Details van de beoordeling

4launch
Elektronica

Geen aanrader meer, slechte service.

Beoordeling 
 
5.5

Jammer dat er geen "0" mogelijk is bij de beoordelingen. Dienst na levering = MIN 10
Ik ben klant bij 4Launch sinds 2006. Wel af en toe probleempjes gehad vroeger, net als iedereen heeft met alle winkels af en toe. Dit vind ik normaal, Vroeger was het een goede winkel, maar het is nu totaal verkeerd geworden. Ze leveren defecte producten, (eens zo'n defecte CPU gehad, ook aantal keren defecte moederborden gehad), ze leveren een monitor in een doos, waarin volgens de fabrikant een DVI-D kabel moet zitten, maar die kabel "verdwijnt" onderweg of hoe dan ook. Voor de CPU geen RMA-aanvaard geweest door hen (omdat ik niet kan bewijzen dat dat een defecte CPU was), voor de monitor zeggen ze dat we het moeten terugsturen zodanig dat ze het opnieuw met een kabel daarin naar ons kunnen sturen. Dat is duidelijk niet normaal en het is belachelijk en stom. GEEN AANRADER MEER, jammer genoeg!

HA
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

4Launch - Customer Support op 03 December 2016

Geachte heer Avetisyan,

Zover wij kunnen nagaan is na de melding van de ontbrekende kabel gevraagd aan u door onze klantenservice om hier een RMA voor in te dienen om dit administratief correct te verwerken. Hierbij werd gezegd dat wij deze naar u zouden verzenden. Dit is dan in deze dan ook gebeurd. Het is ons in deze dan ook niet zodanig duidelijk waar u heeft vernomen dat de hele monitor retour moest komen. Graag vernemen wij dit dan ook zodat wij onze interne communicatie kunnen verbeteren. U kunt contact met ons opnemen via customersupport@4launch.nl.

4Launch - Customer Support.

Reageer op deze review