BK Leder
0   1  

www.bkleder.nl
 
7.0 (34)
BK Leder

B.K. Leder is een leder speciaalzaak gevestigd aan de Zadelmakerstraat 1-3 in ’t hart van Almere. BK Leder is gespecialiseerd in lederen producten, onder andere leren jassen, rokken, broeken, blazers, jassen met bontkraag en meer. B.K. leder heeft een eigen atelier voor al uw reparaties van elk soort leer. B.K. leder verkoopt tevens een hele reeks onderhoudsproducten.

34 BK Leder reviews

 
(15)
 
(9)
 
(3)
 
(1)
 
(7)
Beoordeling 
 
7.0
 
7.3
 
6.7
 
6.9
 
7.2
Bekijk alle reviews
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Review van Margreet Hafkamp
Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Jassen zoek

k heb 4 winterjassen voor mijn dochter besteld en kreeg er één geleverd. In de veronderstelling dat er nageleverd werd, wachtte ik even. Na een week/twee weken heb ik contact gezocht met BK-Leder en het bleek dat er van de vier, drie jassen geleverd zouden moeten zijn... Ik in paniek en Alexander van BK-Leder ook.. Dit was vervelend. Mijn puber-dochter die de bestelling in ontvangst had genomen en de doos geopend had, bleek niet goed gekeken te hebben en er zaten nog 2 jassen in de doos; dubbele bodem. Iedereen opgelucht, anders had BK-Leder nieuwe jassen geleverd. Gelukkig niet nodig pfff. Goede service van BK-Leder

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Mariola Santi

Geen reactie op mails!

Een week geleden een jas voor mijn dochter besteld, tot op heden alleen een ontvangstbewijs van de bestelling mogen ontvangen. Inmiddels al 2 x contact gezocht via mail (maandag en dinsdag) maar hierop niets terug mogen ontvangen. Ik wil graag weten wanneer de jas geleverd wordt, de jas is namelijk al betaald ...

Was deze beoordeling nuttig? 

Yvonne op 09 Oktober 2018

Ik heb hetzelfde... is de jas bij u al geleverd?

Mariola Santi op 10 Oktober 2018

Hoi Yvonne,
Gister (9/10) is de jas gelukkig geleverd .. maar vind de communicatie naar de klanten toe echt slecht. Succes ..

Reageer op deze review
Review van Eva
Beoordeling 
 
7.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Super assortiment

Prachtige winkel met een groot assortiment aan jassen. Kom je niet vaak meer tegen. Als je hier niet kan slagen!. Vriendelijke medewerkers die je écht willen helpen. Dank voor de goede service!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van LV
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Mooi product, snelle levering

Ik heb op zaterdag de lange leren Froccella jas besteld bij BK leder, en op dinsdag al in huis. Prachtige kwaliteit tegen een prima prijs. Volgens de website zijn het Italiaanse maten. Via een conversietabel kwam ik op drie maten groter dan normaal uit. Dit bleek inderdaad de juiste maat te zijn, de jas past uitstekend.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Tina
Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Zeer slechte service

Ik heb eind mei een zwart Ballin Paris shirt besteld. Op 5 juni werd ie geleverd, mooi op tijd. Bij het openmaken bleek dat men een wit shirt had gestuurd. Ik heb hierover meteen een e-mail gestuurd, want dit was niet wat ik had besteld, dus bij retourneren ga ik niet de verzendkosten betalen. Hierover wilde ik zekerheid. Geen reactie op mijn e-mail. Een dag later ontvang ik van BKleder een e-mail met daarin de vraag of ze iets voor mij kunnen betekenen, want ik heb bij hen een artikel gekocht. Wederom mijn klacht ingediend. Geen reactie. Na twee dagen nogmaals een e-mail gestuurd. Geen reactie. Na een dag nogmaals een e-mail gestuurd. Wederom geen reactie.
Ik ben pissed off. Je doet een bestelling, betaalt vooraf en krijgt dan niet waarvoor je betaald hebt en ze hebben niet het fatsoen om te reageren. Stelletje oplichters!! Blijkt nu dus ook dat het Ballin shirt nep is. €20,00 betaald voor een shirtje dat k zelf goedkoper had kunnen laten drukken. Dus dubbel opgelicht. Ik doe nooit meer een aankoop daar, en zal ook overal op het internet mijn klacht en boodschap verspreiden. Dat die oplichter maar gauw failliet mag gaan. DIEF!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

