Made.com reviews, beoordelingen en ervaringen

www.made.com/nl
 
2.6 (42)
Made.com reviews

Aanbiedingen

Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Made.com, ontvang je € 15,- korting op je eerste bestelling. Deze korting is geldig bij een besteding vanaf € 65,-.

42 Made.com reviews

 
(2)
 
(3)
 
(1)
 
(5)
 
(32)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Larssen

Beoordeling 
 
1.0

Slechte kwaliteit en slechte service!!! Kast online besteld waar 100 dingen aan mis waren. Na overleg hebben wij een nieuw kast ontvangen. Je bent minstens 3 uur bezig met een kast monteren dus deze hebben wij niet binnen 2 weken opnieuw gemonteerd. Echter is met deze kast ook van alles mis. De voorgeboorde gaten kloppen niet waardoor de kast gewoon niet te monteren is.... Na contact met de klantenservice kunnen ze niets voor ons doen omdat het langer dan 2 weken geleden is...

Koop nooit je kast bij MADE

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Beddengoed, hoeslaken, lamp, wasmanden, kussens

Beoordeling 
 
1.0

Nooit iets bestellen hier. Slechte klantenservice die ik ooit heb gehad. Zij maken zelf fouten, zetten foto’s op hun site die niet kloppen met wat je krijgt en vervolgens doen zijn alsof jij degene bent die gek is. 10 foto’s aan bewijsmateriaal naar ze toegestuurd, maar het lag aan mijn computer dat de kleuren niet klopten. Absurd, prima als een bedrijf een foutje maakt, maar los het dan ook op. Nu was de oplossing dat ik het mocht terug sturen als ik 17 euro betaalde, naast de 20 euro verzendkosten die ik al heb betaald bij het plaatsen van de order. Het ging om beddengoed. Hierna op hun Instagram gekeken en nog meer gedupeerde gezien. Had ik dat maar gedaan voordat ik hier iets bestelde, 1 item ook nog niet ontvangen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kastjes en spiegel.

Beoordeling 
 
1.0

Niet normaal!!! Bestellingen worden incompleet geleverd en retour sturen is een hele opgave en men reageert totaal niet op je mail. Dus waarschijnlijk mijn geld kwijt en een nog te ontvangen spiegel wordt maar niet geleverd...kortom: oplichters en NIET KOPEN!!

FJ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

2 nachtkastjes

Beoordeling 
 
2.3

I have ordered 2 nightstands in Belgium in Feb 2021 that should have taken the until June 2021 to be delivered. Long enough.
Meanwhile it is x-mass eve 24/12/2021 and still no sign of any nightstands. The delay in fabrication pushed it to October. Now it’s a delay in delivery. If the delivery date is stated upon sales is 1 year, I would not buy it. The SHOULD announce a realistic delivery date.
No idea of the quality. Is it worth waiting for? Or am I crazy and will I have to send it back due to poor quality upon delivery? Expectations now turned really high.
I read the same comments over and over again on other review websites. I never expected it to be this bad.

BTW I bought a couch, a bed, a mattress and 2 closets at the same time in the middle of the Corona pandemic with 3 other suppliers and ALL of them were delivered on time!!

EP
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zetel

Beoordeling 
 
1.3

Maanden na bestelling nog steeds aan het wachten! Op 23/09/2021 bestelden wij onze zetel: verwachte levertijd: 3-4 weken. Wij kregen na een maand en enkele weken nog steeds geen teken van leven van MADE (terwijl ze volgens hun eigen reglement bij vertraagde levering ons 'zo spoedig' mogelijk op de hoogte moeten brengen). Na dan zelf de eerste stap tot communicatie gezet te hebben, werden we weer aan het lijntje gehouden. Op 22/11/2021 is onze bestelling zogezegd verzonden, bij navraag bij AGEDISS (transportbedrijf) op 09/12/2021 blijkt onze zetel nog steeds 'onderweg naar het depot'. Moet ik dan aannemen dat er iemand al weken met onze zetel aan het rondvaren/rondrijden is? Wij betaalden bovenop de zetel nog 60 euro verzendingskosten, wat niet min is. Een schande dat wij dan ook nog steeds geen zetel mochten ontvangen.
Bovendien durft MADE ondertussen nog steeds volop reclame maken voor gratis verzending, expressverzending, enz. Onbegrijpelijk! Dit is werkelijk de laatste keer dat wij ooit iets bestelden bij MADE. Denk dus goed na voor je daar iets koopt! Leuke spullen, maar je moet ze eerst in je huis krijgen...

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Vloerkleed

Beoordeling 
 
2.5

Leuke spullen maar service is verschrikkelijk. Order geplaatst, na week zouden ze verzenden, toch niet gebeurd, oh toch wel gebeurd, oh toch niet. Order geannuleerd. Bevestigd en zou terug betaald worden. Toch weer niet geregeld. Alsnog verzonden, toch annulering bevestigd, toch weer niet. Inmiddels 2 weken verder, vervoerder mag er nog 2 weken over doen. Dan moet ik de zending weigeren wederom contact zoeken na retourontvangst, wat ook weer 2 weken kan duren wordt terugbetaling geregeld. Kan vanwege betaling met creditcard 30 dagen duren. Oftewel ruim 2 maanden wachten op je geld terwijl order was geannuleerd maar 3 dagen na annulering toch is verzonden. Continue tegenstrijdige informatie van de medewerkers. Wel verzonden, niet verzonden, wel geannuleerd niet geannuleerd, wel terugbetalingsproces geregeld, oh nee toch niet. Pakket niet bekend bij track and trace....

AV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Tvmeubel

Beoordeling 
 
1.3

Televisiemeubel gezien via internet. Besteld en geleverd binnen de 3 weken… tot hier het goede nieuws! Meubel bleek ernstig beschadigd te zijn. Contact opgenomen met de klantendienst via chat ( want blijkbaar kennen ze daar de telefoon nog niet ) en de situatie uitgelegd. We krijgen voor het ongemak een belachelijke korting van 30€ ( i don’t think so ). Dus hebben ze een nieuwe besteld voor ons. Vandaag geleverd en nog meer beschadigd. Opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. Het 2e toestel is door de koerier opnieuw meegenomen en we zitten nog steeds met een kapot meubel. Gelukkig krijgen we nog steeds de mooie compensatie van 30€. Dus is er een 3e meubel besteld ( benieuwd met of zonder schade ).
Bespaar u zelf veel ellende en bestel dus niet bij deze firma. Misschien had ik beter wat research gedaan voor ik bestelde, want als ik alles hoer zo lees, is dit niet een losstaand geval.
Benieuwd naar het vervolg…. Ik hou jullie op de hoogte.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

lamp

Beoordeling 
 
2.3

bizar slecht bedrijf. helaas al besteld voor dat ik reviews las.
lamp besteld, zou na 6 werkdagen verstuurd worden. na 10 werkdagen contact opgenomen via Whatsapp, ze zouden een onderzoek starten. dag erna werkte mijn account niet meer. sindsdien geen reactie meer op whatsapp, geven niet thuis.
vorige week contact gezocht via chat functie op de website, ze zouden weer een onderzoek starten, "je hoort voor het weekend hoe of wat".
verrassing: weekend voorbij en niks gehoord, vandaag weer contact. wederom een onderzoek gestart. er is geen mogelijkheid tot annuleren. of ik nog even 10 dagen wil wachten..
zijn ondertussen ruim 3 weken verder en niemand weet waar de lamp is.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hooper.

Beoordeling 
 
1.0

Wat een kutbedrijf. Werkelijk. De datum van levering blijven ze maar opschuiven terwijl op de site beschikbaar staat.u krijgt een mail als er iets veranderd. Nog steeds geen mail dus. Wat een bedrieglijke leugenaars. Dus u bent gewaarschuwd als u hier iets besteld. Het kan zo maar een kerstcadeau worden voor 2025.

