Supersmoker Club

www.supersmokerclub.nl
 
8.5 (422)
Supersmoker

Supersmoker e-sigaret bestel je bij Supersmoker Club! Supersmokerclub.nl is de bedenker van 's werelds eerste elektronische sigaret. Door ontwikkeling en technologie is Supersmoker het A-Merk op het gebied van e-sigaretten. Supersmoker club heeft een eigen merk, een eigen fabriek en werkt niet met tussenhandelaren. De elektrische sigaretten Supersmoker,  Fashionsmoker, Clubsmoker en Shishasmoker zijn verkrijgbaar in deze webshop.

422 Supersmoker Club reviews

 
(215)
 
(167)
 
(20)
 
(7)
 
(15)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Onbetrouwbaar en slecht

Beoordeling 
 
3.8

Bestelling is nooit aangekomen, het bedrijf/klantenervice/eigenaar: niet te bereiken
Elk telefoonnummer wat online staat is of niet werkend of oud.

Volgens de KVK is het bedrijf uitgeschreven,
Googlen op de in het KVK vermelde adressen, en historie van holdings en andere bv's op naam van Nick kyriakopoulos en zijn vader maakt voor mij duidelijk dat dit allemaal niet fris is.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ZO slecht. geen service, veel te duur, onvriendelijk enz. enz.

Beoordeling 
 
1.0

zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt. En ik bestel toch ALLES online.
kan GEENEEN postitef puntje noemen.

Besteld product
  • sigaretten elektr.
  • zet er eens andere mensen neer
M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

onbereikbaarheid

Probeer al 3 weken contact te krijgen, via contactformulier, email en telefoon (3 verschillende nummers maar steeds hetzelfde bandje over technische problemen). Laatste keer contactformulier niets eens de automatische replay met binnen 24 uur antwoord.
Ik heb een vraag over de eGo batterij, vroeger los verkrijgbaar maar nu alleen nog in een pakket.
Al 3 weken doodse stilte, geen enkele reactie. Overweeg toch om elders te bestellen i.p.v. €80,00 ( voor 4 starterkits)te betalen en niets te ontvangen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

MIRJAM op 09 Februari 2019

meneer, mevrouw, ben verstandig en koop niet meer bij deze aller/ allerslechtste webwinkel van nederland.

Reageer op deze review

verzendkosten

De laatste tijd gaat levering goed, maar moet 3 verpakkingen bestellen om tot 20 euro te komen en gratis verzendkosten te krijgen. Eerst was levering slecht, en moest ik steeds bellen of het al kwam.

EP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet bereikbaar

Beoordeling 
 
3.8

Niemand bereikbaar. Mail niet en telefoon niet.
Zaterdag besteld en betaald. Nu donderdag nog niets ontvangen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
2.0

Wat een slechte klantenservice. Bestellen gaat goed en betalen ook maar daarna....
Telefoon wordt niet opgenomen, mails worden niet beantwoord....uiteindelijk mailtje terug gekregen dat er iets fout was gegaan en dat ik zelf contact moest zoeken met hun als het artikel nog niet binnen was gekomen....nou ik heb gezegt dat ik hem niet meer wil en sat ik mijn geld terug wil.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wachten tot je een ons weegt!

Beoordeling 
 
1.0

eerste bestelling ging goed en snel , maar bij de tweede bestelling een verkeerd product ontvangen. meerdere keren heb ik gemaild. Geen reactie.
Voor mij de laatste keer dat ik besteld heb!!!!!!!!!!!! :-(

"De klant is koning, tot je betaald hebt"

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Hans op 16 Mei 2017

Inderdaad wachten tot je een ons weegt. Zit al 7 weken te wachten op een andere e-smoker. De eerste was wel heel snel kapot dus zou vervangen worden. Telefoon word niet opgenomen, mail word niet beantwoord. Tijd denk voor een koude douche bij Radar !!

Reageer op deze review

Keigoeien handel

Beoordeling 
 
9.0

Lekker vlotte interface; altijd fijn.
Ook de levering ging nagenoeg vlekkeloos. Hoewel er stond dat alles door de bus komt, stond er toch een pakketbezorger op de stoep. Na enige mate van pragmatiek heb ik de deur maar geopend. Wat verder geen probleem was.
Alles natuurlijk netjes op tijd geleverd. De doos was ook prima voorzien van stootabsorberend materiaal. Alles netjes en compleet. Factuurtje erbij.
Van het deel dat wel door de bus kon, heb ik me ook nog uren vermaakt met het bubbeltjesplastic van de binnenzijde van de envelop. En hoe is het mogelijk; Dat allemaal tegen prijzen die nog lager zijn, dan als je het bij de fabrikant zelf bestelt.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Toch opgelost, nazending ontvangen

Beoordeling 
 
6.0

Helaas kreeg ik geen reactie's op mijn e-mailtjes anders had ik hier geen review geplaatst, na het telefonisch contact met Nick had ik Cartomizers Tabak (18mg/ml) de volgende dag netjes ontvangen. Mag ook gezegd!

