Belsimpel reviews & ervaringen

www.belsimpel.nl
 
8.8 (482)
belsimpel

482 Belsimpel reviews

 
(351)
 
(87)
 
(10)
 
(10)
 
(29)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
29 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Mobiel

Beoordeling 
 
1.0

Mijn zoon heeft een toestel gekocht bij Belsimpel. Zonder abonnement. En het toestel is keurig betaald. Tot zijn verbazing word de verkoop de volgende dag geannuleerd. Na contact werd er gezegd dat de mobiel om privacy redenen niet geleverd word en het geld terug gestort was. Tot nu toe nog geen geld ontvangen.
Voor ons geen Belsimpel meer. Wat een ontzettend naar bedrijf

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Samsung Galaxy S22 Ultra

Beoordeling 
 
1.0

Helaas besloot Belsimpel mijn hele dure toestel met DHL te verzenden. Omdat het DHL is ging dit natuurlijk compleet fout. 2x kwamen ze niet opdagen, toestel gelijk teruggestuurd naar Belsimpel door DHL.

Volgens Belsimpel kan dit terugsturen vanuit DHL een week of 2 duren. Ander toestel sturen gaat niet, ze hebben het niet op voorraad. Krijg ik een mail van Belsimpel waarin ze uitleggen dat ze een onderzoek gaan starten. Ik moet hiervoor een formulier uiprinten en met pen invullen, vervolgens terugsturen, ik heb geen toegang tot een printer.

Ik heb uiteindelijk maar de gehele aanvraag geannuleerd, helaas gaat de annulering pas in nadat ze het toestel ontvangen hebben van DHL, wat dus weken kan duren.

Dit is een ontzettend slechte ervaring geweest, er is geen tijdige of redelijke oplossing aangeboden, ze gebruiken DHL (niet te vertrouwen) en zelfs annuleren gaat niet. Ik ben in essentie van 75 euro beroofd door Belsimpel en DHL en zit misschien aan een duur abonnement (zonder toestel) vast omdat niemand weet of/waar/wanneer dat pakje aankomt.

Waarschijnlijk heeft dat DHL tuig het toestel gewoon gestolen.

Nooit meer Belsimpel of DHL, zo lang als ik leef.

EDIT:

Nog al die tijd aan het lijntje gehouden door Belsimpel. Ze hebben geen idee wanneer het pakje aankomt.

Na elke dag een aantal keer bellen hebben ze me een oplossing aangeboden: een nieuw toestel sturen. Omdat ze niet het toestel in de kleur en opslag hadden die ik wil koos ik een andere. Dit zou geregeld worden.

Natuurlijk, omdat Belsimpel constant liegt en bedriegt kreeg ik nog geen 15 minuten later een mail dat dit toch niet kan, omdat mijn contract er niet op aangepast kan worden. Ik kon annuleren of wachten tot ze mijn kleur/opslag op voorraad hebben.

Neem in de regel gewoon aan dat Belsimpel je probeert aan het lijntje te houden, dat hun medewerkers maar wat zeggen (alle medewerkers zeggen maar wat over de retourtijd vanuit DHL en uiteraard nog geen kwartier later houden ze zich niet aan hun woord) en dat ze werkelijk illegaal bezig zijn. (geen product ontvangen, weigerden te annuleren totdat ik veel had gebeld en geklaagd)

Ten strengste afgeraden, al schiet je me dood, dit is de laatste aankoop die ik in mijn leven bij Belsimpel zal doen, en ik zal het bij iedereen streng afraden.

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verlenging

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slecht. Annuleren zomaar een order zonder je hiervan op de hoogte te stellen. De dag daarna kreeg ik opeens mijn geld weer bijgeschreven en bleek de order geannuleerd te zijn.

Na wat mail contact is het enige antwoord wat ik krijg:
"We kunnen geen bestellingen van je verwerken. Mijn advies is om het bij een andere partij te proberen."
"Ik snap dat je benieuwd bent naar de reden van annulering, maar dit kunnen we helaas echt niet inzien."


Ik heb hier in het verleden toch regelmatig mijn abonnement verlengt, en altijd zonder problemen. Maar dit. Dit slaat echt alles.. Slechte gang van zaken.

