Internet-Bikes reviews & ervaringen

www.internet-bikes.com
 
7.4 (168)
internet-bikes ervaringen

168 Internet-Bikes reviews

 
(85)
 
(35)
 
(7)
 
(13)
 
(32)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
172 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Volgorde

Fiets slecht gemonteerd en geen kennis van fietsen

Beoordeling 
 
1.0



Gepubliceerd 29 seconden geleden
Slechte winkel

Slechte winkel, fiets voor 55 euro extra kosten gemonteerd laten afleveren. Na 1 km fietsen bleek alles los te zitten, derailleur schoot los en alle tanden van het tandwiel braken af, remmen zaten los. Kan je de fiets op je eigen kosten laten terugsturen, als zij dan ook vinden dat ze fout zitten krijg je de kosten terug en anders niet, maar even een nieuw tandwiel opsturen om het zelf te herstellen kan niet. Ze weten niet eens welk tandwiel op de fiets zit. Kreeg 3 keer een verkeerde opgave, toen heb ik het maar zelf uitgezocht. Slechte service en geen kennis van fietsen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review

Fiets verkeerd afgeleverd. Mochten zelf uitzoeken en oplossen waar deze was.

Beoordeling 
 
4.5

Fiets werd NIET afgeleverd op ons adres blijkt later. Wij bellen naar DHL, communicatie was hier ok, moest contact opnemen met TOM BV. Daar kan je niemand bellen, geen telefoonnummer, leuk..... na mailen dat je geen pakket niks hebt ontvangen krijg je doodleuk gewoon 1 mailtje we gaan contact met dhl opnemen verder helemaal niks. Week later weer mailen naar TOM, heeft DHL tegen hun gezegd dat DHL de fout heeft gecorrigeert. Reden genoeg voor TOM om hun te geloven en de klant maar te laten zitten en niet te mailen. We moesten zelf de hele buurt uitkammen en facebook berichten plaatsen. Wat een jammerlijk bedrijf en service

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Besteld maar niet of te laat geleverd!

Beoordeling 
 
4.5

Bestelde Shimano Cassette en ketting werden met dag vertraging en pas na contact met service desk dag geleverd. Een tweede bestelling van een set SHIMANO remgreep verstellers wordt helemaal niet geleverd alhoewel ik via chat bevestiging had ontvangen dat artikel op voorraad en volgende dag geleverd zou worden! Met een dag vertraging en na creditering van de reeds afgeboekte kosten nu op zoek naar alternatieve leverancier...

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Klantenservice - Internet-BIkes op 19 Januari 2017

Dag Reijno, heb je voor mij een factuurnummer? Dan ga ik direct voor je kijken wat er mis is gegaan. Excuses voor het ongemak.

Reageer op deze review

Bent fork

Beoordeling 
 
4.3

Bought a bike in September and the front fork was bent. The wheel wasn't centered. Contacted Internet bikes they sent a replacement fork. The fork didn't fit wrong length /diameter. Contacted again they sent another one and it was the same wrong fork even shorter length. Spent hours in the process. Eventually gave up. Not recommended

O
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Verkeerd artikel geleverd

Beoordeling 
 
3.0

Verkeerd artikel geleverd. Contact met klantenservice onmogelijk.

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.8

Heb 2 shirts besteld inmiddels teruggestuurd vanwege te kleine maat. Heb me geld teruggevraagd en ben inmiddels anderhalve week verder. Kreeg een mail of ik een tegoedbon wil. NEE IK WIL ME GELD!! Duurt me zeker te lang dit en ga hogere stappen ondernemen tegen dit bedrijf. Als je niks doet stelen ze je geld! WAARDELOOS BEDRIJF.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Alex op 19 Augustus 2014

Ik heb precies het zelfde.. ik wat nu al 3 weken op mij geld.
Internetbikes of TOM Bv is waardeloos.
U bent gewaarschuwd!! Het is een oplichter lees Trosradar!

Alex op 19 Augustus 2014

Ik kreeg net een reactie.
Binnen 30 dagen.. ga er maar vanuit dat het op dag 30 wordt overgemaakt.

waardeloos gewoon.

Goedkoop ja.. service?? absoluut niet

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.3

Slechtste service ooit. Ik ontving de fietsmand die ik bestelde, maar geen onderdelen. Nu mijn mand is totaal onbruikbaar. Geen antwoord op mijn mails.

Ik ga nooit meer van deze site bestellen

D
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Internet Bikes op 15 Augustus 2014

Onze klantenservice heeft u de ontbrekende bevestigingsmaterialen kosteloos nagezonden.

