Djoser
0   1  

www.djoser.nl
 
3.4 (11)
Djoser

Djoser organiseert al meer dan 25 jaar actieve groepsrondreizen over de hele wereld en is hiermee marktleider in Nederland. Djoser brengt drie brochures uit:

  1. Djoser reizen; groepsrondreizen wereldwijd.
  2. Djoser wandel & fiets; groepswandel- & fietsreizen wereldwijd.
  3. Djoser junior; ouders met kinderen op ontdekkingsreis.

11 beoordelingen over Djoser

9-10 punten
 
(1)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(2)
3-5 punten
 
(3)
1-3 punten
 
(5)
Beoordeling 
 
3.4
Bestellen 
 
4.2
Levering 
 
3.6
Service 
 
2.4
Prijs 
 
3.2
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Stef
Beoordeling 
 
1.0

Veel te duur voor slechte ondermaatse hotels

Slechtste reis ooit
Veel te duur voor weinig kwaliteit
Ondermaatse hotels en werkelijk overal wordt geld uit geslaan
Op mails wordt niet gereageerd

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Fc delgman
Beoordeling 
 
6.8

Onbeschofte reisorganisatie djoser

29 dagen naar zuid afrika geweest,geen vrijheid zoals in de brochures ,overal verplichte ontbijten en diners want er waren geen andere mogelijkheden,bovendien mochten we er alleen uit bij de spar of het tankstation ,elders was het levensgevaarlijk,had dit niet op de site gekezen.
Mijn vrouw werd heel erg ziek en ik heb in kaapstad toen we nog 10 dagen hadden 2 tickets gekocht ,moestvalles zelf regelen ,en mijn vrouw veilig naar huis gebracht waar een zware longontsteking werd geconstateerd.
Na 6 dagen heb ik een mail naar djoser gestuurd dat ik het wel erg onbeschoft vond dat men niet even gebeld had hoe het ging.
Kreeg een ontvangstbevestiging terug en heb daarop gemaild dat er toch een leidinggevende even had horen te bellen,maar dat is bij djoser niet aan de orde.
We hadden dit al meegemaakt in 2007 toen djoser als enige reisbureau ter wereld zijn mensen niet wilde weghalen toen die geconfronteerd werden met de oorlog in kenia ivm de verkiezingen en djoser me letterlijk zei dat ik dat dan maar zelf moest regelen,tegen het advies van buitenkandse zaken in overigens.
3 dagen later besloten ze toch wat te doen maar ik had al tickets gekocht.
Had de stille hoop dat er wat veranderd was ,maar djoser heeft geen enkele interesse in hun klanten,kan het niet anders uitleggen als men weet dat iemand al 8 dagen doodziek was en vervolgens terwijl er nog 10 dagen te gaan zijn niet even belt hie het gaat

Was deze beoordeling nuttig? 

Thysa op 05 April 2018

Beste meneer Delgman,

Graag zou ik u het een en ander vragen over uw ervaringen met Djoser.
Kan ik contact met u opnemen? Of u kunt mij een mail sturen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,

