InternationalSIM reviews

www.internationalsim.nl
 
7.5 (42)
International Sim

InternationalSIM is de grootste aanbieder van Internationale sim-kaarten. Een simkaart regelen voordat u naar het buitenland gaat bespaart veel roaming kosten. U kunt familie en vrienden reeds in kennis stellen van het nummer waar u te bereiken bent en hoeft niet op zoek te gaan naar een goedkope sim kaarten tijdens uw verblijf in het buitenland. Kortom uw communicatie behoefte is al geregeld voordat u naar het buitenland vertrekt.

Waarom kiezen voor InternationalSIM?

  • Bespaar op roaming kosten tijdens uw verblijf in het buitenland
  • Goedkoop, vertrouwelijk en klantgericht.
  • Gebruik één sim voor al uw communicatie gadgets
  • Gratis support
  • Snelle levering

42 InternationalSIM reviews

 
(21)
 
(9)
 
(2)
 
(7)
 
(3)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Heeeeel erg slecht

Beoordeling 
 
3.3

Sim kaart besteld voor in Marokko. Hiervoor €45,00. Na geruime tijd wachten niets ontvangen. Drie mails gestuurd deze zijn tot op heden onbeantwoord gebleven. Aantal keren gebeld, ik krijg niemand aan de lijn.

Morgen zal ik een laatste maak proberen. Als ik wederom zonder resultaat bel ga ik per direct aangifte doen. Pure oplichting dit!!!!! Ik zal ook online op social media aangeven hoe beroerd dit bedrijf is!!!!!

Ik hoop dat er iemand nu wel de moeite neemt om met mij contact op te nemen.....

Christa Reijnders

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

internationalsim.nl ten zeerste af te raden

Beoordeling 
 
1.0

Wij hebben onlangs 2 "Data Simkaart 4GigaByte" besteld voor onze reis door Rusland. Het data verbruik van deze kaarten werd reeds gedesactiveerd na onze eerste dag in Sint Petersburg. Wij hadden amper 200 Megabyte verbruikt. Dit werd zwart op wit bevestigd door de experten uit de 2 "Beeline Telecom" winkels waar wij ons noodgedwongen hebben moeten laten adviseren. Het was evenmin mogelijk om te connecteren aan de allerlaagste snelheid (noch 2G, 3G of 4G waren een optie). Dit werd getest op verschillende plaatsen in Sint Petersburg en het resultaat was steeds hetzelfde: onmogelijk dataverbinding te maken. Het door "International SIM NL" verkochte product stemde in de verste verte niet overeen met hun bestelbon of website.

Vervolgens hebben wij screenshots met vertaling en een volledige analyse van deze situatie doorgestuurd naar de man achter "International SIM NL". Onze communicatie was zeer feitelijk opgesteld en bevatte alle bewijzen en argumenten. De man achter deze organisatie antwoordde telkens zeer kort en deed zelfs niet de moeite om rekening te houden met al onze opgeleverde informatie. Het was onmiddellijk duidelijk dat deze man alleen handelt en niets geeft om de reputatie van zijn gebrekkige organisatie. Hij is enkel uit op snel geld verdienen en wil zich verder niet bezig houden met klanten die duidelijk signaleren dat hun aangekochte product niet functioneert. Hij verkeerd in totale ontkenning, zelfs wanneer de feiten incl. vertaling en screenshots opgeleverd worden kan het hem geen barst schelen en wimpelt hij dit af.

Om potentiële gedupeerden te behoeden voor dit webwinkeltje zijn wij steeds bereid een volledige analyse incl. mailcommunicatie, screenshots en bewijsmateriaal door te sturen. Wij raden geïnteresseerden ten stelligste af om producten aan te kopen bij "International SIM NL". Hun diensten werken namelijk niet of amper. Wanneer de zaakvoerder hierover aangesproken wordt, weerlegd hij alles via gebrekkige communicatie en zonder enige concrete argumenten of bewijzen.