DK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Op dinsdag 15 december koopt mijn zoon online de iPhone 11. Het bedrag €673,90 is over gemaakt naar Belsimpel.
Na eerst een aantal keren heen en weer contact te hebben gehad over het bedrag wat maar niet binnen was gekomen op hun rekening kregen we dan eindelijk te horen dat de iPhone verzonden is. Om gelijk door te gaan met het volgende probleem. Nu is het pakketje zoek geraakt. Track en tracé ontvangen zonder tijdstip van bezorgen. Via postnl is te lezen dat het tijdstip van bezorgen onbekend is. Vervolgens wordt het weer ons probleem. Of ik daarvoor een verklaring wilde indienen. En wel met pen geschreven en door elke bewoner in mijn huis ondertekend dat het pakketje niet is ontvangen.
Iets met van het kastje naar de muur gestuurd worden. Wil het dus een ieder afraden om bij belsimpel te bestellen. 4 dagen zijn we nu met de bestelling bezig en er lijkt nog geen eind aan te komen.

Verschrikkelijke service!!

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Belsimpel verkocht een nieuwe iPhone terwijl Apple zegt dat dit helemaal geen originele telefoon is.

Beoordeling 
 
1.0

Nadat ik deze bij apple heb gebracht om een productiefout te laten repareren kwam het aan het licht dat de batterij er niet volgens de apple voorschriften in lag. Er is dus mee geknoeid en apple gaat het defect daarom ook niet repareren. Belsimpel heeft mij dus laten betalen voor een nieuwe telefoon maar deze niet geleverd. Ze zijn scherp geprijsd en inmiddels snap ik waarom.

Met een oplossing wilde ze maar niet komen
Het enige wat gezegd werd was dat ik de telefoon maar moest opsturen/komen brengen. Ze wilde het toestel namelijk zelf controleren, terwijl ik een schriftelijke bevestiging heb van de bevindingen van apple zelf. Uiteindelijk zag ik dan ook geen andere mogelijkheid dan hier gehoor aan te geven.

Nu spelen ze struisvogel!
Ze reageren helemaal niet meer op mijn e-mails en als ik bel kom ik niet verder dan een toezegging tot een terugbelverzoek die ze vervolgens weer niet nakomen. Ondertussen hebben ze nog wel mijn telefoon...

D
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Belabberde afhandeling van defect toestel

Beoordeling 
 
2.3

Vroeger was ik erg enthousiast over Belsimpel maar dat hebben ze vrij effectief de wereld uit weten te werken.

Na pakweg een half jaar was de Sony Xperia XZ2 Compact die ik voor €418,- had gekocht defect: door een update vanuit Sony kon ik niet meer via 4G bellen. Om bereikbaar te blijven moest ik bellen en internetten via 3G. We waren het er redelijk snel over eens dat reparatie niet mogelijk was omdat de bal daarvoor bij Sony ligt. Prima, snap ik best. Omdat ik per se een compacte telefoon wilde was de zoektocht naar een vervangend toestel nogal lastig. Even later zou de Xperia 10 II uitkomen en die was wel geschikt.

Ik heb voorgesteld aan Belsimpel dat ik het nieuwe toestel gewoon bestel (à €369) en ik mijn XZ2 Compact opstuur als de Xperia 10 II binnen is. Dan kon Belsimpel die crediteren en was alles weer rond. Belsimpel ging hier “onder voorbehoud mee akkoord” omdat ze niet wisten in welke staat mijn XZ2 compact verkeerde. Het zou kunnen dat de creditering “iets lager” zou zijn dan het volledige aankoopbedrag. Prima, ik snap best dat ze even willen zien of het scherm niet gebarsten is etc. Maar als het toestel in een normale gebruikte staat verkeert, heb ik gewoon recht op een nieuw vervangend toestel. Als ik niet akkoord ging met hun voorstel zou ik de Xperia 10 II altijd nog kunnen retourneren.