Thysa

Reageer op deze review
J.de Bruijn
Beoordeling 
 
6.0

rondreis Thailand met Djoser

Wij hebben met Djoser in oktober/november 2016 een rondreis door Thailand gemaakt van 21 dagen(=17 dagen effectief) verlengd met 2 nachten op Koh Chang. Achteraf moet ik concluderen dat Djoser ons wel een erg uitgeklede reis verkocht heeft langs grotendeels vrij sfeerloze budgethotels. Onder het motto vrijheid blijheid heeft Djoser vrijwel alle maaltijden en alle entreegelden (ook bij inbegrepen “excursies” ,vaak niet veel meer dan een busstop) overgeheveld naar de klant, ook waar geen sprake was van enige keuzevrijheid. Bij ontbijten gold dat het hotel (voor alle deelnemers) altijd de logische keuze was en vaak ook de enige mogelijke of uitvoerbare optie. Ook gezamenlijke (buffet)lunches tijdens reisdagen sloten een vrije keuze uit. Zowel op reisdagen als op dagen op locatie werden(extra te betalen) excursies voorgesteld waaraan normaliter door allen werd deelgenomen ,omdat iedereen de reis tenminste enige inhoud wilde geven en deze excursies ook goed aansloten op de inbegrepen excursies (bijv. een Tuk tuk trip die leidde naar het vertrekpunt -10 kilometer van het hotel-van de –inbegrepen-fietstocht door het oude Sukothai van 1 uur in de loop van de middag).Vermoedelijk maakt deze excursieverkoop ook deel uit van het “verdienmodel” van Djoser. Effectief was de” vrijheid” ook nogal beperkt gelet op het reisschema.
De reis zelf voerde ons langs de toeristische highlights en was eigenlijk niet onderscheidend, daarvoor moest je echt aan de extra excursies deelnemen of zelf wat ondernemen. Van Djoser hadden wij meer authenticiteit en kwaliteit verwacht gelet op hun presentatie.
Djoser zet reisbegeleiders in wat anders is (kennis achteraf) dan reisleiders . Een reisbegeleider is niet persé lokaal deskundig (geen gids dus) en bezoekt wellicht het land ook voor de 1e keer steunend op een opleiding van Djoser van 2 dagen…Daarnaast was er een (verplichte) lokale gids aanwezig. Rekening houdend dat de reis met alle niet inbegrepen noodzakelijke kosten van maaltijden en excursies bijna de helft duurder werd (en de basisprijs is al niet goedkoop) ,dan is de prijs-kwaliteitverhouding niet goed. Ook bij de verlenging met 2 dagen Koh Chang werd ik niet vrolijk met een hotelprijs die bijna het dubbele was van de internetprijs, standaard “meerkosten” ivm een latere terug vlucht en het vervallen van de transfer van hotel naar de luchthaven (wij moesten zelf voor eigen rekening van Koh Chang naar Bangkok zien te komen-ca.7 uur reizen !).Thailand heeft ons zeker bevallen, de groep was gezellig en de reisbegeleider ok maar Djoser is eens maar niet weer… Mijn advies: zoek een andere aanbieder en lees de reisbeschrijving als een jurist ! Overigens is Thailand een land waar je ook op eigen kracht veel kan doen .

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
BL
Beoordeling 
 
1.0

Mooie landen NIET met Djoser (Kenia, Tanzania en Zanzibar)

Prijs kwaliteit slecht. Kampeer reis Kenia Tanzania en Zanzibar. Reisleiding onder de maat: weinig info en weinig inspirerend. Paar campsites niet OK. Excursies ver onder de maat. Het zijn prachtige landen, dus ga vooral. Maar niet met Djoser. Ik word ook erg boos dat Djoser niet reageer als je kritische opmerkingen maakt over de reis en nog steeds op de site zegt dat reizigers de reis met een 9 beoordelen. Is echt niet zo. Ben niet de enige uit de groep!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Appelonia
Beoordeling 
 
1.0

Cuba fantastisch, Djoser noooooit meer!

Prijs/kwaliteit ver onder de maat. Accommodatie zeer vies. Zwembaden waren gevaar voor de gezondheid. Door reisbegeleidster werd bij elk hotel/resort gewaardschuwd de kinderen niet in het zwembad te laten zwemmen. Excursies die in de reisbeschrijving als inclusief stonden genoemd, moesten ter plekke toch worden betaald. Dode zwerfhond bij het zwembad.
In de hotelkamer een bijzetbed, terwijl we voor ons kind voor een volwassen persoon moesten betalen. In Cuba is een bijzetbed op de kamer gratis...
Een overnachting op een camping met kapotte tenten. Tijdens het regenseizoen, dus elke avond een tropische stortbui, en met een grote wolk muggen. In de haciënda lagen meer dan tien beschonken mannen te slapen, waarvan niemand wist wie dat waren.

Cuba is geweldig, maar ga er niet heen met Djoser!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Laurien
Beoordeling 
 
1.0

Nooit meer Djoser

Naar Zuid-Afrika ga je om vele verschillende redenen: de boeiende vele culturen, de politieke ontwikkelingen van de afgelopen 50 jaar, de natuur, het wild, de safari's, het eten, de hartelijke mensen. We hadden dan ook een goede, Afrikaans sprekende reisleidster, die vanuit haar eigen verleden als kleurlinge en politiek activiste tegen apartheid, en jaren lange ervaring als reisleidster de 1000 gebreken vanuit Djoser redelijk wist te verbloemen. Lof voor haar; maar net als wij wil ze na deze ervaring van 3 weken rondreis "georganiseerd" door Djoser nooit meer met deze organisatie te maken hebben.
Voor ons begon de ellende al maanden van te voren. De groep was niet vol en dus wachtte Djoser tot 10 dagen voor vertrek met de bevestiging dat de reis door zou gaan (ondanks meerdere mails van onze kant met vragen om opheldering; bij een klacht hierover kregen we een standaard excuus brief).
Bij het inchecken op de vlucht bleken mijn partner, kind (9jr) en ik op 3 verschillende rijen verspreid door het vliegtuig te zijn ingeboekt. Volgens Djoser een fout van KLM, volgens KLM een VEEL te late bevestiging van Djoser van de stoelen (meer dan de reeds bekende (standaard) excuus mail kon er vanuit Djoser niet af, een oplossing boden ze niet!). Ons kind bleek als volwassene te zijn ingeboekt. Maar Djoser verandert dat niet als wij hen van deze fout op de hoogte stellen. Bij de volgende (binnenlandse) vlucht zaten we dus weer alle drie ergens anders en mocht ons kind bijna niet mee, omdat niet aan te tonen was dat zij de volwassene van het ticket was! (Wat kwam de tekst van de uitleg- en excuus mail van Djoser ons bekend voor....).
Het eerste hotel waar we 's avonds laat aankwamen was extreem basic (wat je voor de hoge prijs van de reis (2800 euro p.p.) niet helemaal kon rijmen; noch bij het gesuggereerde ‘Ritz’ hotel in Kaapstad). Het bleek echter zeker niet het slechtste hotel waarin we 'gedumpt' werden. De lijst van gesuggereerde hotels van Djoser (allemaal (redelijk) goed beoordeeld) werd slechts 3 keer gefrequenteerd. De rest hadden we hotels ver onder het geadverteerde niveau. Het diepte punt was een hotel, waar de sperma- en bloedsporen nog in de lakens zaten, de pis nog op de grond rond de wc zat en aan de korsten en resten op de vloeren in de kamers en in de badkamer bleek dat er slechts zeer erbarmelijke hygiëne standaards golden. De Djoser-medewerker die we hierover belden vond dat het geen enkel probleem kon zijn om daar kinderen in te laten slapen! In een land met een extreem hoog HIV/AIDS verspreiding; U bent gewaarschuwd! Zonder doortastend optreden van enkele groepsgenoten en de reisleidster hadden we die nacht op eigen kosten in een ander hotel moeten slapen (en maar zien hoe we daar zouden moeten komen, want de bus mocht niet verder reizen van Djoser!).
Daarnaast zijn allerlei entree gelden niet inbegrepen van excursies waar je echter aan MOET deelnemen. De plekken waar je anders achter gelaten wordt zijn te 'gevaarlijk' om alleen of met een gezin meerdere uren achter te blijven. Dat jaagt mensen op hele hoge kosten. Je hebt alleen de keuze om mee te gaan, en dus moet je wel de entreegelden betalen (en dat loopt al snel in de vele honderden euro's), ook als je zelf de plek niet interessant vindt. Het ligt gewoon op de route die de bus aflegt naar de volgende bestemming.
We hadden als groep het geluk dat we een flexibele reisleidster hadden, waardoor we er als groep en met haar hulp een memorabele vakantie van hebben kunnen maken, die Zuid-Afrika eer aan doet. Maar ik zal nooit meer voor deze reisorganisatie kiezen als ik een rondreis met kinderen ga maken!
Ik heb het idee dat ik de tekst van de excuusmail die we van Djoser gaan krijgen al een aantal keren in mijn mailbox heb staan. ‘Weg met Djoser’ is denk ik een goed devies voor hen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
marc
Beoordeling 
 