Alex op 19 Augustus 2014

De vraag is... hoe lang heeft dit geduurd??
Mijn ervaring is dat jullie heel erg traag zijn. Het duurt weken tot maanden.
Dit ergert de klant.
Maar 3 hoeraatjes voor jullie. Omdat jullie de bevestigingsmaterialen kosteloos hebben nagezonden.

Reageer op deze review

Oplichters!

Beoordeling 
 
1.0

Deze oplichters hebben mij 60 euro door mijn neus geboord!

30 euro afmontagekosten, echter de fiets wordt niet afgemonteerd geleverd.
30 euro verzendkosten, maar je kan geen afspraak maken met de chauffeur, zodat je hem zelf op een afgelegen industrieterrein mag ophalen.

Logischerwijs wil ik dit geld in mindering zien op de factuur, maar daar doen ze niet aan, ze sturen gewoon een incassobureau op je af. Er is hier maar 1 woord voor, OPLICHTERS!

D
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Klantenservice T.O.M. bv op 28 September 2016

Dag Dries,

Zoals we je per mail hebben bericht hebben we onze administratie-afdeling de opdracht gegeven het betreffende bedrag per direct terug te betalen. Dit zou je binnen enkele werkdagen op je rekening moeten hebben. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Dries op 11 Oktober 2016

Ik heb nog steeds niets ontvangen! Ik eis dat het geld vandaag wordt gestort, zo niet dan neem ik juridische stappen en kunnen jullie een schadeclaim verwachten.

Reageer op deze review

Onflexibel

Beoordeling 
 
2.0

Ik woon 5 km van deze shop vandaan en wilde een onderdeel beatellen en op komen halen.
Helaas moet ik een dag wachten want ze willen het persee verzenden.
Dit is echt top service en klant vriendelijk.
Dan maar ergens ander besteld waar het goedkoper was en ook een dag moest wachten.
Ze zullen ongetwijfeld met een verklaren/smoes komen maar ik ken het pand en ben er al vaker van uit mijn werk geweest.
Het is mogelijk daar te komen.
Zo missen bedrijven kansen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Waarschuwing

Beoordeling 
 
4.0

Ik wil hier mijn review neerzetten om mensen te waarschuwen voor hoe het ook kan gaan.
Ook ik weet dat het goedkoopste niet altijd samen gaat met de beste service, maar mijn tweede levering is meldenswaardig.

In het kort:
1e levering serviceprobleempje opgelost met een waardebon (ivm verzendkostenprobleem)
daarna 2e bestelling geplaatst en daar ging het mis.

Onderdeel was niet aanwezig, ook niet afgevinkt op de pakbon.
Geen melding, geen belletje en geen mail!
Geen telefoon en dus een snelle reactie op de mail staat er.
Mail gestuurd maar een paar uur later nog geen reactie, nog een mail gestuurd en daar kreeg ik een behandelingsreactie op gelukkig.

Waar je verwacht dat ze zich schamen o.i.d. kreeg ik alleen de melding dat het een voorraadprobleem was en dat het geld teruggestort werd. Geen "och wat een fout van onze magazijnafdeling meneer, deze hadden u moeten berichten" en geen "kunnen we een andere verlichtingsset nasturen" of iets in die geest.

Resultaat, geen verlichtingsset en dus moet ik deze weer ergens bestellen met nieuwe verzendkosten door slecht handelen van deze club. Toch weer een verlies van 5 - 10 euro op een verlichtingssetje, toch niet zo goedkoop dan...

Ik wil hiermee niet zeggen dat niemand wat moet bestellen hier, maar ik wil mensen waarschuwen dat deze zaken plaatsvinden bij dit internetbedrijf.

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Jordie op 19 Januari 2017

Dag Jordie,

Bedankt voor je review. Heb je voor mij een factuurnummer of e-mailadres waarmee je jouw bestelling hebt geplaatst? Dan ga ik direct kijken wat ik voor je kan doen.

Excuses voor het ongemak.

Reageer op deze review
Service 
 
1.0

Lees de voorwaarden voordat u besteld. Als er iets fout gaat bent u de pineut want ze doen heel moeilijk over geld retour geven. Bij retour betaalt u de verzendkosten. dit bedrijf hanteerd geen antwoordnummer maar een postadres.
Ik heb u gewaarschuwd. Klantenservce reageert wel snel maar wil bij problemen het niet vanu kant Bekijken.
Ze hameren blind op hun voorwaarden. Dat is heel makkelijk naturlijk, want niemand die de voorwaarden leest .

