Mister-Auto reviews & ervaringen

www.mister-auto.nl
 
4.4 (87)
Mister Auto

87 Mister-Auto reviews

 
(10)
 
(9)
 
(12)
 
(25)
 
(31)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
25 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Castrol Syntrax Longlife 75W90

Beoordeling 
 
4.3

Ze verkopen producten die ze niet in stock hebben en de tijd van bestelling tot aflevering is meer dan EEN week bij een normale bestelling !

AV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

elk jaar een beetje slechter en onvriendelijker

Beoordeling 
 
3.5

Op 5 november meerdere onderdelen besteld. Na 20 dagen nog steeds niets ontvangen.
Eerste poging is door DPD pakket service teruggestuurd naar Mister-Auto voor onbekende redenen.
Na meerdere keren contact op te nemen met Mister Auto en te woord zijn gestaan door de onvriendelijk een onvriendelijke medewerker van de klantenservice is er nog steeds geen oplossing.

Erg teleurstellend. Zeker omdat ik reeds enkele jaren regelmatig onderdelen bestel bij Mister-auto. Maar geleidelijk over deze jaren heen meerk ik dat de service, vriendelijkheid en het op tijd en juist leveren leveren, steeds slechter is geworden. Dit zal vrees ik de laatste keer zal zijn dat ik bij Mister-auto zal bestelde.

Jammer.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer trage bezorging

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb mijn onderdelen na een week nog steeds niet binnen.
Krijg 5 dagen nadat ik besteld heb een bericht dat 1 onderdeel helaas niet leverbaar is, de rest is nog in behandeling en moet nog verzonden worden.
Dit duurt veel te lang natuurlijk, op de site staat verzonden binnen 24 uur.
Bestellen en betalen gaat wel makkelijk en vlot.
Ik bestel hier dus nooit weer, bezorging duurt veeeeeel te lang.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Leonardus op 25 Augustus 2020

Volledig met je eens, verzending duurt in vergelijking met andere websites VEEL te lang, niet van deze tijd, twee weken wachten op een doosje onderdelen is waanzin.

Reageer op deze review

Eens maar nooit weer

Beoordeling 
 
4.3

Leveren niet op data wat ze op de site zeggen. Contact opgenomen met de klantenservice, daar kreeg ik een medewerker aan de lijn die erg agressief te werk ging.Die mij doodleuk mededeelde dat ik het bestelde product maar een week eerder had moeten bestellen.....omdat we twee dagen later op vakantie zouden gaan. Hoe kan ik twee weken van te voren weten dat de buitenspiegel het zou begeven.... De medewerker uitte zich behoorlijk negatief over mister-auto.
Daags erna wederom contact gehad met de klantenservice , wederom dezelfde medewerker. Nu was hij zeer negatief over de vervoerder.... Tja.. Uiteindelijk is het bestelde geleverd, verzendkosten zijn terug gestort. Eens maar nooit weer dat we daar nog iets bestellen

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
3.0

Levering duurt veel te lang

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

eens maar nooit weer

Beoordeling 
 
4.8

Wisserbladen besteld voor mijn Golf. Volledig type en kentekennummer opgegeven.
Leveren een set die niet past en dus een mail gestuurd met het probleem.
Reactie: U had ze niet moeten uitpakken en passen, helaas pindakaas.
Wat een ... bedrijf.
U bent gewaarschuwd.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

verkeerd geleverd artikel

Beoordeling 
 
4.0

Recent heb ik een SKF voor wiellager besteld.
Wiellager werd in een SKF verpakking geleverd. Bij nadere controle van het lager blijkt er een ander goedkoper merk lager SNR in te zitten. Bedot?

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

2x Verkeerde levering afspraken niet nakomen

Beoordeling 
 
3.3

Verkeerde artikel geleverd na contact werd een nieuwe poging gedaan, wederom verkeerde artikel geleverd (de zelfde katalysator als de eerste zending) Wederom gebeld en de belofte gekregen dat er retourbonnen gemaakt zouden worden waarbij mister auto de verzendkosten voor hun rekening neemt, wat blijk als je wilt gaan printen (overigens maar 1 bon) dat de verzendkosten voor rekening van de klant komen en je bij terugbetaling geen restitutie krijgt van je verzendkosten van je bestelling, kortom je betaald (in mijn geval 3x vezendkosten) voor twee verkeerd geleverde onderdelen,zij maken de fouten en jij betaald de kosten. Retourzending worden niet door mij verzonden zolang er geen bevredigende oplossing wordt geboden, lees alle kosten voor Mister Auto en VOLLEDIGE terugbetaling van mijn kosten.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ben ik Belg?