Toen de Xperia 10 II binnen was heb ik mijn XZ2 Compact opgestuurd. Belsimpel wist te melden dat het een “sterk gebruikt toestel” was omdat er wat krasjes op zaten. Daarom konden ze maar €200 crediteren. Minder dan de helft van de nieuwprijs! Na een half jaar!

Uiteraard ging ik daar niet mee akkoord. Belsimpel moet mij herstel of vervanging bieden. Nu beweerden ze ineens dat herstel wel mogelijk was. Prima, je doet maar. Vervolgens is er een software-rollback gedaan. Daardoor kan het toestel geen beveiligingsupdates ontvangen en is het alsnog niet conform. Ook beweerden ze niet te kunnen testen of het probleem nu opgelost was. Als er nog problemen waren raadden ze me aan om voor hun “coulante aanbod” van €200 te gaan.

Uiteindelijk gaf Belsimpel aan dat ze toch een Xperia 10 II als vervangend toestel konden bieden. Dit was een “outlet”-toestel. Ze hadden er dus alsnog geen boodschap aan dat ze verplicht zijn een nieuw vervangend toestel te bieden. Ook wilden ze het niet verrekenen met het toestel dat ik al bij ze gekocht had en mocht dat toestel niet meer retour. Ik heb nu dus twee exemplaren van de Xperia 10 II en dit hele avontuur heeft met €369 gekost.

Dus, de Belsimpel-methode? Geen fijne ervaring…

H
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Harmen op 20 Augustus 2020

Update: naar aanleiding van mijn beoordeling heeft Belsimpel contact opgenomen. Ze vonden dat de case niet goed afgehandeld was. Ik kon de extra Xperia 10 II terugsturen en ze hebben €369,- uitgekeerd. Ze gaan ook intern kijken hoe ze dit soort zaken beter af kunnen handelen. Daarmee is de zaak goed afgehandeld. Wel is het jammer dat daar 4 maanden aan gezeur voor nodig is en dat Belsimpel pas in actie komt nadat er reviews geplaatst zijn. Al met al gaat de ervaring van “waardeloos” naar “voldoende”.

Reageer op deze review

Slechte service, je mag hopen dat je een werkend toestel ontvangt

Beoordeling 
 
2.0

Helaas erg slechte service. Ik heb een defecte telefoon ontvangen en belsimpel lijkt niet in staat deze te kunnen repareren. Nu willen ze dat ik bijbetaald voor een fatsoenlijk werkend apparaat, terwijl deze telefoon vanaf dag 1 niet gewerkt heeft. Erg jammer. Ik zou zeker niet aanbevelen om hier aankopen te doen, want als er wat mis is, sta je er alleen voor en mag je een rekening betalen. Tevens worden er afspraken gemaakt, en niet nagekomen (mbt contact leggen)

EK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Beloven veel maar komen niks na

Beoordeling 
 
1.5

Ik ga hier een flinke recente schrijven hoe het werkt bij Belsimpel en dat is niet best, als volgt.