BK Leder op 23 September 2018

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat het allemaal zo gelopen is. Onze oprechte excuses hiervoor.

Om even terug te komen op uw verhaal:
Er mogen en worden nooit nep Ballin shirts verkocht in de winkel. Hoe u erbij komt dat u een nepperd heeft gekocht, is zelfs voor ons een verassing, omdat dit helemaal niet mogelijk is.

Als er iets niet bevalt aan een product, zoals materiaal, kleur of maat, en er niet gereageerd wordt op de mail, kan er altijd gebeld worden met ons om een oplossing te kunnen bedenken.

In dit geval heeft u een verkeerde kleur gekregen en bent u niet tevreden over het product. U had het retour kunnen sturen binnen het zichttermijn en ook uw verzendkosten kunnen terug ontvangen + kosten van het shirt. Daar heeft u niet voor gekozen, waardoor er niks meer gedaan kan worden aan de klacht.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer op deze review

Review van Molleman

Feen geld retour

Kreeg een te kleine jas deze teruggestuurd maar na 1 maand nog geen gekd terug wordt onbeschoft behandelt

Was deze beoordeling nuttig? 

BK Leder op 06 Mei 2018

Beste Mevrouw Molleman,

Wat u met ons wilde afspreken over de terugbetaling van de bestelling, is bij geen enkele bestelling van toepassing.

Het geld wordt pas terug betaald na de wettelijke 2 weken na retournering en dat was bij u niet het geval.

Het geval met uw jas en bestelling is namelijk dat deze in onze winkel is omgeruild en wij daardoor niet het bedrag hebben terugbetaald.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer op deze review
Review van JanBo
Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Prima service

Met de winkel overlegd over de juiste maat. Bij het passen twijfel of een maat kleiner net effe beter zou passen. In overleg de jas veel langer dan de retourtermijn thuisgehouden: tot de kleinere jas geleverd kon worden (was nml niet op voorraad). Na de definitieve keus ook cf afspraak geld retour. Kan iedereen BK Leder aanraden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Dennis
Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Extreem slechte service

Bij aflevering van mijn bestelde leren jassen bleek er eentje onder de krassen te zitten. Deze jas heb ik toen retour gestuurd met duidelijke vermelding dat ik mijn verzendkosten, welke ik moest maken om deze (defecte) jas terug te sturen, vergoed wilde krijgen. Dit is overigens ook wettelijk bepaald bij producten met gebreken.

Na een tijd kreeg ik het aankoopsbedrag teruggestort. Hier zaten de verzendkosten niet bij. Na diverse mails te hebben verstuurd heb ik nooit één reactie terug mogen ontvangen.

Op een gegeven moment heb ik telefonisch contact gezocht met dit bedrijf en hun verzocht mijn verzendkosten te vergoeden. Ik heb zelden zo'n vreemd telefoongesprek meegemaakt. De (buitenlandse) medewerker aan de telefoon was voor geen meter te verstaan. Hij praatte dwars door mij heen. Ik verstond er bijna niets van. Hij deelde mee dat zij geen schuld hadden en dat ik blij mocht wezen dat ze het aankoopsbedrag retour hadden gestort. Er was immers geen bewijs dat de krassen er al op zaten toen ze het pakket mijn kant op stuurden, werd mij verteld. Bij hoog en laag werd er ontkent dat er al krassen opzaten. Alsof ik dat zelf heb gedaan?! De €6,95 verzendkosten welke ik betaald heb daar kon ik naar fluiten! Terwijl ik een gebrekkig product had gekregen!! De krassen waren overduidelijk te zien en zaten overal. Ik vind het bizar dat desondanks de jas toch opgestuurd is.
Tot op heden niets meer van ze vernomen ondanks de waarschuwing dat ik een slechte recensie over ze kan schrijven. Bij deze voel ik mijzelf genoodzaakt.