Beoordeling 
 
4.0

afgelopen maandag bougiekabels en verdelerkap voor mijn auto besteld.
Spullen nog niet binnen, sterker nog.....ze zijn onderweg naar België...
Ik woon in Nederland hoor.....

TD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Antoniya op 13 April 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.

Zou u ons aub. uw bestelnummer kunnen doorgeven zodat wij dit voor u kunnen controleren?

Is het pakket ondertussen afgeleverd?

Aangezien ons magazijn in Frankrijk is, is de standaard route Frankrijk- Belgie -Nederland.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

Reageer op deze review

Zeer slechte organisatie

Beoordeling 
 
3.5

Per abuis nogmaals een bestelling geplaatst bij deze website. De eerste en laatste keer was 3 jaar geleden.
De levering ging niet conform hun belofte op de website. Vandaag besteld morgen verzonden.
Mooi niet. Ik heb de 12e besteld en de verwachte leveringsdag schijnt nu de 18e te zijn. Ik heb de bestelling echter dringend nodig omdat ik de 15e een afspraak heb met een monteur om die onderdelen te plaatsen.
Gaat nu dus mooi niet door. Dus na 3 jaar nog steeds geen verbetering.

Bovendien is schriftelijk contact niet mogelijk. Je kunt niet eens een vraag stellen. Bellen via een dure lijn is echter wel mogelijk.

Ronduit slechte website!

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Pieter, Het Team Mister-Auto op 05 Augustus 2016

Beste heer/mevrouw,



Hartelijk dank voor uw reactie .


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent. Wij adviseren u kosteloos contact met onze klantendienst op te nemen vanuit uw account. Wij bieden een gratis e-mail service aan. Indien uw bestelling later geleverd is dan aangeven, dan komt u in aanmerking voor een compensatie.


Wij zien uw reactie graag tegemoet.


Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
3.5

Ik had een buitenspiegel besteld welke via de site(en configurator) moest passen op mijn auto. Natuurlijk heb ik ook via internet opgezocht of het paste, dit was gelukkig wel het geval. Toen eenmaal het product binnen kwam bleek dat de buitenspiegel veel kleiner was en ook qua vorm klopte het niet. Heb toen meteen gebeld en ik mocht het product retour kon sturen. Het product kost 23.73 exc verzend kosten en tot mijn verbazing krijg ik maar € 13.18 netto terug! Dit hoort gewoon de 23.73 te zijn aangezien ik daar boven op alle verzends kosten zelf heb betaald.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Pieter, Het Team Mister-Auto op 31 Maart 2016

Beste heer/mevrouw,



Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons te vernemen dat het onderdeel niet past. Onze excuses voor het ongemak. Wij adviseren u contact met onze klantendienst op te nemen. U kunt ons kosteloos contacteren vanuit uw account. Wij zijn in afwachting van uw bericht.



Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
3.5

Slechte service, een product was niet leverbaar. Dit was een bestelling van ongeveer 60 euro. Op deze bestelling was een kortingscode toegepast van 5 euro over de gehele bestelling. Nu was het bedrag van het niet te leveren product 7.76. Nadat dit bekend was kreeg ik maar 2.76 terug ipv het gehele bedrag. Ik kreeg ipv van 5 euro nog een kortingsbon om te versilveren bij een volgende bestelling. Ik hoor gewoon nog 5 euro terug te krijgen, dit was niet mogelijk volgens de klantenservice.
Klantenservice erkende wel mijn probleem maar kon er niks aan doen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Pieter op 10 Maart 2016

Beste Klant,


Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Bij betaling van uw bestelling heeft u een kortingscoupon van € 5,00 gebruikt. Kortingscouponnen zijn niet inwisselbaar voor geld. Derhalve is van het retour bedrag van € 5,00 teruggestort op de kortingscoupon en het restant is naar uw rekening overgeschreven. U kunt de kortingscoupon weer gebruiken bij een volgende bestelling. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.


Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

slechTer kan het niet

Beoordeling 
 
4.8

18-11-2015 besteld. bepaalde onderdelen niet op voorraad. een aantal geannuleerd en een aantal gewijzigd. Nu 10 december nog steeds niet afgestuurd. Terwijl er op de site staat dat het gewoon voorraad is en binnen 48 uur geleverd.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Mister-Auto klantenservic op 16 December 2015

Beste heer Albert,


Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.


