Mister-Auto reviews & ervaringen

www.mister-auto.nl
 
4.4 (87)
Mister Auto

87 Mister-Auto reviews

 
(10)
 
(9)
 
(12)
 
(25)
 
(31)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

Goede ervaring met misterAuto

Beoordeling 
 
8.0

Heb zeer goede ervaring met MA. Alleen zou men eerst goed moeten kijken of het juiste onderdeel zijn. Via Grossier en andere website die gevorderd zijn met juiste selecties weergaves. Aan de hand van dat artikelnummer kan men zoeken naar de juiste onderdelen. Het is en blijft risico vol waarin slagen van kans soms problemen met zich kan brengen. Maar vaak ook weer niet.

Klantenservice kan beter mbt technisch inzicht. Maar zijn erg vriendelijk.

Als iets kan wachten zou ik misterauto zeker aanraden. Is tot nu toe goedkoopste in NLD op vele onderdelelen maar niet alles.

Pluspunten: zeer voordelig en betrouwbaar.

Minpunten: duurt te lang met verzenden en klantenservice weinig technisch inzicht van automaterialen.


Verbeterpunt: bij bepaalde onderdelen stukje verhaaltje bijzetten wat men ook mee kan bestellen. Soms sta je bij de garage en ontbreekt iets bestelt eventjes snel via brezan. Daar kan men ook ff voordeliger uitkomen.


K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Antoniya op 13 April 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij MIster-Auto.

Ook voor uw uitgebreide feedback waarmee wij rekening houden.

Voor de zekerheid sturen wij u de autogegevens die wij van u nodig hebben om in de toekomst een passend onderdeel te bestellen.
Alleen op basis van deze gegevens heeft u de garantie dat het onderdeel geschikt is.
Dit zijn namelijk:
chassisnummer
kenteken
automerk, model en motortype
maand en bouwjaar van de toelating
eventueel motorcode

Betreffende de duur van een levering hebben wij altijd 48uur nodig om de bestelling voor te bereiden nadat deze geplaatst wordt.
Vervolgens duurt het 24/48uur voordat de bestelling afgeleverd wordt, afhankelijk van de gekozen leverwijze, express of standaard.

Nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

ronnie op 10 Februari 2018

Khalid besteld wel heel veel zeg!! Kom hem bijna overal tegen bij de online autoweb shops. Zijn gewoon smeerlappen en weten exact hoe ze vrij uiit kunnen gaan. Er moet een strenge controle komen van diegene die onderdelen levert net zoals bij vliegtuigen. Nu klooid men maar aan. De overheden moet hier op toezicht houden.

Willem op 11 Maart 2018

Khalid is helemaal niet zo slim , zoals hij zegt kijkt hij ook op de site van Mijn Grossier , daar is alles goed koper en kan je afhalen bij GHS automaterialen en andere leveranciers . Deze zitten door het gehele land.
geen heen en weer ge-stuur en geen wacht tijden, afhalen en betalen . en klaar ben je!!

Reageer op deze review

snelle levertijd

Beoordeling 
 
8.0

Snelle levering en het klopte allemaal wat besteld was.
Ondanks de gemengde en veel slechte ervaringen van anderen
ben ik voor de eerst keer bestellen zeer tevreden.
Wel kwam de medewerker na een vraag gesteld te hebben een beetje ongeïnteresseerd over.
Maar uiteindelijk kreeg ik wel een duidelijk antwoord.
Ik zal zeker vaker bestellen bij deze leverancier.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Antoniya op 18 Januari 2017

Beste heer Kuppens,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.
Ook voor uw positieve feedback.
Indien wij u in de toekomst van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

Reageer op deze review

Geslaagd

Beoordeling 
 
8.3

Lang getwijfeld , door de slechte reviews. Ja de logistiek kan beter maar door de reviews al uitgegaan van langere levertijd.
Had ook bericht gekregen dat het 4 oktober bezorgt zou worden, Echter geleverd op 30 september.
Juiste producten zijn geleverd, van gerenommeerde merken tegen een prijs die ik hier nergens kan vinden.
Service kan ik dus geen cijfers geven, heb ze niet hoeven te raadplegen.
Zal zeker vaker van Mister Auto gebruik gaan maken.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Pieter, Het Team Mister-Auto op 20 Oktober 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.


Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op 20 Oktober 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.


Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

OP VOORRAAD

Beoordeling 
 
8.3

Remblokken besteld, zouden OP VOORRAAD zijn.
Die liggen dus niet bij Mister-Auto in het magazijn maar komen uit het buitenland, Is niet erg maar zeg dat dan gewoon.
NOEM HET DIRECT LEVERBAAR maar zeg niet OP VOORRAAD.
Besteld woensdag 3 augustus, verwachte aflevering dinsdag 9 augustus. Oké wat mij betreft.
Bezorgdienst DHL is volgens hun website zaterdag en zondag gesloten. Wat schets mijn verbazing zaterdagmorgen 6 augustus werd er afgeleverd. Perfect natuurlijk maar in de communicatie tussen alle partijen schort er wel het een en ander. Voor hetzelfde geld ben ik niet thuis. Hou rekening met wat extra levertijd.
HET ARTIKEL ZELF IS UITSTEKEND EN DE PRIJS OOK..


D
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Pieter, Het Team Mister-Auto op 08 September 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hebben 2 magazijnen in Europa. Deze magazijnen staan in Frankrijk en Duitsland. De bestellingen voor de Nederlandse en Belgische markt worden vanuit deze magazijnen verzonden.

Op onze website vermelden wij de verwachte verzend-en leverdata. Een pakket kan eerder of later verzonden of geleverd worden. Uiteraard streven wij erna om de correcte data te vermelden.


In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.



Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op 08 September 2016

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hebben 2 magazijnen in Europa. Deze magazijnen staan in Frankrijk en Duitsland. De bestellingen voor de Nederlandse en Belgische markt worden vanuit deze magazijnen verzonden.

Op onze website vermelden wij de verwachte verzend-en leverdata. Een pakket kan eerder of later verzonden of geleverd worden. Uiteraard streven wij erna om de correcte data te vermelden.

In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op 08 September 2016

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hebben 2 magazijnen in Europa. Deze magazijnen staan in Frankrijk en Duitsland. De bestellingen voor de Nederlandse en Belgische markt worden vanuit deze magazijnen verzonden.

Op onze website vermelden wij de verwachte verzend-en leverdata. Een pakket kan eerder of later verzonden of geleverd worden. Uiteraard streven wij erna om de correcte data te vermelden.

In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

Dramatische klantenservice

Beoordeling 
 
7.3

Onlangs vier banden besteld bij Mister-Auto. Na montage bleken er drie banden met een hoogteslag, ofwel onrond. Deze banden blijken niet te balanceren. Na melding via de website van Mister Auto, na 4 x bellen met een kostbaar 0900 nummer, na 4 documenten gemaild te hebben (notabene op verzoek van Mister-Auto zelf), en na zeven (!) weken wachten en € 125,- armer wegens herhaald balanceren en wielen en banden wisselen ben ik nog altijd geen stap verder. Mister-Auto heeft het tot een ware kunst verheven klanten met een klacht onnoemlijk veel geduld op te laten brengen middels tal van uitvluchten. Maar eenvoudigweg een fout herstellen is er niet bij. Tip: niets bestellen, er zijn zoveel andere webshops voor auto-onderdelen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 8 1

Pieter, Het Team Mister-Auto op 08 Juni 2016

Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie.

Uiteraard zijn wij bereid om u voor deze misgang van zaken te compenseren. We waarderen u als klant en zullen er daarom alles aan doen tot een bevredigende oplossing te komen. Daarvoor dient u echter contact met onze klantenservice afdeling (vanuit uw Mister Auto account dus) op te nemen. Dat mag zowel telefonisch, ook aan het lokale tarief (het juiste telefoonnummer vindt u terug op het factuur vermeld staan) of via het betreffende contactformulier. U mag dit als een alleenstaand geval beschouwen. Onze welgemeende excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Met zeer vriendelijke groet,
Het Team Mister Auto

RudolphJ op 01 Juli 2016

Inmiddels bijna 3 weken verder. Vanuit Frankrijk van Mister-Auto een claimsticker per post (!) ontvangen, en vervolgens hoor ik niets meer. Zou niet weten wat ik met die stickers moet doen, en Mister-Auto reageert niet meer. Wat een drama, dat zoiets nog bestaat vandaag de dag.

RudolphJ op 01 Juli 2016

Dank voor je reactie Pieter; we hebben elkaar al een paar keer aan de lijn gehad de afgelopen maanden. Tot nu toe heb ik alle acties ondernomen die jullie van mij verwachtten. Dus heb ik op jullie verzoek al eerder deze week melding gemaakt bij de klantenservice via mijn account op Mister-Auto.nl dat ik die claimstickers per post uit Frankrijk heb ontvangen. Daarop krijg ik geen reactie, en als ik dan nu lees "We waarderen u als klant en zullen er daarom alles aan doen tot een bevredigende oplossing te komen. Daarvoor dient u echter contact met onze klantenservice afdeling (vanuit uw Mister Auto account dus) op te nemen" dan denk ik: dat heb ik toch eerder deze week al gedaan? En zo sleept dit probleem zich al maanden voort..... Mijn vertrouwen in Mister-Auto is daarmee inmiddels tot een absoluut dieptepunt gezakt.

RudolphJ op 01 Juli 2016

En inmiddels opnieuw een maand verstreken, zonder enig zicht op een oplossing of enige vooruitgang in dit voortslepende probleem. Mister-Auto laat zich wel kennen hoor!

wim op 01 Juli 2016

kom op mister auto, ik wilde bij jullie een complete remmenset bestellen voor een Mercedes e200 incl remklauwen maar als deze problemen niet opgelost worden ga ik gewoon weer naar Brezan automaterialen.