Bovendien kan men tegenwoordig praktisch in alle landen (incl. Rusland) een Travel SIM kopen aan 1/10 van de prijzen van "International SIM NL".

N
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Slechte snelheid usasim

Beoordeling 
 
7.8

Mijn vrouw en ik komen net terug van 2 weken Florida.
Voor deze gelegenheid had ik een T mobile sim besteld bij USA sim.
Mijn ervaringen zijn heel beroerde snelheid 2 of 3 g.
Zelfs in de steden Tampa, Orlando, Miami was het vaak niet eens mogelijk om behoorlijk een website te laden.
Het gebruik van waze als navigatie lukte totaal niet, op de dag van vertrek was ik al afgesneden.
Echt veel data heb ik dus niet kunnen gebruiken vanwege de traagheid.
Voor 15 dagen 119 euro is dus te veel.
Ik zou zeggen koop in de USA een kaart en niet meer deze.

Wat ik wel wil zegen de service USA sim in Belgie is uitstekend .

PK
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Contact

Beoordeling 
 
5.8

Ik probeer al vanaf gisteren contact te zoeken met dit bedrijf! De simkaart die ik heb ontvangen heb ik gisteren geactiveerd en heb daarvan nog steeds geen bevestiging gehad. Morgen vlieg ik naar de USA, maar geen idee of het gaat werken? Ik heb meerdere e-mails verstuurd met de vraag of ze met mij contact op willen nemen, maar helaas tot nu toe nog niks vernomen. Er staat dat er 24/7 support zou moeten zijn? Ik hoop dat ik middels deze weg wel contact met dit bedrijf krijg?

JB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

InternationalSIM op 31 Juli 2017

Hallo Joel,

onze telefonische openingstijden zijn van ma tm vr van 10 tot 16 uur. Het kan zijn dat we door drukte van afgelopen week iets minder bereikbaar zijn geweest.
Ik zie dat we afgelopen vrijdag het activatieverzoek naar de Provider hebben verstuurd en de SIM is inmiddels actief

Petra op 03 Augustus 2017

Kunt u ook aub contact met mij opnemen. Probeer jullie al geruime tijd te bereiken. Ik kan met jullie sim niet internationaal bellen terwijl dit wel zo is verkocht! Graag reactie!!

Marc eerden op 07 Augustus 2017

De data werkt wel echter ik zou ook kunnen bellen vanuit Amerika, niet dus!
!
Vrijdag gemeld en nu is het in België maandag 1400 uur en nog niks gehoord

Joël Bouwman op 22 Augustus 2017

Ik zal met jullie mijn ervaring delen. Het product is gewoonweg niet goed geregeld. Het contact met dit bedrijf is ronduit slecht te noemen. Ze reageren bijna niet op mails en als ze al reageren gaat het niet over wat je hun gevraagd hebt! De T-mobile sim die ik heb aangeschaft voor €122,- zou onbeperkte data moeten hebben, echter na een week was dat op (30GB) en dan behoud je wel onbeperkt data, maar in een lagere vorm. Dit is niet gecommuniceerd! Nadat ik bij een T-mobile winkel ben geweest omdat de sim niet voldeed, kreeg ik te horen dat ik ook met de sim kon bellen zelfs naar vaste nummers in Europa, dit was ook niet gecommuniceerd! De sim zou ook bruikbaar moeten zijn in Mexico en in de Bahama's echter bij de laatste was dit niet het geval??? De ontvangst van T-Mobile in de staat Florida waar ik ben geweest is ronduit slecht en is het aan te raden om AT&T te nemen. De mifi routers die in Europa worden verkocht zijn meestal niet geschikt voor de VS, dus let goed op bij het aanschaffen. Bij mijn volgende bezoek aan de VS zal ik zeker geen gebruik maken van InternationalSIM, maar ter plaatse een sim kaart kopen.

Joel Bouwman op 23 Augustus 2017

Het gaat om het feit dat jullie als bedrijf niet niet de goede informatie verschaffen! Ik heb niet gezegd dat ik niet internationaal kon bellen. Nadat ik een T-Mobile store had bezocht kon de medewerker mij daar vertellen dat ik met deze sim ook kan bellen. Ik heb niks veranderd aan de sim en de medewerker van de T-Mobile store ook niet.
Onbeperkt data, er staat nergens op jullie site dat onbeperkt maar 30 GB is!
https://www.internationalsim.nl/sim-kaarten/verenigde-staten/data-sim-kaart-usa-unlimited.html
Onder het kopje "Tarieven" staat het volgende: Deze SIM wordt geleverd incl: Onbeperkt Data op max 4G snelheid
M.b.t. de dekking van de Data sim, staat op jullie site in de handleiding duidelijk het volgende: Roaming:
Uw data bundel is alleen te gebruiken binnen USA, Canada, Mexico, US Virgin Islands en Puerto Rico. Klopt de Bahama's staat er niet bij. Ik heb ook niet geschreven in mijn vorige bericht dat de sim het in Mexico niet deed. Met de Bahama's is mijn fout en heb ik dat inderdaad niet goed gelezen! M.b.t de verschillende netwerken die jullie aanbieden, dat is niet waar! Ik kan nergens op jullie site vinden dat ik een keuze kan maken, wederom in de handleiding vind ik de volgende tekst: "Dekking Onze SIM kaart werkt middels het T-Mobile netwerk". Ik kan nergens de keuze optie voor AT&T vinden? Tot slot blijf ik nog steeds er van overtuigd dat jullie slecht communiceren naar jullie klanten en tevens ook slechte informatie verschaffen op jullie website. Als bedrijf zijn jullie slecht bereikbaar en reageren jullie heel laat op vragen van klanten die zich op dat moment in het buitenland bevinden! Jammer dat het zo heeft moeten lopen, ik zal echter geen gebruik meer maken van jullie diensten.

Webmaster op 23 Augustus 2017

Beste Joel Bouwman,

Ik begrijp uit uw email dat u niet helemaal tevreden over uw aankoop.

Kort wat feedback.
Ik heb uw bestelling nagekeken en u heeft zelf een datasim aangekocht (zo staat het in de order en product beschrijving omschreven.) In uw opmerking geeft u aan dat u niet internationaal kunt bellen. Gezien het feit dat u een data SIM heeft besteld hebben wij deze service geblokkeerd. Wanneer u dan op eigen gelegenheid een T-Mobile shop bezoekt en deze service ontgrendeld is dit iets wat buiten ons omgedaan wordt en we geen verantwoordking kunnen nemen. U besteld bij ons een DataSIM en verwacht dan te bellen.

Uw opmerking bij gebruik van 30GB is ook niet helemaal correct. Wij hebben aan u geantwoord dat u ook na 30GB gewoon kunt internettten op hoge snelheid. Echter kan het in gevallen van netwerk drukte dat andere voorrang krijgen in het netwerk. Ook het feit dat deze bv in Mexico zou werken is een optie, maar zoals onze product info aangeeft wordt dit op basis van uw bestelling niet open gesteld. Dit zijn allemaal opties die kunnen, maar wat niet is besteld)

Aangaande ontvangst. We geven duidelijk op de website 2 mogelijkheden. We hebben 1 SIM voor het T-Mobile netwerk en 1 SIM voor het AT&T netwerk. In beide gevallen hebben we in de product info de optie om de dekkingskaarten te bekijken. Wanneer u achteraf aangeeft dat de dekking niet na tevredenheid is geweest is dit niet iets wat u ons kunt verwijten. We bieden beide producten aan en wanneer er specifieke vragen kunt u ons altijd bellen. Daarnaast zult u een AT&T SIM kaart niet kunnen gebruiken in een Mifi, omdat deze geen tethering aanbieden. (zou jammer zijn als u daar pas in de USA achter kwam, maar ook dit staat in de product info van onze SIM kaarten.

U geeft terecht aan dat niet alle Mifi apparaten in de USA werken. Dit heeft te maken met de frequenties die de Mifi ondersteund. Bij de product keuze geven we in ieder geval een optie een juiste Mifi te kiezen. Zonder informatie van uw zijde kunnen wij helaas niet zien welke Mifi u gebruikt en u daarbij adviseren.

Al met al jammer dat u een ons als een slechte ervaring ziet en dat u aangeeft dat de product info niet klopt. U heeft echter een data SIM besteld en daar hebben we de SIM zodanig op geconfigureerd. (dus zonder bellen) Uiteraard kunt u in Amerika ook een SIM aanschaffen.

Reageer op deze review

nette service

Beoordeling 
 
8.0

had binnen 2 dagen de sim kaart binnen, zelf geïnstalleerd in de huawei mifi voor in de auto.
onderweg in het buitenland kreeg ik de wifi niet werkend.Op zondag een mail gestuurd met de vraag voor ondersteuning. Al op maandagochtend kreeg ik een telefoontje van de klantenservice. samen hebben we de sim kaart opnieuw geactiveerd, en met succes.
Klantenservice bedankt.

HS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

klantvriendelijke oplossing

Service 
 
9.0

Mijn probleem is meer dan correct opgelost. International Sim heeft gelukkig een klantvriendelijke en servicegerichte oplossing voor mij bedacht. Complimenten dat mij klacht als kans is gezien om het voor de klant op te lossen !!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht

Service 
 
1.0

Door onduidelijke fout is het datategoed niet bijgeschreven op de SIM kaart. Geen enkele medewerking om tot een oplossing te komen. Maar ook geen enkele reactie op mijn klacht. Gebeld en meerdere mail verzonden. Concreet € 50,- gestort en verdwenen, geen product voor ontvangen. Het meest klantonvriendelijke bedrijf dat ik sinds jaren ben tegengekomen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Purmerend op 07 Februari 2017

Naar aanleiding van mijn review opnieuw contact gehad met International Sim. Probleem is serieus erkend en wordt op klantvriendelijke manier met keurige oplossing opgepakt. Complimenten. Een klacht is een kans, ik ben blij dat er alsnog een goede oplossing is gekomen.

webmaster op 07 Februari 2017

Beste heer,

Kunt u ons even uw gegevens sturen, zodat ik dit kan laten nalopen bij onze supportservice team. we kunnen met de info even de communicatie nalopen en bekijken wat er fout is gegaan. Dit is zeker niet de bedoeling en wanneer er bij ons iets fout is gegaan zult u op zn minst het geld terug moeten krijgen, alsmede onze excuses .

indien mogelijk graag:
order nummer.
datum dat u ons een activatieverzoek heeft gestuurd.


Mvg,

Team InternationalSIM

Reageer op deze review

goed

Beoordeling 
 
9.3

Na telefonisch contact testkaart van nieuw zeeland besteld.
Het was een nieuw product, waardoor de beschrijving op de website nog niet helemaal klaar was.

Nu in Nieuw zeeland en werkt goed. Blij mee.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

perfecte service

Beoordeling 
 
9.5

Wij hadden voor onze vakantie aan het Gardameer in Italië een simkaart besteld bij International Sim met 5 GB erop. Het internetten werkte perfect op de camping. Toen onze dochter nog wat langer in Italië bleef telefonisch de kaart opgewaardeerd. Dit ging zeer soepel en klantvriendelijk.
Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima service

Beoordeling 
 
9.5

Geweldige service met de hulp om de kaart te laten functioneren verder een beetje zoeken met het gebruik in Frankrijk. Kan aan ons gelegen hebben.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

InternationalSIM informatie

Algemene informatie

Merken
  • KPN
  • Vodafone
  • T-Mobile
  • Lebara
  • Ortel
  • Virgin Mobile
  • WorldSIM
  • China Telecom
  • AT&T
  • Vectone
  • Red Pocket
Productgroepen
  • Hardware
  • SIM kaarten
  • Opwaardeerkaarten
Levertijd
2-3 dagen
Verzendkosten
€ 4,-
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • GiroPay
  • Sofort Banking
Telefoonnummer
0314820225