Mango Shop
0   1  

www.mango.com/NL
 
3.5 (76)
Mango shop

Sinds niet al te lang heeft de Mango shop online een verfrissende nieuwe look and feel. Bij Mango kunt u online de mooiste kledij kopen voor redelijke prijzen. Mango heeft veel fillialen door het hele land en staat bekend om haar trendy producten tegen lage prijzen. Indien u de Mango outlet bezoekt heeft u kans geweldige koopjes te vinden. Het loont dus de moeite om de aanbiedingen pagina van Mango shop online regelmatig te bekijken omdat de leukste koopjes bij Mango shop vaak snel uitverkocht zijn. Mago shop online heeft een wat ander segment kleding als bijvoorbeeld C&A. De webwinkel van Mango online shop is eenvoudig te doorzoeken en afrekenen en bestellen is een peulenschil!

76 ervaringen met Mango Shop

 
(1)
 
(4)
 
(11)
 
(24)
 
(38)
Beoordeling 
 
3.5
 
4.6
 
3.0
 
1.5
 
4.8
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Review van Menken
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Wat slecht

Als je iets besteld en betaald is de genoemde levertijd 3-5 werkdagen. Wat al heeel traag is in deze markt
Als het er na 7 nog niet is wordt wel heel lakoniek gereageerd.
Ze weten het zelf niet waar iets is.
Onbetrouwbare club.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Esther
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Bestelling nog niet ontvangen

Afgelopen week een bestelling geplaatst en nog niet ontvangen. Nadat ik mijn bestelling had afgerond en betaald kreeg ik een mail dat mijn artikelen nog in mijn mandje achter waren gebleven. Ik heb toen gelijk telefonisch contact opgenomen en volgens de klantenservice bleek dit een verkeerd bericht te zijn. Mijn bestelling zou gewoon verzonden worden.Inmiddels 5 dagen verder nog niks ontvangen....... had ik maar eerder de reviews gelezen dan had ik geen bestelling geplaatst

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Monique
Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Bestelling zoek geraakt

na 2 weken is mijn bestelling er nog niet. volgens de track en trace ligt het pakket al 6 dagen geleden bij DPD parcel delivery centre, maar nooit afgeleverd. Eerst naar DPD gebeld en DPD verwijst mij contact op te nemen met Mango outlet zelf. Logisch zou je denken dat het pakketje al daar bij DPD ligt, waarom moet ik dan nog Mango outlet bellen? Ik heb de Mango outlet toch gebeld en gesproken met Anna Nera. Ze verwijst mij om contact op te nemen met DPD. Huh ik word letterlijk van het ene kastje naar het anders kastje gestuurd. Dus ik leg haar uit dat ik al contact heb genomen met DPD, maar zonder resultaat. Eindelijk zegt ze dat ze contact gaat opnemen met DPD, maar dat zal een paar dagen duren voordat ze iets weten. Ik vraag me af: als de klanten niet zelf achteraan gaan bellen voor hun bestelling, komt de bestelling wel ooit aan??? Ik dacht eerst lekker voordelig shoppen bij Mango outlet, maar als ik niet zelf had gebeld, komt dat pakketje misschien nooit aan. By the way, ik heb dat pakketje nog niet ontvangen en ook geen bericht gekregen of die ooit zal aankomen....

Was deze beoordeling nuttig? 

Floor op 13 Augustus 2017

Hoi, is er al nieuws over je pakketje ? Ik wil graag bestellen maar dan wel met de zekerheid dat het aankomt...

Monique op 16 Augustus 2017

Krijg vandaag een mailtje van Mango dat de zoektocht in gang is gezet. Het wordt vervolgd..

Monique op 08 September 2017

Heb vandaag een mailtje gekregen van Anna Nera (Mango klantenservice) gekregen, dat mijn verzoek in behandeling is! Inmiddels na bijna 2 maanden is mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Reageer op deze review
Review van Kim
Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Pakket niet ontvangen

Ik heb in het verleden nooit problemen gehad met het bestellen bij Mango of Mango Outlet. 2 weken geleden iets besteld maar het pakket is nooit aangekomen. Ik kreeg steeds melding dat het pakket geweigerd was door de geadresseerde. Het transportbedrijf Aramex waarmee gewerkt werd is telefonisch slecht bereikbaar. Ondertussen meerdere malen contact gehad met de klantenservice waarbij beloofd werd dat dit geregeld werd. Uiteindelijk na weer een mail van mijn kant uit bevestiging gekregen dat het bij de parcelshop was aangekomen. Ik er gauw naar toe gefietst maar nee geen pakket. Erg jammer want ik was altijd erg fan van de Mango. Mij kunnen ze uit hun klanten bestand schrappen. Nu maar hopen dat ik mijn geld ook echt terug krijg of dat dit weer een valse belofte is...

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Demi
Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Lange levertijd

Ik heb meerdere malen bij zowel Mango als Mango Outlet besteld. Mango is oke. In vergelijking met andere webshops lpoen ze wel nog ver achter wat betreft de webservice. Levertijd is lang, verzendkosten relatief hoog, niet betalen op factuur en retouren is niet gratis. Indien je bij de Outlet besteld mag je je instellen op nog veel langer wachten. Zodra jij een mail krijgt dat jouw pakket is verzonden, bestaat de meegestuurde volglink de komende week sowieso niet. Het is maar afwachten en geen idee hebben waar jouw geld (want ja, je moet van te voren betalen) op dat moment is.

Producten zijn verder helemaal prima, maar wat (web)service betreft valt er nog veel te leren.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Snizhana
Beoordeling 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Deception!

I payed the money and don't received my order! The store don't answer when I contact them! Terrible service, I'm disappointed!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Lilian Kok
Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Ik wil mijn geld terug

Mijn ervaring is precies hetzelfde als alle reacties hieronder. Ten eeste werd miijn bestelling in de verkeerde shop bezorgd zo'n 10 km van mijn huis. Na vele omzwervingen kreeg ik mijn pakket alsnog. Op 20 december geretourneerd en wacht nog steeds op mij geld. Verschillende malen gemaild naar klantenservice maar wordt aan het lijntje gehouden. Ze vragen bv mijn tel.nr om contact met me op te nemen maar bellen niet. Het is toch te achterlijk dat je je geld pas krijgt als het pakket in Spanje is gearriveerd? Want zijn dit voor vooroorlogse praktijken??? Heb dit nog nooit meegemaakt bij geen enkele webshop. Echt schandalig. Voor mij nooit meer Mango!! Heb inmiddels een klacht ingediend bij de consumentenbond. Overweeg nog mijn.rechtsbijstandverzekering en Kassa en Radar te raadplegen. Ze beschikken nu dus al een maand ( bestelling is van 9 dec.2016) over min geld. Dat mag volgens mij helemaal niet.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Hanneke
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bestelling niet ontvangen

De levertijd van de bestelling wordt ruim overschreden. Heb de jeans nog steeds niet ontvangen. Wel betaald. Dat een winkelketen als deze zo met hun klanten omgaat vind ik ook onbegrijpelijk. Had het ook nooit verwacht! NIET BESTELLEN BIJ MANGO dus.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Alies
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Mango boycotten

In juli 2 shorts besteld en vervolgens geretourneerd. Deze zijn op 2 augustus bij Mango in Katwijk ontvangen (staat op het track & trace bewijs) en tot op heden heb ik mijn geld (€ 60,=) niet ontvangen! Na verschillende e-mailberichten en 1x telefonisch contact is het nog steeds niet opgelost. Eenmaal kreeg ik het antwoord dat de goederen nog niet zijn aangekomen in Spanje. Wat heb ik daar aan, de goederen zijn immers al ontvangen in Katwijk. Dit staat op hun site: “De termijn voor de terugbetaling kan variëren van 3 tot 12 werkdagen vanaf het moment waarop we je retournering IN ONS MAGAZIJN ontvangen". Het zijn een stel oplichters, NIETS meer bij MANGO kopen!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Jamina
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Bestelling niet binnen

Op 13 juni jl een bestelling gedaan ad EUR 89,97. Tot op heden niets ontvangen. Wel een email ontvangen met een bericht uw pakket is verzonden. Echter geen track and trace nummer. Ook nog een SMS ontvangen.
Quote 'Je MANGO bestelling B8FRZB00 is nu klaar! Hij wordt vandaag verzonden. Je kunt je bestelling traceren via de sectie Mijn rekening of Orders op Mango.com'. Het nummer gebeld en SMS is verstuurd vanuit Cambodja. Als ik instructies volg zoals vermeld in SMS, kom ik via Mijn rekening terecht bij mijn factuur. Hierin staat ook keurig 'verzonden'.

Probeer contact te zoeken, helaas...

Heeft iemand nog tips, voordat ik de rechtsbijstand inschakel?

Mvg,
Jamina

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Lilly
Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Schandalig

Geen pakket, niet te traceren, geen geld retour tot op heden (175 euro!!!) Bestel nooit bij MANGO
6 telefoontjes klantenservice, 1 mail, er gebeurt niets.....

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Fabienne

Bestelling tot heden niet ontvangen

10 januari 2016 heb ik een jas besteld bij Mango. Levertermijn 3 a 6 werkdagen. Tot heden nog niets ontvangen we zijn 03/02/2016. Heb contact opgenomen via mail pas na 3 dagen een antwoord dat mijn pakket onderweg was, heb er een tracking nr bijgekregen van bpost zij beweerde dat het DHL was dus fout het was van Bpost. Bpost gecontacteerd blijkt dat zij het pakket nog nooit ontvangen hebben van Mango. Ik heb al een paar mails gestuurd want telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ondertussen bijna een maand later nog geen antwoord. Ik ben 79.95 € kwijt zonder uitleg of zonder jas te ontvangen hebben. Vind dit schandalig, heb al veel via internet besteld maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van van Basten
Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Klacht retour en geld terug!

20 december 2015 een aangetekend retour pakket aan Mango in Katwijk gestuurd, deze is op 22 december 2015 om 13:05 getekend en dus aangekomen. Wacht nog steeds op mijn geld! Diverse mailtjes gestuurd en ik heb 1 antwoord teruggekregen. Dat het naar Spanje waarschijnlijk is gestuurd en dat het bedrag met 2 a 3 weken op mijn rekening kan verwachten. Op de site staat dat dit 3 tot 12 werkdagen zal duren, nu weer 2 a 3 weken, Deze termijnen zijn beide gigantisch overschreden en heb nog steeds niets, inmiddels is het 28 januari 2016. Wat kunnen we hier tegen doen!!! Rechtsbijstand inschakelen zou een optie zijn of een tv programma gaan inlichten, dat we behoorlijk bedondert worden en dat Mango de lachende derde is in deze, want wij staan machteloos. Zij hebben ons geld en wij hebben geen product of niets meer....

Was deze beoordeling nuttig? 