RudolphJ op 08 Juli 2016

Het is anno 2016 niet voor te stellen, maar Mister-Auto laat het volledig afweten. Mijn bandenprobleem sleept zich al ruim 3 maanden voort, maar Mister-Auto laat niets meer van zich horen en is op het betaalde tel.nr. 0900-3400010 überhaupt niet meer bereikbaar ("dit nummer is niet in gebruik"). Werkelijk een onvoorstelbaar drama, dat Mister-Auto!

Reageer op deze review

Top levering

Beoordeling 
 
8.0

Zaterdagavond 7 onderdelen besteld, was allemaal op voorraad en zou dinsdag verzonden worden. Woensdag 2 pakketten (afzonderlijk) met alle bestelde onderdelen geleverd. Correcte en snelle levering.
Kon goed de status van de zendingen op de site volgen. Voor mij een prima eerste ervaring.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Goedkoop, maar levering erg traag

Beoordeling 
 
7.0

Mister-auto is een van de goedkoopste adressen voor auto onderdelen, maar de levertijden zijn echt niet meer van deze tijd. Op zondag bestellen en op vrijdag een deel van de bestelling in huis is echt aan de late kant ondanks de gratis verzending. De prijs daarentegen is gewoon goed te noemen, want je krijgt Bosch onderdelen voor de prijs van een B-merk. Met andere woorden als de laagste prijs telt en je geen haast hebt is dit het adres.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestelling correct, geld terug bij foute bestelling

Beoordeling 
 
8.3

Afgelopen weekend 18 Januari weer wat besteld via Mister Auto. Helaas tot 2 maal een verkeerde bestelling geplaatst en betaald voor een V snaar. Uiteraard zag ik de bui al hangen, vwb het retour ontvangen van mijn geld. De waarheid was echter anders, Op maandag al gelijk bericht van mister auto dat mijn verkeerde bestellingen waren geannulleerd en vandaag ook al het geld terug ontvangen van Mister auto. Aan deze snelheid kunnen een hoop webshops een voorbeeld nemen waar het soms weken duurt.

De bestllingen op zich duren soms wat langer en je moet dan ook zeker niet daar bestellen als je haast hebt. Maar de pakketten komen altijd goed aan. Het duurt wat langer, maar daar zijn de prijzen dan ook naar.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

jansen op 22 Oktober 2015

je hebt helemaal gelijk,vaak komen die spullen overal uit Europa vandaan en als er dan een onderdeel op zo n bestelling ontbreekt dan wachten ze dat dat onderdeeltje binnen is.
richard
heb net wat spullen binnen (van een andere website,maar verglijkbaar)besteld op 17-10 en is binnen op 22-10 is toch snel als je weet dat de spullen een paar kilometer van munchen de post is op gegaan.
heb ooit wel eens een bestelling geannuleerd bij mister auto,ik kreeg de ene keer dit bedrag terug en later het andere maar uiteindelijk was het goed afgehandeld.
in een ander geval kon ik bij mister auto een stel achteras lagers(rubbers) van een torsieas bemachtigen terwijl deze niet bij de diverse lokale automateriaalzaken te krijgen was........

Reageer op deze review

telefoon en vrachtkosten

Beoordeling 
 
8.0

Heb een remklauw besteld ,oude onderdeel moest retour gestuurd worden voor statiegeld ter waarde van 54.45euro , met een week werd er al een bedrag op mijn rekening geboekt maar dat was 46,50 , heb hier over gebeld , toen werd mij verteld dat verschil in de vrachtkosten zat, over die kosten heb ik nergens iets gelezen,heb hier over moeten bellen a 0,80 cent per minuut,deze remklauw was niet voor mij zelf dus doe hier geld bij,verder ben ik zeer tevreden over mister auto.xzwxk

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

Wij zijn benieuwd naar jouw Mister-Auto ervaring

Koop goedkope auto-onderdelen Bij Mister-Auto koopt u online goedkoop auto-onderdelen. Mister-Auto is de specialist voor allerhande automaterialen en autoaccessoires. Het assortiment bestaat uit onder andere Opel, Ford, Volvo, Mercedes en Peugeot auto-onderdelen. Een verscheidenheid aan merken zoals Bosch, Hella, Purflux, Febi, en Continental en veel meer kunt u vinden op Mister-auto.nl. Bij Mister Auto koopt u uw auto-onderdelen tegen discountprijs online!

Wat is uw ervaring met Mister-Auto? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mister-Auto hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mister-Auto reviews lezen.

Telefoonnummer: 09003600360

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
0
Levertijd
3 - 10 dagen
Productgroepen
  • onderdelen
  • Auto-onderdelen
Merken
  • Continental
  • Bosch
  • Purflux
  • Febi
  • Hella
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Vooraf overmaken