Het Hokken Domein reviews, beoordelingen en ervaringen

www.hokkendomein.nl
 
9.2 (59)
Hokkendomein

59 Het Hokken Domein reviews

 
(43)
 
(14)
5-7 punten
 
(0)
 
(2)
1-3 punten
 
(0)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Geïsoleerd hondenhok HD15S

Beoordeling 
 
9.8

Snelle levering, eenvoudige montage.
Als je voor het eerst de flesjes olie ziet voor de buitenkant denk je huh? Zo weinig maar geloof me het is ruim voldoende.
Het formaat is perfect voor onze dobermann en het hondenras lijstje op de site hielp hier prima bij.
Het is een mooi degelijk hok, goed geïsoleerd en het afneembare dak is echt handig.
Ontzettend blij mee zo vlak voor de winter.

5A982BFB-BDCB-46A8-804B-D206C0F4C742
Antwoord klantenservice

Dat is fijn om te horen.
Bedankt voor de moie review.

Groet,
Het Hokken Domein

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Honden bench op maat.

Beoordeling 
 
9.3

Snelle en duidelijke communicatie via de mail. Bench voldoet aan de verwachtingen. Netjes afgewerkt. En fijn bezorgd aan huis.

Antwoord klantenservice

Dat is fijn om te horen.
Bedankt.

Groet
Het Hokken Domein.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima service en mooi producten

Beoordeling 
 
8.5

Werpkist besteld even gebeld omtrent de voorrad er was er nog.
Snel besteld en werd dezelfde dag nog verzeonden, harstikke fijn
Werpkist is van prima kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten.

Dus allom, fijn service en prima webshop

Antwoord klantenservice

Bedankt voor de review.

We hebben het graag gedaan.

Groet
Het Hokken Domein

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Fantastische service

Service 
 
10.0

Zondag via de mail gemeld dat een onderdeel van ons nieuwe konijnenhok beschadigd uit het pakket kwam. Maandagochtend kwam er direct een reactie. Dinsdag al het vervangende onderdeel in huis. Dat is nog eens service, sneller kan eigenlijk niet.

Antwoord klantenservice

We hebben het graag gedaan.

Groet
Het Hokken Domein

RV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Stevige bench op maat gemaakt

Beoordeling 
 
10.0

Mooie stevige bench laten maken op maat voor Renault Clio estate en past perfect. Alles ook netjes afgewerkt.

Antwoord klantenservice

Bedankt voor de review.
Veel plezier met de autobench

Groet
Het Hokken Domein

SF
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kippenhok hooiberg

Beoordeling 
 
9.8

Er werd snel (zelfs buiten kantooruren) en adequaat gereageerd op mijn vraag. Na de bestelling van het hok werd de volgende werkdag al door de fabriek contact opgenomen en nog dezelfde week volgde de levering.

Antwoord klantenservice

Bedankt voor uw bericht.
We hebben het graag gedaan.

Groet
Het Hokken Domein

GD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Super prijs kwaliteit& top service

Beoordeling 
 
10.0

Goed en snel advies voor hokken op maat. Scherpe prijs. Snelle levering en vakkundig installatie Niets dan lof voor het Hokken Domein.

Antwoord klantenservice

Best Jake,

Bedankt voor de mooie review.
We hebben het graag gedaan.

Groet
Ad
wwww.hokkendomein.nl

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima service

Beoordeling 
 
8.8

Online een Variogate besteld maar nooit ontvangen van de pakketdienst. Na contact met hokkendomein en pakketdienst blijkt het pakket zomaar verdwenen (!?) Hokkendomein heeft alsnog persoonlijk een Variogate bij mij thuis afgeleverd. TOP!!!

Antwoord klantenservice

Bedankt voor uw review.
Uiteraard hebben wij u een andere geleverd u als klant kan niet de duppen zijn van pakketten die zoek raken of op dubieuze wijze verdwijnen, vinden wij althans.
We hopen dat u veel plezier mag beleven van de variogate.

Groet van Het Hokken Domein

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Super service!

Beoordeling 
 
9.5

Voor de kamerbench en autobench super geholpen! Goede kwaliteit, fijne en duidelijke service en snelle levering! Dik tevreden!

Antwoord klantenservice

Fijn om te horen dat u tevreden bent.
Veel plezier met de aangeschafte producten.

Groet,
Het Hokken Domein

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wilma

Beoordeling 
 
10.0

Alles perfect verlopen. Van bestellen tot en met het leveren van de producten.
Fijn dat er nog mensen zijn die met de klanten meedenken.
Top

Antwoord klantenservice

Hallo,

Bedankt voor uw review.
Heel fijn dat u zo tevreden bent.

