boxkleed retour gestuurd en nu ben ik al 2 weken aan het wachten op de vergoeding van de retourkosten á 7,25. Ze blijven er steeds maar omheen draaien.
En nu het grappige! Ik via bol.com hetzelfde zwarte boxmatras besteld wordt mij dit gewoon toegestuurd vanuit babyentiener.nl oftewel als ik het via bol.com bestel hebben ze het wel opeens weer op voorraad!! Nogmaals ik besteld hier echt nooit meer wat!!!!! en zal het ook echt niemand aanraden! Hier werken echt geen slimme mensen en ze denken ook totaal niet met de klant mee! geen excuses niks! Bestel hier niks!!!!!

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Bestel je spullen niet bij deze winkel!!!

Beoordeling 
 
1.0

Weken lang gewacht op spullen die geleverd zouden worden maar helemaal niets ontvangen. Heel veel mails met beloften maar geen enkele nagekomen. Het zou zogenaamd niet leverbaar zijn. Uiteindelijk bleek dat de winkel vol stond met de spullen waar het over ging. Nu al weken aan het wachten om geld terug te krijgen. Echt een waardeloze winkel en service, dit was vroeger niet zo. Weet niet wie hier het beleid voert maar het gaat nergens over!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
75 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Babyentiener ervaring

BabyenTiener.nl Megastore bestaat al meer dan 60 jaar. Via de webshop Babyentiener.nl wordt een groot assortiment aan baby en tiener producten ter verkoop aangeboden.deze online webshop heeft Baby & Tiener ook 2 offline vestigingen waar u de producten kunt bekijken en/ of afhalen. Babyentiener biedt alles aan voor tijdens de zwangerschap, pasgeboren baby's, peuters, kleuters en tieners. U navigeert makkelijk in de webshop en bestellen bij Babyentiener is eenvoudig.

De voordelen van BabyenTiener.nl

  • Grote collectie
  • Bekende merken;
  • Lage prijzen
  • Jarenlange ervaring
  • Veilige online betaalmethodes
  • Snelle levering

Wat is uw ervaring met Babyentiener? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Babyentiener hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Babyentiener reviews lezen.

Telefoonnummer: +31 (0)184 - 421014

Algemene informatie

Productgroepen
  • autostoeltjes
  • boxen
  • babykamers
  • buggy's
  • campingbedden
  • kinderstoelen
  • kinderwagens
  • tienerkamers
Merken
  • Bugaboo
  • Joolz
  • Koelstra
  • Maxi-Cosi
  • Mutsy
  • Quinny
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal