MAGIX reviews & ervaringen

www.magix.com/nl
 
5.2 (34)
Magix

34 MAGIX reviews

 
(3)
 
(8)
 
(6)
 
(8)
 
(9)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

Voel mij opgelicht door Magix, Video Deluxe Plus 23-05-2020

Beoordeling 
 
1.0

Nog nooit een Software voor video/fotobewerking gekocht. Maar omdat ik als hobby een You Tube kanaal heb en ik steeds leuker begin te vinden om mooie video's te maken, wil ik deze bewerken dus plakken/knippen en wat leuke muziek erbij uploaden. Dus op 23 mei 2020 heb ik bij Mediamarkt en door advies van de verkoper(s) Magix's Video Deluxe Plus software gekocht t.w.v. € 89,95. Incl. Plus Package (gratis) t.w.v. € 49,95 + Nieuwste versie Update Service ( min. 1 jaar gratis)
Helaas gelijk al bij installeren kreeg ik al te zien dat mijn Abonnement en dus ook mijn licenties waren verlopen en dat ik nu nieuwe moet kopen tegen gereduceerde kortingsprijs??? Dus registratie van mijn software begon al moeilijk. Toen eenmaal gelukt was , kon ik verder niet, want voor alles moest ik betalen en nieuwe abonnement aanschaffen via internet webshop van Magix.!!! Zelfs het slepen van een filmpje naar de tijdsbalk om films aan elkaar te plakken, moet ik nieuwe abonnement afsluiten voor update service???
En als dat niet genoeg was, krijg ik steeds te zien dat ik ook abonnement moet afsluiten om mijn filmpjes van mijn 16 MP Samsung te kunnen Uploaden, want Magix Video Deluxe plus herkent geen mp bestand niet en is hiervoor extra hulp service/update nodig, dus weer betalen????
Ook krijg steeds te horen en zien, dat ik via mail activeringscodes heb gekregen voor mijn internet aankoop??? Wat ik helemaal niet heb, want ik heb mijn software bij Mediamarkt te Den Haag gekocht op 23-05-2020! Dus hoe komen ze erbij?
Diverse mailtjes naar Magix gemaild met directe bewijzen, maar helaas niets, dan alleen keuze antwoorden die beginnen te flikkeren als je vragen en antwoorden er niet bij zitten!

beste lezers is dit normaal, dat je nieuwe software, die je eens niet hebt kunnen gebruiken, dat je dan dit soort nare dingen moet meemaken? Of wordt ik hier opgelicht en is de software verouderd en ben ik door zowel Mediamarkt als (verkopende) winkel, alsmede door Magix zelf?
Wat moet ik nu doen??
mvg, The Traveller 68

TT
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review

Heel slecht

Beoordeling 
 
1.0

Mijn eerste ervaring was prima.
Wanneer ik vragen had was er alleen niemand bereikbaar.
Uit het forum kon ik alleen mijn informatie halen.
Toen ik mijn contract wilde opzeggen, was niemand bereikbaar.
Nu 2 jaar later krijg ik weer een aanmaning.
Vreselijk, en weer geen duidelijk telefoonnummer.
Ik heb het telefoonnummer in Huizen gebeld, en daar hielp een onvriendelijke man mij.
Dit was afdeling marketing, er zou teruggebeld worden.
Ik ben benieuwd.

EV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wat een naar bedrijf

Beoordeling 
 
2.7

Wat een naar bedrijf..
de klantenservice is echt enorm slecht.
stopzetten van je web account word pas een jaar later doorgevoerd als je niet uitkijkt.
Daarbij is de software erbarmelijk (was onbereikbaar voor tablets)



J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Magix stelt keer op keer teleur

Beoordeling 
 
1.0

Mijn tip, als je nog niet gewend bent aan Magix begin er dan alsjeblieft nooooit aan. Magix is een programma wat op het eerste gezicht hartstikke leuk is en ook best prima werkt maar ik heb nog nooit probleemloos een filmpje gemaakt met Magix. Ik heb nu een aangeschafte versie van Magix video deluxe 2015 wat gewoon een 8 jaar oude software blijkt te zijn waar nu geen service meer voor wordt geboden. Ik werd door klantenservice afgescheept met een waardebon t.w.v. €30,- om een nieuw programma te kopen ter waarde van minstens €64! terwijl ik net een jaar geleden voor Magix heb betaald. Er is altijd wel wat met dit programma dus als je niet gewend bent aan hoe het werkt, wen dan aan een ander programma want het irritatie gehalte van Magix ligt nogal hoog.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

slechte service en product

Service 
 
1.0

ik heb magix designer 10 premium gekocht. ben al een heel eind met mijn website. sommige pagina's zijn heel lang en dus heb ik ankerpunten aangemaakt zodat de surfer gemakkelijk naar het onderwerp op die pagina kan die hem/haar interesseert. die worden alleen niet door chrome ondersteund (wel door explorer en mozilla) dus vraag ik het aan magix. en een eindeloze trage mailwisseling volgt. dat ik dit moet doen en dat wat ik allemaal al heb gedaan. dat heb ik ook gemeld in de mails inclusief screenshots als bewijs. ik word totaal niet serieus genomen als klant.
ze beloven bij verkoop dat dat kan. het maken van een ankerpunt staat ook zo beschreven in de handleiding. dus ze hebben mij een ondeugdelijk product verkocht. dus ik wil mijn geld terug.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Bagger

Beoordeling 
 
2.8

Ik ben begonnen met magix webdesigner premium 9, dat ging nog wel. Men was toen nog telefonisch bereikbaar.
Met 10 krijg ik het bijna aan mijn hart.
Mijn document crasht geregeld, moet nu om het uur back-uppen anders ga ik huilen van ellende. (Heb de nieuwste Dell, zo snel als een trein. Dus daar ligt het niet aan)
Alles kwijt en document niet meer te openen. Dacht bel ff, niet dus, je wordt gedemotiveerd doordat je allerlei regels moet invullen dat je de moed in de schoenen slaat. Simpele vraag stellen mag tegenwoordig niet, het bellen word je via computerstem alle richtingen gestuurd.

Ze roepen met iedere nieuwe versie duizenden elementen dit en dat, allemaal bullshit. Zoveel keuze heb je niet.
Nu 70 web templates, ja als je alle pagina's gaat tellen kom je wel bij 70, dus tel maar na dat je weinig echt voorbeeld sites heb,

Facebook, twitter, of iframes zijn lastig in te voegen. previews doen het niet.

Ze zijn echt slechter geworden

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

monica op 24 November 2015

ben het ermee eens. service kennen ze niet. ze laten je volledig in de kou staan. als iemand mee doet ga ik ze aanklagen.

Reageer op deze review

GELD TERUG /SLECHTE KLANTENSERVICE

Beoordeling 
 
2.0

BEGIN FEBRUARI 2015 BETALING GEDAAN VIA PAYPAL AAN MAGIX. HELAAS NA TWEE KEER BELLEN NOG STEEDS GEEN ENKELE REACTIE. BEGRIJP ABSOLUUT NIET WAAROM DIT BEDRIJF NOG NIET VEEL MEER NEGATIEVE REACTIES HEEFT GEKREGEN. HET RIEKT ABSOLUUT NAAR OPLICHTING EN GA HIER ZEKER WERK VAN MAKEN. TELEFONISCH KRIJGT MEN SLECHTS EEN COMPUTER EN HET IS ONMOGELIJK WELKE KEUZE JE OOK MAAKT OM IEMAND AAN DE TELEFOON TE KRIJGEN.
IK VERWACHT NU UITERLIJK VRIJDAG EEN REACTIE, ZONIET GA OOK IK AANGIFTE DOEN, GEDULD IS OP!!

WD
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

monica op 24 November 2015

mijn geduld is ook op.

Jan op 02 Februari 2017

Het is nog steeds een zooitje...
wat een flut bedrijf.

