Made.com reviews & ervaringen

www.made.com/nl
 
2.4 (48)
Made.com reviews

Aanbiedingen

Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Made.com, ontvang je € 15,- korting op je eerste bestelling. Deze korting is geldig bij een besteding vanaf € 65,-.

48 Made.com reviews

 
(2)
 
(3)
 
(1)
 
(6)
 
(37)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Knox chair

Beoordeling 
 
1.0

As I write this review I have yet to receive any items. I placed our order on the 4th of January and at every turn to chase and ask and find out where our chair is, Made responds in such a way so as to make it out that it's not their fault. Their systems and customer service are a joke. they will take your money and then won't help you. Avoid this company at all costs! The products are not designer yet they behave as though their items are sewn in gold. It's rubbish

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ladekast

Beoordeling 
 
1.3

Hoe dit bedrijf 3,8 sterren heeft staan is mij een raadsel. 1 blik op hun Facebook pagina in de reacties zegt genoeg.

Bijna 2 maanden moeten wachten op een ladekast. Eindelijk bezorgd, met de service tot in de slaapkamer en uitgepakt en al. Eenmaal de bezorgers die weg willen lopen zie ik de ladekast vol met beschadigingen, dus ik roep ze terug. Ze nemen deze defecte ladekast niet zelf meteen weer mee, maar zeggen mij melding te zullen doen bij MADE en dat ik ook moet bellen, dat MADE het dan weer zal komen halen en een nieuwe bezorgen.

Dat laatste kan al niet, want het product is er inmiddels niet meer, fantastisch.
Maar als klap op de vuurpijl eist MADE van mij dat ik de ladekast weer inpak, anders wordt hij niet opgehaald. Ondanks dat ik herhaaldelijk noem dat de verpakking meegenomen is en dit de omgekeerde wereld is, blijft Valeriia volhardend. Leest mijn berichten niet. Wordt zelfs brutaal op een bepaald ogenblik. En nadat ik vraag of ze mij kan verwijzen naar de algemene voorwaarden die vertellen dat ik verplicht ben deze kapotte ladekast zelf terug in te pakken met een zelf getoverde nieuwe verpakking voor de ladekast, krijg ik een verwijzing naar:

9.16 U dient voorzichtig te zijn met het openen van de verpakking waarin de Producten zijn geleverd en de Producten zorgvuldig opnieuw te verpakken in de originele verpakking voordat u de Producten aan ons retourneert.


Dit gaat 1. Over retourneringen uit keuze van de klant, niet wanneer er een gebrekkig product is bezorgd.
En 2. ER IS GEEN ORIGINELE VERPAKKING!!!! Én de bezorgers hebben het uitgepakt. Dus artikel verwijzing slaat nergens op.

Janken jullie! Gewoon vertikken om te doen wat jullie behoren te doen. En ik maar denken dat ik misschien wel een tegemoetkoming zal krijgen voor al dit opgeleverde gedoe en gedonder bij mij, het ervoor thuis blijven, de foto’s die ik ervan moest maken en versturen want er is natuuuuurlijk bewijs nodig, die bezorgers die het zelf gezien hebben is niet voldoende natuurlijk, enz enz! Rechtsbijstand pakt het gelukkig op nu voor me.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Caren

Beoordeling 
 
1.0

Wij hebben begin december een kast besteld, welke na maximaal 8 weken geleverd zou worden. We hebben nog steeds geen kast en ook geen oplossing. Made is niet telefonisch bereikbaar en de hulp via mail is zeer minimaal en ook nog eens onvriendelijk. Al meer dan twee maanden zijn er bepaalde onderdelen van de kast "kwijt geraak" - made doet geen herbestelling van de kast en komt ook niet met een andere oplossing. Kennelijk hebben meerdere klanten dit probleem en ze doen er gewoon helemaal niets aan. VRESELIJK BEDRIJF BESTEL HIER NOOIT WAT

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

2 eetkamerstoelen

Beoordeling 
 
1.0

Made.com is een grote oplichtersbende. In november 2021 heb ik 2 stoelen besteld en betaald.
Na talloze mails waar mijn levering - die steeds uitgesteld werd - ontving ik een maand geleden bericht van Made. com met de verlossende boodschap dat mijn bestelling onderweg was en dat ik van de bezorger (Post.NL) bericht zou krijgen over het bezorgmoment. De mail van Post.NL heb ik nooit ontvangen.