3.3

suriname met djoser: flutreis

met djoser in oktober 2015 naar suriname geweest : visuminfo bleek verkeerd , programma ter plaatse slecht ingevuld (schildpadden bekijken in het seizoen dat ze er niet zijn...), niet de minste flexibiliteit qua bijkomende bezichtigingen (gewoon stoppen langs de weg om een dam te bekijken moest al geld kosten), slecht en onveilig gelegen hotel in Curaçao, en klachtenbehandeling onbestaand.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Hans Peeters
Beoordeling 
 
9.0

Djoser

Heb al vele reizen met Djoser gemaakt,
en kijk met veel voldoening terug op de gemaakte tripjes.

Ga jij voor de eerste keer op reis met Djoser?
En wil je graag €25,- korting per persoon?

Gebruik tijdens het boeken dan mijn kortingscode:

ff4f83

Dus als je een boeking doet voor 2 personen, is de
korting totaal €50,-

En ik zelf krijg dan ook €25,- korting op een volgende reis.

Dus jij blij, ik blij!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rosalia Leonoor
Beoordeling 
 
3.3

Slechte reisbegeleiding

Wij zijn een 3 keer meegegaan met Djoser omdat de reisroute ons erg aanstond. Helaas was de reisbegeleiding elke keer ronduit slecht. Ze waren wel aardig maar er was totaal geen diepgang. het leek alsof ze niets meer wisten over het land dan wat in een gemiddelde reisgids stond. Alle 3 de reizen leken ze meer getraind te zijn op het zeer mondig afhandelen van wat minder tevreden klanten dan op het echt inhoud geven van de reis. we zijn 2 jaar meegegaan met Sawadee en Koningaap. Dat waren geweldige reisleiders: veel interessante dingen te vertellen over het land, de bevolking etc, zeer meelevend en duidelijk minder er op gericht om een wat minder tevreden klant met een zelfverzekerde houding de mond te snoeren. Wij gaan nooit meer met Djoser mee.Reizen begeleiden is volgens ons echt meer dan alleen maar je mannetje staan!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
R. Klinker
Beoordeling 
 
1.5

Een één persoonstoeslag van 30 euro extra per nacht voor oost-India is zwaar overdreven.
Helaas vindt Djoser dit tegenwoordig normaal.
Jammer dat Djoser zich ook heeft overgeleverd aan massa reizen en zelf verrijking.
Blijft helaas alleen nog maar KoningAap over.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien wat de ervaringen van anderen zijn en op basis daarvan bepalen of een webwinkel betrouwbaar. Bekijk bijvoorbeeld de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews of ontdek of Cool Blue betrouwbaar is. Naast reviews vindt u op Reviewspot ook aanvullende informatie over webwinkels, zoals leveringtijd en betaalmogelijkheden. De webwinkels reviews zijn ondergebracht in categorieën, zoals mode (denk aanwehkamp, pabo of amazon). U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse thuisstudie aanbieders, zoals loi opleidingen of Laudiusof reviews over elektronica winkel mediamarkt lezen. En natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Webwinkels kunnen gratis hun website aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Webwinkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van onze review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops voor en door consumenten, u vindt het op Reviewspot.nl - Copyright © 2010 - 2018.