1) Correspondentie met dit bedrijf bestaat niet. Ze negeren je.
2) Ze sturen gebrekkige producten ondanks dat er kennis was van de gebreken.
3) Je kan fluiten naar je verzendkosten als er wat aan het product mankeert.
4) Medewerker aan de telefoon is slecht te verstaan. Ik vind het te bizar voor woorden dat je klanten met een taalgebrek te woord staat. Hier krijg je o.a. misverstanden door en dit is best irritant.

Ik raad dit bedrijf niemand aan.

Was deze beoordeling nuttig? 

Bkleder op 06 Januari 2018

Beste Meneer Dekker,

Allereerst vervelend om te horen dat u een jas met krassen heeft ontvangen en deze daarom retour heeft gestuurd. Echter is deze (en worden alle jassen / producten) uitgebreid nagekeken alvorens het verstuurd wordt. Daar is inderdaad geconstateerd dat er geen krassen op zaten, anders wordt deze natuurlijk niet verstuurd.

Wat ik begrepen heb, via het retourformulier en het telefoontje, is dat u de verzendkosten vergoed wilt hebben omdat u vind dat de jas er niet correct uitziet.

Ik zal het volgende aan u uitleggen:

U heeft 2 jassen besteld, waarvan beide jassen goed zijn, maar waarvan u er 1 jas niet uit vind zien in verband met de krassen die u heeft opgemerkt. Toch heeft u besloten om beide jassen retour te sturen.
Allebei de jassen zaten in een en dezelfde doos. Omdat er 1 jas wel 'goed' is en de andere jas door u is opgemerkt met krassen, maar u de 'goede' jas toch niet wilt hebben, zou u daar sowieso retourkosten voor hebben gemaakt.
En omdat alle twee de jassen in dezelfde doos zaten en u deze ook zo heeft terug gestuurd, kunnen wij de retourkosten niet vergoeden, omdat er ook een 'goede' jas bij heeft gezeten.

Als u in het telefoongesprek had aangegeven dat u de jas met krassen, die zijn opgemerkt door u, wilde omruilen voor een andere jas zonder krassen (die ook zonder krassen naar u was verstuurd), dan hadden wij het kosteloos voor u om kunnen ruilen. Maar in plaats daarvan heeft u besloten om het al op te sturen met verzendkosten, waardoor deze kosten al zijn gemaakt door u.

Iedereen kan en mag natuurlijk zijn mening hebben, maar in dit geval zijn en blijven de retourkosten voor u.

Reageer op deze review
Review van Brian
Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Super Service!!!

Super Service!

Eigenaar Alexander heeft ons gebeld op zondag met de mededeling dat de door ons bestelde as er niet meer was en hebben een andere jas uitgezocht, het prijsverschil van deze heeft BK Leder op zich genomen.

Zeer netjes!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Samantha
Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Zeer tevreden klant

Ik heb via de site een airforce jas met 2 zakken besteld, alleen had ik een maat groter nodig. Ik had met een vriendelijke meneer telefonisch contact opgenomen en kreeg mijn jas binnen 2 dagen. Ik ben zeer tevreden met mijn jas en ik zal meer jassen bestellen bij BK leder!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
  • Airforce
  • Woolrich
  • Parajumpers
  • Nickelson
  • armani
Productgroepen
  • jassen
  • leer kleding
  • winterjas
  • dames winterjassen
  • heren winterjassen
  • winterkleding
Levertijd
Direct na ontvangen betaling
Verzendkosten
Gratis
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • Overschrijven
Telefoonnummer
036 5348410