Made.com reviews

www.made.com/nl
 
3.4 (16)
Made.com reviews

Op Made.com bestel je originele desgnmeubels die heel aantrekkelijk geprijsd zijn. Omdat Made geen gebruik maakt van magazijnen, winkels of tussenpersonen en in direct contact staat met ontwerpers en fabrikanten, kun je via Made.com designmeubels bestellen die tot wel 70% goedkoper zijn dan in een winkel. Het design van de meubels is origineel en van een hoge kwaliteit. De meubels worden op bestelling gemaakt door Made. Hierdoor duurt de levering doorgaans wat langer, maar zijn de prijzen erg laag.

  • designmeubels tot 70% goedkoper
  • hoge kwaliteit
  • design door prijswinnende ontwerpers en gerenommeerde fabrikanten

Aanbiedingen

Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Made.com, ontvang je € 15,- korting op je eerste bestelling. Deze korting is geldig bij een besteding vanaf € 65,-.

16 Made.com reviews

 
(2)
 
(2)
5-7 punten
 
(0)
 
(3)
 
(9)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Kofietafel

Beoordeling 
 
7.0

Ik had een koffietafel gekocht maar zat een kras op van 5 centimeter, ik heb een andere gekregen maar hier was er weer een kras op maar een van 2 centimeter en een fout op het fineerhout, ik heb dus een slechte ervaring met made. Com

VE
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bad Quality & Service

Beoordeling 
 
1.0

I have ordered half of my house furniture from made.com Netherlands. So far the worst experience in terms of customer service, delivery times and delivery partners. In Netherlands they work majorly with dpd which is not so good . Half of the times the delivery guy never came and package went straight to pick up point and made.com made me go there and pick it up. Over all service was never very understanding, don't compensate for delays or for issues caused by delivery service and quality of products is not good. Didn't fit well and instruction not clear most of the time

UA
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Don't do it!

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze fotos. Komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Klantenservice niet telefonisch te bereiken, alleen via chat. Enkel standaard antwoorden, denken totaal niet mee, en totaal niet bereid om moeite te doen. Moest dubbele kosten maken, betalen voor retour en geen temoedkoming in verzendkosten eventueel ander product. terwijl product duidelijk niet overeen kwam. Belachelijk! Nooit meer. Don't do it.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Mooie producten

Beoordeling 
 
8.3

Al meerdere producten bij made.com besteld: lampenkap, vloerkleed, prullenbak. Mooi design, prima kwaliteit, goede prijs. Geen problemen gehad!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service en lange wachttijden

Beoordeling 
 
1.0

In oktober een lamp besteld, deze lamp zou een maand later binnenkomen. Elke week een e-mail ontvangen dat het langer gaat duren.

Uiteindelijk 5 maanden later de lamp ontvangen.

De lamp is van erg slechte kwaliteit en hangt scheef.

Erg slecht bedrijf, zou er nooit weer iets gaan bestellen!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Most frustrating experience I’ve had purchasing online

Beoordeling 
 
4.5

An extremely frustrating and disappointing experience! Ordered a standing lamp and a table lamp from the same collection back in December 2019 (Faye), both lamps have a marble base. One lamp was sent in March 2020, with gray and black patterns marble, and the other was sent in December 2019 with white and gold patterns marble. It would have been understandable if the marbles have different patterns or no patterns at all, but they have completely different colors and they look super ugly next to each other! They didn’t agree to return the one sent in December 2019 as the allowed return period has passed. As for the one the sent in March 2010, they wanted me to pay return fees. They actually think it’s ok for for the products they sent to be that different with what’s on the website. After half an hour of super frustrating back and forth they only agreed to wave the return fees for the lamp sent in March 2020. Take a look at the photo, would you put those two next to each other in your home? Would you say those two marbles came from the same stone?

This is the third order I’ve received and there has been an issue with every one of them ranging from broken marble to velvet with snagged threads. The quality is so poor that I just went ahead and canceled the rest of my last order

350ECEC5-59BC-4193-AE7C-154D2184707C
N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bizar slechte kwaliteit en geen garantieperiode

Beoordeling 
 
1.0

Bizal slechte kwaliteit. Een bankstel van €1500 waarvan het binnenwerk binnen twee jaar volledig kapot is. Het ziet er nog steeds prachtig uit, is weinig gebruikt maar de veren aan de binnenkant van de de bank zijn helemaal afgebroken waardoor de bank niet meer te gebruiken is. Na een telefoontje met made.com klantenservice geven ze aan dat ze geen garantietermijn hanteren maar dat ze geval per geval bekijken. Ik heb foto's gemaakt opgestuurd waarop ze zeggen dat een productiefout binnen zes maanden gemeld moet worden. U koopt dus een peperduur product, verwacht hier nog jaren van te kunnen genieten maar zij zijn niet bereid verantwoordelijkheid te nemen voor de kwaliteit van de producten die zij verkopen. Voor mij dus duidelijk, nooit meer iets kopen bij made.com. Slechte kwaliteit, geen garantietermijn (zelfs IKEA hanteert een garantieperiode) en er is geen customerservice die zaken op de juiste manier kan afhandelen. Ik moet binnen twee jaar een nieuw bankstel aanschaffen aangezien deze onbruikbaar geworden is. Bizar en slecht. Nooit meer kopen bij made.com.

EE
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte producten. Slechte service.

Beoordeling 
 
1.0

Helaas! Slechte producten. Slechte service. Ik had een fauteuil besteld die absoluut niet aan de verachtingen voldeed. Geen fauteuil waar je lekker in wag kan zakken maar eerder een harde plank. De bezorgkosten, €30,00 zijn voor rekening van de klant. De retourkosten, opnieuw €30 euro ook. De klantenservice toonde weinig begrip. Al met al een hele slechte ervaring. Ik zou absoluut afraden iets bij MADE.com te kopen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

juliette op 27 Januari 2020

Ook interessant artikel in de Volkskrant over MADE

https://www.volkskrant.nl/economie/geld-dat-made-besteedt-aan-marketing-moeten-ze-stoppen-in-aftersales~b3759215/

Reageer op deze review

Ongekend slechte service en prijs- kwaliteit

Beoordeling 
 
1.0

Achteraf neem ik mezelf kwalijk niet eerst de reviews over Made te hebben gelezen alvorens bij Made te bestellen. Internet staat namelijk al vol met klachten over Made. Mijn ervaring:

Ik heb twee artikelen besteld; een handdoek en een lamp. De handdoek is nooit aangekomen. Ik moet zeggen dat Made hier nog wel behulpzaam in was. De levertijd van de lamp zou enkele dagen zijn. Dit werden een paar weken. Dit kan nog gebeuren. Echter bij het openmaken van de lamp bleek de lamp, die koperkleurig zou moeten zijn, eerder roze dan koper te zijn. Mijns inziens is de kleur van koper een standaard/vaste kleur en is hier geen discussie over mogelijk. Echter vindt Made dat roze ook koperkleurig is. Toen ik aangaf de lamp te willen retourneren conform hun 'retourgarantie, zonder zorgen retourneren' bleek dit niet zorgeloos te zijn. Van de oorspronkelijke €99 die ik voor de lamp heb betaald, betaalt Made je €72,-- terug. Het niet matchen van de omschrijving van de lamp met de realiteit vindt Made geen geldige rede voor kosteloos annuleren.

Ik vind Made hierdoor malafide overkomen, gezien de vele slechte recensies van andere mensen zou ik aanbevelen hier NIET bestellen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze service , niet gelovenswaardig

Beoordeling 
 
1.0

Schandalige service, waardeloos , eetkamerstoel besteld niet geleverd door DHL meerdere malen contact gehad en maar afgepoeierd met nog maar even blijven wachten. Made. Com is een waardeloze winkel met waardeloze service. Koop hier nooit !!!!!

DD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Made.com informatie

Foto's

350ECEC5-59BC-4193-AE7C-154D2184707C

Algemene informatie

Merken
Made.com
Productgroepen
  • fauteuils
  • banken
  • bedden
  • textiel
  • designmeubels
  • designlampen
  • designbanken
Levertijd
varieert
Verzendkosten
Bestellingen tot € 49,99: € 5,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 149,99: € 10,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 249,99: € 20,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 349,99: € 30,- bezorgkosten | Bestellingen tot € 449,99: € 40,- bezorgkosten | Bestellingen vanaf € 500,-: € 60,- bezorgkosten |
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
Telefoonnummer
niet telefonisch bereikbaar