Details van de beoordeling

novasol
Vakanties

slechte service NOVASOL

Beoordeling 
 
2.0

Ongeveer 3 maanden vooraf een huisje geboekt voor de periode van 26 tot en met 29 februari als verassing voor de verjaardag van mijn echtgenote.
Wij hadden speciaal voor dit huisje gekozen ( Ter Mors 8 in Delden) omdat deze voorzien was van een jacuzzi.
Bij aankomst deed een vreemd aandoende huiseigenaar open. Hij gaf aan dat hij de jacuzzi aan het vullen was. Ik gaf aan dat ik dat vreemd vond omdat het vullen nog enige tijd zou duren en sowieso het opwarmen. Zijn reactie was: "dan gaan jullie toch maar weer weg". Ik gaf aan dat het opwarmen 4 graden per uur zou zijn en ik dus vandaag geen gebruik meer zou kunnen maken van de jacuzzi. Wederom was zijn reactie: dan gaan jullie toch weg.
Ik heb hierop besloten om weg te gaan. Het huisje voldeed sowieso niet geheel aan mijn voorstelling maar dat is te accepteren.
Dit alles was tegen 16.14 uur. Nadat wij van de schrik waren bekomen heb ik NOVASOL gebeld. De medewerker gaf aan dat er twee opties waren: of teruggaan of de helft van de huursom terug. Beide opties waren voor onacceptabel. Juist om de reden dat de huiseigenaar ons weg heeft gestuurd. Vervolgens kwam NOVASOL met het voorstel tot volledige restitutie. Ik heb aangegeven dat ik dat zou accepteren maar ook een klacht zou indienen.
Op mijn klacht is ontzettend laconiek gereageerd. Ik kon 10% korting krijgen op de volgende boeking. Ik heb hierop gereageerd dat ik geen huisje meer zou boeken bij NOVASOL (geen huisje met Jacuzzi aanwezig) en dat ik 10% wel erg weinig vond. (dit zou bij een volgende boeking € 24 korting zijn). Hun reactie was dat er geen correspondentie meer mogelijk was. En daar sta je dan.......

H
Was deze beoordeling nuttig? 5 7
Reageer op deze review