Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

7 weken wachten op terugbetaling

Beoordeling 
 
5.0

Eind mei dacht ik een leuk jurkje gekocht te hebben maar helaas bleek deze van zeer slechte kwaliteit, dus heb ik deze retour gestuurd. Na circa 1,5 week had ik nog steeds geen retourbevestiging gekregen dus keek ik bij DHL waar het pakketje zich ongeveer moest bevinden. Het bleek dat het pakketje al ruim een week geleden bij jullie was aangekomen. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat het tot 2 weken na verzending kon duren voordat een pakketje bij jullie als retour werd geregistreerd, alles wat ik kon doen was afwachten (enige andere vorm van klantenservice "was niet beschikbaar". Op mails werdt ook niet gereageerd). Na 3 (!!) weken was het eindelijk zover en konden jullie mij per telefoon laten weten dat het pakketje retour was gekomen, de beloofde retourbevestigingsmail heb ik nooit gehad.

Na een week had ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen, dus heb ik maar weer contact met jullie opgenomen. Nee, een retourbetaling "kon ook 2 weken op zich laten wachten dus uiterlijk 5 juli zou ik mijn geld terug ontvangen". Je raad het al, het was 5 juli en ik had nog steeds niets. Ik heb het weekend nog afgewacht, maar ook daarna had ik nog steeds geen betaling ontvangen (of enige vorm van communicatie van jullie). Het enige wat jullie aan de telefoon konden zeggen was dat het jullie speet dat het zo lang duurde, ik wachtte in totaal al ruim 5 weken op mijn retourbetaling. 2 weken na "de uiterste terugbetalingsdatum" gaven jullie aan het dan eindelijk over te hebben gemaakt en ik dacht dat het daarmee was opgelost, maar helaas. Na ruim een week had ik nog steeds geen retourbetaling ontvangen. Nu gaven jullie weer aan problemen te hebben met PayPal en dat het daarom nog niet binnen was. 3 keer hebben jullie aangegeven het op te gaan lossen en mij een bevestigingsmail te sturen en 3 keer is er helemaal niets gebeurd. Ik heb het uiteindelijk via een PayPal claim na 7 weken (!!!) terug moeten ontvangen, en wederom heb ik daar niets van jullie over gehoord. Ben blij dat ik met PayPal heb betaald en zij het zo voor mij op konden lossen.

In al die tijd konden jullie mij niets vertellen, ondersteuning bieden of ook maar een bevestigingsmail toesturen. Wat een slecht bedrijf, zo kun je echt niet met je klanten omgaan..

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review