Groet
het Hokken Domein

WF
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima service

Service 
 
10.0

Al enige tijd geleden 2 variocages gekocht. Super fijne en degelijke benches. Jammergenoeg brak er een veertje af van de demper van het deurtje. Kan gebeuren na intensief gebruik dacht i, maar nu ..... 1 belletje was voldoende even afstemmen over welk veertje het ging en binnen 2 dagen zonder kosten in de bus. Kijk zo hoort het. Prima service !!!!

Antwoord klantenservice

Bedankt voor de review

We hebben het heel graag gedaan.

Groet,
Het Hokken Domein

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Service zoals het zijn moet

Beoordeling 
 
9.8

Tijdens een online zoektocht naar een zeer veilige en passende autobench, liep ik vast. Een mail naar Hokkendomein bood uitkomst. Dezelfde dag ontving ik een keuze uit de passende mogelijkheden.
Daarna nog enkel malen vragen gesteld om een uiteindelijk besluit te nemen. Steeds weer vriendelijk en snel een goed advies ontvangen.
Eenmaal de bench in huis, met een gemonteerd. Met als resultaat een passende, kwalitatief hoogstaande bench achter in mijn auto.

Dank voor de hulp en het juiste advies!

Antwoord klantenservice

Hallo,

Bedankt voor de review en zijn blij dat we u hebben kunnen helpen.
We hebben het graag gedaan.

Groet,
Ad
www.hokkendomein.nl

MV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Variogate

Beoordeling 
 
9.5

Hele snelle reactie op mail, fijne communicatie, thuis afleveren omdat ze toch in de buurt waren. Helemaal prima. Dank!

Antwoord klantenservice

Bedankt voor de review
We hopen dat u vel plezier mag beleven aan de aangeschafte variogate.

Groet
Het Hokken Domein

PR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima service

Beoordeling 
 
10.0

Nu al 2 hokken gekocht. Bij het laatste hok had ik de verkeerde olie besteld, werd meteen gratis omgeruild. Prima product, prima service

Antwoord klantenservice

Bedankt voor de review.
We hebben het graag gedaan.

Groet
Het Hokken Domein

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet compleet, geen reactie

Beoordeling 
 
3.5

Voor een hond op leeftijd was het tijd voor een goede stabiele bench. Mooie bench besteld met een antislip matje zodat hij niet uit zou glijden.

Bench werd snel bezorgd maar het matje zat er niet bij. Foutje kan natuurlijk gebeuren maar na 2 emails heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen wat ik een zeer slechte zaak vindt.

Aangezien mijn hond nu door de bench loopt alsof het een ijsbaan is en we extra hebben betaald voor de mat, hoop ik dat deze review in tegenstelling tot de mails, wel zorgt dat ik de mat zsm ontvang.

Antwoord klantenservice

Beste klant,

Spijtig dat u via de review reageert en ons niet even belt.
Wij hebben geen mail mogen ontvangen, anders hadden we zeker gereageerd.
Begrijp dus niet wat er mis gaat maar als u uw orde nummer mailt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kunnen we zien wat er mis is gegaan.
Of anders hier even uw ordenummer vermelden.
Wij zijn deze week gesloten, maar zullen zorgen als de mat niet is verzonden dit z.s.m in orde te maken.
We lopen echt niet weg voor dingen die misgaan, maar als we het niet weten kunnen we het ook niet oplosen.

Groet,
Het Hokken Domein

IV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Het Hokken Domein op 27 September 2020

Beste klant,
Inmiddels uw orde nummer kunnen achterhalen en uw persoonlijk een mail gestuurd.
Inmiddels ook aan fabriek gevraagd een mat op te sturen.
Wij gaan ervan uit dat het zo opgelost is en vinden het jammer dat het zo gegaan is.
Als wij uw mails hadden ontvangen, of u had ons even gebelt, dan had uw de mat al in uw bezit gehad.

Groet
Het Hokken Domein

Reageer op deze review

aankoop bench

Beoordeling 
 
8.3

vlotte communicatie
correcte afspraken
degelijk materiaal
een tevreden klant !

Antwoord klantenservice

Bedankt voor de review.
Veel plezier met de kamerbench op maat.

Groet
Het Hokken Domein

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

GEWELDIGE SERVICE

Beoordeling 
 
9.8

Een verademing. Zeer snelle respons op je vragen per mail en je wordt zeer accuraat en spontaan te woord gestaan!.
Het advies is uitmuntend. De variogate is makkelijk in elkaar te zetten. Alles is duidelijk aangegeven. Bestelling via de site ging zeer eenvoudig.
En dan de service. Next day delivery!
De prijs valt misschien in het hogere segment, maar de kwaliteit is er ook zeker naar. We hebben nu een goed passende oplossing voor onze honden die veilig mee kunnen in de auto.

