InternationalSIM reviews & ervaringen

www.internationalsim.nl
 
7.4 (45)
International Sim

45 InternationalSIM reviews

 
(23)
 
(9)
 
(2)
 
(7)
 
(4)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
7 resultaten - getoond 1 - 7
Volgorde

Heeeeel erg slecht

Beoordeling 
 
3.3

Sim kaart besteld voor in Marokko. Hiervoor €45,00. Na geruime tijd wachten niets ontvangen. Drie mails gestuurd deze zijn tot op heden onbeantwoord gebleven. Aantal keren gebeld, ik krijg niemand aan de lijn.

Morgen zal ik een laatste maak proberen. Als ik wederom zonder resultaat bel ga ik per direct aangifte doen. Pure oplichting dit!!!!! Ik zal ook online op social media aangeven hoe beroerd dit bedrijf is!!!!!

Ik hoop dat er iemand nu wel de moeite neemt om met mij contact op te nemen.....

Christa Reijnders

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
3.5

Had kaart voor USA besteld om vandaar naar Nederland te bellen. Bellen lukte helaas niet smsen wel. Maar daar was het niet voor bedoeld. Voordien ook nog eens contact gehad en dat was ook niet echt vriendelijk. Had een vraag en als kort maar onvriendelijk antwoord kreeg ik: lees de handleiding maar door. Na mijn vakantie nogmaals gemaild dat het niet werkte zoals het moest, maar geen enkel antwoord op gehad.

Dus geen aanbeveling van mij, 1 keer maar nooit weer!!

U
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webmaster op 15 November 2015

beste,

kunt u uw ordernummer / achternaam kenbaar maken, want ben benieuwd naar het geleverde product. Vooralsnog op uw review:

1: We proberen klanten eerst vriendelijk te wijzen op de handleiding. (we merken veelal dat mensen de handleiding niet lezen. Daarnaast beheren we meer dan 50 verschillende SIM kaarten en is het bij specifieke vragen niet altijd mogelijk direct telefonisch een antwoord te geven. (vandaar dat er wellicht verwezen is naar de handleiding cq een email te sturen) Uiteraard betreuren we het als dit als "onvriendelijk" wordt ervaren.

2: Ik kan geen emails terugvinden die NIET beantwoord zijn met een onderwerp over een probleem met de SIM. (niet tijdens de reis en ook niet over een ervaring na de reis)

het feit dat internationaal bellen niet lukte zou zeker een reden hebben gehad, maar om hier antwoord op te kunnen geven zou ik graag uw order nummer willen ontvangen. Uiteraard jammer dat u niet tijdens uw reis niet een email heeft verstuurd, want we trachten alle emails binnen 24 uur te beantwoorden (zeker bij problemen tijdens een reis)

mvg,

Klantenservice
InternationalSIM

Usa op 15 November 2015

Tja, zie bij de andere reviews ook allemaal reacties van International Sim dat wij als klant dit en dat hadden moeten doen.. Het probleem zal zeker bij de klant liggen. Maar een ieder heeft het recht zich te verdedigen. Alleen jammer dat dit soort reacties allemaal nadien zijn.

Blijf bij mijn standpunt dat ik het niet aanraadt om hier zaken mee te gaan doen.

Mvg,

Jan

Webmaster op 21 November 2015

Beste Jan,

Naar aanleiding van uw reactie.
Het gaat er niet om of u dit of dat had moeten doen. We geven enkel aan dat wanneer er een probleem is de snelste weg ons een email te sturen met het probleem en uw gegevens. (en dus niet achteraf als u terug bent) Ik vraag in onze reactie bv netjes om uw order gegevens om ieder geval te kunnen kijken waar het probleem vandaag is gekomen. Als er bv geen internationaal tegoed is besteld, dan heeft uw klacht niets met een slechte service van onze zijde te maken. We merken dat het heel makkelijk is voor mensen achteraf een slechte feedback te geven, zonder dat er op het moment zelf geen contact is geweest met ons of om ons eerst naar uw probleem te laten kijken. Nogmaals: Als ik een duidelijk beeld kan krijgen van het probleem, dan heb ik uw gegevens nodig (order nummer) , anders kan ik helaas niet zien waar de fout ligt.

Reageer op deze review

zwaar teleurgesteld

Beoordeling 
 
4.8

Slechte koop ooit, er word alleen verteld wat je vraagt .Als leek met dit product moet je achteraf horen dat de bundels na activatie ook nog de Cross kaart geactiveerd moet worden.
Mij werd verteld dat dit bedrijf het voor je zou doen.
heb er maar 2 dagen plezier van kunnen hebben en maar 125 MB gebruikt , 750mb bundel was op na inloggen op de site v.an ortel.
Dus bedenk goed wat u besteld,vOor mij is dit bedrijf over en uit.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Klantenservice op 25 Augustus 2015

John,

Helaas begrijp ik u review in geheel niet.
Voordat u de SIM aankocht hebben we u op 31-07-2015 een email gestuurd met de handleiding van Cross. http://ams-distribution.com/media/downloadable/EU-SIM-01%20(CROSS%20by%20OrtelMobile%20)%20ENG.pdf

Hier staat duidelijk omschreven welke stappen u moet volgen en er staat duidelijk dat een de CROSS bundel per SMS of via Meinortel moet activeren. U geeft in reactie op die mail nog een bevestiging . "ik heb alles gedaan wat er staat is ook allemaal gelukt"

Het is helaas niet een slechte koop of te wijten aan onze support. Wanneer de handleiding en email netjes was gevolgd dan was er niets aan de hand. Wij hebben in de mail van 01-08 u tevens aangeboden om te bellen, zodat we u e.e.a. konden uitleggen bij onduidelijkheden.

Klantenservice InternationalSIM


Mail:
Op 05-08-2015 hebben wij u (nadat we de SIM voor u geactiveerd hebben u nogmaals gemaild dat de SIM actief is en in de mail onderstaande geschreven:

"Uw CROSS (Ortel DE) SIM kaart is geactiveerd.
U ontvangt bij deze 2x extra tegoed (twv €20) Deze kunt u opwaarderen via uw MEINORTEL account
CODE €10 - ...............
CODE €10 - .............

U kunt nu een online account aanmaken via: https://mein.ortelmobile.de/ScLogin.html en uw SIM kaart beheren (opwaarderen / diverse opties boeken.

U kunt uw Cross pakket (na inladen van dit extra tegoed) op 2 manieren activeren:
1: per SMS (SMS CROSS naar77300)
2: via uw meinortel account

Note: uw Cross bundel is 30 dagen geldig na uw CROSS pakket activatie."

Reageer op deze review

Cross Europa kaart een drama!

Beoordeling 
 
4.0

Afgelopen periode een Cross Europa kaart gekocht om in het buitenland te kunnen werken. Na ondersteuning van een behulpzame medewerker werd mijn kaart geactiveerd. Eenmaal in het buitenland bleek mijn kaart om MB kosten per minuut te staan en was ik binnen 5 dagen €75,- armer. Uiteindelijk na het uitgeven van ruim 130,- heb ik de stekker eruit getrokken. De kaart kwam van Ortel en niemand kom mij verklaren wat er mis ging. Helaas geeft AMS ook geen antwoord op mijn klacht. Oppassen met deze kaart en vertegenwoordiger in Nederland!

EB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Eric Bonn op 18 Augustus 2015

Beste Andreas,

Helaas vertel je niet alle details. Wij hebben inderdaad veelvuldig contact gehad over de activering van de kaart. Jij hebt na vele pogingen mij gegarandeerd dat ik de kaart direct in Duitseland kon gebruiken. Wij hebben meerder keren hierover contact gehad en ook een aantal getuigen hebben jouw horen zeggen dat de kaart actief klaar stond. Je hebt mij zelf geadviseerd om mijn creditkaart te koppelen zodat er steeds een bedrag bijgeboekt kon worden na gebruik. Wat schetse mij verbazing dat bij het eerste gebruik binnen een week ruim 75,- werd afgeboekt op mijn creditkaart. Na telefonisch vanuit Duitseland gebeld te hebben begreep jij ook niet waarom de kaart per minuut ging afrekenen. Dat is de reden waarom jij 15,- teruggeboekt hebt. Uiteindelijk bleken de kosten ruim over de 130,- gegaan te zijn als ik niet op tijd de stekker er uit getrokken had. Ook wilde het automatisch opwaarderen niet lukken waardoor ik meerdere keren alternatieve verbindingen moest zoeken. Ik heb je vorige week ook een mail gestuurd met een voorstel voor compensatie. Een heel redelijk voorstel zeker gezien de erfenis van jullie product. Helaas heb je helemaal niet gereageerd op dit voorstel en bleef voor mij alleen deze weg over. Uiteraard kan ik mijn voorstel ook op deze site plaatsen? Jullie moeten de verantwoordelijkheid nemen voor dit niet goed werkende product. Hoop dat jullie tot een redelijke oplossing komen?

Anreas Stomps op 18 Augustus 2015

Beste Eric,

Uiteraard jammer dat je deze weg gebruikt.
Op 09-08-2015 heb ik je reeds een mail gedaan hierover. Hieronder nogmaals de mail. (deze heb ik voor een ieder leesbaar onder de review geplaatst)

Van: info@ams-distribution.com [mailto:info@ams-distribution.com]
Verzonden: zondag 9 augustus 2015 15:30
Aan: 'Eric Bonn'
Onderwerp: RE: Klacht Cross kaart Ortel via AMS distribution

Beste Eric,

Ik heb even hierna gekeken en het volgende:

Wat er in begin verkeerd is gegaan is dat de bundel CROSS niet actief stond. Hierover hebben we de eerste mailwisseling gehad. Een van de redenen kan zijn (dat had ik dacht ik ook uitgelegd) is dat er wordt opgewaardeerd en dat het tegoed ongeveer 10 minuten laten binnen MEINORTEL zichtbaar is (ivm betaalverificatie) Wanneer het hoofdtegoed er nog niet is, zal men bij aanklikken van de bundel ook geen bundel actief worden (omdat het hoofd tegoed er nog niet was) en als de bundel niet actief is, dan consumeert hij per MB)

Dit bovenstaande verhaal hebben we destijds opgelost. Hiervoor heb ik elf op onze kosten €15 tegoevoegd op uw account.

Nadat een bundel op is gaat hij per MB rekenen. Het is niet aan InternationalSIm om dit in de gaten te houden. Indien er dan geen extra 500MB data wordt bijgeladen, dan consumeert hij wederom per MB van het hoofdaccount.

OP basis hiervan kan ik helaas niet meegaan in je verzoek, gezien de dienst werkt zoals het moet (enkel het beheer niet goed is gedaan) waarvan de stappen moeten zijn:

• Voldoende hoofdtegoed. (hoofdtegoed staat groot in je account)
• Activeren CROSS
• Binnen 30 dagen CROSS op: extra tegoed aanschaffen thv 500MB dmv SMS of MEINORTEL (Er dient dan wel voldoende tegoed te zijn)

Indien je van mening bent dat CROSS niet werkt, dan moet ik je doorverwijzen naar de Provider zelf (gezien het tegoed daar wordt aangekocht en niet bij ons. Enige wat ik kan en wil voorstellen is €20 tegoedkaarten tbv de OrtelSIM.


Uiteraard staat het je ook vrij e.e.a op Social media te plaatsen (maar wel met de juiste feiten en de mogelijkheid hierop te reageren, want we staan 100% achter dit product en ben ervan overtuigd dat het een gebruikersprobleem is


Andreas Stomps

Andreas Stomps op 18 Augustus 2015

Beste Eric,

Uiteraard kan ik dit voortzetten op reviewspot. Hierop een kleine opmerking over de reactie die je terugplaatst:

Er bestaat een verschil tussen activeren van de kaart en activeren van een bundel. Het activeren van de kaart is door ons gedaan en daardoor klaar voor gebruik. Het activeren van een bundel (zoals Cross) moet altijd door de klant zelf gebeuren. Dit staat ook duidelijk in de handleiding. Hierin lijkt het me dus niet dat we tekort zijn geschoten. Dus dat je aangeeft dat getuigen mij hebben horen zeggen dat een kaart actief is kan ook kloppen. Dat klopt, maar zoals onze handleiding en mails altijd bevestigen is dat de Bundel Cross wel geactiveerd moet worden door een klant (dit staat los van een kaart activatie) Het is voor ons ook onmogelijk om te doen, gezien dit altijd vanaf de SIM (per SMS) of klantenportal van Ortel moet gebeuren. (en hier heeft enkel de klant toegang tot)

Her koppelen van een Creditcard is ook nog steeds beste manier als je niet zonder tegoed wilt zitten. Alleen wanneer een bundel zoals Cross niet actief is zal de SIM gewoon een MB prijs berekenen. (Dit lijkt in uw geval ook te zijn gebeurd en dacht dat ik dit ook telefonisch (na inloggen van uw account) heb aangegeven. Hierop hebben we ook gereageerd om de bundel met toestemming van u te activeren en we hebben hier zelf op onze kosten €15 tegoed bijgevoegd.

Indien na het verbruik van je Cross bundel je extra data consumeert gaat dit altijd per MB. Als u dan automatisch opladen heeft opstaan, dan blijft hij inderdaad consumeren, mits er een nieuwe data bundel wordt geactiveerd na verbruik van uw eerste bundel (ook dit staat duidelijk in de handleiding). Hierbij is het niet aan InternationalSIM om uw gebruik bij te houden (dat is altijd de verantwoording van de gebruiker en daarnaast voor ons ook niet eens mogelijk)

Daarnaast is er na je compensatieverzoek netjes een email naar je verstuurd op de 9de (deze is bij de review geplaatst alsmede een kopie naar je mail toegestuurd. (ook daar ben ik naar mijn mening niet in tekortgeschoten)

Het gaat om dit geval geheel niet over fouten die wij maken, maar om het niet activeren van de bundel CROSS en het voortvloeien van kosten doordat deze niet actief staat. Wanneer u dan van mening bent dat de SIM niet werkt en tegoed is aangekocht bij Ortel (want daar is immers het tegoed aangekocht) zult u deze klacht bij de Provider moeten neerleggen.

Uiteraard ben ik genegen deze kwestie telefonisch of per email voort te zetten en u ten alle tijden te assisteren met uw bevinden rechtstreeks naar Ortel.

Andreas Stomps

Reageer op deze review

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
4.8

Een tijdje geleden al een slechte review geplaatst waarop er meteen gereageerd werdt en daarna nooit meer wat gehoord van mijn vele mailtjes die ik daarop gestuurd heb. Ik ontvang graag het gehele bedrag terug van mijn bestelling!

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Beheerder op 08 Augustus 2015

Nicole,

Kun je ons dan de mail hersturen. Ik kan namelijk geen open tickets/mails vinden van op naam van Nicole.

Andreas Stomps

Reageer op deze review

Zoek een ander

Beoordeling 
 
3.5

Een prepaid SIM card + opwaardeerkaart gekocht voor Kroatië. Volgens webwinkel waren beide op voorraad aanwezig en duurde de verwerking 2 á 3 werkdagen.

Na 5 werkdagen geen bericht van de web shop ontvangen. Hun een e-mail gestuurd met de vraag om uitleg over de vertraging. (Ze vertellen zelf een goede support te hebben die 7 dagen per week via e-mail bereikbaar is). Volgens mij is iedereen via e-mail 7 dagen per week bereikbaar het gaat echter of men ook op die e-mail reageert. Blijkt in dit geval niet het geval te zijn en telefonisch zijn ze onbereikbaar.

Na 3 dagen geen reactie meer van hun. Binnenkort op vakantie en de levering van de SIM card zal niet meer op tijd gebeuren. Laat staan dat er nog een reactie van deze web shop te verwachten is.

Vandaag aan hun een e-mail gestuurd om de koopovereenkomst nietig te verklaren en het geld terug te storten. Dit als reden dat zij zich niet aan de koopovereenkomst hebben gehouden. Hopelijk gaan ze dit doen maar heb er een hardhoofd in dat dit een fatsoenlijke web shop is die hun afspraken nakomt. Service blijken ze in ieder geval niet te hebben.

Geen aanrader met deze web shop zaken te doen!

RK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Beheerder op 20 Juli 2015

Beste Ronald,

Ik weet niet wat er verkeerd is gegaan, maar de SIM is vrijdag reeds verzonden. Vermoedelijk is SIm dus morgen bij u in huis. Indien de communicatie van onze zijde niet helemaal vlekkeloos is verlopen bieden we u graag onze excuses hiervoor aan. (vermoedelijk intern te wijten door de vakantie drukte)

Andreas Stomps

Ronald Kuijpers op 21 Juli 2015

Vandaag inderdaad de SIM-card via de post ontvangen.

Wat ging er mis?
- Geen verzendbevestiging via de e-mail verstuurd door internationalsim.
- Geen reactie op de eerdere verstuurde e-mails over stand van zaken.

Wat ging er goed?
- Internationalsim reageerde binnen enkele minuten nadat de eerdere review werd geplaatst.
- De SIM-card kan dan toch nog mee op vakantie.

Reageer op deze review

Teleurgesteld!

Beoordeling 
 
4.0

In eerste instantie was ik erg tevreden dat ik na een dag mijn simkaart binnen kreeg.
De dag ervoor kreeg ik een mail dat ze problemen hadden met de opwaardeerkaarten maar die zouden ze de volgende dag per mail toesturen. Al meerdere mails gestuurd maar na 4 weken nog steeds geen reactie en opwaardeerkaart!!!! Belachelijk..

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

INTSIM op 11 Juli 2015

Beste Nicole,

Helaas snap ik dit niet want we hebben de opwaardeercode 14 juni per automatische mail van de webshop naar je toegestuurd. Uiteraard betreuren we het dat deze wellicht niet goed is doorgekomen (misschien in SPAM?) Kun je aangeven of je deze nog nodig hebt, dan sturen we hem nogmaals of dat we de order moeten crediteren)

Reageer op deze review
7 resultaten - getoond 1 - 7

Wij zijn benieuwd naar jouw InternationalSIM ervaring

InternationalSIM is de grootste aanbieder van Internationale sim-kaarten. Een simkaart regelen voordat u naar het buitenland gaat bespaart veel roaming kosten. U kunt familie en vrienden reeds in kennis stellen van het nummer waar u te bereiken bent en hoeft niet op zoek te gaan naar een goedkope sim kaarten tijdens uw verblijf in het buitenland. Kortom uw communicatie behoefte is al geregeld voordat u naar het buitenland vertrekt.

Waarom kiezen voor InternationalSIM?

  • Bespaar op roaming kosten tijdens uw verblijf in het buitenland
  • Goedkoop, vertrouwelijk en klantgericht.
  • Gebruik één sim voor al uw communicatie gadgets
  • Gratis support
  • Snelle levering

Wat is uw ervaring met InternationalSIM? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij InternationalSIM hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal InternationalSIM reviews lezen.

Telefoonnummer: 0314820225

Algemene informatie

Verzendkosten
€ 4,-
Levertijd
2-3 dagen
Productgroepen
  • Hardware
  • SIM kaarten
  • Opwaardeerkaarten
Merken
  • KPN
  • Vodafone
  • T-Mobile
  • Lebara
  • Ortel
  • Virgin Mobile
  • WorldSIM
  • China Telecom
  • AT&T
  • Vectone
  • Red Pocket
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • GiroPay
  • Sofort Banking