Ik wilde graag gaan voor de OnePlus 8 pro icm met Tele2 abbo, eerste instantie wilde ik een laag eigen bijdrage dus in mijn geval wilde ik inleggen waar ik mijn huidige mobiel voor kon verkopen dit was 200 euro dit heb ik dus ook ingelegd. Eerst via de app aangevraagd en dacht dit werkt handig zeg maar achteraf viel dit zwaar tegen want mijn aanvraag werd afgekeurd, niemand want waarom ivm de privacy dus kreeg ik een paar opties om te doen. Ik kon of de BKR bellen waarom de situatie zo is omdat het werd afgewezen of de eenmalige inleg verhogen dus voor toestel betaling moet dan 10 euro of minder per maand zijn (hierdoor is geen krediet check nodig), in mijn geval moest ik dus ff 569 aftikken maar goed ik dacht dat ik dan van al het gezeur af zou zijn nou niet dus hier begon de verschikking pas echt. Een paar uur later nadat ik dit bedrag had betaald kreeg ik weer een afwijzing van Belsimpel voor dit abonnement bij Tele2. Belsimpel zou nog een keer proberen omdat het misschien fout zou zijn gegaan, je raad het wellicht al en weer niet goed gekeurd en inmiddels 2 dagen verder. Ze snapten er niks van want het zou gewoon moeten lukken dus ze gingen het weer proberen en ik zou telefonisch contact houden want ik wilde uiteraard graag mijn nieuwe mobiel hebben uiteindelijk 14-05-2020 toen ik 23.15 belde vertelde de dame in kwestie dat alles was goed gekeurd en dacht hehe eindelijk, dus kon lekker gaan dromen van mijn op 8 pro die de volgende geleverd gaat worden, inmiddels had ik mijn huidige mobiel al verkocht. De volgende dag check ik mijn mail en stond er weer dat ie niet was goed gekeurd, dus ik behoorlijk over de zeik en pissed opgebeld om verhaal te halen, de medewerkers konden me eigenlijk niks nieuws vertellen wat ik inmiddels al weet. Dus ik zat te denken ligt dit misschien aan Tele2 ? Dus ik had gevraagd of dit mogelijk was, dit konden ze niet met zekerheid zeggen en heb dan besloten om met t mobile in zee te gaan deze was iets duurder per maand en eenmalige betaling en moest nog 9 euro betalen. Dus weer opnieuw contact tekenen en nummer weergave aanvragen, dit gedaan en weer afgewezen. Ik heb zelf geen schulden of leningen lopen dus er is ook niks bij de BKR, nu kreeg ik alleen nog een optie om het toestel van 900 euro volledig te betalen en een sim only abbo te nemen maar dat vindt ik persoonlijk geen optie, nu 5 dagen verder ben ik niks wijzer geworden en ben er mee gestopt en heb mijn geld laten terug storten wat 1 tot 5 werkdagen gaat duren. Ik voelde me echt zwaar gemaakt door Belsimpel. Nu zojuist dacht ik ik ga Tele2 gewoon bellen en gewoon direct bij hun proberen datzelfde abonnement aan de vragen, ik had dit verhaal verteld aan Tele2 wat een drama het was bij Belsimpel en hopelijk dat het misschien nu wel zou kunnen. Ik had uiteraard geen hoge verwachtingen dat het nu wel zou lukken, maar niets is minder waar mijn aanvraag werd gewoon geaccepteerd zonder problemen woehoe. Direct bij de provider betaal je eenmalig iets meer omdat Belsimpel groter zou inkopen dus dat was helemaal geen probleem we praten dan over 15 euro maar in dit geval wist ik gelijk waar ik aan toe was en dat binnen een 15 minuten gesprek aan de telefoon. Ik was zo blij als een klein kind.

Dus mensen ga gewoon direct naar de provider waarvan je een abonnement wilt want Belsimpel maakt er 1 grote rommel van en ze werken allemaal langs elkaar. Dus kunt u zichzelf hierin vinden dit is de oplossing.

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice en voordeelbon

Beoordeling 
 
1.0

Via fiscfree een waardebon van 380 euro gekocht, telefoon besteld hiermee. Bleek deze telefoon het niet te zijn netjes terug gestuurd, allemaal prima. Wil ik natuurlijk wel n nieuwe waardebon, maar nu begint het fiesta, vanaf het eerste moment wijst bel naar fiscfree, welke weer naar de werkgever wijst, welke weer naar belsimpel wijst. Ik weet niet wie uiteindelijk schuld heeft, maar de klantenservice van belsimpel is ineens heel traag en werkt niet mee. Als miljoenen organisatie kun je een geretourneerde telefoon toch gewoon vergoeden voor de volledige prijs. Nu draai ik op voor de telefoon van 380 euro, terwijl ik nieteens een telefoon meer heb, erg bedankt belsimpel! Slechte service en geen hulp/iniatief, bestel hier nooit meer, ik hoop dat amazon snel komt en jullie eruit concureert zodat ik wel degelijk een telefoon kan bestellen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Verzending onterecht twee keer vertraagd

Levering 
 
1.0

Belsimpel is nu al twee dagen de "morgen in huis" service niet nagekomen!