Mijn tip voor Supersmokerclub.nl is dan ook reageer op de e-mail, laat iets weten dat voorkomt dit soort reactie's en geeft meer vertrouwen. Als mensen willen stoppen met roken middels dit product moet men er van op aan kunnen dat het op tijd ontvangen wordt. Natuurlijk kan er iets mis gaan met de post of wat dan ook, maar laat dit dan z.s.m. weten middels het beantwoorden van de e-mail.

M.v.g. Emiel

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte Service!

Beoordeling 
 
2.8

Eerste keren een snelle levering, nu niets ontvangen. Twee mailtjes verstuurd maar tot nu toe geen reactie terug.
Een webwinkel blijft volgens de wetgeving aansprakelijk over de verzonden producten bij niet ontvangen producten. Ik verwacht dus alsnog een nalevering of retour van mijn bijna 40 euro.
Ik rook nu weer noodgedwongen shag.

E
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Terrible delivery terms, overwhelmed customer service

Beoordeling 
 
4.0

Absolutely inappropriate delivery for a product that you need every day. Ordered a product on Wednesday at 10 AM. It's Saturday midday, the product is not here. They absolutely don't deliver when it comes to a promise to process the order the same day! They even stopped to send the confirmation that the order was delivered to post office.

Battery quality is terrible. I have to change it every 3 months, because it does not hold for more than 2 hours at a time. Every pack of classic "navullingen" has at least 1 out of 5 that is empty or does not work.

When they delivered a wrong battery to me, I had to fight for 2 months to get the right one! In the process I was delivered the wrong one again 2 weeks after. I had to smoke cigarettes for all this time, because of the fact their customer service is overwhelmed and forgets what needs to be done.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Angry customer op 28 Mei 2016

Frankly speaking, if I would not be "hooked" on that product, I would stop using Supersmoker Club long time ago. You are lucky that people are dependent on what you sell, so it is not necessary for you to provide a proper service. You are like drug dealers.

Reageer op deze review

supersmoker

ik heb alleen een vraagje:

Vorig jaar de Supersmoker gekocht... en nicotine vrije filters..... aantal keren gebruikt, ben een gestopte roker, maar soms heb ik de behoefte even te paffen als ik in de stress zit... zoals vandaag.....even naar de winkel filters gehaald , sigaretten aan de oplader....werd groen... uiteinde blauw... mooi lekker ff paffen.... echt niet... er gebeurde niks. Wil dat zeggen dat de batterij in de huls al op is? weinig eigenlijk zelden gebruikt.... dus zit nu dubbel in de stress :( heb er 2 en ze doen het niet..... :(

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

service

zelfde ervaring als hiervoor, product is ok, service is waardeloos

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

service

ben het eens met reacties hiervoor, het product is prima, de service is echter ver te zoeken, zolang het goed gaat, niets aan de hand, als het mis gaat, heeft de klant een probleem en niet de organisatie. Op de website staat dat er binnen een dag wordt geleverd, bij mij was het de laatste keer maar liefst 6 dagen, maar de klantenservice (die overigens nauwelijks reageert op e-mails) geeft dan de schuld aan post.nl (uiteraard niet te controleren). Ze bieden de klant dan ook helemaal niets aan. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Goed

Beoordeling 
 
8.0

Prima e-sigaret. Jammer dat je niet kunt afbouwen qua nicotine. Het is of 1,8% of 0%. Een of twee tussenstappen zouden heel fijn zijn!

