Details van de beoordeling

novasol
Vakanties

Teleurstellende service novasol

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb voor 3 weken een huis met mijn kinderen in pont royal france geboekt. Sinds de aankomst heb ik al problemen met de zeer onvriendlijke franse vrouw die de sleutel overdracht doet.. ze was niet bij huis volgens afpsraak, ik heb haar 2 keer moeten bellen. Ze kwam uit eindelijk een half uur later...ja dat is minder als je 17 u gereden hebt.
er werd mij niet verteld dat er gewoon op willekeurige tijden 2 keer per week 2mannen met sleutel je tuin in komen en je zwembad gaan schoonmaken , of de tuin met herrie gaan doen. Dus totaal geen privacy, wanneer je dit aan de franse dame meldt, krijg je een grote mond. Dus lig ik daar in mijn tuin zonderbikini hesje en 2 kerels lopen gewoon je tuin in. Of je zit aan het ontbijt of lunch en ze staan ineens naast je...schandalig.
Er was een hele dag geen water, dame vh huis nam niet eens contact met mij op om mij in te lichtten v hoe en wat. Na haar gebeld te hebben kreeg ik wederom een grote mond dat dit kon gebeuren en ik maar mijn toilet gebeuren in het nabij gelegen bos moest doen. Ik heb dus1 hele dag geen water gehad , geen douche, wc , kon niet koken niets. Tot 20 u s avonds.
Spullen in het huis ijn zwaar verouderd en breken bij aanraken , of waren al kapot. Al met al schandalig vor 6500 e.
Mijn reis buro hierover ingelicht, die hebben mijn klachten in het kort ingediend bj novasol, di zouden contact met mij opnemen. Hebben ze niet gedaan...week late4 bericht vh reisburo dat novalsol NIETS met klachten kan doen en geen contact met mij zal opnemen.
Schandaligheid ten top. Ik zal als ik terug ben een officiele klacht in gaan dienen, want zo ga je niet met klanten om. Je verwacht toch dat als je zoveel geld neerlegt dat je een goede hulp bij calamiteiten vanuit Nederland mag verwachten. novasol laat je gewoon in je hemd staan.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Verhoeven op 11 November 2015

Sorry hoor, je huurt toch het huis van een ander met lokale gewoonten en gebruiken? In Frankrijk gelden andere normen en is men in de regel iets minder vriendelijk dan wij zijn. (Zijn wij trouwens zo vriendelijk tegen buitenlanders dan?) Het is heel normaal dat er bedrijven zijn die het onderhoud van zwembaden doen. Wat wil je dan? Niet laten schoonmaken en oorontsteking oplopen? Wees blij dat deze service wordt geboden. Ik snap ook niet wat de verhuurder fout doet hier. En een calamiteit is als je er overstromingen zijn of bosbranden, dit is aanstelleritis.

P.camps op 14 Februari 2016

Ik ben neutraal maar als ik de klacht lees is die niet meer dan terecht.
Iemand op de hoogte stellen van het schoonmaken is niet meer dan normaal.
Kwestie van normen en waarden. Op vakantie heb je recht op privacy.

Vriendelijke groet .

Reageer op deze review