Hoewel wij alles in het werk stellen om de producten vermeld op de bestellingsbevestiging te leveren, kan het echter gebeuren dat bestelde producten of diensten niet aan de klant geleverd kunnen worden omdat, bijvoorbeeld, grote schommelingen in de stock niet toelaten om de absolute beschikbaarheid ervan te garanderen.Het aankoopbedrag is reeds aan u terug gestort.

In uw account kunt u het proces van inpakken tot aan de levering volgen bij "mijn bestellingen". Onze klantendienst kunt u kosteloos contacteren vanuit uw account. Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

Misleidend en slechte communicatie

Beoordeling 
 
3.5

Misleidende informatie op de site over levertijden. Artikelen die na 10 dagen niet leverbaar blijken te zijn worden zonder overleg over een alternatief geannuleerd. Desondanks staat op de site nog altijd bij al deze artikelen dat ze op voorraad zijn en direct kunnen worden geleverd. Communicatie met de klantenservice ging in het verleden moeizaam, maar is nu echt dramatisch. Je krijgt alleen nog maar een antwoord bestaande uit een template waarbij niet eens de naam is aangepast. Geen enkele reactie op inhoudelijke vragen. Uitlevering van onderdelen die wel geleverd kunnen worden zijn pas na een week of twee in huis.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Mister-Auto klantenservic op 14 December 2015

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Hoewel wij alles in het werk stellen om de producten vermeld op de bestellingsbevestiging te leveren, kan het echter gebeuren dat bestelde producten of diensten niet aan de Klant geleverd kunnen worden omdat, bijvoorbeeld, grote schommelingen in de stock niet toelaten om de absolute beschikbaarheid ervan te garanderen. Het aankoopbedag van de niet leverbare onderdelen is aan u terug gestort. Onze klantendienst kunt u vanuit uw account of telefonisch contacteren. Ter compensatie van het ongemak bieden wij u een gratis verzending voor een toekomstige bestelling aan.

Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Lucas op 14 December 2015

De opgegeven verklaring klopt van geen kant. Alle onderdelen die niet leverbaar bleken te zijn hebben sindsdien zonder onderbreking als direct leverbaar op de site gestaan. Verder kunt u niemand wijs maken dat de omloopsnelheid van gasveren voor de kofferklep van een Audi 80 zo hoog is dat u onverwacht was uitverkocht.

Het is misleidend om de verwachting te wekken dat onderdelen direct kunnen worden geleverd terwijl je slechts de hoop koestert dat dit zo zal zijn op het moment dat iemand een order plaatst en geen echte voorraadkoppeling hebt met het leverende magazijn. Je kunt als verweer de zelfde smoes als een mantra blijven herhalen, maar het blijft slechts een smoes.

Gratis verzending van een volgende order is een meelijwekkende geste die niets verandert aan de bewuste keuze die jullie maken om met een leugen mensen te verleiden om orders te plaatsen.

Reageer op deze review

Maand later en nog niets

Beoordeling 
 
3.0

Ik heb op 18 oktober remschijven en blokken besteld die inderdaad goedkoper waren dan andere vergelijkbare sites. Zoals al eerder gemeld kwam er van de 72 uur helemaal niets terecht maar een dag meer of minder maakte me niet uit.

Na onderzoek bij Post.nl blijkt mijn zending weer terug gestuurd te zijn naar de verstuurder. Heb inmiddels dezelfde bestelling gedaan bij MijnAutoOnderdelen.nl en die zijn volledig hun leverings beloften nagekomen.

Ik ben dus nu bezig mijn geld terug te krijgen..... maar Mr. auto geeft ook geen antwoorden op vragen en sturen berichten die mijn vragen niet beantwoorden.

GD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Mister-Auto klantenservice op 10 November 2015

Geachte de Boer,

We hebben 24 tot 48 uur de tijd nodig om een bestelling klaar te maken voor de verzending. Als u ons uw bestelnummer kunt geven zullen we nakijken waarom uw bestelling terug naar ons is vertuurd.

met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

Mister-Auto liegt de klant voor!!!

Beoordeling 
 
3.3

Absurd slechte service! Deze webshop liegt de klant voor!!!

Ik houd er als goedwillende klant niet van bedrogen te worden en dat is precies wat Mister-Auto qua service doet.

Bij het doen van de bestelling wordt de optie geboden voor gratis verzending te kiezen (mits je voor meer dan 100eu besteld hebt). Echter is dit een extreem langzame bezorgmethode van minimaal één week wachttijd. Aangezien ik het materiaal voor het weekend binnen moest hebben heb ik op aangeven van mister-auto.nl tegen extra kosten gekozen voor levering door GLS waarbij vermeld werd dat de onderdelen vrijdag 10-07 binnen zouden komen. Wat alsnog een langzame bedoeling is aangezien ik de onderdelen maandag 06-07 besteld heb. Nu krijg ik doodleuk een mailtje dat de onderdelen pas 13-07 bij mij zullen arriveren. Oftewel ik ben voorgelogen! Ik heb extra betaald voor snellere levering die uiteindelijk niet eens sneller blijkt en buiten dat een heel weekend verplant op aangeven van mister-auto.

Daarbij is het antwoord van de servicedesk al helemaal schrijnend. De meneer van de servicedesk in Nederland weet mij namelijk te verklappen dat 10-07 uberhaupt geen realistische leverdatum in de eerste plaats was en dat de gratis leveroptie ook niet op 13-07 zou arriveren maar ergens rondt 16-07.

Oftwel, ik kan hieruit opmaken dat mister-auto.nl de klant systematisch voor liegt met betrekking tot de aangeboden leveringsmogelijkheden!

Ps: Een refund van de verzendkosten of uberhaupt enige coulantie hoeft niet verwacht te worden. De klantenservice is ronduit kortaf en onprofessioneel.

RB
Was deze beoordeling nuttig? 7 2
Reageer op deze review

Onderdeel beschadigd tijdens transport

Beoordeling 
 
4.5

Na ongeveer vijf werkdagen mijn bestelde dynamo ontvangen, wat op zich niet slecht is. Echter het onderdeel was dermate slecht verpakt dat het tijdens de verzending is beschadigd en ongeschikt voor montage. Direkt kontakt opgenomen met de klantenservice en ze zouden mij direkt een retour bon en een nieuwe dynamo toesturen. Retourbon inderdaad ontvangen en de beschadigde dynamo geretourneerd, op de beloofde toegestuurde dynamo wacht ik nu al meer dsn een week terwijl de auto er op stil staat.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jan Meijer op 08 Juli 2015

Vandaag maar weer eens gebeld, nadat ik in mijn account had geconstateerd dat de bestelling was geannuleerd. Onderdeel is niet op voorraad, levertijd onbekend. Aankoopbedrag wordt terugestort, zeggen ze.
Wat een bedroevend amateuristische gang van zaken, ik koop er nooit meer iets.

Reageer op deze review

mr Auto is Kafka

Beoordeling 
 
4.8

Ik heb een Bolk distributieset besteld. Op de site stond: "op voorraad". Drie dagen na bestelling krijg ik een mail: "niet leverbaar". Ook die dag en de dag erna staat op de site "op voorraad" bij deze set. Naast deze set had ik een oliefilter van € 3,95 besteld. Ondanks mijn directe annulering na het "niel leverbaar" bericht wordt het oliefilter wel geleverd. Filter 3,95, verzendkosten 5,95. Dat kan niet de bedoeling zijn. Omdat de Bolk-set dus wel "op voorraad" maar toch niet leverbaar heb ik vervolgens op dinsdag 19 mei de veel duurdere distributieset van Continental besteld. extra verzendkosten betaald (7,95) voor levering binnen twee dagen omdat ik met Pinksteren wilde sleutelen. Vervolgens na paar dagen melding: wordt bezorgd vanaf 26 mei. Die twee dagen verzendtijd gaan volgens Mr Auto pas lopen vanaf het moment dat zij verzenden. Dat was -beweerdelijk- 21 mei, dus twee werkdagen na het bestellen. Zaterdag, zondag en tweede pinksterdag tellen vervolgens niet mee dus 26 mei is nog steeds "binnen twee dagen." Ik heb heerlijk gesleuteld met Pinksteren, maar dan met spullen die ik gewoon in een winkel heb gekocht. 138 euro ipv 99 euro, dat wel. Na Pinksteren het pakket geweigerd. Dat werd ook juist geregistreerd bij mr Auto. "Heel vervelend; u krijgt zowel productprijs als verzendkosten terug." Vervolgens niets meer gehoord. Totdat hetzelfde pakket doodleuk opnieuw wordt bezorgd. Mijn vrouw heeft het aangenomen, die wist niet beter. Gebeld met mr Auto: heel vervelend. Ze sturen een retourbon. Die op het pakket geplakt en dezelfde dag teruggestuurd. Maar: stilte en geen geld terug. Na een dag of tien maar eens nagegaan waar het pakje dan was. Volgens DHL retour reeds op 18 juni j.l. weer bezorgd bij afzender. 29 juni nog niets gehoord en geen geld terug. Vraag gesteld aan mr Auto. Het antwoord citeer ik hierna:

01.07.2015 om 08:20 uur
Beste meneer Oss,

Hartelijk dank voor uw reactie op Ekomi. Uw pakket is in het depot in Duitsland aangekomen.
Op deze locatie wordt het pakket ongeveer 10 werkdagen opgeslagen.
Het pakket wordt spoedig doorgestuurd naar ons magazijn in Frankrijk. U ontvangt bericht van ons zodra wij het pakket ontvangen hebben.

