Details van de beoordeling

Service en garantie.........niet dus!

Beoordeling 
 
5.5

Bestelling en levering gingen vlot. De beschrijving voor het afmonteren van de fiets liet te wensen over en was zelfs voor de ingeschakelde vakman onduidelijk. Na een maand of 8 begon de fiets (Volare Liberty meisjesfiets) een paar roestvlekken te vertonen terwijl de fiets gewoon in de garage staat. Na een maand of 10 werd het veel erger, dus reclameer ik ( met foto's) ruimschoots binnen de garantietermijn. Na menige mailwisseling waarin allerlei smoezen, zoals u heeft hem bij de montage niet ingevet (stond niet in gebruiksaanwijzing en de roestvorming betrof reeds in de fabriek gemonteerde onderdelen) gaven zij te kennen dat ik maar een beetje moest poetsen om erger te voorkomen en verder konden ze niets doen. Heb toen nog een mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik de fiets retour wil sturen met teruggaaf van geld (ben bang dat de fiets groep 8 over 3 jaar niet haalt) of dat iemand misschien eens kwam kijken.......... Helaas geen reactie meer. Mijn zoon is ook toe aan een nieuwe fiets maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt de fiets bij fietsexpert.nl te bestellen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Stephanie op 14 Augustus 2015

Geachte M,

Wat vervelend dat u onze service zo slechts ervaart. Ik kan uw gegevens helaas niet vinden en kan dus niet nakijken wat er is gebeurt waarom u geen reactie meer heeft ontvangen. Als u uw gegevens doorgeeft kan ik dit voor u nakijken.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service FietsenExpert.NL

M op 16 Augustus 2015

Geachte mevrouw Meijer,

Ik heb inmiddels mijn laatste e-mailnogmaals aan u verzonden, waarin ik ook aangeef dat we inmiddels het achterlicht hebben moeten vervangen omdat dit er los aan hing en niet meer vast te schroeven was met de oorspronkelijke schroeven door roestvorming. Er gaat steeds meer roesten dus verwacht dat er binnekort weer een bezoek aan de fietsenmaker moet worden gebracht.

Met vriendelijke groet,
M.

Reageer op deze review