EB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Elona boekenkast

Beoordeling 
 
3.5

k heb op 1 augustus een Elona schoenenkast besteld. Aangegeven levertijd 10-12 weken. Na 12 weken zou dat 24 oktober zijn geweest. Nu 3 maanden later wacht ik nog steeds op mijn kast.

Bij de eerste vertraging kreeg ik nog netjes e-mail bericht dat het 7 december werd. Op 7 dec niets geleverd zonder bericht. Contact gezocht via WhatsApp...nieuwe datum 17 dec. Weer niet geleverd zonder aankondiging. Nu vertraging bij distributiecentrum. Na 2 contact pogingen WhatsApp (2x geen reactie) via e-mail op 10 januari contact gezocht. Op 14 januari bericht..."we gaan het uitzoeken". Nu weer 10 dagen stilte...

Ik voel mij als klant niet serieus genomen. Ik heb 279 euro betaald. Forse vertraging en dan lukt het niet om enigszins fatsoenlijk te communiceren. Krijg ik uberhaupt mijn kast nog?

SB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Layne kapstok

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling gedaan in oktober met verwachte verzenddatum van 5 dagen.
2 maanden later nog niets en op 4 december gaf mijn inlogpagima aan dat de verwachte verzending op 20 december zou zijn.
Op 6 december stond er ineens verzonden op 28 november… nooit een mail gehad dat die verzonden is.
Na contact werd PostNL aangewezen als ze zijn het kwijt.
Nieuwe bestelling aangemaakt met garantie levering tussen 3-10 januari… 8 januari nog geen bericht. Weer contact: mevrouw ik heb het nagekeken hij is op 3 januari klaargezet en hoeft alleen nog te worden opgehaald door PostNL, geef de verzendmaatschapij nog een weekje.
1,5 week later nog niets… weer contact: hij word klaargemaakt voor verzending, we verwachten het binnen 5 werkdagen te verzenden.
Dat roepen jullie nu al 3 maanden. Ik wil de manager spreken.
Die heeft het natuurlijk heel druk en na de zoveelste keer excuses voor de situatie en we begrijpen de teleurstelling kan de best collega niets voor me betekenen want hij zit al in het verzendproces, de manager mag je niet spreken en ze mogen alleen hun draaiboek afwerken met standaard antwoorden.
Wat een verschikkelijk bedrijf met zeer slechte service en een ergere levering dan de IKEA.
Nooit aan beginnen! Zeker niet als het om een groter pakket gaan met speciale levering.

Dus nog steeds geen levering, geen datum en geen annulering want we gaan het voor u nazoeken. We verwachten binnen 2 dagen op u vraag te reageren. Dat duurt inmiddels ook al veel langer.
Ze geven foutieve informatie (liegen), kunnen geen concrete antwoorden geven en eigenlijk alleen maar direct je geld innen en je vervolgens zo lang mogelijk aan het lijntje houden.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Larssen

Beoordeling 
 
1.0

Slechte kwaliteit en slechte service!!! Kast online besteld waar 100 dingen aan mis waren. Na overleg hebben wij een nieuw kast ontvangen. Je bent minstens 3 uur bezig met een kast monteren dus deze hebben wij niet binnen 2 weken opnieuw gemonteerd. Echter is met deze kast ook van alles mis. De voorgeboorde gaten kloppen niet waardoor de kast gewoon niet te monteren is.... Na contact met de klantenservice kunnen ze niets voor ons doen omdat het langer dan 2 weken geleden is...

Koop nooit je kast bij MADE

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Beddengoed, hoeslaken, lamp, wasmanden, kussens

Beoordeling 
 
1.0

Nooit iets bestellen hier. Slechte klantenservice die ik ooit heb gehad. Zij maken zelf fouten, zetten foto’s op hun site die niet kloppen met wat je krijgt en vervolgens doen zijn alsof jij degene bent die gek is. 10 foto’s aan bewijsmateriaal naar ze toegestuurd, maar het lag aan mijn computer dat de kleuren niet klopten. Absurd, prima als een bedrijf een foutje maakt, maar los het dan ook op. Nu was de oplossing dat ik het mocht terug sturen als ik 17 euro betaalde, naast de 20 euro verzendkosten die ik al heb betaald bij het plaatsen van de order. Het ging om beddengoed. Hierna op hun Instagram gekeken en nog meer gedupeerde gezien. Had ik dat maar gedaan voordat ik hier iets bestelde, 1 item ook nog niet ontvangen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kastjes en spiegel.

Beoordeling 
 
1.0

Niet normaal!!! Bestellingen worden incompleet geleverd en retour sturen is een hele opgave en men reageert totaal niet op je mail. Dus waarschijnlijk mijn geld kwijt en een nog te ontvangen spiegel wordt maar niet geleverd...kortom: oplichters en NIET KOPEN!!

FJ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

2 nachtkastjes

Beoordeling 
 
2.3

I have ordered 2 nightstands in Belgium in Feb 2021 that should have taken the until June 2021 to be delivered. Long enough.
Meanwhile it is x-mass eve 24/12/2021 and still no sign of any nightstands. The delay in fabrication pushed it to October. Now it’s a delay in delivery. If the delivery date is stated upon sales is 1 year, I would not buy it. The SHOULD announce a realistic delivery date.
No idea of the quality. Is it worth waiting for? Or am I crazy and will I have to send it back due to poor quality upon delivery? Expectations now turned really high.
I read the same comments over and over again on other review websites. I never expected it to be this bad.

BTW I bought a couch, a bed, a mattress and 2 closets at the same time in the middle of the Corona pandemic with 3 other suppliers and ALL of them were delivered on time!!

EP
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zetel

Beoordeling 
 
1.3

Maanden na bestelling nog steeds aan het wachten! Op 23/09/2021 bestelden wij onze zetel: verwachte levertijd: 3-4 weken. Wij kregen na een maand en enkele weken nog steeds geen teken van leven van MADE (terwijl ze volgens hun eigen reglement bij vertraagde levering ons 'zo spoedig' mogelijk op de hoogte moeten brengen). Na dan zelf de eerste stap tot communicatie gezet te hebben, werden we weer aan het lijntje gehouden. Op 22/11/2021 is onze bestelling zogezegd verzonden, bij navraag bij AGEDISS (transportbedrijf) op 09/12/2021 blijkt onze zetel nog steeds 'onderweg naar het depot'. Moet ik dan aannemen dat er iemand al weken met onze zetel aan het rondvaren/rondrijden is? Wij betaalden bovenop de zetel nog 60 euro verzendingskosten, wat niet min is. Een schande dat wij dan ook nog steeds geen zetel mochten ontvangen.
Bovendien durft MADE ondertussen nog steeds volop reclame maken voor gratis verzending, expressverzending, enz. Onbegrijpelijk! Dit is werkelijk de laatste keer dat wij ooit iets bestelden bij MADE. Denk dus goed na voor je daar iets koopt! Leuke spullen, maar je moet ze eerst in je huis krijgen...

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Vloerkleed

Beoordeling 
 
2.5

Leuke spullen maar service is verschrikkelijk. Order geplaatst, na week zouden ze verzenden, toch niet gebeurd, oh toch wel gebeurd, oh toch niet. Order geannuleerd. Bevestigd en zou terug betaald worden. Toch weer niet geregeld. Alsnog verzonden, toch annulering bevestigd, toch weer niet. Inmiddels 2 weken verder, vervoerder mag er nog 2 weken over doen. Dan moet ik de zending weigeren wederom contact zoeken na retourontvangst, wat ook weer 2 weken kan duren wordt terugbetaling geregeld. Kan vanwege betaling met creditcard 30 dagen duren. Oftewel ruim 2 maanden wachten op je geld terwijl order was geannuleerd maar 3 dagen na annulering toch is verzonden. Continue tegenstrijdige informatie van de medewerkers. Wel verzonden, niet verzonden, wel geannuleerd niet geannuleerd, wel terugbetalingsproces geregeld, oh nee toch niet. Pakket niet bekend bij track and trace....

AV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Tvmeubel

Beoordeling 
 
1.3

Televisiemeubel gezien via internet. Besteld en geleverd binnen de 3 weken… tot hier het goede nieuws! Meubel bleek ernstig beschadigd te zijn. Contact opgenomen met de klantendienst via chat ( want blijkbaar kennen ze daar de telefoon nog niet ) en de situatie uitgelegd. We krijgen voor het ongemak een belachelijke korting van 30€ ( i don’t think so ). Dus hebben ze een nieuwe besteld voor ons. Vandaag geleverd en nog meer beschadigd. Opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. Het 2e toestel is door de koerier opnieuw meegenomen en we zitten nog steeds met een kapot meubel. Gelukkig krijgen we nog steeds de mooie compensatie van 30€. Dus is er een 3e meubel besteld ( benieuwd met of zonder schade ).
Bespaar u zelf veel ellende en bestel dus niet bij deze firma. Misschien had ik beter wat research gedaan voor ik bestelde, want als ik alles hoer zo lees, is dit niet een losstaand geval.
Benieuwd naar het vervolg…. Ik hou jullie op de hoogte.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

lamp

Beoordeling 
 
2.3

bizar slecht bedrijf. helaas al besteld voor dat ik reviews las.
lamp besteld, zou na 6 werkdagen verstuurd worden. na 10 werkdagen contact opgenomen via Whatsapp, ze zouden een onderzoek starten. dag erna werkte mijn account niet meer. sindsdien geen reactie meer op whatsapp, geven niet thuis.
vorige week contact gezocht via chat functie op de website, ze zouden weer een onderzoek starten, "je hoort voor het weekend hoe of wat".
verrassing: weekend voorbij en niks gehoord, vandaag weer contact. wederom een onderzoek gestart. er is geen mogelijkheid tot annuleren. of ik nog even 10 dagen wil wachten..
zijn ondertussen ruim 3 weken verder en niemand weet waar de lamp is.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hooper.

Beoordeling 
 
1.0

Wat een kutbedrijf. Werkelijk. De datum van levering blijven ze maar opschuiven terwijl op de site beschikbaar staat.u krijgt een mail als er iets veranderd. Nog steeds geen mail dus. Wat een bedrieglijke leugenaars. Dus u bent gewaarschuwd als u hier iets besteld. Het kan zo maar een kerstcadeau worden voor 2025.

EV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bank

Beoordeling 
 
1.0

Schandalig hoe er met je wordt omgegaan. Verschuilen zich achter garantie.
Telefonsich niet bereikbaar!
Hi Alice, Bedankt voor je terugkoppeling. Ik begrijp ook dat dit een frustrerende situatie is, maar wij kunnen je niet meer verder helpen in dit geval omdat wij ons aan de standaard garantie houden. Dit betekent dat wij binnen de eerste zes maanden de garantieclaims dekken. Na 6 maanden tot 2 jaar zal de klant echter moeten bewijzen dat de gebreken het gevolg zijn van fabrieksfouten. Hier heb ik je mee proberen te helpen door het door te geven aan het productie team en vervolgens ook nog intern besproken met mijn directe manager en deze geven aan dat wij je niet verder kunnen helpen in dit geval. Fabricagefouten horen op korte termijn zichtbaar te zijn. Indien een probleem ontstaat na 6 maanden, wordt dit niet meer gezien als een fabricagefout. Mijn excuses voor de teleurstelling maar jammer genoeg kunnen wij niks meer voor je betekenen wat betreft deze bank. Fijne dag Alice!

