Details van de beoordeling

onduidelijk

Beoordeling

6.3

Bestellen is makkelijk! Maar daarna...? Fiets besteld, bevestiging gekregen, maar geen duidelijkheid wanneer hij daad werkelijk verzonden word en of dus aangeboden word. Vind het toch wel belangrijk om te weten wanneer iets verzonden gaat worden. Fiets zondag besteld, 24uurs service en krijgt een track en tracé als de fiets verzonden is staat op de site vermeld. (maandag word er niks geleverd) dus had verwacht vandaag een mail te ontvangen dat de bezorger morgen komt maar helaas.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

laan op 24 Februari 2015

Mijn ordernummer isFEX25907.
Inmiddels van de leverancier the shop factory gehoord dat de fiets wel verzonden is maar er geen track en tracé code bekend is.. raar verhaal dus! Eerste keer en ook de laatste keer dat ik iets bij jullie bestel, als ik de revieuws hier onder lees vrees ik al dat er iets met de fiets aan hand is....

Arno Kerzaan op 24 Februari 2015

Geachte heer/mevrouw Laan,

Onze excuses dat u geen track en trace code van ons heeft ontvangen. Normaal gesproken hoort u deze nog dezelfde dag van ons per email te ontvangen (indien voor 12:00 besteld, anders de dag er na). Graag zouden wij uitzoeken hoe het heeft kunnen gebeuren dat u de email niet heeft ontvangen. Zou u ons daarvoor uw ordernummer door kunnen geven? Ook kunnen wij u dan vertellen wanneer uw fiets geleverd gaat worden.

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
Customer Service Manager

Arno Kerzaan op 24 Februari 2015

Geachte heer/mevrouw Laan,

Er blijkt momenteel een storing te zijn in het track en trace systeem. Ik heb het nog even voor u uitgezocht en uw bestelling is inderdaad gisteren bij ons weggegaan en zou normaal gesproken vandaag bij u geleverd moeten worden.

Mocht er iets zijn met uw fiets dan lossen wij dit altijd netjes met u op! Neem in dat geval direct contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
Customer Service Manager

van der laan op 15 Maart 2015

Eindelijk de dag dat mijn zoon zijn fiets in ontvangst kon nemen! (Verjaardag) spatbord is scheef... maar dat is nog niet zo'n ramp..maar er staat duidelijk dat de fiets 95% rij klaar is... dat is een leugen! Hij moest nog voor 95% in elkaar gezet worden.heeft uren gekost om hem te monteren.. alleen het achterwiel was gemonteerd... slechte service dus! Als ik dat geweten had.... klant kwijt dus