Op de dag van bestelling (eergisteren) werd de verzending een dag vertraagd vanuit belsimpel, ondanks dat ik mijn bestelling op tijd plaatste. Een dag te laat werd het pakketje overgehandigd aan PostNL, welke vandaag bezorgd zou worden. Ik ben de hele dag thuis geweest en er is geen bel gegaan, en TOCH staat er bij PostNL dat mijn thuisadres niet bereikbaar was. Wat onzin is. Ik heb een telefoon besteld omdat mijn oude kapot is, dus ik heb hem nu nodig. Deze vertraging is onacceptabel.

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Nachtmerrie bij Belsimpel, Belsimpel bezorgd telefoon niet (blijft bezorgdatum constant uitstellen)

Beoordeling 
 
1.0

Op 29 januari 2020 heb ik een bestelling geplaats bij Belsimpel voor Samsung Galaxy Note 10+ samen met een T-Mobile abonnement. Ik had het contract hetzelfde dag nog getekend en opgestuurd, en toen stond er dat de verwachte bezorgdatum 30 januari 2020 zou zijn. Maar op 30 januari 2020 kreeg ik te horen dat Belsimpel een contract had gestuurd zonder mijn geboortedatum, dus ik heb op 30 januari opnieuw het nieuwe contract getekend en opgestuurd en toen werd er aangegeven dat verwachte bezorgdatum 31 januari 2020 zou zijn. En op 31 januari 2020 geeft Belsimpel aan dat de verwachte bezorgdatum 1 februari 2020 is.

Op 1 februari 2020 gaf Belsimpel aan het pakket te bezorgen tussen 09:05 en 11:05, (5.5 uur verder) staat er "Bezorgmoment nog niet bekend".

Zondag bezorgen ze niet, dus geven ze aan dat ze op 3 februari 2020 opnieuw gaan proberen, verwachte bezorg moment is tussen 8:15 en 10:15, maar ook vandaag is er nog steeds niks bezorgd.

Dit is volkomen absurd, ik raad niemand meer aan om bij Belsimpel zijn telefoon te bestellen, ze blijven constant de verwachte bezorgdatum aanpassen. Zondag ging ik op zakenreis en had graag mijn nieuwe telefoon mee willen nemen, maar door Belsimpel is dit niet gelukt. Ik ga eventueel kijken welke maatregelen ik kan nemen tegen Belsimpel en deze issue naar hun socialmedia brengen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Ballen bedrijf

Beoordeling 
 
1.0

Wat een ballen bedrijf.

Bestelde zondag een S10. Er was een levertijd van 2-4 werkdagen. Dus uiterlijk vrijdag geleverd. Vandaag(woensdag) kreeg ik een bericht dat de levering met ruim een week vertraagd is. Dus ineens 10+ werkdagen.

Als je het toestel nu besteld is de levertijd 5-7 werkdagen(woensdag of vrijdag dus). Klanten worden dus misleid, want deze dagen kunnen ze nooit redden. Dan zouden ze namelijk eerder zijn. Wat een grap! Ondertussen blijft de website ongewijzigd met misleidende informatie.

Ik heb al betaald, dus ja... dat geld laat natuurlijk nog langer op zich wachten.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Te late levering - waardeloze klantendienst

Beoordeling 
 
1.0

3385625533
Leveren niet zoals gezegd, maar veel te laar: pas na enkele dagen ipv 1 dag.
Netjes op tijd besteld (voor 2330) en betaald (dit ging vlug).
trage klantendienst, soms 2 uur wachten op respons via fb.

Moeten niet adverteren zo en zo als ze het niet kunnen aanbieden, maar gewoon eerlijk zijn

Vermijden!

YC
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Slechte bedrijf waar ik ooit iets besteld heb

Beoordeling 
 
1.0

Koop hier nooit iets!

Ik heb hier mijn Apple Airpods 2019 gekocht, maar na 2 weken gingen die al stuk. Ik heb ze toen opgestuurd waarna ik nieuwe kreeg. Die gingen na een korte tijd weer stuk, waardoor ik ze dus weer 2 en een halve week kwijt was. Nu heb ik ze na die 2 en een halve weer terug ontvangen, maar zijn ze weer kapot! Ze hebben het niet eens gedaan: ik pakte ze uit en ze werkten niet bij het verbinden, 1 oor was veel zachter dan het andere. Ik heb gelijk de klantenservice gebeld, waar ik met 'je' werd aangesproken, en 20 minuten in de wacht werd gezet, waarna ik als (geïrriteerde) reactie krijg dat ik ze maar weet moet opsturen. Ik heb nu nog steeds kapotte Airpods en heb geen zin om ze wéér opnieuw op te sturen, ik heb ze namelijk nodig. Ik ga ze ergens anders kopen en ik weet zeker dat ik hier nooit meer terug kom. Ik raad niemand het aan om hier iets te kopen!

Wat een slecht bedrijf zeg.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 3
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte ervaring met Belsimpel. Als zakelijke klant al een groot aantal premium toestellen afgenomen de afgelopen jaren. Nu hebben we voor het eerst een toestel met problemen, direct na unboxing, en wordt er vanuit Belsimpel op geen enkele manier meegedacht. Zeer teleurgesteld in de geboden service, en voor ons bedrijf ook de laatste keer dat wij zaken met hen doen. Kortom, leuke prijzen bij een op het eerste gezicht leuk bedrijf, totdat er ook maar iets fout gaat, dan sta je er alleen voor. Zeker aan te raden om een aankoop tweemaal te overwegen.

V
Was deze beoordeling nuttig? 6 4

Regi op 28 Augustus 2019

Ook op particulier vlak kan ik dit beamen echt bar slechte service voor mij hoeft het niet meer...

Reageer op deze review

Pakje zoek, gebrekkige communicatie klantendienst

Beoordeling 
 
1.0

Samengevat:

- Pakje vertraagd
- Dan pakje zoek
- I.p.v. een nieuw pakje op te sturen, mag ik nog langer wachten op het resultaat van het onderzoek.
- Gebrekkige communicatie: helpdesk schuilt zich achter formeel taalgebruik, regeltjes, procedures, goedkope fake empathie "Dat begrijp ik meneer, maar blablabla."
- Qua communicatie zijn ze onvoldoende proactief. Eens de verkoop gerealiseerd, zijn ze meer bekommerd om "wettelijk in orde te zijn" dan om mijn klantentevredenheid.

Uitgebreid:

Op 28/5/2019 bestelde ik een smartphone bij Belsimpel. Hun slogan: "Voor 23:30 uur besteld, morgen in huis." Op 6/6/2019, meer dan een week later, nog steeds niets ontvangen. Verschillende keren contact met Belsimpel (telefoon en e-mail). Ze zouden me op de hoogte houden. Soms deden ze het wel, soms niet. In de meeste gevallen moest ik er zelf achter zitten. Ze communiceerden niet proactief, behalve op het einde dan, wanneer de situatie de spuigaten uitliep.

Op 6/6/2019 vertelden ze dat het pakje zoek was en dat ze een onderzoek zouden opvragen bij PostNL. Wat? Dat gingen ze op 31/05 al doen, om te achterhalen waarom het pakje vertraging had opgelopen en vervolgens geretourneerd werd naar de afzender. Op 31/05 zouden ze me ook op de hoogte houden. Ze stuurden slechts een standaardmail.

5/6/2019 : na de zoveelste vertraging, zeiden ze: "PostNL heeft het pakje getraceerd. Het is in een sorteercentrum in België. Morgen komt het normaal gezien aan." "Morgen", do. 6/6/2019 neem ik weer ZELF contact op met Belsimpel, omdat er niets beweegt op de site van track and trace en omdat de koerier passeerde bij het afhaalpunt zonder pakje (heb ik ook voor gebeld, vandaar dat ik het weet).

6/6/2019 : de Belsimpel-medewerker vertelde dat het pakje zoek was en dat ze een onderzoek zouden starten. En als het onderzoek binnen de 5 werkdagen (we zijn donderdag en er zit een weekend en een feestdag tussen) niet opgelost zou zijn, dan zouden ze een nieuw pakje opsturen of me terugbetalen. En voor dat onderzoek, mocht ik dan ook nog een document uitprinten, invullen, scannen en terugsturen.

Kortom, ik betaal. Ik wacht. Het pakje is zoek. Resultaat? Ik mag nog langer wachten en op de koop toe wat extra administratie doen.

NEE, F-HEADS, THE RIGHT THING TO DO OP DAT MOMENT IS ME EEN NIEUW PAKJE BEZORGEN EN DAN UW SH*T MET POSTNL ONDERLING OPLOSSEN. Het interesseert me niet of wat jullie doen "wettelijk" is of niet, vanuit een commercieel standpunt is het gewoon SLECHT!

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 2

Konstantin op 18 September 2019

Mijn ontevredenheid is omgeslagen in 100% tevredenheid. De mannen van Belsimpel hebben dit op een professionele en zorgzame manier afgehandeld. Ze hebben proactief gecommuniceerd. Ze hebben zich ingezet om de 'schade' ongedaan te maken. Concreet, wat hebben ze gedaan? Ze hebben me zelf verschillende keren gebeld met de vraag hoe we dit konden oplossen. Ze hebben me een waardebon t.w.v. 50€ geschonken. Ze hebben me zelfs bloemen gestuurd. Jawel, bloemen! Ik vond het een leuk gebaar. Ik werd er zelfs lichtjes door ontroerd. En last but not least, ze zeiden ook dat ze uit dit incident hebben geleerd en date ze ervoor zullen zorgen dat het zich niet meer herhaalt. M.a.w. ze gaan het documenteren en er een SOP (standard operating procedure) van maken. Belsimpel, petje af!

Reageer op deze review

Waardeloze klantenservice, of afwimpel dienst

Beoordeling 
 
1.0

Klantenservice heeft moeite om te luisteren, en ondanks dat ik al meerdere malen uitgelegd heb wat ik wil blijven ze hun best doen om het niet te willen horen.

Aanvankelijk heeft postNL het helemaal verkeerd gedaan, maar ik ben ook volkomen gefrustreerd en furieus over de manier waarop belsimpel faalt om mij serieus te nemen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Schandalige garantieafhandeling!

Beoordeling 
 
1.0

Een bekende productie fout van mijn telefoon heeft de telefoon onbruikbaar gemaakt binnen de garantieperiode (google pixel, defecte microfoon en luidspreker). Belsimpel weigert de garantieaanvraag in behandeling te nemen vanwege een klein deukje aan de zijkant van de telefoon wat valschade zou zijn.....

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Het allerslechtste dat ik ooit heb meegemaakt!

Beoordeling 
 
1.0

Nummer per abuis geporteerd. Al een week onbereikbaar. Oplossing nog ver weg. Klantenservice onbereikbaar. Wie doet er wat? Kan allemaal zomaar .........

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Waardeloze aftersales

Service 
 
1.0

Helaas liet ik op een zeker moment mijn telefoon vallen en uiteraard brak het glazen deel op de achterkant van de telefoon. Erg balen, de telefoon was net een maand oud namelijk en verder nog keurig, geen krassen op het scherm en dergelijke, altijd netjes in een hoestje gezeten, ongeluk zit in een klein hoekje helaas...
Naar Belsimpel gemaild met de vraag of ze dit konden repareren. Hierop kreeg ik vlot antwoord, ik moest de telefoon opsturen en dan kreeg ik een definitieve prijs, maar die zou ergens rond de 150 euro zijn.

De telefoon op 6 februari opgestuurd. Ik werd vlot daarna gebeld met de definitieve prijs, €145,20. Hiermee ben ik akkoord gegaan.
Op 26 februari had ik de telefoon weer terug. Toen begon de ellende, de achterkant bleek niet juist gemonteerd en lag te diep in het toestel. Ook leverde de knijpsensor problemen op.
Hierop heb ik weer contact opgenomen met Belsimpel en foto's gestuurd van de klachten. Die excuseerden zich en gaven aan, stuur maar weer op.

Op 5 april 2018 ontving ik het toestel terug. Ditmaal lag de achterkant er behoorlijk goed op. Echter waren er op de randen veel lijmresten aanwezig. Ook zat de vingerafdrukscanner scheef, en gaf de knijpsensor opnieuw storingen. Ook waren ze bij de reparatie afdeling vergeten het toestel te resetten en stond er een voor mij onbekende pincode op. Dit bleek gelukkig 1234 te zijn na 2x proberen...

Hierop weer contact opgenomen met Belsimpel en weer foto's opgestuurd, ze gaven weer aan dat dit niet juist was en gaven weer aan, stuur maar op. Hier had ik uiteraard geen zin in, mijn vertrouwen in de kwaliteiten van de reparatie afdeling was namelijk al verdwenen. Dit heb ik aangegeven, ze gaven aan mij een ander toestel aan te willen bieden wat binnen de 14 dagen bedenktijd terug gestuurd was. Dus een geopende verpakking, maar verder als nieuw. Hiermee ben ik akkoord gegaan.

Op 8 mei heb ik dit toestel ontvangen. Toen ik dit toestel bekeek bleek deze beschadigingen en lijmresten aan de randen te hebben. Dit was overduidelijk geen teruggestuurd toestel, maar een gerepareerd exemplaar. Wat in nog slechtere staat was als mijn eigen toestel na de verschillende slechte reparaties door Belsimpel. Ook ontbrak de USB-C naar 3,5" jack verloop in de doos.

Hierop heb ik direct per telefoon contact opgenomen met Belsimpel. De medewerker keek de historie van het toestel nog eens na en constateerde dat het toestel inderdaad gerepareerd was, foutje... Maar gaf (uiteraard) aan niet direct een toezegging te kunnen doen wat de vervolgstappen zouden worden. Het toestel moest eerst terug. Hierop ben ik redelijk boos geworden, maar meer als de beloften binnen 3 dagen erop terug te komen zijn ze niet gekomen.
Hierop heb ik de telefoon diezelfde dag nog terug gestuurd en het hele verhaal per brief ook nog meegestuurd in de doos evenals per email, met de eis om binnen 5 dagen met een definitieve oplossing te komen.

Uiteindelijk, na 6 dagen kreeg ik antwoord. Ik kon een nieuw toestel krijgen, maar alleen met bijbetaling van 10% van de actuele nieuwprijs. Dat was op dat moment €76,80. Ik was het hier niet mee eens. Maar aangezien de medewerker uiteraard weer niets kon doen voor mij, maar akkoord gegaan, ik zat inmiddels al zo lang zonder fatsoenlijk toestel dat ik van al het gezeik af wilde. Zodoende heb ik dus zowel €145,20 betaald voor een reparatie die ze nooit goed uitgevoerd hebben en daarover, omdat ze niet capabel waren om de reparatie goed uit te voeren nog eens €76,80. Daarnaast ben ik maar liefst 4 maanden bezig geweest...

C
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
29 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Belsimpel ervaring

Belsimpel uit Groningen is een van de grootste mobiele telefoon aanbieders van Nederland. Je kunt bij Belsimpel een mobiele telefoon abonnement bestellen, maar ook smartphones zonder abonnement, sim only abonnementen en accessoires.

Wat is uw ervaring met Belsimpel? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Belsimpel hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Belsimpel reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 050 - 2103404
Meer info over Belsimpel op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
  • thuiswinkel waarborg
  • QShops Keurmerk
Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis verzending van losse toestellen, accessoires en Sim Only's. Verzending van toestel met abonnement € 4,95. Afhalen in de Belsimpel-winkel is altijd gratis.
Levertijd
Op voorraad? Voor 23.30 besteld = volgende dag in huis. 7 dagen per week!
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • mobiele telefoon abonnementen
  • sim only abonnementen
  • mobiele telefoon accessoires
Merken
  • Sony
  • Nokia
  • Samsung
  • BlackBerry
  • LG
  • Apple
  • HTC
  • Motorola
  • Lenovo
  • Alcatel
  • Huawei
  • microsoft
  • Asus
  • Doro
  • Xiaomi
  • Gigaset
  • CAT
  • google
  • Razer
  • OnePlus
  • Crosscall
  • Fairphone
  • General Mobile
  • Honor
  • Wileyfox
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • creditcard
  • Fiscfree voucher
  • Bancontact / Maestro (België)