Met vriendelijke groet,
Paul Darcy

Het eindigt ongeveer zoals het begon: "op voorraad" betekent bij mr Auto heel iets anders dan wat de rest van de wereld eronder verstaat. Levertijden starten niet op de dag dat je bestelt , maar pas op de dag dat mr Auto iets verzendt. En terugbetaald wordt er pas als mr Auto het pakket "binnen" heeft, waarbij echter de verzending eindeloos duurt en "binnen" ook rekbaar blijkt. Ik houd er rekening mee dat het pakket gewoon nog eens bij mij thuis bezorgd wordt en dat we op herhaling gaan.

En tot slot:
-er kan een keer "op voorraad"staan terwijl het is uitverkocht. Maar dat dat gewoon blijft staan nog dagen nadat er is gezegd dat het niet leverbaar is klopt gewoon niet.
-dat je een lange levertijd hebt is toegestaan. Maar wees daar eerlijk in: als ik bijbetaal om een product binnen twee dagen te hebben en het wordt dan toch acht dagen omdat de termijn start zodra zij versturen, zaterdagen niet meetellen etc etc ben je gewoon de kluit aan het belazeren.

PV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte en onduidelijke site. Niets bestellen daar!

Beoordeling 
 
3.3

Heb zojuist contact gehad met Mister Auto. Het duurde meer dan 10 minuten voor ik iemand te spreken kreeg.
Het was de bedoeling om remschijven voor een nissan pixo te bestellen. Er stond een groen vinkje met op vooraad er achter. De helpdesk dame zei dat dit niet betekend dat het op voorraad is, omdat er dan een levertijd bij moet staan. Zij kon mij ook niet vertellen wanneer dit geleverd kon worden. dit kon weken of maanden gaan duren! Wanneer je hier iets besteld heb je dus een probleem.
Meteen laten weten dat ik dit onbetrouwbaar vind en niets ga bestellen!

VD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Gewoon in de winkel bestellen en niet bij Mister-Auto

Beoordeling 
 
3.0

Een achterruiterwisser voor mijn Seat Ibiza uit 2012 gekocht, netjes kenteken ingevuld op de website van Mister-Auto, het type en merk werd ook goed herkend. Vervolgens verscheen een lijst van geschikite achterruitenwissers voor mijn Seat en heb daar eentje uit gezocht. Ik ging bijna op vakantie, de weervoorspellingen waren erg slecht en heb daarom het onderdeel met spoed laten komen wat behoorlijk duur was, de ruitenwisser was net op tijd, maar paste absoluut never nooit niet Op de doos zelf staat ook niet dat deze geschikt is voor een Seat Ibiza. Het mooiste was nog wel het antwoord van Mister-Auto. ''Sorry het bedrag van het onderdeel is lager dan de verzending dus u kunt niet retourneren.'' Op zich begrijpelijk, maar ik koop op suggestie van Mister-Auto een product dat niet past en dan krijg ik vervolgens te horen helaas pindakaas? Ik vind het antwoord ongepast en bestel in ieder geval nooit meer bij Mister-Auto, want je weet dus absoluut niet wat wel en wat niet past op basis van hun suggesties. Volgende keer dus gewoon weer naar Halfords of een andere auto zaak.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
25 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Mister-Auto ervaring

Koop goedkope auto-onderdelen Bij Mister-Auto koopt u online goedkoop auto-onderdelen. Mister-Auto is de specialist voor allerhande automaterialen en autoaccessoires. Het assortiment bestaat uit onder andere Opel, Ford, Volvo, Mercedes en Peugeot auto-onderdelen. Een verscheidenheid aan merken zoals Bosch, Hella, Purflux, Febi, en Continental en veel meer kunt u vinden op Mister-auto.nl. Bij Mister Auto koopt u uw auto-onderdelen tegen discountprijs online!

Wat is uw ervaring met Mister-Auto? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mister-Auto hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mister-Auto reviews lezen.

Telefoonnummer: 09003600360

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
0
Levertijd
3 - 10 dagen
Productgroepen
  • onderdelen
  • Auto-onderdelen
Merken
  • Continental
  • Bosch
  • Purflux
  • Febi
  • Hella
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Vooraf overmaken