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

service

Beoordeling 
 
4.5

Bijna een jaar klant geweest.
Als je bestelt dan heb je het binnen 1 a 2 dagen binnen. Niets mis mee.
Maar als er iets mis is, wat bij mij regelmatig gebeurde, en je spullen retour stuurt met een briefje erbij (van te voren ook nog gebeld) duurt het een eeuwigheid eer dat het opgelost is. Er wordt niet of nauwelijks gereageerd, ook niet op je mails. Je moet er constant zelf achteraan zitten anders hoor je er niets meer van. Ik heb veel problemen met de clearomizers gehad, nieuwe die niet functioneerde, andere die het nog geen week volhielden. Alles teruggestuurd, kreeg omdat ik er zelf achteraan zat wel elke keer nieuwe. Behalve de laatste keer 6 clearomizers teruggestuurd en een supersmoker ego waar het knopje lam was. Na een week antwoord gekregen dat het aan mij lag , alles functioneerde goed volgens hun. En als ik mijn supersmoker ego terug wou moest ik een bestelling doen. Aangezien ik morgen op vakantie ga geen tijd om een andere leverancier te zoeken. Dus bestelling gedaan. Gebeld dat ze moeten zorgen dat de supersmoker ego er bij moet zitten en de 6 clearomizers. Clearomizers hadden ze weggegooid want die plakte allemaal. Ja omdat er een paar bij waren die lekte. Dit was mijn laatste bestelling hier. Ben het meer dan zat.

Y
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Supersmokerclub op 03 Juni 2015

Geachte mevrouw Korpershoek,

Bedankt voor uw review, echter zijn er een aantal dingen die niet kloppen. Even ter informatie, indien u iets naar ons antwoordnummer stuurt, dan duurt dat inderdaad een aantal dagen voordat uw retour in ons bezit is en dan ook moet worden behandeld. Dat kan soms (met weekenden er tussen) een week duren.

Zoals wij u ook eerder hebben verteld is het statistisch gezien onmogelijk dat u zo veel klachten heeft. Wellicht heeft u de werking van de Supersmoker eGo i.c.m. de clearomizers niet goed begrepen. Dit hebben we al eens vaker aan u uitgelegd. Daarnaast hebben wij alle retouren die van u af kwamen van het afgelopen jaar netjes verwerkt en geretourneerd voor nieuwe producten.

Wat betreft u laatste zending aan ons, u kunt ons vanzelfsprekend geen producten toe sturen welke gewoon werken en dan verwachten dat we een nieuw product opsturen (getest). We hebben u ook aangeboden om even bij ons langs te komen om dit zelf te kunnen zien. Ook is het vanzelfsprekend, dat als u Clearomizers (GEVULD) aan ons retour stuurt, dat dit een grote plakkerige bende zal opleveren. Dus deze zijn door ons inderdaad weg gegooid. De goed werkende Supersmoker eGo heeft u nu al in uw bezit, deze hebben we al naar u gestuurd.

We vinden het erg vervelend dat u dit op deze manier kenbaar maakt, aangezien wij u net aan de telefoon hebben gehad. Wellicht is een andere leverancier voor u en ons de beste optie.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons altijd even bellen (zoals u altijd doet).

Met vriendelijke groet,

Nick
Supersmokerclub

Reageer op deze review

Komen afspraa

Beoordeling 
 
1.0

Mijn product ging defect binnen de garantietijd. Wanneer ik het product zou opsturen zou ik een nieuw product krijgen. Ik stuurde het product netjes op maar kreeg GEEN nieuw product toegestuurd. Ik besloot ze te bellen en later ook te mailen. Maar ze zeiden dat ze het product niet hadden ontvangen.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Supersmoker op 16 April 2015

Beste hans,

We hebben geen bericht van u ontvangen. U kunt ons ook even bellen op 0800 7873776. Tussen 09:00 en 16:00.

We lossen dit graag voor u op.
Gr Nick

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
2.0

eerste bestelling ging goed en snel , maar bij de tweede bestelling dat een product niet goed werkte kreeg ik geen reactie van hun ook al heb ik meerdere keer heb gemaild.

Dus heb je een klacht dan ben je niet welkom, ik kon het gewoon weg gooien.

G
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

nog altijd niet ontvangen

Beoordeling 
 
4.5

ik heb mijn ego elektronische sigaret besteld een week geleden, deze is nog altijd niet bezorgd (België) en telefonisch of per email zeer moeilijk te bereiken en dit vind ik spijtig. Klantvriendelijkheid en service ondermaats

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

review

Beoordeling 
 
7.5

Prima producten alleen het emailadres voor vragen ed is 3 letterwoord. Er wordt NIET of bijzonder laat gereageerd.
Overigens geeft de site aan dat ik punten verdien maar
a. kan ze niet zien op de nieuwe site
b bij het bestelproces kom ik de punten nergens meer tegen????

Vraag sterk om verbetering

FH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Supersmoker Club informatie

Algemene informatie

Merken
  • Shisha pennen
  • Supersmoker
  • Clubsmoker
  • Fashionsmoker
  • Shishasmoker
  • Supersmokerclub
Productgroepen
  • elektronische sigaretten
  • e-liquids
  • e-sigaret
  • supersmoker
Levertijd
24-48u
Verzendkosten
Geen verzendkosten
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
Telefoonnummer
0402558501