Details van de beoordeling

Slecht service, niet professioneel behandeling

Beoordeling 
 
2.0

Ik heb op 19 maart via werkschoenenWinkel.nl werkschoenen besteld en heb daarvoor betaald €102,79. Ik kreeg geen bevestiging voor, volgende dag heb ik gebeld om te vragen of bestelling in goede orde ontavengen is,het antwoord was ja en ze belofte dat volgende werkdag krijg ik mijn werkschoenen thuis bezorgd . Volgende werkdag krijg ik deze bericht “Na ons telefoon gesprek heb ik nog even uw bestelling gecontroleerd en nou is gebleken dat wij de Puma Race 62464 pas vanaf maat 40 kunnen leveren. Dit is verkeerd aangegeven op de website, waarvoor onze oprechte excuses. Wel hebben wij als alternatief de Puma Race 62468 die wij kunnen leveren vanaf maat 37. Graag horen wij of u de bestelling wilt annuleren of dat u het alternatief wenst te ontvangen. Let wel op: wij kunnen het alternatief pas sturen als wij de betaling van het verschil hebben ontvangen. Dit kan 1 a 2 werkdagen duren. Als ik het me goed herinner zei u dat u de schoenen dinsdag nodig heeft. Wij horen graag waar u voor kiest”
Ik
Moest de bestelling annuleren en heb mijn aankoopbedrag teruggevraagd . Tot nu toe 1 april (het is al 13 dagen na de bestelling ) heb ik mijn aankoopbedrag niet gekregen terwijl heb ik al 5 keer e-mail gestuurd naar klantenservice en 2 keer gebeld. Ze beloofden elke keer binnen enkele dagen geld terugstorten op mijn rekening . Ik zal nog 2 werkdagen opwachten , daarna ga ik juridische stapen ondernemen .

MA
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Lisa England op 05 April 2018

Geachte mevrouw Aghakhanyan,

Wat vervelend om te horen dat het zo is verlopen en dat u onze service zo ervaart. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Dit is niet de werkwijze en procedure die wij gewend zijn, normaal gesproken heeft u binnen een paar dagen al uw geld terug op uw rekening. Ik zie dat het bedrag op dinsdag 3 april 2018 is gecrediteerd. Ik vermoed dat u het vandaag op uw rekening kunt verwachten. Ik heb u ook een e-mail verstuurd met hierin de informatie.

Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u de juiste werkschoenen kunt vinden.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service.

M op 19 Augustus 2019

Het zijn oplichters. Schoenen waar ze nog geen 20eu voor betalen via wish en Ali express. Wij gaan juridische stappen ondernemen als we ons geld niet terugkrijgen. Dit is onmenselijk wat ze doen.

Reageer op deze review