Aalvink vleesspecialiteiten reviews & ervaringen

www.aalvink.nl
 
9.0 (270)
Aalvink Vleesspecialiteiten

270 Aalvink vleesspecialiteiten reviews

 
(185)
 
(73)
 
(9)
3-5 punten
 
(0)
 
(5)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
5 resultaten - getoond 1 - 5
Volgorde

Ordered Pichanna

Beoordeling 
 
1.0

Terrible received OLD and SMELLY meat , i tried to contact them to inform them and was said it was my fault the meat smell and my freezer didnt work . PLEASE dont order from this company they dont want to assist their customers and balme them for their smelly meat

GS
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review

Kip

Beoordeling 
 
2.8

Vanaf dag 1 was de bestelling kwijt geraakt. En dus nooit 1 dag naar mij onderweg geweest. Nu krijg ik ook mijn geld niet terug. Omdat Aalvink het onderzoek wil afwachten waar mijn pakket is.

Hele rare manier van werken. Oh ja. En als zij het pakket nog vind, dan krijg ik mijn geld terug op hun algemene voorwaarde. Wat rare winkel.

RM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

gehaktballen

Beoordeling 
 
1.5

Ik wou een online bestelling plaatsen van gehaktballen, 10 pakjes maar het systeem gaf aan niet meer dan 3 stuks, dus mailen met Aalvink, reactie, probeer het zaterdagavond na 21.00 uur dan reset het systeem en kun je 10 pakjes bestellen, zaterdagavond geprobeerd maar kwam nu niet verder dan 2 pakjes, toch maar weer een mailtje gestuurd hoe dit kan en of ik ze via de mail kon bestellen, na ruim een week nog geen antwoord. top service daar bij Aalvink NOT. willen zeker geen klanten hebben. dus niet aan beginnen wordt een grote teleurstelling

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zie mijn review van 3 november 2015

Service 
 
1.0

Voor degene die benieuwd is naar de afloop van mijn "Aalvink avontuur", dit blijft een open einde. Wellicht kan Jan (zoals zijn klanten hem blijkbaar kennen) wel met een klantje minder en neemt hij de ontevreden klanten voor wat het is. Ik wens Jan en zijn bedrijf een fijne toekomst verder met de tevreden klanten die hij heeft.

RD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

André op 04 Maart 2016

Zie mijn reactie op die van u in uw vorige review.

Reageer op deze review

Één grote teleurstelling

Service 
 
1.0

Je zou denken dat een bedrijf een fatsoenlijke klachtafhandeling zou hebben, in tegendeel heb ik geen reactie ontvangen. Na mijn bestelling heb ik de volgende mail gestuurd;

Vandaag heb ik van u onderstaande bestelling ontvangen. Voor mij was dit een eerste ervaring om online vlees te kopen en ik had er hoge verwachtingen van. Echter was dit enthousiasme er al snel vanaf.

Anders dan dat je van een slagerij verwacht is dat de schouder karbonades niet in gelijke stukken waren verdeeld, ondanks dat vond ik dit nog wel acceptabel. Maar het meest teleurgesteld was ik over de koteletten. Deze bestel je per stuk en in plaats hiervan ontvang ik 5 losse stukken en 1 grote homp half bevroren stuk vlees. Waarvan ik het laatste nog het meest schokkend vind omdat ik van plan was het vlees in te vriezen. Ik twijfel hierom ook over de versheid van deze koteletten.

Voor mij is dit een wijze les geweest wat mij ieder geval weer ouderwets langs de lokale slager dwingt toe te gaan.

Ik heb hierbij mijn onvrede over mijn ervaring uitgesproken, ik hoop dat als ik eenmaal begin met het bereiden van het e.e.a. het resultaat dusdanig smakelijk is dat dit leed doet verzachten.

Uiteraard staat u vrij hierop te reageren.

RD
Was deze beoordeling nuttig? 4 5

André op 04 Maart 2016

Joh, wat een drama zeg!
Heeft u niets gebroken??

Ik heb net mijn eerste review geschreven en zat even te lezen wat andere mensen hadden geschreven.
Daardoor zag ook uw andere review.
Het lijkt mij eigenlijk wel logisch dat u geen reactie krijgt.
Op het gene wat u schrijft, valt namelijk ook niet meer op te reageren.

Maar als u het niet erg vind, ik vind het wel leuk om even te reageren.

U geeft aan dat het uw eerste ervaring is met online vlees kopen en dat u er grote verwachtingen van had.
Als u voor de eerste keer iets gaat ondernemen bereidt u zich dan niet voor?
Heeft u niet even de tijd genomen om op de website even te kijken onder het kopje bedrijf / over ons.

U behandeld deze mensen alsof u iets bij de Bijenkorf heeft gekocht wat u niet bevalt.
Heeft u ook gebeld naar de familie Aalvink..?
Volgens mij staat buiten het zakelijke nummer zijn 06 nummer zelfs op de site.

Ik heb al een aantal keren bij ze besteld.
Mevrouw Aalvink belde mij een keer keurig omdat er iets in mijn bestelling niet (volledig) voorradig was.
Ze heeft mij toen gevraagd of ik een vervangend product wilde, dat ze het product moesten nasturen of dat ik mijn geld terug wilde..

Bij mij is ook elke bestelling tot nog van zeer goede kwaliteit geweest.
Ik begrijp dat slagers en veel andere middenstanders het ontzettend druk hebben in de laatste twee maanden van het jaar. (Sinterklaas, kerst, oud en nieuw)

Iedereen begint te bestellen voor de feestdagen en dat kost veel tijd aan voorbereidingen.
Dat zijn ook de maanden waarin deze mensen de krenten in de pap moeten verdienen en heel veel uren moeten werken. (Zeker als je ook op nog eens markten staat)

Misschien heeft hij in de drukte wel een week of twee niet naar de reviews op zijn website kunnen kijken.
Misschien was er een probleem met zijn mail?
Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat als u meneer of mevrouw Aalvink aan de telefoon zou hebben gehad, zij uw probleem op een correcte wijze hadden opgelost.

Ik heb uw volgende review van 15-11 ook gelezen en de reviews tussen deze en uw volgende.
Welke allemaal lovend zijn zoals de meeste op deze website.

De manier waarop u deze hardwerkende mensen afbrand is bijna om van te walgen.

Als u uw koteletjes allemaal even groot wilt hebben koop ze dan lekker in de supermarkt en ga niet naar iemand die ze met de hand bewerkt.

Ik begrijp dat u graag een reactie wilde en die heeft u nu van een andere klant gekregen.
Het staat u uiteraard vrij om weer op mijn reactie te reageren.
Pas wel op dat u uw nagels niet breekt bij het typen.

André

Reageer op deze review
5 resultaten - getoond 1 - 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Aalvink vleesspecialiteiten ervaring

Aalvink Vleesspecialiteiten Uw Markt en Horeca slager. "Vlees OET Twente"! Gegarandeerde kwaliteit van wei tot toonbank. Ook levert Aalvink Vleesspecialiteiten aan horeca en instellingen die de klant het beste willen serveren. En.. Onbetwist uw BBQ specialist. Voor meer informatie zie www.aalvink.nl

Wat is uw ervaring met Aalvink vleesspecialiteiten? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Aalvink vleesspecialiteiten hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Aalvink vleesspecialiteiten reviews lezen.

Telefoonnummer: 0652380252

Algemene informatie

Verzendkosten
per kilo
Levertijd
1 tot 3 werkdagen
Productgroepen
  • delicatessen
  • vers vlees
  • gedroogde snacks
Merken
puur
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Paypal
  • contant
  • bankbetaling