Shoeby reviews & ervaringen

www.shoeby.nl
 
3.7 (29)
Shoeby

29 Shoeby reviews

 
(3)
7-9 punten
 
(0)
 
(2)
 
(10)
 
(15)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Legging

Beoordeling 
 
1.0

Online bestelling gedaan. Kon ook kiezen om in winkel op te halen maar online zou ik het sneller hebben dus was bereid verzendkosten te betalen. Echter na 8 werkdagen nog niks ontvangen, terwijl ik wel al na 1 dag een mail had ontvangen dat mijn bestelling onderweg was. Deze is alleen nooit verzonden, alleen aangemeld... Na contact op te hebben genomen zou deze nog in de winkel liggen en kreeg ik een mail dat die diezelfde dag nog naar me toe zou worden verstuurd. Helaas weer niks ontvangen noch onderweg. Wederom contact opgenomen en nu kreeg ik te horen dat het inderdaad toch niet onderweg was en dat ze het vanuit een centraal magazijn kunnen sturen als ik wil. Als ik wil??? Ik betaal ergens voor? Wat een gedoe dit. Ik koop hier niks meer! Ik hoop dat ik mijn geld snel terug krijg!

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Blouse

Bestellen 
 
1.0

Ik heb 28 november een blouse besteld die nog nu ( 15 dec) nog steeds niet heb ontvangen.
Helaas wordt er ook niet op mijn berichtjes gereageerd.
Ergst is nog wel dat ik hem wel al heb betaald terwijl hij later weer gewoon in de winkel hing. Heel slecht shoeby!

GV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Sollicitatie

Beoordeling 
 
1.3

Ik had meegelopen bij de shoeby. De mevrouw waar ik bij liep wist al vanaf het begin dat ze me niet wou hebben omdat ik 'te jong' (19 jaar) ben. Heb daar dus 4 uur lang de winkel prachtig netjes gemaakt en kleding uit verpakkingen gehaald en daar verder niks voor gekregen. Erg zielig weer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

kleding

Beoordeling 
 
1.5

Verkeerde product ontvangen. Niet geretourneerd maar het juiste product en nog meerdere producten besteld. Vervolgens zelf de fout gemaakt om het te laten bezorgen in 1 van de winkels. Mail verzonden met het verzoek om bestelling alsnog thuis te bezorgen, was niet mogelijk. vervolgens de melding gekregen dat 1 item was afgeleverd in de winkel. Over de overige producten wacht ik nog steeds het bericht af. Inmiddels 7 dagen verder en nog geen bericht. De service via de e-mail is slecht. Wanneer je vraagt wanneer je de bestelling kan verwachten, wordt er aangegeven u krijgt een bericht als het in de winkel klaar ligt. geen excuses over de late levering niks. Eens en nooit meer!

GV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Jurk

Beoordeling 
 
1.0

Ben in de winkel van Oudenbosch en Sint Willebrord geweest super racistische niet eens dag zeggen komt een Nederlandse vrouw binnen gelijk vrolijk en hallo zeggen .echt niet normaal

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Fred zwart pak

28 okt terug gebracht in de winkel, pak was contact betaald. Zondag 31 oktober nog steeds geen 119.95 terug op mijn rekening. Op jullie website staat dat jullie binnen 2 dagen terug storten. De dame in de winkel zei eind van de middag.
Wat gaat hier nou fout? Speculeren jullie met geld v de klanten?

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Jurk en treggings

Beoordeling 
 
4.0

Hele leuke jurk en 2 treggings besteld. Meerdere keren gebeld, want de betaling van PayPal was er wel af, maar geen bevestiging van de bestelling ontvangen. Iets met het systeem. Afijn, gelukkig werd het bezorgd. De jurk gehouden, supermooie jurk. De 2 treggings terug gestuurd. Volgens de track en trace zijn deze allang ontvangen, maar ik zie en hoor niets. Bij alle winkels die ik bestel heb ik direct een bevestiging van ontvangst van de retour, maar bij Shoeby radiostilte. Vanochtend een half uur in de wacht gehangen en mails verzonden, maar geen reactie. Aan de telefoon konden ze niets voor me doen, want ze moesten de track en trace code schriftelijk ontvangen. Ok, weer een mail gestuurd. Geen reactie. Vanavond de chat opgestart en zowaar krijg ik direct reactie. Ze bevestigen pas 10 dagen na ontvangst van de retour dat ze die hebben ontvangen. N dan zeker weer 10 dagen voordat ik mijn geld terug heb. Wat is dit voor slechte service?! Sorry, maar ik bestel hier nooit weer.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klantenservice voucher

Service 
 
1.0

Team shoeby,

Al enige weken ben ik met jullie in contact om mijn voucher aan te vragen ik ben al jaren klant en ik heb een mooi bedrag bij elkaar gespaard , dat ik ontzettend graag wil uitgeven, maar door een probleem in jullie systeem is het niet mogelijk om deze aan te vragen. Als ik vraag hoe lang deze storing nog kan duren krijg ik als antwoord, geen idee, afwachten!

Afgelopen vrijdag was ik bij mijn favoriete shoeby winkel en vroeg ik kan het misschien zo geregeld worden? Alle gegevens hebben jullie van mij, medewerkster heeft gebeld en er werd gezegd dat ze niks voor mij kunnen betekenen maar dat de storing waarschijnlijk afgelopen weekend verholpen zou zijn. Daarna gaf ze aan dat het dan nog wel ongeveer 8 weken kan duren voordat ik mijn voucher zou kunnen ontvangen... ik vind dit zo slecht qua service.... zo ga je naar mijn idee niet met vaste goede klanten om, maar met geen enkele klant. Je bent geen eigen baas over wanneer je je voucher kunt aanvragen. Nu de winterjassen komen zou ik graag gebruik willen maken hiervan en ik krijg als antwoord we kunnen niks en tot op heden nu nog altijd geen antwoord, vandaar nu deze manier. Er is aangeboden het later via de webshop te verrekenen als het weer mogelijk is qua voucher aanvragen, maar ik wil graag gewoon naar de winkel en niet online bestellen en ook om de winkel te steunen!

kortom ik kan er niks meer mee vind het zo in klantvriendelijk! Dit is het hoofdkantoor dat hierin faalt. Niet de winkel die gaven mij gelijk en vinden het ook absoluut geen service, maar kunnen het niet verhelpen...

Hoe gaan we dit oplossen? Hoe moelijk kan het zijn om gewoon het bedrag van mijn account af te halen en dat ik het dan in de winkel kan laten verrekenen?

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Betaling via webshop werkt niet goed; dubbele incasso's

Beoordeling 
 
2.3

Na (vrijdag) een bestelling gedaan te hebben op de Shoeby webshop, krijg ik een melding. "Uh, oh, er is iets fout gegaan! Betaling is geannuleerd." In mijn account zie ik ook géén bestelling staan. Dus wat doe je dan met enige frustratie nog een keer bestellen. Wederom dezelfde RODE MELDING op het scherm. Toen dacht ik dit klopt niet en heb ik direct contact gehad met chatservice (die heel traag is!), "ja wij hebben een nieuwe webshop en ervaren veel problemen maar verder kunnen we u niet helpen, advies stuur een mail".
Dat heb ik direct gedaan compleet met screendumps etc erbij. Wat blijkt maandag krijg ik een mailtje dat mijn 2 bestellingen onderweg zijn. En ook ja serieus! 2 x staan afgeboekt bij de creditcard maatschappij. Op mijn mail had ik nog geen antwoord ontvangen, dus gelijk gaan bellen. Ja ik zie het; nee helaas het product is al ingepakt en onderweg. Ik adviseer u naar de winkel te gaan met en daar één en ander te regelen. Ja hallo! Jullie maken een fout en heb al drie acties ondernomen, nu moet ik ook nog naar een winkel om een teveel door jullie gezonden polo terug te krijgen???!!! En ik moest dan ook nog een briefje schrijven om mijn gemaakte verzendkosten DHL à 4,95 terug te krijgen. Stoort gewoon mijn geld per direct terug en excuses waren minimaal op zijn plaats geweest. En dan begin ik niet over een bos bloemen! Zo ben ik de dupe van een ondernemer die werkt met een deels slecht functionerende webshop.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
3.7

Slechte kwaliteit. Vreselijk. Dacht probeer het nog 1 keer bij shoeby maar ook nu al kleding meteen beschadigd aangeleverd gekregen. Nooit weer shoeby voor mij.

LS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Sorry! Jouw bestelling kan niet worden geleverd

Beoordeling 
 
1.0

Ik ontving dit bericht 7 dagen na mijn bestelling (en betaling!).
Die waren voor de verjaardag van mijn kinderen. Heel erg teleurgesteld!

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Geld niet retour en houden je aan het lijntje

Beoordeling 
 
4.5

Een broek besteld online en geretourneerd via de winkel. Ik krijg daar nooit een bewijs want dat vinden ze te veel moeite of onnodig ook daar is het personeel vreselijk. Nu blijken ze door een zogenaamde storing die daar al jaren is mijn retour niet goed hebben verwerkt. en krijg ik mijn geld niet terug althans al mijn belletjes worden 'intern doorgezet'. De klantenservice gaat daar niet over wordt er gezegd, waar zit die klantenservice dan wel voor? Per mail en telefonisch dus geen reacties. Zeer frustrerende webshop, meerdere problemen mee gehad.

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Mooi geen korting

Beoordeling 
 
4.8

Ik heb anderhalve week geleden een bestelling geplaatst bij Shoeby online. Had de de nieuwsbrief gekregen met een kortingsvoucher voor van € 7,50 dus dacht nou dat is mooi meegenomen. Tijdens het afrekenen pakte de kortingscode niet dus na chat met de klantenservice werd mij toegezegd dat dit alsnog met mij verrekend zou worden. Ik zou dan replyen op mijn orderbevestiging en hieraan refereren ( screen shot vd chat toch ook maar bijgevoegd) ook nu werd mij per mail beloofd dat het op mijn rekening gestort zou worden. Maar helaas tot op heden niets mogen ontvangen. Nog drie mails gestuurd maar er wordt nu helemaal niet gereageerd op mijn mails... Misschien zijn ze op vakantie? Hallo Shoeby!!?? Is daar iemand??


D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Te hoge bijkomende kosten

Beoordeling 
 
6.3

Door artikelen te behouden en te retourneren, moest ik 9 euro verzend- en retourkosten betalen. In hun voorwaarden staat dat je altijd de verzendkosten terugkrijgt, onder aftrek van retourkosten. Dat is dus niet zo!!!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

Mijn hele bestelling is niet leverbaar. Vreemde gang van zaken voor zon grote bedrijf. Het wordt je medegedeeld alsof het niets is. Totaal geen service. Heel onaardig personeel.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Betaalt, niets ontvangen!!!

21/11 twee bestellingen gedaan, verscheidene mails gestuurd zonder reactie, geen kleding ontvangen, kortom schandalig! Gaat om bedrag van maar liefst 240 euro!

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

SLECHT

Beoordeling 
 
1.7

Al 2 dagen bezig om iets te bestellen, lukt niet(vorige week nog wel) Live chat vanmorgen, na 3 kwartier nog geen reactie. Via de mail krijg ik nu te horen dat de site nieuw is en dat ik geduld moet hebben. Nou leuke reactie, inmiddels 1 artikel al uitverkocht na die 2 dagen in mijn mandje en dat het niet lukt.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Geweldige service

Beoordeling 
 
10.0

Ik was een ceintuur verloren behorend bij een jas. Zonder erom te vragen boden ze aan om een nieuwe te versturen. Gratis. Geweldige service!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Geen geld terug bij te laat retour

Heb bij shoeby in Diemen een broek geretourneerd die ik door de vakantie 2 weken te laat heb teruggebracht. Met bon en alle kaartjes eraan. Helaas zei de verkoopster u krijgt niet uw geld terug maar zoek maar iets anders uit. Nou ben ik een zeer goede klant die hier regelmatig flinke bedragen spendeert. Ik wilde eigenlijk mijn geld terug of een tegoedbon, nu moest ik maar net wat zien te vinden en tijd had ik er eigenlijk ook niet voor. Uiteindelijk ga je dan toch de winkel uit met meer dan het tegoed want daar zat je of net onder of boven. Maar wat ik nog het ergste vond is dat die verkoopster dan zegt had dan even gebeld (uit het buitenland?) want dan had ik het blijkbaar wel te laat mogen terugbellen ??? Wat een slechte service niet echt enthousiast om weer naar deze zaak terug te gaan! bij h&m en veel meer winkels is het 30 dagen!

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

SLECHT

Beoordeling 
 
2.0

Weken lang word ik al geteisterd met aanmaningen van Shoeby.
Terwijl ik netjes de gehele bestelling terug verzonden heb.
Ik word er helemaal gek van, de kosten van de aanmaningen lopen maar op!
Al meerdere malen proberen contact met ze op te nemen maar zonder resultaat, voor mij nooit meer een bestelling bij Shoeby's!!!
Tevens verwachten ze ook nog dat je de bestelling gewoon gaat betalen, in en in trieste organisatie!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw Shoeby ervaring

Shoeby is een alsmaar bekender wordende kleding webshop. Shoeby biedt in Nederland hippe, betaalbare en leuke kleding aan tegen lage prijzen. Shoeby verkoopt dameskleding, herenkleding en kinderkledij in haar webshop Shoeby.nl. 

Kies Shoeby want:

• Thuiswinkel.org lid 
• Bestelling worden door Shoeby thuisbezorgd of kunnen gratis worden afgehaald in een van de 200 winkels. 
• Retourneren is gratis en kan bij alle Shoeby winkels of per post. 
• Snel wisselende nieuwe kleding

U koopt wel eens wat bij Shoeby.nl? Ging dat goed? Deel uw Shoeby beoordeling online.

Wat is uw ervaring met Shoeby? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Shoeby hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Shoeby reviews lezen.

Telefoonnummer: 085 2730114

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
schoenen
Merken
Shoeby
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal