eSigaret4u reviews & ervaringen

www.esigaret4u.nl
 
9.6 (922)
esigaret4u

922 eSigaret4u reviews

 
(877)
 
(25)
 
(11)
 
(6)
 
(6)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
6 resultaten - getoond 1 - 6
Volgorde

Klant is koning

Beoordeling 
 
1.0

Hallo,

Het is veel te warm om weer uit te leggen hoe het protocol werkt, Ik ga opnieuw verzenden dan kunt u tot rust komen

Fijne dag!
Mara | Customer service

Beetje denigrerend vind ik deze mail,nadat ik 5 dagen geleden een bestelling geplaatst te hebben,,en na meerdere mailwisselingen mijn bestelling nog niet binnen had.
Kan altijd gebeuren ,maar dan graag wel iets vriendelijker reageren,

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Evi op 23 Juli 2019

Ik vind dat inderdaad geen vriendelijke reactie..

Reageer op deze review

Geen service en veel smoesjes om maar onder het verlenen van garantie uit te komen

Beoordeling 
 
2.3

Dankzij de "reviews" van hun vriendjes en vriendinnetjes hier, lijkt het misschien net alsof ze service zouden verlenen, maar helaas heb ik hele andere ervaringen.
Als er iets mankeert aan je product dan zou je het wel terug mogen sturen, maar je krijgt wel meteen de dreigende waarschuwing dat alle verzend- en onderzoeks-kosten voor rekening van de klant zullen komen.
Uiteindelijk heb ik het maar elders laten repareren op eigen kosten.
Het feit dat ze maar 3 maanden garantie bieden, zelfs op producten van bijna honderd euro, geeft eigenlijk al wel aan dat ze zelf ook weinig vertrouwen hebben in de kwaliteit van de aangeboden producten, en lak hebben aan de regelgeving omtrent garanties.

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 11

Simone | eSigaret4u op 25 April 2017

Beste Jaja,

De garantie termijn wordt bepaald door de producent, daar hebben wij geen enkele invloed op. Wat wij gezegd hebben is dat eventuele extra kosten voor eigen rekening zijn wanneer blijkt dat er niets mis is met het apparaat. Deze beslissing hebben wij moeten nemen omdat 90% van alle retouren niet defect bleken te zijn. Uiteraard geldt dit niet wanneer het gaat om een terechte klacht. Leuk dat u denkt dat wij ruim 900 vrienden hebben maar dat is helaas niet het geval, wij leveren altijd service en dat weten de mensen die deze pagina beschreven hebben. U had dat ook kunnen weten als u het artikel gewoon retour gezonden zou hebben.

Fijne dag!
Simone
www.esigaret4u.nl

Reageer op deze review

Amateurs

Beoordeling 
 
1.0

Allereerst moet u zeker een bestelling plaatsen bij esigaret4u.nl als je graag meer dan 10 dagen wacht op je bestelling! Versnelde levering of niet, goederen vanuit Amerika komen sneller aan dan die van hen zonder versnelde levering. Geldkloppertjes.

Bij het contacteren van hun oo zo zelfzekere customer kut service, kreeg ik het antwoord van een zo genaamde Simone dat ze er verder geen woorden meer zal aan vuil maken! Ik zal verder op mijn beurt mijn geld ook niet meer vuil maken aan dit vuil bedrijf.

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 6

Mara | Customer service op 09 Januari 2017

Hallo Glenn,

Jammer dat u zo moet reageren, wij hebben uw bestelling netjes op tijd verstuurd. Omdat u in België woont en u niet gekozen heeft voor versnelde levering geldt een "minimale" levertijd van 2-3 dagen dat duidelijk vermeld is. U schrijft dit bericht na 3,5 dag. Ik wens u hoe dan ook veel plezier met uw bestelling en een fijne dag toe!

Mara
www.esigaret4u.nl

Britt Damen op 10 Januari 2017

Ongelofelijk, wat een gefrustreerd mannetje. Ik vind jullie toppie hoor (y)

Reageer op deze review

Genaait

Beoordeling 
 
1.0

Helaas had ik dit niet willen schrijven maar ik zal het toch maar doen.
Ik heb een e-sigaret bij e-sigaret4u besteld.
het zou een goede review worden uiteindelijk maar dat is helaas na mij laatste ervaring met ze niet meer van toepassing.
na mijn e-sigaret te hebben ontvangen kreeg draaide ik na enkele dagen de batterij van het contact. ik was natuurlijk erg verontwaardigd dat dit was gebeurd en stuurde het product gelijk terug. na enkele dagen kreeg ik een reactie die mij vertelde dat de schade die aan het apparaat was toegedient door mij zelf met forcering was gedaan. maar dat is dus totaal niet het geval. de vapor zelf heb ik nog en er zit inmiddels een andere batterij op. die uitstekend werkt. de zogenoemde schade die ik zou hebben toegedient zou de andere kant van de schroef (de vapor zelf) ook schade moeten hebben aangebracht. maar naar aandachte inspectie en natuurlijk ook veelvuldig gebruik kan ik concluderen dat daar niks mee aan de hand is. de reactie mail die ik had ontvangen was na mijn mening ook erg onprofessioneel. misschien zijn er genoeg mensen die houden van een informele aanpak maar ik wil graag de indruk krijgen dat mijn probleem goed en serieus word aangepakt.

ter conclusie moet ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in deze situatie. er word me een product voor kostprijs aangeboden maar dat zie ik niet als een geweldige tegemoetkoming. het is jammer want het zou mijn standaard aankoop punt voor eliquids en dergelijke worden.

BS
Was deze beoordeling nuttig? 1 4

Mara | Customer service op 17 Februari 2015

Beste Bas,

Het is spijtig dat u niet tevreden bent.
Het is echter niet mogelijk om dit soort klachten te vergoeden omdat het simpelweg geen productiefout betreft. Om de batterij op deze manier uit elkaar te trekken is dermate veel kracht gebruikt dat iedere willekeurige batterij het begeven zou hebben.
Alles kan gebroken worden, dat betekend niet dat iets van een slechte kwaliteit is.
Het aanbod dat u een nieuwe kunt uitzoeken tegen kostprijs vind ik persoonlijk een zeer nette tegemoetkoming aangezien wij dit niet hoeven doen.
Ik raadt u aan om met uw volgende aankoop (waar dat dan ook moge zijn) voorzichtiger om te gaan dan zult u er zeker meer plezier van beleven.

Fijne dag!
Mara | Customer service

Reageer op deze review

Ongelofelijk slechte service !!!

Beoordeling 
 
1.0

Zit na 5 dagen nog steeds te wachten op mijn bestelling
Na een flinke mail wisseling weet ik eindelijk hoe het zit.
Bij eSigaret4u.nl een bestelling gedaan van 8 flesjes Deze flesjes worden door esigaret4u.nl los in een zak gedaan.
Als alle flesjes netjes naast elkaar liggen in het zakje voldoet het keurig aan de maat van de brievenbus echter als je het zakje oppakt en beweegt gaan alle flesjes door en over elkaar waardoor het niet meer door de brievenbus past en het dus door Post.nl niet meer past dus niet geleverd wordt.
Omdat alles al betaald is en het volgens eSigaret4u.nl normaal wel geleverd wordt is het vooral mijn probleem en moet ik het vooral zelf maar uitzoeken met Post.nl
Op mijn reactie dat de verkopende partij ook verantwoordelijk is voor het leveren en versturen kreeg ik als antwoord:
Dat ik niet voor rede vatbaar ben.
Het ligt dus aan alles en iedereen maar zeker niet aan eSigaret4u.nl
Al met al zit nu 5 dagen te wachten en nog geen bestelling afgeleverd

Voor mij dus nooit meer eSigaret4u.nl !!!


J
Was deze beoordeling nuttig? 2 10

Marianne de Groot op 07 December 2014

Jezus meid wat een woede om een paar flesjes eliquid die te laat komen... Slaap je wel goed?

Tim Scholte op 07 December 2014

Complete onzin. Ik bestel iedere 2/3 weken 6-10 eliquids en dat al een jaar lang. Heb dit nog nooit meegemaakt maar kan me voorstellen dat iets dergelijks wel eens voor kan komen. Heeft waarschijnlijk met een beetje relativeringsvermogen te maken?

Mara | Customer service op 07 December 2014

Beste mensen,
We stellen het op prijs dat jullie het voor ons op willen nemen. We zijn echter van mening dat iedereen recht op zijn of haar mening heeft en dat ze dat hier mogen uiten.
Laat aub iedereen in zijn waarde en beperk reviews tot eigen ervaringen.

Mara

Sandra G. op 08 December 2014

Netjes hoor Mara. Zoals je terecht opmerkt is het onmogelijk om iedereen tevreden te maken, maar je vaste klanten weten wel hoe jullie opereren en dat bewijst de overvloed aan positieve opmerkingen die op deze pagina staan. Groetjes Sandra

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Onklantvriendelijk en arrogant ! .... Heb bij de concurrent besteld.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 15

Metin op 11 April 2014

De mail die ik van hen kreeg:

Hallo Metin,

We krijgen tientallen nieuwe klanten per dag dus dat is iets waar we niet aan kunnen beginnen.
Wel hebben we voordelen voor goede / vaste klanten door middel van mailingen.

Fijne avond!

Met gezonde groet,
Team Esigaret4U

Mara | Esigaret4U op 11 April 2014

Hallo Metin,

Jammer dat je zo moet reageren.
Ik denk dat wij gewoon een duidelijke mail verstuurd hebben waarin het absoluut niet de bedoeling geweest is om arrogant en onvriendelijk over te komen. Zoals ik in de mail reeds aangeef is het simpelweg niet mogelijk om iedereen die erom vraagt korting te geven.
Ik wens je hoe dan ook veel plezier van de artikelen die je bij onze collega gekocht hebt en wens je alvast een prettig weekend!

Mara | Customer service
www,esigaret4u.nl

Reageer op deze review
6 resultaten - getoond 1 - 6

Wij zijn benieuwd naar jouw eSigaret4u ervaring

eSigaret4u verkoopt elektronische sigaretten en aanverwante artikelen zoals eLiquids, atomizers, batterijen en overige gerelateerde producten. Op eSigaret4u betaalt u geen verzendkosten, geen transactiekosten en levering vindt binnen 24 uur plaats. Tevens is de webshop responsief, dat wil zeggen dat deze geschikt is voor uw iPad of andere mobiele apparatuur. U kunt dus bestellen als u onderweg bent.

Wat is uw ervaring met eSigaret4u? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij eSigaret4u hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal eSigaret4u reviews lezen.

Telefoonnummer: n.v.t.

Algemene informatie

Verzendkosten
Gratis verzenden!
Levertijd
24-uurs levering.
Productgroepen
elektronische sigaretten
Merken
  • Dekang
  • Joyetech
  • Hangsen
  • Sinca
  • JustFog
  • Flavourtec
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
iDeal, Creditcard, PayPal en bankoverschrijving