Alies op 06 Oktober 2016

Hallo, jouw verhaal is precies hetzelfde wat mij overkomen is, zie mijn review van 19 september 2016. Ik heb SBS6 een bericht gestuurd en hoop nu dat Alberto Stegeman zich vast gaat bijten in dit probleem. Ongelofelijk, dat een bekend bedrijf dit allemaal kan flikken.

Reageer op deze review
Review van Marthe
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Verschrikkelijk slechte service

Ik heb 4 weken geleden iets besteld bij mango, ik kon dit pakket niet online traceren en ben daar voor naar de winkel gegaan om te vragen hoe dit kwam. Zij verzekerden mij dat mijn bestelling nog zou aankomen. Na 3 weken had ik nog altijd niks ontvangen, ik heb toen op een week tijd 2 mails naar de klantendienst gestuurd maar heb hier geen antwoord op gehad. Een paar dagen geleden kreeg ik een smsje van een krantenwinkel in mijn buurt om te zeggen dat mijn pakket daar al een tijdje lag maar ik wist dus van niks! Ben het toen snel gaan halen en heb het terug gebracht naar de winkel waar ze mij vertelden dat ik juist op tijd was om mijn geld terug te krijgen!!! Als ik die sms van de krantenwinkel niet gekregen had wist ik nu nog altijd niet waar mijn pakket zich bevond en had ik ook mijn geld niet kunnen terug krijgen. Ik vind dit echt een regelrechte schande! Nog nooit zo een slechte service meegemaakt. Ik raad dus ook iedereen af om ooit iets te bestellen bij de mango!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van YL
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Verzendkosten voor koper

Een verkeerde aanname, dat het retouringsbeleid van Mango Outlet.com idem zou zijn als Mango.com heeft mij geleidt tot 6.95 pakketkosten!!
Klacht per mail naar de klantenservice met verzoek om alternatieve oplossingen zoals retour in de Mango Outlet winkel te Den Haag of per eigen transport naar Katwijk heeft geen resultaat. Enkel een mail gekregen met algemene info!
Het zou ook duidelijker aangegeven moeten worden, TIJDENS het bestelproces. Dit is zó niet van deze tijd en zeer klantonvriendelijk!
De twijfelgevallen stuur ik naast de niet passende artikelen ook terug. Bestel nooit meer op Mango outlet.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Danique
Beoordeling 
 
1.7
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Retouneren

Vest besteld bij Mango bij ontvangst bleek er een gat in te zitten.
ik moest € 6,95 betalen om het product te kunnen ruilen. na een week heb ik contact gezocht via de mail om te vragen of het vest was aangekomen in Katwijk. Het enige wat ze me konden vertellen is dat het nog niet in Spanje was aangekomen en dat het 2 tot 3 weken kan duren voordat het daar arriveert omdat ze pakketten opsparen en dan pas verzenden. Je krijgt ook geen update dat het pakket in Katwijk is aangekomen.

Dan moet de order daar verwerkt worden om vervolgens weer naar Katwijk te zenden en dan weer naar mijn adres.
Dit is zo niet van deze tijd, een ongelooflijke slechte, slechte service. Een week ervoor had ik een jeans gekocht na 1,5 week wachten op het pakket was het geld ineens teruggestort op mijn rekening, zonder dat er een mail verstuurd is met informatie.
Tip!!!!! Koop in de winkel, controleer op gaatjes (was niet mijn eerste keer) maar koop nooit via de website. zeker niet als je een planning hebt voor wanneer je je aangekochte item wil dragen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van J. van der Loop
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat een slechte service!

Bestel nooit bij Mango!
Afgelopen 18 juni een broek en shirts besteld.
Bij de verwachte levertijd stond maximaal 12 dagen.
Inmiddels zijn we ruim 3 weken verder, 3 telefoontjes en een schriftelijke klacht.
Resultaat, product uitverkocht, een giechelende juffrouw van de klantenservice en geen
adequate oplossing.
Waardeloos bedrijf, ik zal er nooit meer iets bestellen!

Was deze beoordeling nuttig? 

Greta op 06 Oktober 2015

Zaterdag vest besteld .
met 20 procent korting.
Dinsdag al in de bus
SERVICE

Reageer op deze review
Review van Tineke
Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Dubbele kosten retourneren

Ik heb iets online gekocht bij Mango en wilde een deel ervan terugsturen of brengen. Mijn dochter is speciaal naar een Mango-winkel gegaan 30 kilometer verderop, maar daar accepteerden ze 1 artikel niet omdat ze dit niet in de winkel verkochten. Moest dit dus apart opsturen, ook nog met ontvangstbevestiging. Dubbele kosten dus voor retouren. Ik koop NOOIT meer iets bij Mango.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Anne-Sofie
Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Slecht

Voor het eerst bij Mango online besteld en ook gelijk de laatste keer.

Ik heb gewacht op een order die niet kwam, betaling was binnen maar mijn order zelf was nergens te vinden? Hier moest ik zelf voor gaan bellen, want ik werd niet ingelicht dat er iets fouts was gegaan. Dit werd voor mij geregeld en zou een kortingscode ontvangen.

Kortingscode nooit ontvangen.
Als je dingen beloofd, kom deze dan ook na...

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van de Jong
Beoordeling 
 
7.7
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Prijs 
 
8.0

Tevreden

Een trui en vestje besteld, zijn nu (twee dagen later) binnen. Er stond geen huisnummer bij het bestellen, bij opmerkingen in Paypal nogmaals het adres gezet.
De trui is iets wijder dan de aangegeven maten op de website, maar die dienen als referentie. Ik ben tevreden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Leon
Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
8.0

Lang wachten op mijn order en maar niets ontvangen

Heb 11 mei deze order geplaatst. Er staat 2-4 werkdagen levertijd vermeld op jullie website. Nog steeds heb ik niets. De leverdatum is al meerdere keren uitgesteld. Gisteren heb ik al een aantal uur vrijgenomen om het pakket in ontvangst te nemen en ook die werd weer uitgesteld. Wat is dat voor onzin? Wanmeer wordt het nu geleverd? Duurt veel te lang.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Rosa
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

In het zak gezet!

Een cadeaubon van 50€ online gekocht. Ik kreeg enkel een factuur en geen mooie cadeaucheque om te printen. Niet leuk maar bon, maar de factuur met de code geprint en geschonken. De code om de voucher te gebruiken heeft nooit gewerkt, gereclameerd, nieuwe links ontvangen, werkten ook niet. Na enkele telefoontjes en mails, heb ik gevraagd dat ze het geld terug zouden storten, het vertrouwen was weg. Er volgden minstens 20 rappels en telefoontjes. We hebben gedreigd en hen maanden later een deadline gegeven, we hadden een advocaat al gecontacteerd.
Toen mijn man uiteindelijk ongelofelijk kwaad belden en eens goed riep, naast de mededeling dat er een advocaat op zat, kregen we het geld, nota bene via krediet kaart terug betaald zodat het nog eens 3 weken duurde eer we het ontvingen.
NIET SERIEUS, FRAUDELEUS EN BEDRIEGELIJK: zo zou ik Mango beschrijven.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Sarah
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Belazerd door Mango

Bij een retourneren moet je verzendkosten betalen! In een tijd van online shoppen kan je dit eigenlijk al niet meer maken. De artikelen kunnen wel gratis in de winkel worden afgegeven. Tenminste dit dacht ik! Het merk Violetta mag helaas NIET in de winkel afgegeven worden. Maar dit staat natuurlijk in de allerkleinste lettertjes! Als je vaak besteld en je altijd gewoon kunt afgeven bij de winkel ga je er niet vanuit dat het die ene keer niet kan. Heb nu €6,95 moeten betalen voor een schoen van €30,-!! Mango misleid klanten, ik zal hier nooit meer bestellen.

Daarnaast vind ik de kwaliteit van kleding (vooral truien) erg bagger. Ik ben nu al twee keer terug naar de winkel geweest omdat een trui handgewassen moest worden en er 30 graden op stond. Tjah daar kom je snel achter, als de trui als kindermaat uit de was komt. Gelukkig hebben ze toen wel toegegeven dat ze fout zaten.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van rachel
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

BESTEL NOOIT MEER VIA MANGO!

Ik bestel nooit meer online via mango !

Ik heb me jasje van 70euro 22 december terug gestuurd.
vervolgens een paar keer gebeld.
werd saggie aangesproken door de meneer die ik al 3x had gesproken

Mijn pakketje+derest was naar een verkeerd magazijn verzonden,
En moest daar maar op wachten totdat het in spanje was aangekomen
Nu heb ik gister gebeld, en werd er verteld dat er handmatig alle bedragen werden terug gestort.
Ik heb nu nog niks binnen!!!
Ben woedend,het liefst klaag ik ze aan,maar er word nooit naar om gekeken.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Adrie
Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0

Omgaan met klachten

Beste Mango, allemaal leuk en aardig dit delen van ervaringen over de Mango Shop ervaringen, maar ondertussen regent het hier van de klachten, en zo veel dat jullie er wel een boekwerk over kunnen schrijven. Jullie reacties hierop schitteren intussen door afwezigheid. De gemiddeld behaalde cijfers zijn van een treurig niveau en vooral 'service' heeft een dieptepunt bereikt. Zou dat komen omdat jullie niets doen met deze klachten? Er zelfs niet op reageren?
Van mij scoren jullie nog eens een extra dikke 1 op service.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Ohemaa
Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

bad customer service

I returned a defect coat during november and up to today still waiting of the postal charges to be returned,I emailed mango customers service numerous time without a reply, I am so disappointed....if you know you are not refunding postal charges then let the stores accept the exchange/return of the violeta collection in the store!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Adrie op 30 Januari 2015

Mango's customer services department never replies to anything. It's bloody rude. Phone calls don't help, because the employees know nothing, can't do anything, can't connect you with other people, et cetera, et cetera. I'm also still waiting for my money, but my credit card company is helping me out at the moment.

Reageer op deze review
Review van Adrie
Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Genept door Mango

Een waarschuwing voor iedereen die bij Mango wil bestellen! Voor het eerst iets bij deze winkelketen besteld, maar dit zal nooit meer gebeuren. Op de eerste plaats duurde de levering (ondanks dat de kleding op voorraad was) al enkele weken. Op het moment dat de kleding naar mij onderweg was, bleken diverse pantalons inmiddels behoorlijk te zijn afgeprijsd met kortingen van maar liefst 44% tot 50%. Na een mail met Mango bleek de korting niet voor mijn bestelling te gelden, omdat die al eerder was geplaatst. Hierop heb ik alles teruggestuurd. Porto idioot genoeg voor eigen rekening omdat kleding van hun merk Violeta maar bij enkele Mango winkels kan worden ingeleverd, terwijl er een Mango-winkel bij mij om de hoek zit!! Ik heb de twee pakketten op 5 januari 2015 teruggestuurd, maar nog steeds geen terugstorting van mijn al op 19 december 2014 betaalde geld gezien. Nu had ik in de voorwaarden gelezen dat terugbetaling wel 3-12 werkdagen na terugkomst in het magazijn kan duren, rijkelijk laat als je van 12 dagen uitgaat, maar okay, dat wist ik als het tegen zou zitten. Op 26 januari, ruim over de 12 werkdagen heen, maar eens gebeld met de klantenservice waar mijn geld bleef. Blijkt het geld pas te worden teruggestort als de goederen in het magazijn in SPANJE zijn gearriveerd en aldaar gecheckt. Spanje staat nergens in hun voorwaarden. Ik ben door de telefoon zowat door het lint gegaan van woede. De klantenservice kon niets doen, alleen maar een ingestudeerd vaag verhaal opdissen, noch me doorverbinden met de verantwoordelijke persoon of afdeling, want dat is allemaal heel slim afgeschermd. Mango profiteert van de goeder trouw van de klant, maar pikt ook nog eens flink wat rente in van vooraf betaalde sommen geld die veel te laat worden teruggestort. Bovendien vertellen ze in hun voorwaarden niet de waarheid over welk magazijn wordt bedoeld, noch hoelang levering van retourgezonden kleding naar dit magazijn in Spanje duurt. Het kan wel met de postkoets gebeuren, bij wijze van spreken. In ieder geval ga ik hier werk van maken. En mijn korte klantenrelatie met Mango was voor eens maar nooit weer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Hope
Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Verschrikkelijke kwaliteit

Recent heb ik een tas en een toilettasje bij de Mango besteld, ik kreeg vervolgens een bevestiging via de mail waarin stond dat ik mijn bestelling na 3 tot 5 werkdagen zou ontvangen. Dat was dus niet het geval, ik kreeg super laat onverwachts een mailtje dat het toilettasje niet op voorraad was en dat de tas alsnog zou worden verstuurd en ik zou het dit keer wederom binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangen. Ik kreeg de tas heel wat later, ik heb dit wat betreft verzending nog NOOIT meegemaakt terwijl ik erg vaak op internet bestel. De tas zag er veel kleiner uit dan op de foto en de afmetingen die erbij vermeld stonden, kloppen totaal niet. Verder was de tas helemaal niet een goede staat, de tas was helemaal ingedeukt, het leer was beschadigd en aan de achterkant zie je gewoon een wit stuk, omdat de leer er van is. Verder zat er allemaal rare zwarte strepen op de rits en hengsel, die ik niet weg krijg. Ik wou in eerste instantie retourneren, maar nu ik alle slechte ervaringen hiermee heb gelezen, denk ik niet dat ik dat ga doen. Ik denk dat ik de tas dan maar gewoon houd, echt weggegooid geld. Ik heb trouwens informatie op hun site proberen op te zoeken, wat echt super vaag was. Er is helemaal niet genoeg uitleg vermeld en wat er staat klopt niet, dit blijkt uit de reacties die ik op deze site heb gelezen.. Ik bestel in ieder geval NOOIT meer bij de Mango!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Aukje
Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Onkunde

een maand nadat ik iets retour gezonde heb om te ruilen voor een maat groter is nog steeds niet bekend wanneer ik het kan verwachten. Volgens de "klantenservice" is de enige mogelijkheid om te wachten omdat geld terug storten niet mogelijk is, wat een ongelooflijke prutsers.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van wendy jones
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

slechtste service ooit

sinds ik mijn bestelling 2 weken geleden heb geplaatst, heeft nog steeds geen aflevering plaatsgevonden. de status van mijn bestelling is onbekend. zelfs na meerdere emails, facebook boodschap, heb ik slechts 1x een reactie ontvangen dat mijn bestelling verzonden zou worden. dit is 6 dagen geleden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Melis
Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Terugkoppeling mail..

In zomer 2014 had ik een order geplaatst maar zag dat ik het verkeerde aflever adres had aangeklikt. Meteen een mailtje er achter aan gestuurd en gevraagd of ze deze konden wijzigen. Geen reactie meer gekregen, pakket werd na een kleine week geleverd. Ruim na een maand (!) kreeg ik een telefoontje uit het buitenland van een medewerker van Mango. Ik had een mail gestuurd en daarvoor belde ze? :) Eehm je belt een maand na dat ik de order heb ontvangen en inmiddels ook retour heb gedaan dus nee het is niet echt nuttig om nog te bellen. Hebben de klantenservice medewerkers totaal geen inzicht in de klant/bestel gegevens vraag ik me dan af..

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Melis
Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
6.0

Online shoppen lukt niet meer!

De online website zoals ik deze altijd kende is sinds kort gewijzigd en nu kan ik alleen maar de catalogussen inzien? Ik heb dan wel niet de nieuwste windows maar daar zou het toch niet aan mogen liggen dat ik de normale kleding selectie niet te zien krijg? Ben ik de enige met dit probleem?

Daarnaast heeft Mango altijd al flinke minpunten gehad als je vergelijkt met andere online winkels;
-Retour per post is op eigen kosten! Je besteld niet voor niets online, en wil datgene wat niet past ook via de post terug kunnen sturen toch? Voor het terugbrengen moet je nu daadwerkelijk naar de winkel zelf.. Niet echt handig. Ook bij de outlet website van Mango is de retour altijd op eigen kosten..
-Kwaliteit en de creativiteit in modellen is in de afgelopen paar jaar flink achteruit gegaan (vind ik) Het is wel goedkoper geworden, maar dat zie je erg goed in de kwaliteit van de artikelen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Esmee
Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Belachelijk

Belachelijk dat je bij het retour sturen van een product van Violetta moet betalen. Nergens op de site staat er dat de retourzending op eigen kosten is. Kom ik bij het postkantoor aan met mijn pakket, moet ik ineens 5,60 euro betalen. Er staat op de site dat in de winkel retourneren gratis is, maar MANGO neemt geen spullen van Violetta aan. In Nederland zijn er maar twee Violetta winkels waar je het eventueel terug kunt brengen. Een in Maastricht en de andere in Eindhoven. Lekker is dat als je in Zuid-Holland woont. Mij zijn ze bij Violetta als klant kwijt in ieder geval!

Wat de spullen van Mango betreft ben ik zeer tevreden, zowel over de spullen als de service. Top!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Claire
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Prima!

Uitstekende ervaring! Ik heb mijn jas afgelopen zondag besteld, vandaag binnengekregen (woensdag) en heb maar liefst 30% korting gekregen. Geweldig! Er stond bij dat wegens sale-weekend, de leveringstijd wat langer kan duren dan normaal, maar ik heb he-le-maal niks daarvan gemerkt! Jas zag er heel goed uit en hing netjes aan een hanger, super! Ik lees veel negatieve ervaring wat betreft de levering, maar niet bij mij hoor! Dankje, Mango!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Welmoed Vellinga

Mail

En nog als toevoeging: op al mijn vier mails geen reactie gekregen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Welmoed Vellinga
Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

DRAMA

Op 22 oktober 2014 een jas besteld. Op de site stond dat de levertijd 2-5 werkdagen moest bedragen. Na een week nog steeds geen jas. Bellen met Mango, de jas was in de shoppingbag blijven hangen en nog niet verzonden. De vraag was of deze er überhaupt nog was. Mango zou bellen met het hoofdkantoor en mij dan mailen. Na drie dagen nog niks gehoord dus weer bellen. Op 5 november eindelijk een mail gekregen dat de jas binnenkort zou worden verstuurd. Op 10 november een mail gekregen dat mijn jas verstuurd was. De jas zou op 13 november aangekomen, wat ook gebeurde. Alleen had ik natuurlijk de pech dat het helemaal de verkeerde jas was. Er stonden twee verschillende adres stickers op de doos, die van mij en die van iemand anders. De jas, die bedoelt was voor een ander, is naar mij verzonden. Ik heb maar weer gebeld en zal nu moeten afwachten of ik mijn jas ooit nog zal krijgen. Ik zeg; bestel niet bij Mango.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Angelica
Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Retourneren dramatisch

Kinderjurkje besteld via Mango. Viel helaas iets te groot.
Ik wilde het retourneren. Ben bij twee postagentschappen in mijn woonplaats geweest, waar ze mijn bestelling niet aannamen.
Daarna naar Amsterdam. De Mango in de Kalverstraat. Kom ik daar aan, nemen ze mijn artikel daar ook niet aan.
Ze verkochten daar geen kinderkleding, dus mochten ze het niet aannemen. Ik vroeg waar dan wel?
Zegt ze in Amstelveen, Rotterdam en Den Haag. Als laatste optie klantenservice gebeld, €0,80 per minuut. Ze konden niets voor me doen. Dus er zit niets anders op, dan het jurkje te verzenden met portokosten van maar liefst €6,95. Het jurkje was zelf €21.

Tip! lees bij de voorwaarden de hele kleine lettertjes voor de retour mogelijkheden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Arda
Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Belachelijke service

Ik had jasje besteld via mango outlet.
Had het jasje teruggestuurd om het te ruilen voor een kleinere maat.
Ik kreeg na bijna 3 weken een lullig mailtje waarin stond dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen. Ik stuurde toen een mail terug met de opmerking dat ik het niet wou terugsturen maar omruilen. Toen kreeg ik als antwoord dat het jasje in mijn gewenste maat uitverkocht was en dat ik daarom dus mijn geld zou terugkrijgen. Dit vond ik raar want het artikel stond online in de webshop nog wel beschikbaar in mijn gewenste maat. Omdat ik het helemaal zat was heb ik toen de klantenservice gebeld en de rare situatie uitgelegd. Daarbij heb ik ook duidelijk gezegd dat ik het belachelijk vond dat ik voor meer dan €10 twee keer verzendkosten heb moeten betalen en nu met lege handen zit.
Ik kreeg toen een heel lang onzinnig verhaal waarin ze natuurlijk helaas niks voor mij kon doen en dat de voorraad op de site niet up to date was. Ik vind de hele situatie te belachelijk voor woorden en voel me bestolen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van aline
Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

GELD TERUG STORTEN

Ooh had ik dit maar gelezen voor ik ging bestellen...
14 dagen wachten op je geld retour... dat zijn er nu al een stuk meer en heb nog steeds geen geld mogen ontvangen!!
Mailen is leuk maar geen reactie. Zit momenteel in het buitenland dus bellen gaat een duur grapje worden.

Was deze beoordeling nuttig? 

Saskia op 24 Januari 2015

Hoi Aline,

Hoelang heb jij op je geld moeten wachten? Ik wacht nu al 4 weken, heb een paar keer gebeld en kreeg als antwoord dat ik moet wachten totdat het in SPANJE binnen is. Ik heb wel bewijs dat het de volgende dag bij hun centrum in Nederland was aangekomen. Maar vogens persoon aan telefoon zegt dat niets?!

Zmina op 26 Januari 2015

20 december stuurde ik een jas retour en 22 december 2014 was het bij hun binnen.
Nog steeds heb ik mijn geld niet ontvangen
Ieder keer bellen en ik hoor dat het handmatig teruggestort word en daardoor het langer duurt etc. Ik krijg ook ieder keer zelfde persoon aan de lijn!?

rachel op 25 Februari 2015

Ik wacht al vanaf december op me geld!
en ik kreeg ook elke keer dezelfde meneer aan de telefoon.
vind ze oplichters.

Reageer op deze review
Review van Bas
Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Damatisch

Wat een enorme tegenvaller, bestellen via MAngo.com.

De bestelling op zich verliep goed.
Bij bevestigingsemail zie ik dat het huisnummer niet meegekomen is (deze staat wel bij mijn persoonsgegevens!)
Ik mail hen daar direct over.
geen reactie.
Ik mail na 2 weken dat ik geen reactie krijg, noch mijn pakketje heb ontvangen.
Geen reactie.
Ik krijg na 2 weken een bericht dat de PostNL mijn pakje niet kan bezorgen wegens ontbreken huisnummer (joh)
Ik geef mijn nummer door en meld direct mijn verhaal.
Ik krijg een mail terug met de strekking: ga maar klagen bij de Post. Gen excuses. Niets
Dat terwijl dit toch echt een probleem van de Mango is.

Ondertussen zijn we 3 week verder en nog geen pakketje. Ook niet te tracen met de code.

Wat een waardeloze service, echt niet meer van deze tijd.

Was deze beoordeling nuttig? 

Lucie op 11 December 2014

Ik ben heel benieuwd of je uiteindelijk het pakje nog ontvangen hebt??
Ik heb gisteren een order geplaatst voor het eerst wn exact hetzelfde probleem met het huisnummer. Ik heb direct gebeld en kreeg een vaag verhaal te horen dat ze het bij PostNL door moeten geven maar dat kan pas als zij het pakje ontvangen hebben. Dus eigenlijk geen idee wat er nu verder gaat gebeuren. Heb er een hard hoofd in..

wendy jones op 23 December 2014

had ik deze reviews ook maar gelezen voordat ik mijn bestelling plaatste. mij is precies hetzelfde overkomen. huisnummer niet zichtbaar bij ordergegevens maar wel bij persoonlijke gegevens. meerdere emails verstuurd en facebookbericht, twitter noem maar op. 2 weken later doodse stilte en geen bestelling :(

Reageer op deze review

Review van Ed K.
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

ik wacht nog steedd

Had ik maar eerst even gegoochel. Je verwacht van een grote keten dat ze de zaken op orde hebben maar dat is niet zo. 2 oktober kleding besteld op HE mango en op 16 oktober nog steeds niks binnen.

Gebeld naar de klanten service die kwamen met een vaag verhaal dat de betaling nog niet goedgekeurd was terwijl ik met ideal heb betaald en het gelijk afgeschreven was.

Als het deze week niet meer komt annuleer ik alles. Ik raad Mango online niet aan en bestel hier ook nooit meer.

Was deze beoordeling nuttig? 

Lyss op 16 Oktober 2014

Heb je inmiddels je pakket al? Ik wacht ook nog steeds. Mij vertelde ze net, dat mijn pakket al in het servicepoint aangekomen zou zijn, terwijl ik daar vlak voordat ik belde nog langs was geweest.

Reageer op deze review
Review van José
Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Levering prima, retourneren ellende

Onlangs bij Mango online besteld omdat de winkel in mijn woonplaats niet alle collecties verkoopt. Keurig volgens levertermijn geleverd. Helaas bleek de pasvorm van een aantal items niet in orde en wilde ik deze retourneren. Vooraf heb ik op de site het retourbeleid gecheckt om niet voor verrassingen te komen te staan: "Een artikel retourneren is heel eenvoudig! Je kunt het in de Mango winkels in Nederland doen." Ideaal! Nee dus... Helaas kom je bedrogen uit, want op de retourbon staat vermeld dat retourneren in de winkel alleen mogelijk is indien de winkel de betreffende collectie verkoopt. De enige retouroptie is dus tegen pakketkosten retourneren (of 200 km enkele reis naar een winkel die de collectie wél verkoopt, zo vertelde de winkelmedewerkster).

Misleidend Mango! Zorg dat de info op de website volledig is en geen lokkertje. Dit was mijn eerste én laatste bestelling bij jullie! En gezien de andere reviews op deze site zijn er meer redenen om geen bestellingen te plaatsen...

Was deze beoordeling nuttig? 

Sylvia op 14 Oktober 2014

Ik woon in Amsterdam en ik moest helemaal naar Rotterdam om het terug te brengen??? Dit is echt te gek voor woorden. En als je het wilt retourneren via POST NL moet je 6 euro betalen!

Reageer op deze review
Review van jung
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

pas op! mango webshop is zeer onbetrouwbaar!

had ook ik onderstaande reakties maar eerder gelezen!
hoe is het mogelijk dat een webshop in deze tijden zooooo klantonvriendelijk te werk gaat.
en kan gaan ook!
bestelling na ruim twee weken nog niet binnen.
geen reaktie van klantenservice, geen reaktie op twitter.
helemaal niks, nul.
echt schandalig.
ik vind het vervelend maar ik ga hier aangifte van doen.
ik voel me bedrogen en bestolen!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Anneleen
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Koop niet bij Mango online

Op 7 september mijn order geplaatst welke op 10 september verzonden zou zijn... Inmiddels wacht ik nog steeds. Via Twitter contact opgenomen met de klantenservice van Mango. Zij hebben beloofd om navraag te doen bij Post nl...Na nogmaals navraag te hebben gedaan heb ik mijn geld alvast maar teruggevraagd (bijna €200). Dit is echter twee dagen geleden en nu reageert Mango nergens meer op!

Was deze beoordeling nuttig? 

Lyss op 16 Oktober 2014

Heb je inmiddels als iets gehoord?

Anneleen op 16 Oktober 2014

Lyss,

Na diverse Twitter berichten (dit is de enige manier om Mango te benaderen) heb ik na veel gezeur mijn geld teruggekregen! Heeft al met al een maand geduurd! Het pakket is zoekgeraakt bij Postnl...maar dit is natuurlijk een slap excuus om zo lang te wachten op je bestelling of je geld terug!

Reageer op deze review
Review van bries
Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

niet bestellen

Op zich heb ik een paar keer online iets bij ze besteld en dat is goed gegaan totdat ik iets wil retourneren. Ik heb iets geretourneerd en tot heden krijg ik geen ontvangstbevestiging van mijn retourzending en op mijn emails reageren ze niet.

Daarbij is het een drama enige informatie van ze op te vragen. Ze verwijzen ergens op een site naar een klantenservice maar door daar op te klikken kom je er dus niet. Na veel zoeken kon ik online iets invullen maar antwoord? Nope!!

Ik moet zeggen ik shop regelmatig online en ik vind de kleding van Mango vaak leuk maar dit weerhoudt mij ervan om überhaupt ooit nog iets van ze te kopen.

Mijn advies, niets kopen!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Annie
Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
3.0
Prijs 
 
1.0

Had ik jullie reacties maar eerder gelezen! Dan had ik twee keer overlegd of ik wel iets bij Mango had willen bestellen. Heb op 12/07/2014 een bestelling gedaan, vervolgens wel een bevestiging, tot zo veren alles prima.
Na week 2 van wachten heb ik 2 keer contact opgenomen om te vagen hoelang zij denken dat de levering gaat duren (het is immers sale dat snap ik), geen antwoord alleen dat zij mij terug zouden benaderen, nooit gebeurt. In principe heb ik geen probleem met langer wachten, maar wel met het fijt dat een winkel zijn klanten niet goed op de hoogte houdt of vals informeert 2-5dag is gewoon een mooie verkoop truc.
Maar ik zou ook graag een positief connotatie willen toevoegen. Heb nu geleerd altijd eerst reviews te lezen voordat er iets via de online wereld bestelt wordt.
Een ding is zeker, ben al heel benieuwd op de kwaliteit, misschien dat ze eerst de kleding nog moesten produceren voordat het geleverd kon worden? Wie zou het moeten weten… Mango weet in ieder geval niet veel!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Zohra
Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb op 26/07/2014 een bestelling geplaatst ter waarde van €222,45. Ik heb echter tot de dag van vandaag geen bevestigingsmail gehad. Mango reageert niet op mijn mails.
Ik ben echt ontgoocheld.

Was deze beoordeling nuttig? 

Annie op 11 Augustus 2014

He Zohra,
je zou eventueel kunnen bellen naar de mango klantenservice 0900 0400 149 (interlokaal tarief) maar ze zullen waarschijnlijk niet echt informatie geven en heel onvriendelijk zijn. Dan moet je gewoon onvriendelijk terug doen 222 euro is namelijk niet nix,oh en vergeet niet de naam op te schrijven van de persoon die je “helpt” das een goed trucje om autoritair over te komen
succes :)

Reageer op deze review
Review van Marja Oomen
Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Op 26 juni bestelling gedaan, op 30 juni bevestiging dat het onderweg is en op 6 juli nog steeds niet ontvangen.
Contactadres van klantenservice ongeveer verborgen op de website, zelfs personeel van de winkel in Haarlem kon het niet vinden. In de bevestiging wordt al aangegeven dat de bezorging over een aantal dagen plaatsvindt. Dit is in deze tijd te belachelijk voor woorden ik ken kleine ondernemers die het realiseren om orders binen 2 a 3 dagen aan de andere kant van de wereld te bezorgen.
Ik ga nooit meer bij MANGO kopen!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van roelandt lieve
Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Bestelling Mango en levering ging vlot.
1 artikel was te klein, en dan begint de miserie.
pakje terug gestuurd naar een depot van bpost in flemalle op 11 juni.
tot op heden geen nieuws geen nieuws ontvangen.
al 2 mails verstuurd naar Mango.geen antwoord ontvangen.
al 2 maal getelefoneerd naar Mango in spanje.geen vriendelijk mens aan de telefoon gekregen.moesten kontakt opnemen met Bpost.
geen telefoon te vinden van deze.
Mango is bedriegerderij.1 maal maar geen 2 keer.

Was deze beoordeling nuttig? 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 01 Augustus 2014

Ik kocht online '4 kleedjes voor mijn kleindochters maar de maat was niet goed dus stuurde ik ze aangetekend terug. nog steeds hebben ze het geld niet terug gestort en heb ik €150 aan mijn broek! een regelrechte schande voor zo'n bedrijf ;
Zelfs geen reactie op verschillende mails;. Volgende week bel ik naar de consumenten dienst en maak ik er werk van,

Reageer op deze review
Review van Hugo

Mango maakt bedrieglijke reclame. Mijn dochter had een wishlist, waarop een blouson en een handtas stond. De aangegeven prijs in de wishlist was 9,99 euro voor de handtas, en 24,99 voor de blouson (totaal 34,98 euro). Maar na het indrukken van de "kopen" knop blijken de prijzen plots meer dan verdubbeld. De handtas 24,99 euro, de blouson54,99 euro en een totaalprijs van 79,98 euro. Ik heb Mango hierover reeds twee maal een mailtje gestuurd, maar ik krijg hierop geen reacties. Ik kan hieruit maar enkel concluderen dat Mango oneerlijke, bedrieglijke reclame maakt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews