Installatiestore.com reviews

www.installatiestore.com
 
9.0 (32)
nstallatiestore.com

Installatiestore.com richt zich als importeur van de merken Comisa-Ravani voornamelijk op (installatie-) bedrijven, maar biedt ook 'doe-het-zelvers' de mogelijkheid te gaan werken met professionele kwalteitsmerken. We leveren rechtstreeks zonder tussenhandel waardoor u veel Euro's kan besparen op installatiematerialen. Onze shop is aangevuld met sterke merken voor de installatiebranche. Bijv. Kopp, KS-Tools met verkoop tegen kleine marges. Kijk voor meer informatie op installatiestore.com!

32 Installatiestore.com reviews

 
(27)
 
(2)
 
(1)
 
(2)
1-3 punten
 
(0)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Zeer Tevreden !!

Beoordeling 
 
10.0

Zeer tevreden.....de artikelen voldeden aan de beschrijving en verwachting.
Ook nog eens goed verpakt en snel geleverd.
BEDANKT !!!

Z
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

maria op 19 Juni 2020

Meneer Zandstra,

Wat een mooie beoordeling! zijn wij erg blij mee.
Wij proberen altijd zoveel mogelijk aan de vraag te voldoen.
Een positieve waardering van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel en hechten daar veel waarde aan, ik zou zo willen zeggen "zegt het voort "

Met vriendelijke groet Maria

Reageer op deze review

Prima bedrijf

Beoordeling 
 
10.0

Al vaker wat besteld
Altijd goed

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

jos op 21 Mei 2020

Hartelijk dank voor je review ,John, we blijven ons best doen in deze moeilijke tijden om kwaliteit te leveren tegen een zo laag mogelijk prijs

Reageer op deze review

Meer dan tevreden

Beoordeling 
 
10.0

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij installatiestore.
Het was makkelijk zoeken op de site,ik kon zelfs kijken wat de voorraad was.
Er is meer dan genoeg voorraad ,en de keuze is zeer ruim.
Ook de prijzen zijn laag,ik heb geen artikel kunnen vinden die duurder was dan in de bouwmarkt.
Zelfs in deze crisis tijd is alles keurig op tijd geleverd.
Ook een leuke attentie was mee verpakt.
Kortom een site waar ik nog regelmatig wat zal bestellen.
Jos en Maria ga zo door.

Met vriendelijke groet ton.

TS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jos op 21 Mei 2020

Hartelijk dank voor je mooie review Ton, doet ons goed in deze moeilijke tijden te horen dat mensen tevreden zijn .Door de Lock down in Italie hebben we onze shop tijdelijk moeten stilzetten omdat we onze goederen niet op tijd meer aangeleverd kregen , maar we zijn nu ,na 6 weken weer gestart, en de eerste leveringen vanuit de fabrieken komen komen weer binnen .We gaan komende maanden zo snel mogelijk weer onze voorraden op peil brengen, zodat we weer een complete web-shop blijven met lage prijzen voor installatiematerialen van hoge kwaliteit, zoals je al aangeeft in je review, we liggen met onze prijzen voor veel materialen onder de groothandels en bouwmarkten in Nederland.

Reageer op deze review

pff

Beoordeling 
 
4.3

10 dagen afwachten , nog steeds geen post noch nieuws van hen of postnl

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

jos op 01 April 2020

Zonder antwoord op je mail af te wachten en dan ons direct nog een trap nageven in een zware wereldwijde crisistijd voor iedereen waarin we lange dagen maken en bezorgers overuren draaien , waarin een pakket bezorgen naar Belgie soms met DPD een week kan duren .Ik heb je inmiddels per mail geheel uitleg gegeven .Dit aso gedrag is puur voor jouw eigen rekening Tim Ruyters uit Peer Belgie

Reageer op deze review

Weer een tevreden klant

Beoordeling 
 
9.5

Mooie prijzen, ruime keuze en kleine verrassing bij levering. Volgende keer weer hier bestellen, toppie.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jos op 03 Februari 2020

Hartelijk dank Hans voor je mooie review, fijn dat er nog mensen zijn die het waarderen dat we ons best doen , om zo snel mogelijk de bestellingen te verwerken .Veel mensen zijn tegenwoordig snel geirriteerd als een pakket langer onder weg is , maar bedenk dat bezorgdiensten tegenwoordig vaak kunnen zien door het scansysteem hoeveel pakketten er bij een pick-up point gereed staan , staan er te weinig/of teveel dan gaat men de volgende dag ophalen . Veel bezorgers moeten ondanks de drukte ook combineren, ophalen en bezorgen pakketten op 1 dag en wij hebben soms ook te maken met toeleveranciers , die later uitleveren ,hoewel we een grote standaard voorraad hebben .Bestel dus ruim op tijd .

Reageer op deze review

slechte levering

Beoordeling 
 
6.0

Goede prijs/kwaliteit en goede communicatie, doch spijtig dat ik een kleine 2 weken op levering heb moeten wachten

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

jos op 30 Januari 2020

Beste DD,
We hebben het even gecheckt .We kunnen het bezorgtraject geheel nakijken tegenwoordig.Fout ligt niet bij ons. Pakket is 11-1-2020 opgehaald voor verzending naar Belgie en 15-1-2020 aangekomen op depot Mechelen,17-1-2020 onderweg voor bezorging naar u , afleverpoging mislukt,, ontvanger niet thuis ,bericht achtergelaten. Pakket is terug gegaan naar depot Mechelen en daarna 21-1-2020 bezorgd bij een pick-up point waar u het 23-1-2020 opgehaald heeft. Klanten informeren tegenwoordig niet meer , maar schrijven direct een review. Sorry DD ,is niet terecht wat je schrijft.
met vriendelijke groeten,
Jos

Reageer op deze review

Top service

Beoordeling 
 
10.0

Top service hier alleen problemen met de koerier maar snel en netjes opgelost hier is een nieuwe vaste klant voor installatiestore

KE
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Maria op 06 Februari 2020

Hallo Kevin,

Bedankt voor je compliment, wij zijn blij je te mogen verwelkomen binnen onze groep van vaste afnemers, en hopen op een lange positieve samenwerking,

Maria

Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
10.0

Prettig contact en snelle levering. Prijs zeer concurrerend.
Zeer tevreden over communicatie en levering!

PD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

jos op 08 Oktober 2019

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je review. We houden prijzen zo laag mogelijk, waardoor we zeer concurrerend kunnen zijn. Bij onze installatie-shop met jarenlange praktijkervaring met materialen ,ben je als klant op het juiste adres voor een scherpe prijs en technisch advies (alleen per mail , vanwege de drukke werkzaamheden). We ontwikkelen zelf oplossingen ,en we denken mee in oplossingen met onze materialenvoorraad. Tot je dienst.

Reageer op deze review

Tevreden tot de laatste bestelling

Beoordeling 
 
7.5

Na een paar keer naar volle tevredenheid bij Installatiestore besteld te hebben, ben ik na de laatste bestelling kort geleden wat teleurgesteld. Ik ontving enkele artikelen die ik niet besteld had. Toen ik dat via de mail meldde bij Installatiestore kreeg ik een mail terug waarin stond dat het geen zin had om continu te mailen waar mijn zending bleef en dat de standaard levertijd van 1-2 werkdagen zou worden verlengd naar 3-5 werkdagen. De andere artikelen zouden alsnog opgestuurd worden. Ik mailde terug dat ik mail wat onvriendelijk van toon vond en dat ik de artikelen wel in de buurt zou kopen. Daarna niets meer gehoord. Ik kreeg nog wel een mail dat een zending bij DHL was aangemeld maar nog niet is ontvangen, maar daar bleef het bij. Wel jammer want Installatiestore heeft m.i. goede producten voor een zeer scherpe prijs.

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Willem op 23 Oktober 2019

De volgende ervaring wil ik ook delen. Na de eerder bestelling waarop ik (naar mijn idee) slechts een beetje kritiek had, heb ik een nieuwe bestelling geplaatst. Prompt kreeg ik een mail terug met de mededeling "Daar wij niet aan uw eerder gestelde eisen hebben kunnen voldoen hebben wij uw huidige aankoopbedrag teruggestort op uw rekening." Ik heb echter geen eisen gesteld, alleen een puntje van kritiek geleverd. Ik heb vervolgens terug gemaild dat ik door opnieuw te bestellen akkoord ben met de voorwaarden van Installatiestore. Desondanks heb ik mijn geld teruggestort gekregen en geen reactie ontvangen op mijn e-mail. Daarna heb ik nog een poging gewaagd en opnieuw besteld. Deze keer kreeg ik het aankoopbedrag teruggestort zonder begeleidend schrijven. Blijkbaar wil Installatiestore niet meer aan mij leveren terwijl ik naar mijn idee helemaal geen slechte beoordeling heb gegeven, alleen puntje van kritiek, kan gebeuren toch? Ik heb vervolgens weer een mail gestuurd met de vraag waarom ik niet meer geleverd krijg. Alleen door mijn kritiekpunt? Verder aangegeven toch weer graag bij Installatiestore te willen bestellen. Helaas heb ik op deze mail ook geen reactie ontvangen.

jos op 23 Oktober 2019

Beste Willem,

Jammer van je onvrede per review. Mensen die ons mailen voor overleg omtrent een zending , krijgen altijd antwoord .We zoeken altijd samen met de klant naar een passende oplossing .De reden dat ik niet meer geregeerd hebt op je mail is dat je zelf aangaf de koppelingen wel in de buurt zou kopen .Levertijd op site staat duidelijk vermeld , meestal tussen 1-3 werkdagen en dus niet standaard 1-2 werkdagen !

Willem op 24 Oktober 2019

De volgorde van de reacties lijkt niet meer te kloppen, want de reactie van Jos staat op 23 oktober, maar deze slaat op mijn eerste beoordeling van 2 oktober. Wellicht dat jos nog kan reageren op mijn reactie van 23 oktober. Bvd.

Willem op 25 Oktober 2019

Zowel op mijn mail van 14-10 als 18-10 aan Installatiestore heb ik geen reactie ontvangen en ook hier blijft het stil. Jammer, ik zou graag weer bij Installatiestore willen bestellen.

Reageer op deze review

top persservice, verzending wat trager

Beoordeling 
 
7.0

7 meter flexibele gasleiding (26mm) in schutbuis met perskoppelingen en cliczadels besteld.

Allereerst top dat de perskoppelingen (naar knel 22) er gratis op gemonteerd worden. Verder is de shop voordelig en reageert eigenaar snel op vragen.
Het versturen met DPD duurt relatief lang: dinsdag was bestelling verzendklaar en de maandag erop kwam de zending aan. Ik had graag de optie gehad om met DHL of postNL (tegen extra betaling) sneller te verzenden. De koppelingen waren netjes geperst zoals ik gevraagd had. Ik had in dezelfde bestelling en mail ook gevraagd of de cliczadels om de schutbuis pasten: hierop is niet gereageerd. Ze bleken niet te passen want de schutbuis heeft diameter van 44mm en de bestelde cliczadels waren geschikt voor 31-37 mm. Dat is een nadeel van online bestellen met langere levertijd.
Plaatsing is prima gelukt voor een voordelige prijs. Alom tevreden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 23 Augustus 2019

Beste Rob,

Dank voor je review . Ik zal even uitleg geven .Wij kunnen buis met Post.nl verzenden naar de klant ,maar dan moeten we de klant een extra claimtoeslag berekenen voor ronde buis ingepakt die extreem hoog is namelijk 17.50 euro ( die wordt door velen niet gewaardeerd), vandaar dat wij standaard kiezen voor een laag tarief buis verzending ,die door de meeste klanten gewaardeerd wordt . Laag tarief buis verzending kunnen we maar 3 dagen per week doen en we moeten afwachten of toch nog wordt bezorgd net voor het weekend of na het weekend , hebben we door de lage verzendkosten geen invloed op .Tevens hebben we geen invloed op de door je genoemde schutbuis .Ligt aan het fabricageproces, soms krijgen we gasbuis met grote schutbuis en dan weer gasbuis met kleinere maat schutbuis aangeleverd .Dat is Italie ,Je krijgt van de fabriek de maat schutbuis aangeleverd die ze op dat moment produceren .Normaal gesproken met de kleine maat schutbuis waren de zadels goed geweest .We beantwoorden iedere dag minimaal 60-70 mails het kan zijn door de drukte dat ik weleens een mail mis . We denken zoveel mogelijk met de klant mee en we houden de prijzen zoveel mogelijk laag en dat wordt gelukkig door veel klanten weer gewaardeerd. We maken lange werkdagen met s,avonds ook nog mantelzorg erbij.
Bedankt voor je bestelling. Graag tot een volgende keer. Tot je dienst .
Jos

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Installatiestore.com informatie

Algemene informatie

Merken
  • Arctic
  • Kopp
  • KSTools
  • Bampi
  • comisa
  • Ravani
Productgroepen
  • Vloerverwarming
  • knelkoppelingen
  • perskoppelingen
  • meerlagenbuis
  • gasperskoppelingen
  • eurokono koppelingen
  • persgereedschap
  • perstangverhuur
  • installateursgereedschappen
  • KS-Tools installateursgereedschap
  • Arctic Polar Leiding vriessysteem
  • stopkranen
  • afsluiters
  • Pronto Click-koppelingen
Levertijd
2 tot 3 werkdagen
Verzendkosten
Vanaf € 2,-, boven de € 50,- gratis. Tevens verzending België
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Webshop Keurmerk
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Mister Cash
Telefoonnummer
0654786201