AV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Salontafel

Beoordeling 
 
1.0

DRAMA!

Half maart een salontafel besteld. En na 3 keer een mail gekregen dat het met een paar maanden vertraagd was en het zou binnen komen op 9 december hebben wij besloten om onze bestelling te annuleren. Als ik zelf het materiaal ging hakken en ophalen, de salontafel zelf in elkaar had gezet en terug naar Nederland gelopen vanuit China. Was ik waarschijnlijk niet goedkoper uit maar wel 8 maanden sneller. De klantenservices snappen zelf ook niet wat ze zeggen. Kortom zeer teleurstellend in deze winkel. KOOP ER NIET.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

2 barkrukken

Beoordeling 
 
1.0

Extreem lange levertijd, dan 1 barkruk kapot bij levering (verpakking zwaar beschadigd), kruk kan niet worden vervangen want uitverkocht, dus dat is al 3x flink balen.
Er bestaat absoluut geen flexibiliteit vanuit de klantenservice, het schijnt helemaal niet belangrijk te zijn om dit naar tevredenheid van de klant op te lossen. Wij moeten nu zelf een verpakking knutselen en omdat we natuurlijk niet 1 barkruk willen behouden, moeten we daar ook nog eens retourkosten voor betalen.
Voor ons nooit meer made.com

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Stoel en poef

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb een bestelling van stoelen en een poef in april gedaan en moet nog steeds op ontvangst van deze artikelen wachten.
De levering is herhaaldelijk met een maand uitgesteld.
Nu mag ik hem eind december verwachten; 9 (!!) maanden later. Ben benieuwd of ik de spullen ooit ontvangen ga.
Belachelijk lange wachttijd dus….

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Couch/Bank

Beoordeling 
 
1.0

We got the worst customer service experience ever, by far. Lots of stress and anxiety and for what? If only we knew before placing the order.
- After long enough awaiting time for them to deliver anything (and I mean literally anything, even a small lamp or a small carpet), every order gets delayed at least 4-5 times. You never know when your order is being delayed OR when it will come in fact.
- We were waiting for a couch for almost 3 months and then it got delayed again with almost one month. At that point we were thinking to maybe cancel the order. So I asked in the chat what is the process for the cancellation. They took the liberty to CANCEL the order and send the refund without confirming it!! This is unacceptable!! They sent their sincere apologies for their mistake and for missunderstanding and wished me a good day. What an awful experience!
We will never buy anything from Made again, it gives you nothing but stress and stomach pain, and that after you pay quite some money for these products.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw Made.com ervaring

Op Made.com bestel je originele desgnmeubels die heel aantrekkelijk geprijsd zijn. Omdat Made geen gebruik maakt van magazijnen, winkels of tussenpersonen en in direct contact staat met ontwerpers en fabrikanten, kun je via Made.com designmeubels bestellen die tot wel 70% goedkoper zijn dan in een winkel. Het design van de meubels is origineel en van een hoge kwaliteit. De meubels worden op bestelling gemaakt door Made. Hierdoor duurt de levering doorgaans wat langer, maar zijn de prijzen erg laag.

  • designmeubels tot 70% goedkoper
  • hoge kwaliteit
  • design door prijswinnende ontwerpers en gerenommeerde fabrikanten

Wat is uw ervaring met Made.com? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Made.com hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Made.com reviews lezen.

Meer info over Made.com op Wikipedia

Algemene informatie

Verzendkosten
Bestellingen tot € 49,99: € 5,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 149,99: € 10,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 249,99: € 20,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 349,99: € 30,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 449,99: € 40,- bezorgkosten | Bestellingen vanaf € 500,-: € 60,- bezorgkosten |
Levertijd
varieert
Productgroepen
  • fauteuils
  • banken
  • bedden
  • textiel
  • designmeubels
  • designlampen
  • designbanken
Merken
Made.com
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Vidaxl reviews
 
2.4 (206)
Made.com reviews
 
2.4 (48)
Getled
 
7.2 (6)
Tuinposter
 
9.1 (14)
Intergard
 
5.1 (34)