Ik heb voor 3 weken een huis met mijn kinderen in pont royal france geboekt. Sinds de aankomst heb ik al problemen met de zeer onvriendlijke franse vrouw die de sleutel overdracht doet.. ze was niet bij huis volgens afpsraak, ik heb haar 2 keer moeten bellen. Ze kwam uit eindelijk een half uur later...ja dat is minder als je 17 u gereden hebt.
er werd mij niet verteld dat er gewoon op willekeurige tijden 2 keer per week 2mannen met sleutel je tuin in komen en je zwembad gaan schoonmaken , of de tuin met herrie gaan doen. Dus totaal geen privacy, wanneer je dit aan de franse dame meldt, krijg je een grote mond. Dus lig ik daar in mijn tuin zonderbikini hesje en 2 kerels lopen gewoon je tuin in. Of je zit aan het ontbijt of lunch en ze staan ineens naast je...schandalig.
Er was een hele dag geen water, dame vh huis nam niet eens contact met mij op om mij in te lichtten v hoe en wat. Na haar gebeld te hebben kreeg ik wederom een grote mond dat dit kon gebeuren en ik maar mijn toilet gebeuren in het nabij gelegen bos moest doen. Ik heb dus1 hele dag geen water gehad , geen douche, wc , kon niet koken niets. Tot 20 u s avonds.
Spullen in het huis ijn zwaar verouderd en breken bij aanraken , of waren al kapot. Al met al schandalig vor 6500 e.
Mijn reis buro hierover ingelicht, die hebben mijn klachten in het kort ingediend bj novasol, di zouden contact met mij opnemen. Hebben ze niet gedaan...week late4 bericht vh reisburo dat novalsol NIETS met klachten kan doen en geen contact met mij zal opnemen.
Schandaligheid ten top. Ik zal als ik terug ben een officiele klacht in gaan dienen, want zo ga je niet met klanten om. Je verwacht toch dat als je zoveel geld neerlegt dat je een goede hulp bij calamiteiten vanuit Nederland mag verwachten. novasol laat je gewoon in je hemd staan.