Mariska op 31 Juli 2017

Ik wacht al een maand nog steeds mijn pakket niet gehad stuur een mail zegt die vrouw het is wel vroeg om een klacht in te dienen tegen de post.. want een domme vrouw en een dom bedrijf ondertussen ben ik wel 50 euro kwijt

Reageer op deze review

Pas na dreigen met aangifte reactie

Beoordeling 
 
1.0

Een aantal dagen terug ook de Magix Video Deluxe besteld op de site van Magix. Pas na afloop kreeg ik bericht dat het tot 2 weken kon duren voordat ik het product zou ontvangen, dit stond eerder nergens aangegeven. Een aantal berichten gestuurd met de vraag of het kon worden gewisseld voor de download versie, aangezien ik het programma zo snel mogelijk nodig heb. Zoals hieronder al eerder beschreven, krijg je hier geen reactie op, en telefonisch zijn ze nooit bereikbaar.

Op zoek gegaan naar reviews, en toen vond ik de negatieve reviews op deze site, van mensen die nog niets ontvangen hadden. Ik heb het product nu bij Bol.com besteld. Ik heb net een e-mail gestuurd naar magix, waarin ik ten eerste aangeef dat er slechte reviews zijn, en dat er gewoon geen klantenservice is, en daarnaast dat ik de order wil cancelen en mijn geld terug wil. Prompt heb ik binnen een paar minuten antwoord, met de mededeling dat het product gister is verzonden. Ik mag de leevring weigeren, en dan (zeggen ze) krijg ik mijn geld terug. Dus voor degene die nog geen reactie hebben tot nu toe, mailen naar het hoofd e-mailadres dat je aangifte gaat doen als je niets hoort!

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Douwe op 05 Oktober 2015

Inderdaad, de klantvriendelijkheid stinkt. Ook videosoftware besteld, waarbij je achteraf hoort dat het wel 14 dagen kan duren voordat je het pakket kan ontvangen. Op geen enkele wijze wordt dit vooraf gecommuniceerd met de klant. Dus negatief advies om zaken met Magix te doen.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Ik heb Video de luxe besteld. Gekozen voor een downloadversie met daarbij een extra cd. Ik heb nooit de downloadversie ontvangen. Bij de geleverde cd zit geen nummer zodat de cd onbruikbaar is.
Telefonische support is onmogelijk want er wordt gewoon niet opgenomen.
Op e-mail vragen wordt niet gereageerd. Kortom, tot op heden is er niets gebeurd. Hiermee beoordeel ik de support en service van als zeer slecht.
Daarbij heb ik betaald voor een product wat ik nooit ontvangen heb.
Dat is diefstal.

PD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Boze klant op 02 September 2014

Helemaal mee eens, ik heb ook betaald voor een downloadversie, het geld was snel weg maar geen levering!!!!! Ik voel me bedrogen...... En dan druk ik me fatsoenlijk uit! Koop je een downloadversie om sneller te kunnen werken, en inderdaad, telefonisch niet te bereiken, de verbinding wordt gewoon verbroken, en je kunt fluiten. Buiten de frustratie vind ik het buitengewoon klantonvriendelijkheid eigenlijk gewoon een minachting voor de klant. En dan vinden ze het raar dat er illegaal gedownload wordt!!!!!!!! Ik ben pisnijdig!!!! Hier is het laatste niet over gezegd, MAGIX hoort nog van mij!!!!!!!

Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

Wij zijn benieuwd naar jouw MAGIX ervaring

web designer 12 nl 200MAGIX biedt aan particuliere en echte professionele gebruikers een technologisch hoogwaardig product. Tegelijkertijd is het erg gebruiksvriendelijk. Het aanbod van software door MAGIX voor het vormgeven, bewerken, presenteren en archiveren van digitale foto's, video en muziek is uitmuntent! MAGIX is momenteel internationaal marktleider met al meer dan 10 miljoen klanten!

Wat is uw ervaring met MAGIX? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij MAGIX hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal MAGIX reviews lezen.

Telefoonnummer: 035 - 80 80 227

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee