MijnAutoOnderdelen reviews

www.mijnautoonderdelen.nl
 
2.3 (1)
MijnAutoonderdelen ervaringen

MijnAutoOnderdelen.nl is de grootste auto onderdelen webwinkel van Nederland. Naast het assortiment van maar liefst 2 miljoen originele en merk-vervangende auto onderdelen biedt MijnAutoOnderdelen.nl alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van artikelen.

Door het invoeren van uw kenteken weet u meteen welke onderdelen voor uw auto geschikt zijn. In de onderdelen catalogus kiest u het gewenste onderdeel en het onderdeel wordt doorgaans de volgende werkdag al bezorgd.

1 MijnAutoOnderdelen reviews

9-10 punten
 
(0)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(0)
1-3 punten
 
(1)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Koop hier niets!

Beoordeling 
 
2.3

Dag 1 (woe): 15:20 uur 2x koplampen besteld met kenteken-check op site. Op voorraad, voor 20:00 uur besteld, volgende dag in huis. Bevestigingsmail ontvangen: morgen in huis. Top.

Volgende dag (dag 2, dond.):
‘s ochtends een mail van Mijnautoonderdelen.nl: Uw bestelling is onderweg! (Onderwerp) En dat de bestelling is overgedragen aan de pakketdienst. Verwachte leverdatum: morgen (vrijdag.) ok. Niet volgens afspraak maar kan gebeuren. Detail: Bezorg app: pakket nog niet ontvangen door bezorgdienst. Verwachte afleverdag: vrijdag.

Dag 3 (vrijdag): App: Pakket nog niet ontvangen door bezorgdienst. Verwachte afleverdag: zaterdag

Dag 4 (zat.) App: Pakket nog niet ontvangen door bezorgdienst. Verwachte Afleverdag: maandag.

Dag 6, maandag: App: Pakket nog niet ontvangen door bezorgdienst. Geen verwachte afleverdag, alleen “Bezorgtijd nog niet bekend.”

Gebeld met klantenservice:
Antwoord: Ja meneer, de bezorgdienst haalt al vanaf begin vorige week geen pakketten meer bij ons op ivm de sinterklaasdrukte. Dat had u gewoon op NOS kunnen lezen hoor!
Ik: Maar ik heb een mail van jullie ontvangen dat jullie het pakket aan de bezorgdienst hebben overgedragen en dat de bestelling onderweg is.
Klantenservice: Alle pakketten van vorige week staan in ons magazijn, klaar om opgehaald te worden.
Ik: Das mooi. Ik woon hier 25 min. rijden vandaan, dus ik spring in de auto, kom ik mijn pakket ophalen.
Klantenservice: Dan ga ik u teleurstellen, alle pakketten zitten in rolkarren dus als wij uw pakket moeten zoeken... Daar beginnen we dus niet aan. Deze week gaat de bezorgdienst onze pakketten ophalen dus ik hoop dat u deze week nog uw bestelling binnen krijgt.

Dag 7, di.: Pakket afgeleverd. Helaas, ondanks de kentekencheck met passende onderdelen, paste de koplampen niet. Met blote oog zichtbaar, koplampen leken in de verste verte niet op de originele. Waren zelfs 10 cm in lengte te kort, dus de kentekencheck is niet betrouwbaar.
Gelukkig vermeld de site dat ze 2 miljoen onderdelen op voorraad hebben, dus gebeld met klantenservice:
Ik: Onderdelen passen niet, ik kom ze morgen omruilen voor de goede.
Klantenservice: Helaas. Is niet mogelijk. We hebben geen voorraad in Rotterdam.
Ik: Maar op de site staat dat jullie wel voorraad hebben. En als ik andere koplampen bestel die op voorraad zijn, kan ik ze morgen al afhalen.
Klantenservice: Nee, aanvraag doen voor foute onderdelen. Binnen 24 uur een bevestiging en dan pas terug sturen. Oh ja. Kosten voor rekening klant.

Actie: foute onderdelen retour aanvraag gedaan en goede onderdelen bestelt. Wel afhalen, de auto staat nl. al 1 week onbruikbaar wn gedemonteerd. Gelukkig gaf de winkelmand aan dat ik ze morgen, woensdag, in Rotterdam kan komen ophalen. Dus betaald.

Bevestigingsmail van nieuwe bestelling: U kunt de onderdelen donderdag (overmorgen) ophalen in Rotterdam.

Wacht eens even, dan had ik ze dus net zo goed thuis kunnen laten afleveren!

Gemaild dat ik de onderdelen morgen, woensdag, in Rotterdam kom omruilen.

Dag 8 (woensdag): Mail ontvangen dat zodra de artikelen klaar liggen, ik hier een mail van ontvang.

12:00 uur: Gebeld met klantenservice met de vraag hoe laat ik langs kan komen, ik wil vandaag de auto repareren.
Antwoord: Tussen 20:00 en 22:00 uur!!!!

Wat!? Dat kan toch niet? Als je op de site vermeld dat je de volgende dag je bestelling kan komen ophalen, maak je daar toch geen 20-22 uur van?

Antwoord: Meneer, ook tussen 20-22 uur is het nog steeds woensdag hè?

Ik verwacht dus vanavond een mail maar mijn vermoeden zegt dst deze mail helemaal niet gaat komen.

Kortom: Slechte klantenservice, spreekt veel te luid aan de telefoon en is hierdoor bijna niet te verstaan. Ook emailverkeer wordt met foutieve grammaticale zinnen en uitroeptekens naar de klant verstuurd.
Nadenken over hoe iets op te lossen voor de klant is er niet bij.
Verkeerde info op de site vwb kentekencheck, levertijden, ophaaltijden.

Verschrikkelijke zaak die zorgt voor irritatie en hoge bloeddruk.

Wordt vervolgd, maar volgende bestelling wordt niet meer bij deze malafide oplichters geplaatst. Tevens schrijf ik zoveel mogelijk reviews over dit bedrijf en vertel het mondeling aan een ieder die het horen wil.

LW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

MijnAutoOnderdelen informatie

Algemene informatie

Merken
Bosch
Productgroepen
Auto-onderdelen
Levertijd
Voor producten die op voorraad zijn geldt dat wanneer deze op werkdagen vóór 20:00 uur worden besteld, deze de volgende dag al bij u geleverd worden.
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Visa/Mastercard
  • Ideal
  • maestro
  • Paypal
  • Bancontact / MisterCash
  • overboeking
  • AfterPay
Telefoonnummer
010 - 245 76 40 (Ma-Do 9:00-21:00, Vr 9:00-18:00, Za 9:00-17:00)
Contact
E-mail (24x7) Heb je een vraag of wil je een klacht doorgeven? Natuurlijk zijn wij via e-mail te bereiken. Verstuur hier je e-mail voor 17:00 en je krijgt de zelfde werkdag bericht. Je kunt ook een e-mail bericht sturen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Fax (24x7) Je kunt ons ook faxen via +31 (0) 10 245 94 63. Telefoon (Ma-Do 9:00-21:00, Vr 9:00-18:00, Za 9:00-17:00) Kijk voor je contact opneemt met de klantenservice op de pagina meest gestelde vragen. Hier vind je meestal een antwoord op je vraag. Onze klantenservice is telefonisch te bereiken via 010 245 76 40. Adres MijnAutoOnderdelen.nl Vareseweg 123 C 3047 AT Rotterdam