Antwoord klantenservice

Beste Petra,

Bedankt voor je mooie review.
We hebben het graag gedaan en hopen dat je er veel plezier aan mag beleven.

Groet
Ad
www.hokkendomein.nl

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Variocage en kamerkennel

Beoordeling 
 
9.3

Bij twijfel over de aanschaf van de variocage voor de zekerheid langs geweest. Variocage XL besteld omdat volgens de fabrikant wel zou kunnen qua afmetingen. Thuis inelkaar gezet, helaas past de Variocage niet. Kon de variocage terugbrengen en er werd direct een large plus geregeld vanuit de fabrikant.
Levering binnen een week, helaas was de doos onderweg opengemaakt. Gelukkig geen gebreken.
Kamerkennel is perfect.

Al met al tevreden!

Antwoord klantenservice

Bedankt voor review.
Dat de doos open was is vreemd hoewel we op de foto zagen dat de bandjes er nog wel om zaten.
Fijn dat u tevreden bent met de autobench Variocage.

Groet
Het Hokken Domein

RV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kamerbench

Beoordeling 
 
10.0

Zelfs op zondag een vraag beantwoorden, hele snelle levering, goed verpakt en vooral erg goede kwaliteti!

Antwoord klantenservice

Bedankt voor de review en fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit van de Kamerbench.

Groet
Het Hokken Domein

MV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

hondenbench

Beoordeling 
 
4.8

vandaag mn hondenbench ontvangen, helaas wist de bezorger niet hoe snel hij de bench uit de auto moest krijgen... gevraagt of hij hem okk in elkaar zette ... antwoord van de bezorger ... NEE NEE ( met een lachje) dat doen wij NIET ... wij bezorgen alleen ... nou daar sta je dan met je bench ... Dit viel mij zwaar zwaar tegen ... is een autobench van € 1000,= ... had dat stukje service wel verwacht voor dat grote geld .. maar helaas ...

Antwoord klantenservice

Jammer dat u er zo over denk en dat uw verwachting anders was.

Maar deze benches worden ongemonteerd geleverd en kunnen niet gemonteerd worden verzonden.
U heeft niet aan ons gevraagd voor of na bestelling of de bench gemonteerd geleverd kan worden, ook niet toen u gisteren informeerde naar het tijdstip van levering niet.
Normaal worden ze verzonden door UPS en die chauffeur kan ze ook niet monteren voor u. Wij waren nu vlak in de buurt en daarom hebben we hem zelf afgeleverd.
Ook heeft de chauffeur een ingeplande volle route en kan niet zomaar even een uur uit plannen voor de montage en ook is de chauffeur daar niet voor opgeleid dat moet een monteur doen die ervaring heeft.
Als u van te voren geïnformeerd had, dan hadden we misschien iets kunnen betekenen, maar nogmaals dan kan de chauffeur dat tijdens zijn route nog niet zomaar even doen.

Met vriendelijk groet.
Het Hokken Domein

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Het Hokken Domein informatie

Het Hokken Domein is het juiste adres voor alle soorten hokken en toebehoren voor uw hond, kat, kippen, konijnen, papegaai, parkiet, kortom voor al uw huisdieren. U kunt bij Het Hokken Domein kwalitatief goed producten kopen tegen een scherpe prijs. Het Hokken Domein werkt met aandacht voor haar klanten en staat deze graag te woord om al hun vragen te beantwoorden. Betrouwbaarheid staat bij Het Hokken Domein voorop u kunt bij ons veilig bestellen en betalen Het Hokken Domein heeft een webwinkel Keurmerk en een beveiligd betalingssysteem. U heeft uw bestelling van Het Hokken Domein altijd snel in huis en wij kunnen diverse producten ook voor uw monteren.

Foto's

5A982BFB-BDCB-46A8-804B-D206C0F4C742
IMG-20200501-WA0018
IMG-20191108-WA0003

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Keurmerk
Telefoonnummer
06-26855983
Verzendkosten
vanaf € 50,- Gratis (afhankelijk van het product wordt het ook op postcode afstand berekend)
Levertijd
3 tot 5 werkdagen na ontvangst betaling afhankelijk van het produkt
Productgroepen
  • Hondenhokken
  • hondenaccessoires
  • kippenhokken
  • hondenluiken
  • papegaaienkooien
  • verwarmingsmatten
  • autobenches
  • hondentransportboxen
  • hondenbuggy
  • hondenkennels
  • konijnenhokken
Merken
  • Staywel
  • Variocage
  • Proline
  • Plexidor
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • MisterCash
  • credit card via Paypal
  • Bank overschrijving

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Zooplus
 
4.4 (81)
Medpets
 
6.0 (33)
pets place
 
3.0 (16)
Dobey
 
8.0 (1)