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Qibbel zitje erg goedkoop

Beoordeling 
 
9.7

Ik heb onlangs bij internetbikes een Qibbel kinderzitje gekocht voor een heel lage prijs. Ik vind het een overzichtelijke website waarbij je makkelijk kunt bestellen en betalen. Ook het leveren op een dhl afhaalpunt is wat bij betreft perfect, ik fiets er na mijn werk direct langs. Al met al een goede ervaring en ga hier zeker weer bestellen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

De firma in kwestie (TOM b.v. - het bedrijf achter Internet-Bikes, Internet-Toys, Internet-Sportclubs, Internet-Sportandcasuals) weigert om mij de aankoopsom terug te betalen van goederen die ik binnen de wettelijke termijn van 14 dagen retour heb gestuurd en waarvan zij ook de ontvangst bevestigd hebben.

Hoewel dit door de Autoriteit Consument en Markt expliciet verboden wordt, biedt men mij in de plaats van terugbetaling een tegoedbon aan.

Mijn herhaalde pogingen om dit conflict via rechtstreeks contact met het bedrijf op te lossen bleven zonder enig succes, ze blijven koppig volhouden dat ze enkel met tegoedbonnen werken. Ze beweren ook dat deze (onwettige) clausule in hun algemene voorwaarden staat. Dat is een pertinente leugen.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Waardeloos bedrijf, nooit bestellen. Houden zich niet aan de wet en het consumentenrecht met name mbt het retourneren van goederen en annuleren van bestellingen

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.3

Bij dit bedrijf nooit iets bestellen. Na een aantal goede ervaringen nu een absoluut onaanvaardbaar geval meegemaakt. Ik bestel een aantal fietsonderdelen die volgens de site voorradig waren en heb dat meteen met I deal betaald. Na ontvangst (1 week later)bleek er een besteld onderdeel niet aanwezig te zijn. Geen paklijst of melding erbij dat het onderdeel manco zou zijn. Op mijn reclamatie (via mail, bellen kan niet) dat er een betaald onderdeel miste kreeg ik als antwoord dat het onderdeel niet voorradig was, dat zij niet aan nalevering doen en dat ik een tegoedbon voor het bedrag van het ontbrekende onderdeel zou krijgen. De tegoedbon kon ik dan bij een volgende bestelling gebruiken. Hier ben ik niet akkoord mee gegaan (het was hun fout niet de mijne) en eiste mijn geld terug. Na diverse mails over en weer werd toegezegd dat zij mijn geld voor 23 januari zouden overmaken. Die termijn is inmiddels verstreken maar het geld is nog niet gestort en ik begin er nu een echt naar gevoel bij te krijgen. Dat had ik eigenlijk al bij de toon van de mailvoering die absoluut niet klantgericht was.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Erik - Internet Bikes op 27 Januari 2014

Dag Mike,

Ik heb het even voor je nagekeken bij onze klantenservice. Je betaling ligt op de stapel om uitbetaald te worden. Op deze betaling zie ik uiterste betaaldatum 23-1-2014 staan. Het kan zijn dat door drukte je betaling nog niet is verwerkt. We gaan er voor zorgen dat het zo snel mogelijk in orde komt! Excuses voor de vertraging en het ongemak.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.3

Zadelpen wel betaald en niet geleverd, waardeloze aftersales
In het kort: manco niet nageleverd, ellenlange mailwisseling met de klantenservice, en geen passende oplossing geboden!

Twee zadelpennen en twee buitenbanden besteld. Kreeg twee buitenbanden en één zadelpen geleverd in de doos. Gelijk een mail gestuurd dat er een manco in de levering zat.
Volgens het systeem van Internet-bikes.com en volgens de klantenservice zijn er wel twee verstuurd. Maar dit systeem is dus niet foutloos.
Twee weken heen en weer gemaild waarbij ik de al wel betaalde zadelpen (van 7,50 euro) graag opgestuurd wilde hebben. Op een gegeven moment schrijft de klantenservice 'we geven je het voordeel van de twijfel' en komen dan met een aanbod van een tegoed van 6,50 euro (dus een euro minder en geen verzending). Toen ik bij mijn wens bleef om de zadelpen nagestuurd te krijgen trokken ze 'het voordeel van de twijfel' weer in.

Internet-bikes.com maakt dus fouten in het samenstellen van hun bestellingen en lossen dit niet naar behoren op. Het spijt mij zeer dat ze mij niet vertrouwen. Het vertrouwen aan hun eigen systeem gaat boven het vertrouwen van een eerlijke klant.

