Details van de beoordeling

Laudius reviews
Thuisstudie ervaringen

Heel erg telerugesteld van Laudius

Beoordeling 
 
2.0

Ik heb op 2-9-17 de studie Gezondheidscoach besteld en direct de eerste les betaald. Normaal gesproken heb ik de studie dan dinsdag in huis. Deze keer niet. Ik heb navraag gedaan en mij werd woensdag beloofd dat de studie vandaag verstuurd wordt. Dus ik zit donderdag op de pakket chauffeur te wachten en daar komt het pakket maar niet met de studie maar met de drie ontbrekende lessen van Mode maken en ontwerpen. Maar die moesten bij mij aankomen als brief zonder 3S code. Ik weer gemaild. Vrijdag werd mij beloofd dat de studie vandaag echt verstuurd wordt. Ik ben zaterdag dus weer thuis gebleven dus weer geen pakket van Laudius, hetzelfde geld voor maandag. Ik heb weer gemaild maar nu krijg ik ineens geen antwoord meer op mijn vraag. Ik heb gemaild dat ik het zat ben en van de studie afzie en mijn geld terug wil. Ik ben nu benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Het gaat om 40 euro en dat is voor mij veel geld.

S
Was deze beoordeling nuttig? 9 4

Simone op 03 November 2017

Nadat het weken mis is gegaan heb ik uiteindelijk eind September toch noch mijn studie Gezondheidscoach ontvangen. Met dank aan Karien Peters die persoonlijk daarvoor gezorgd heeft dat ik de eerste lessen mocht ontvangen. Met het materiaal ben ik heel erg tevreden. Het is duidelijk en wat me heel goed bevalt is dat het allemaal in kleur is. Ik volg nu 4 opleidingen en dit zijn zeker niet de laatste studies die ik bij hun doe.

Reageer op deze review