Made.com reviews

www.made.com/nl
 
3.1 (12)
Made.com reviews

Op Made.com bestel je originele desgnmeubels die heel aantrekkelijk geprijsd zijn. Omdat Made geen gebruik maakt van magazijnen, winkels of tussenpersonen en in direct contact staat met ontwerpers en fabrikanten, kun je via Made.com designmeubels bestellen die tot wel 70% goedkoper zijn dan in een winkel. Het design van de meubels is origineel en van een hoge kwaliteit. De meubels worden op bestelling gemaakt door Made. Hierdoor duurt de levering doorgaans wat langer, maar zijn de prijzen erg laag.

  • designmeubels tot 70% goedkoper
  • hoge kwaliteit
  • design door prijswinnende ontwerpers en gerenommeerde fabrikanten

Aanbiedingen

Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Made.com, ontvang je € 15,- korting op je eerste bestelling. Deze korting is geldig bij een besteding vanaf € 65,-.

12 Made.com reviews

 
(2)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(0)
 
(3)
 
(7)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Slechte service en lange wachttijden

Beoordeling 
 
1.0

In oktober een lamp besteld, deze lamp zou een maand later binnenkomen. Elke week een e-mail ontvangen dat het langer gaat duren.

Uiteindelijk 5 maanden later de lamp ontvangen.

De lamp is van erg slechte kwaliteit en hangt scheef.

Erg slecht bedrijf, zou er nooit weer iets gaan bestellen!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Most frustrating experience I’ve had purchasing online

Beoordeling 
 
4.5

An extremely frustrating and disappointing experience! Ordered a standing lamp and a table lamp from the same collection back in December 2019 (Faye), both lamps have a marble base. One lamp was sent in March 2020, with gray and black patterns marble, and the other was sent in December 2019 with white and gold patterns marble. It would have been understandable if the marbles have different patterns or no patterns at all, but they have completely different colors and they look super ugly next to each other! They didn’t agree to return the one sent in December 2019 as the allowed return period has passed. As for the one the sent in March 2010, they wanted me to pay return fees. They actually think it’s ok for for the products they sent to be that different with what’s on the website. After half an hour of super frustrating back and forth they only agreed to wave the return fees for the lamp sent in March 2020. Take a look at the photo, would you put those two next to each other in your home? Would you say those two marbles came from the same stone?

This is the third order I’ve received and there has been an issue with every one of them ranging from broken marble to velvet with snagged threads. The quality is so poor that I just went ahead and canceled the rest of my last order

350ECEC5-59BC-4193-AE7C-154D2184707C
N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bizar slechte kwaliteit en geen garantieperiode

Beoordeling 
 
1.0

Bizal slechte kwaliteit. Een bankstel van €1500 waarvan het binnenwerk binnen twee jaar volledig kapot is. Het ziet er nog steeds prachtig uit, is weinig gebruikt maar de veren aan de binnenkant van de de bank zijn helemaal afgebroken waardoor de bank niet meer te gebruiken is. Na een telefoontje met made.com klantenservice geven ze aan dat ze geen garantietermijn hanteren maar dat ze geval per geval bekijken. Ik heb foto's gemaakt opgestuurd waarop ze zeggen dat een productiefout binnen zes maanden gemeld moet worden. U koopt dus een peperduur product, verwacht hier nog jaren van te kunnen genieten maar zij zijn niet bereid verantwoordelijkheid te nemen voor de kwaliteit van de producten die zij verkopen. Voor mij dus duidelijk, nooit meer iets kopen bij made.com. Slechte kwaliteit, geen garantietermijn (zelfs IKEA hanteert een garantieperiode) en er is geen customerservice die zaken op de juiste manier kan afhandelen. Ik moet binnen twee jaar een nieuw bankstel aanschaffen aangezien deze onbruikbaar geworden is. Bizar en slecht. Nooit meer kopen bij made.com.

EE
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte producten. Slechte service.

Beoordeling 
 
1.0

Helaas! Slechte producten. Slechte service. Ik had een fauteuil besteld die absoluut niet aan de verachtingen voldeed. Geen fauteuil waar je lekker in wag kan zakken maar eerder een harde plank. De bezorgkosten, €30,00 zijn voor rekening van de klant. De retourkosten, opnieuw €30 euro ook. De klantenservice toonde weinig begrip. Al met al een hele slechte ervaring. Ik zou absoluut afraden iets bij MADE.com te kopen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

juliette op 27 Januari 2020

Ook interessant artikel in de Volkskrant over MADE

https://www.volkskrant.nl/economie/geld-dat-made-besteedt-aan-marketing-moeten-ze-stoppen-in-aftersales~b3759215/

Reageer op deze review

Ongekend slechte service en prijs- kwaliteit

Beoordeling 
 
1.0

Achteraf neem ik mezelf kwalijk niet eerst de reviews over Made te hebben gelezen alvorens bij Made te bestellen. Internet staat namelijk al vol met klachten over Made. Mijn ervaring:

Ik heb twee artikelen besteld; een handdoek en een lamp. De handdoek is nooit aangekomen. Ik moet zeggen dat Made hier nog wel behulpzaam in was. De levertijd van de lamp zou enkele dagen zijn. Dit werden een paar weken. Dit kan nog gebeuren. Echter bij het openmaken van de lamp bleek de lamp, die koperkleurig zou moeten zijn, eerder roze dan koper te zijn. Mijns inziens is de kleur van koper een standaard/vaste kleur en is hier geen discussie over mogelijk. Echter vindt Made dat roze ook koperkleurig is. Toen ik aangaf de lamp te willen retourneren conform hun 'retourgarantie, zonder zorgen retourneren' bleek dit niet zorgeloos te zijn. Van de oorspronkelijke €99 die ik voor de lamp heb betaald, betaalt Made je €72,-- terug. Het niet matchen van de omschrijving van de lamp met de realiteit vindt Made geen geldige rede voor kosteloos annuleren.

Ik vind Made hierdoor malafide overkomen, gezien de vele slechte recensies van andere mensen zou ik aanbevelen hier NIET bestellen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze service , niet gelovenswaardig

Beoordeling 
 
1.0

Schandalige service, waardeloos , eetkamerstoel besteld niet geleverd door DHL meerdere malen contact gehad en maar afgepoeierd met nog maar even blijven wachten. Made. Com is een waardeloze winkel met waardeloze service. Koop hier nooit !!!!!

DD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Meubelen worden maanden eerder geleverd dan bezorgd

Beoordeling 
 
1.0

Voor ruim €2500,- meubelen gekocht met de belofte dat het in Januari 2020 geleverd zou worden omdat wij dan pas de sleutel krijgen van onze nieuwe woning. Was geen probleem werd gezegd ik kon via de site de leverdatum een aantal keer vooruitschuiven zodat het dan pas geleverd zou worden. Tot ik in begin augustus ineens vernam dat het magazijn gaat verhuizen en alle bestellingen dus in augustus zullen worden afgeleverd. Nu zit ik vervolgens met het probleem van het opslaan van de meubels op mijn kosten + de extra werk van het verhuizen van de opslag naar de nieuwe woning. Financiële compensatie is niet mogelijk en er wordt niet meegedacht.

RG
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

top!

Beoordeling 
 
9.3

goede klantenservice: oplossingsgericht, vriendelijk en goed bereikbaar. mooie producten ook. toevallig bleek mijn product iets later in de aanbieding: bleek geen probleem.. verschil gekregen in vouchers.
kan niet anders zeggen dan top.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

NIET BETROUWBAAR!!

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos zeg! Niet bestellen bij Made!!
Tafel retour ivm productiefout, dat kan. Hij werd opgehaald maar inmiddels hele tijd verder en geen geld retour. Dahaaaag honderden euros!
Klantenservice werkt alleen via mail en ze reageren gewoon niet!
ONBETROUWBAAR!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Danielle op 04 Juli 2018

Helemaal mee eens! Slechte kwaliteit en zo niet nog slechtere service. Ik mag 17 euro retourkosten betalen voor vier handdoeken die belachelijk overpriced waren en van zo’n inferieure kwaliteit dat ik vrees dat er al gaten in vallen als ik er alleen al naar lijk!

Reageer op deze review

Problemen problemen problemen

Beoordeling 
 
3.3

2x een bestelling geplaatst, 125 problemen

eerste bestelling was beschadigd en werd geretourneerd, maand na datum nog steeds geen refund ontvangen

tweede bestelling waren afmetingen van het item incorrect, twee weken na aanmelding van retour slagen ze er nog steeds niet in om het pakket op de juiste plaats en moment te komen oppikken.

veeeeeeel te lang wachten op antwoord van customer service

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Made.com informatie

Foto's

350ECEC5-59BC-4193-AE7C-154D2184707C

Algemene informatie

Merken
Made.com
Productgroepen
  • fauteuils
  • banken
  • bedden
  • textiel
  • designmeubels
  • designlampen
  • designbanken
Levertijd
varieert
Verzendkosten
Bestellingen tot € 49,99: € 5,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 149,99: € 10,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 249,99: € 20,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 349,99: € 30,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 449,99: € 40,- bezorgkosten | Bestellingen vanaf € 500,-: € 60,- bezorgkosten |
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
Telefoonnummer
niet telefonisch bereikbaar