Geen reviews bekeken voor deze kleine bestelling, maar er zijn er genoeg te vinden die niet tevreden zijn over de service van deze onderneming. Mijn advies: niet kopen. Mij zijn ze iig kwijt als klant.

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Vlot in huis

Beoordeling 
 
10.0

Eenvoudig bestellen, betalen en vlot in huis.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Popal E-folt 1.0

Beoordeling 
 
3.8

Voor de ‘after sales’ of ‘customer service’ is dit bedrijf een blamage. Fietsen besteld met montage/afstel service. Fietsen zijn inderdaad ‘in elkaar gezet’. Daarna naar een plaatselijke fietsenmaker geweest om het èchte afstelwerk te laten doen. Op de beschadiging bij aflevering is niet gereageerd, terwijl bij de verkoop men een stuk proactiever kon reageren. Geen aanbeveling om fietsen bij internet bikes van TOM te bestellen.

Binnen de garantie is de batterij stuk gegaan. Of we de hele fiets konden terugsturen?!?!?! 2x de batterij op eigen kosten teruggestuurd en twee keer de batterij weer kapot teruggeleverd gekregen. Bij het mailen met de klantenservice krijg je te maken met ene ‘Wessel’, met beperkte en repeterende emphatische uitspraken dat hij het ‘begrijpt’. Blijkbaar is dit een robot. Deze leverancier is echt een no-go.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

bestelling

Beoordeling 
 
4.3

Wielerbroek besteld in maat XL, volgens specificaties website.
Direct geleverd via afhaalpunt AH in Bladel.
Bij uitpakken bleek: verkeerde maat, XXL.
Toen begon de lijdensweg: diverse keren email contact over de vraag of ik geen vervangend artikel kon bestellen bij hun. Uiteindelijk een hele dag thuis moeten blijven omdat pakketje opgehaald werd.
Daarna 2 maanden moeten wachten voordat ik mijn geld terugkreeg. Daarvoor wel 10x moeten emailen en reageren op zeer vervelende mails van hun over dat geld teruggeven niet mogelijk is etc. vanwege hun geringe marge. bla bla bla
Heeft zeer veel moeite en volharding gekost.
Bestel daar nooit meer iets.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Veel keus, goedkoop en snel

Beoordeling 
 
10.0

Veel keus uit fietsonderdelen voor de mountainbike. Voor vervangingsonderdelen zoals ketting, cassette, balhoofd, stuur etc etc zijn ze heel scherp geprijsd vergeleken met de lokale fietswinkel.

Bestelling snel in huis dus ga hier zeker vaker bestellen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
172 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Wij zijn benieuwd naar jouw Internet-Bikes ervaring

Internet-bikes.com is de grootste online fietsenwinkel van Nederland. Internet Bikes verkoopt in haar shop elektrische fietsen, herenfietsen, damesfietsen, kinderfietsen, vouwfietsen en allerlei andere soorten fietsen en skelters. Ook het assortiment fietsonderdelen & fietsaccessoires is bij Internet Bikes ontzettend groot. Alle fietsen, onderdelen en accessoires welke in de webshop staan zijn ook daadwerkelijk op voorraad. Bestellingen bij Internet Bikes worden erg snel geleverd door bezorgers DHL of PostNL. Ook afhalen behoort tot de mogelijkheden.


Bestellen bij Internet Bikes want:

  • Veel producten en fietsen leverbaar uit de eigen voorraad.
  • Een erg snelle levering
  • Een bijzonder groot assortiment: +26.000 artikelen.
  • En natuurlijk: lage prijzen!

Wat is uw ervaring met Internet-Bikes? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Internet-Bikes hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Internet-Bikes reviews lezen.

Telefoonnummer: 085 9020036

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Keurmerk
Verzendkosten
afhankelijk van grootte en gewicht
Levertijd
Op werkdagen voor 15.00 uur met iDEAL of Creditcard besteld? Morgen in huis!
Productgroepen
  • kinderfietsen
  • fietsen
  • omafietsen
  • racefietsen
  • moederfietsen
  • transportfietsen
  • bakfietsen
  • elektrische fietsen
  • driewielers
  • loopfietsen
  • vouwfietsen
  • opafietsen
  • eenwielers
  • stadsfietsen
  • aanhangfietsen
  • ATB
  • MTB
  • cruisers
Merken
  • Craft
  • Target
  • Mavic
  • Shimano
  • AGU
  • Dunlop
  • Camel
  • Magura
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • contant
  • pin
  • overmaken
  • contant bij afhalen