Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

Waardeloze service!

Beoordeling 
 
1.0

Christine Le Duc heeft besloten om enkele bestellingen niet te leveren, omdat er maar 2 Groupons per adres gebruikt mogen worden in een periode van 6 maanden. Erg vreemd want heb bestellingen geplaatst op meerdere adressen.
Desondanks zit ik nu al enige tijd te wachten op terugbetalingen, maar nog steeds niets ontvangen. Ze hebben er zelf voor gekozen om niet te leveren, maar terug betalen ho maar. Heb trouwens zelf achter de bestellingen aan moeten zitten, want zelf even een bericht sturen kan er ook niet vanaf.
Waardeloze service!
Indien de terugbetaling niet voor vrijdag 22 april is gebeurd zal ik een claim indienen!

P
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Christine le Duc op 21 April 2016

Hallo,

De bestellingen die ik voor mij zie op het betreffende account zijn allemaal bestemd voor hetzelfde adres op huisnummer 41. Ik zal hier verder niet over in discussie gaan, omdat wij dit al eerder uitvoerig besproken hebben. Wij houden ons aan onze algemene voorwaarden die te vinden zijn op onze website.

Wij geven geen nieuwe vouchercodes omdat de orders geannuleerd zijn. Hierdoor zijn ook de originele vouchercodes weer vrijgegeven en ze kunnen weer gebruikt worden in de webshop door de personen waarvoor jij aangeeft besteld te hebben.

In het klantenaccount zie ik dat de terugbetalingen klaar staan. Vannacht worden ze verwerkt en teruggestort op het Paypal account.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review