EV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bank

Beoordeling 
 
1.0

Schandalig hoe er met je wordt omgegaan. Verschuilen zich achter garantie.
Telefonsich niet bereikbaar!
Hi Alice, Bedankt voor je terugkoppeling. Ik begrijp ook dat dit een frustrerende situatie is, maar wij kunnen je niet meer verder helpen in dit geval omdat wij ons aan de standaard garantie houden. Dit betekent dat wij binnen de eerste zes maanden de garantieclaims dekken. Na 6 maanden tot 2 jaar zal de klant echter moeten bewijzen dat de gebreken het gevolg zijn van fabrieksfouten. Hier heb ik je mee proberen te helpen door het door te geven aan het productie team en vervolgens ook nog intern besproken met mijn directe manager en deze geven aan dat wij je niet verder kunnen helpen in dit geval. Fabricagefouten horen op korte termijn zichtbaar te zijn. Indien een probleem ontstaat na 6 maanden, wordt dit niet meer gezien als een fabricagefout. Mijn excuses voor de teleurstelling maar jammer genoeg kunnen wij niks meer voor je betekenen wat betreft deze bank. Fijne dag Alice!

AV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Salontafel

Beoordeling 
 
1.0

DRAMA!

Half maart een salontafel besteld. En na 3 keer een mail gekregen dat het met een paar maanden vertraagd was en het zou binnen komen op 9 december hebben wij besloten om onze bestelling te annuleren. Als ik zelf het materiaal ging hakken en ophalen, de salontafel zelf in elkaar had gezet en terug naar Nederland gelopen vanuit China. Was ik waarschijnlijk niet goedkoper uit maar wel 8 maanden sneller. De klantenservices snappen zelf ook niet wat ze zeggen. Kortom zeer teleurstellend in deze winkel. KOOP ER NIET.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

2 barkrukken

Beoordeling 
 
1.0

Extreem lange levertijd, dan 1 barkruk kapot bij levering (verpakking zwaar beschadigd), kruk kan niet worden vervangen want uitverkocht, dus dat is al 3x flink balen.
Er bestaat absoluut geen flexibiliteit vanuit de klantenservice, het schijnt helemaal niet belangrijk te zijn om dit naar tevredenheid van de klant op te lossen. Wij moeten nu zelf een verpakking knutselen en omdat we natuurlijk niet 1 barkruk willen behouden, moeten we daar ook nog eens retourkosten voor betalen.
Voor ons nooit meer made.com

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Stoel en poef

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb een bestelling van stoelen en een poef in april gedaan en moet nog steeds op ontvangst van deze artikelen wachten.
De levering is herhaaldelijk met een maand uitgesteld.
Nu mag ik hem eind december verwachten; 9 (!!) maanden later. Ben benieuwd of ik de spullen ooit ontvangen ga.
Belachelijk lange wachttijd dus….

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Couch/Bank

Beoordeling 
 
1.0

We got the worst customer service experience ever, by far. Lots of stress and anxiety and for what? If only we knew before placing the order.
- After long enough awaiting time for them to deliver anything (and I mean literally anything, even a small lamp or a small carpet), every order gets delayed at least 4-5 times. You never know when your order is being delayed OR when it will come in fact.
- We were waiting for a couch for almost 3 months and then it got delayed again with almost one month. At that point we were thinking to maybe cancel the order. So I asked in the chat what is the process for the cancellation. They took the liberty to CANCEL the order and send the refund without confirming it!! This is unacceptable!! They sent their sincere apologies for their mistake and for missunderstanding and wished me a good day. What an awful experience!
We will never buy anything from Made again, it gives you nothing but stress and stomach pain, and that after you pay quite some money for these products.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ilaria lampen

Beoordeling 
 
7.5

Ik heb 2 ilaria cluster lampen en 1ilaria staande
lamp besteld. Best spannend om het online te bestellen
zonder het te zien. Levering was binnen één week
en de lampen zien er prachtig uit! Zeer tevreden

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nachtkastje

Beoordeling 
 
1.0

Als je geld wil verliezen moet je vooral bij made gaan bestellen. Retourneren kost je minimaal 27€ dus kans dat je nog een artikel besteld wat je met de blote ogen niet hebt gezien is heel klein.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bank Jonny, made.com

Slechte kwaliteit, bankje is al na anderhalf jaar af. Een van de poten raakte beschadigd, maar dit bedrijf doet niet aan vervangende onderdelen, zelfs niet tegen betaling. Super slechte service. Al met al: geen aanrader.

OV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Eettafel Tamb0

Beoordeling 
 
1.5

De eerste keer dat we de 8-persoons eettafel Tambo hadden besteld was op 13 mei 2021. Die bestelling is nooit bezorgd, want 1 van de 2 pakketten bleek verloren te zijn. Daar heb ik overigens behoorlijk achteraan moeten jagen. Vervolgens is die bestelling door de klantenservice geannuleerd en is er op 3 september een nieuwe bestelling geplaatst. Deze zou binnen 10-12 weken bezorgd worden. Echter, nu staat er een verwachte verzenddatum van 17 december vermeld bij mijn bestellingen. Dat gaat over een levertijd van 15 weken ipv de beloofde 10 tot 12 weken, staat haaks op de levertijd van 6-8 weken die op de website wordt aangegeven én dat zou betekenen dat we in totaal 31 weken (!!!!!) moeten wachten op een eettafel. Vervolgens wordt de klantsupport als schild gebruikt om de interne processen lekker incompetent te houden.

BS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bed

Beoordeling 
 
2.8

Begin van de zomer een bed besteld maar de lattenbodem heeft een flinke kuil. Op 6 augustus mijn eerste melding gedaan en naar veel video's en bewijsmateriaal over en weer hebben ze me nu (6 weken later) serieus genomen. Ze sturen een bedrijf langs 'om de schade te beoordelen' en deze persoon kan pas op.... 23 oktober lang komen. Seriously? Ik ga voortaan gewoon weer naar de IKEA. Wat een idioterie.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Stoel

Beoordeling 
 
1.0

Heel slecht bedrijf. Koop hier niet! Leveren niet wat je hebt besteld en klantenservice is totaal niet helpend.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Made.com informatie

Op Made.com bestel je originele desgnmeubels die heel aantrekkelijk geprijsd zijn. Omdat Made geen gebruik maakt van magazijnen, winkels of tussenpersonen en in direct contact staat met ontwerpers en fabrikanten, kun je via Made.com designmeubels bestellen die tot wel 70% goedkoper zijn dan in een winkel. Het design van de meubels is origineel en van een hoge kwaliteit. De meubels worden op bestelling gemaakt door Made. Hierdoor duurt de levering doorgaans wat langer, maar zijn de prijzen erg laag.

  • designmeubels tot 70% goedkoper
  • hoge kwaliteit
  • design door prijswinnende ontwerpers en gerenommeerde fabrikanten

Foto's

350ECEC5-59BC-4193-AE7C-154D2184707C

Algemene informatie

Telefoonnummer
niet telefonisch bereikbaar
Verzendkosten
Bestellingen tot € 49,99: € 5,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 149,99: € 10,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 249,99: € 20,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 349,99: € 30,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 449,99: € 40,- bezorgkosten | Bestellingen vanaf € 500,-: € 60,- bezorgkosten |
Levertijd
varieert
Productgroepen
  • fauteuils
  • banken
  • bedden
  • textiel
  • designmeubels
  • designlampen
  • designbanken
Merken
Made.com
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Vidaxl reviews
 
2.4 (197)
Made.com reviews
 
2.6 (42)
Getled
 
7.2 (6)
Tuinposter
 
9.1 (14)
Intergard
 
5.1 (34)