Smartphonehoesjes.nl reviews & ervaringen

www.smartphonehoesjes.nl
 
7.9 (45)
Smartphonehoesjes

45 Smartphonehoesjes.nl reviews

 
(30)
 
(4)
 
(2)
 
(1)
 
(9)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

Retour probleem

Service 
 
1.0

Helaas heb ik geen goede ervaring met dit bedrijf. Ik heb de verkeerd Ipad case besteld. Dit netjes gemeldt aan het bedrijf. Ik mocht het artikel retourneren in de originele verpakking. Dit heb ik gedaan. Daarna niets meer van gehoord. Totdat ikzelf contact op heb genomen met smartphonehoesjes. Nu willen zij het bedrag niet vergoeden omdat ik de case in de originele verpakking heb verstuurd en niet in een overdoos. Zij zeggen dat zij het artikel niet meer kunnen verkopen en dus niets aan mij kunnen vergoeden. Ik kreeg twee opties, of het artikel terug nemen of de helft in kortingsbonnen accepteren. belachelijk dus... Super slechte service en heel klant onvriendelijk.
Ik ga hier geen zaken meer mee doen.....

CA
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Smartphonehoesjes.nl op 26 September 2017

Beste meneer/mevrouw Antoniadis,

Bedankt voor uw review. Ik vind het erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Echter hebben wij u meerdere oplossingen aangeboden. Wij vernemen graag uw reactie indien u gebruik wilt maken van deze optie's.

Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl

C. Antoniadis op 27 September 2017

Ja deze opties heb ik ook genoemd in mijn review. Dit zijn geen oplossingen. Gewoon de case retourneren en de klant zijn geld teruggeven, lijkt mij de enige juiste.

Reageer op deze review

Foute vermelding op website, retourkosten voor eigen rekening

Beoordeling 
 
1.0

Afgelopen week een hoesje besteld voor de nieuwste J5. Al zoekend op de site kwam ik uit bij alle hoesjes voor de Samsung J5 en dus bewust niet naar de j5 (2016) gekeken. Nadat de bestelling thuis is afgeleverd bleek dat het om een nog oudere versie van het hoesje van de J5 ging. Erg vreemd dat zo'n bedrijf niet up to date is met zijn webshop. Al bellend met de klantenservice werd mij verteld dat ik fout zat en dat zij het prima op het internet hebben vermeld. Ook met de retourkosten doen zij niets, het is immers mijn fout zo werd verteld en ik zou maar beter uit moeten kijken. Het is immers erg vreemd dat ik

Mij zien ze niet terug bij deze op deze site. Wanneer iets niet goed vermeld staat op de site mag je er toch vanuit gaan dat in ieder geval de retourkosten niet voor de klant zijn rekening zijn?! Zelfs op een klein beetje begrip van mevrouw aan de telefoon kon er ook niet af. Op naar de concurrent:)!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Smartphonehoesjes.nl op 10 Juli 2017

Beste Randy,

Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze service. Wij hanteren op onze website de benamingen van de fabrikant. Uiteraard proberen wij daarnaast ook extra informatie te geven over een product door in de specificaties te vermelden waar een product voor geschikt is. Wij zullen uw feedback meenemen en hopelijk kunnen wij u in de toekomst beter van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer op deze review

Wees op je hoede met deze zaak

Beoordeling 
 
1.0

Hoesje besteld voor de j5(2016) maar kreeg de verkeerde. Ander hoesje besteld maar daar was ik niet tevreden over. Netjes met de post teruggestuurd in overleg met Smartphonehoesjes.nl. Nog steeds geen geld gekregen, want zij doen of ze het niet ontvangen hebben. Kortom als je bij deze zaak iets terug moet sturen, doe dit dan via track en trace, want anders kun je net als ik naar je geld fluiten. In mijn ogen zijn dit oplichters praktijken en smartphonehoesjes.nl onwaardig... Jammer, maar ik kan deze firma niet aanbevelen.

FB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Smartphonehoesjes.nl op 19 April 2017

Beste meneer Bijl,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb het nogmaals voor u nagekeken maar tot op heden hebben wij uw retourzending inderdaad nog niet ontvangen. Ik begrijp uiteraard dat dit erg vervelend is. Echter is er geen verzendbewijs van uw retour beschikbaar, hierdoor kunnen wij helaas niet nagaan waar het pakketje op dit moment is. Wij hebben u aangeraden om het even af te wachten of contact op te nemen met PostNL. Wij hopen dat het pakketje alsnog bij ons aankomt, zodat wij uw retour kunnen afhandelen.

Met vriendelijke groet, Smartphonehoesjes.nl

Reageer op deze review

Ronuit slechte service

Service 
 
1.0

Begin dit jaar een bestelling gedaan, betreffende product paste niet naar wens op mijn telefoon. Dus gemailt met foto's werd er aangegeven: wil ik u graag een nieuw product aanbieden. Het is voor u ook mogelijk om een ander product uit te kiezen. Indien dit uit een hogere prijsklasse is zullen wij om een bijbetaling vragen. Prima! Maar ik had op dat moment niks nodig voor mijn telefoon gezien ik het gewenste product al elders had aangeschaft. Dus een telefoontje gedaan. en ja mijn tegoed bleef bestaan! (Staat ook nergens dat je dit binnen een bepaalde tijd gedaan moet hebben).

Nu wilde ik een nieuwe bestelling plaatsen met mijn tegoed, maar niks op mijn account. Denk dat is met een belletje zo opgelost. NEE alles is behalve waar! Omdat mijn telefoontje destijds niet door hun was geregistreerd, heb ik er geen recht meer op! Na meerdere malen boos te worden, zou ik worden teruggebeld maar uiteindelijk krijg ik een mail met dat ze het erg vervelend vinden, willen ze best het product opnieuw nazenden, het product wat dus niet goed op mijn telefoon paste en buiten dat ook de betreffende telefoon ook niet meer in bezit heb.... HEB JE HELEMAAL NIKS AAN EN JE GELD IS WEG!

CS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Smartphonehoesjes.nl op 06 December 2016

Beste klant,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geboden oplossing. Wij vragen u vriendelijk om nogmaals contact met ons op te nemen, wellicht dat wij er dan samen uit kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl

Smartphonehoesjes.nl op 06 December 2016

Beste klant,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geboden oplossing. Wij vragen u vriendelijk om nogmaals contact met ons op te nemen, wellicht dat wij er dan samen uit kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl

Reageer op deze review

voelt niet goed

Beoordeling 
 
2.5

Moet meer dan een week op een product wachten, terwijl de betaling al is afgeschreven, geen communicatie over wanneer het bestelde telefoonhoedje dan wel komt, dit voelt niet goed!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Smartphonehoesjes.nl op 20 Oktober 2016

Beste klant,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u nog geen product heeft ontvangen. Kunt u ons een e-mail sturen met daarin een korte toelichting en uw ordernummer? Dan helpen wij u graag verder! Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Smartphonehoesjes.nl op 21 Oktober 2016

Beste klant,

Wat vervelend om te vernemen dat uw product niet is geleverd. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Graag ontvangen wij per mail uw ordernummer en een korte toelichting van het probleem zodat wij dit verder met u kunnen afhandelen.

Met vriendelijke groet,

Smartphonehoesjes.nl

Reageer op deze review

Een slager die zijn eigen vlees keurt mbt reviews is een slechte zaak

Beoordeling 
 
1.0

Algemeen: een overzichtelijke site met goede prijzen welke goed van opzet is. Het bestelproces ziet er goed uit en werkt ook goed. De gehele communicatie werkt ook heel goed. Met de aftersales ook al te maken gehad en hier was ik ook tevreden over.
Maar waarom dan maar 1 ster is alles goed is. Dit heeft met een heel belangrijk punt te maken namelijk de reviews, op basis hiervan maakt een consument een beslissing of hij voor deze koop gaat of niet. Zelf een review geplaatst en hierop komt vervolgens de melding terug dat deze wordt beoordeeld of deze geplaatst kan worden. Dit heet letterlijk de slager keurt zijn eigen vlees, alles wat niet goed is voor de business komt er niet op. Wat ook opvalt is dat het overgrote deel 5 sterren heeft, sommige met een enkel minpuntje welk voor een consument geen item is om het niet te kopen. Een hele kwalijke zaak, een consument wordt letterlijk in de maling genomen door dit soort praktijken.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Smartphonehoesjes.nl op 07 September 2016

Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
U geeft aan dat wij uw reviews niet plaatsen op onze website. Onze reviews worden altijd na twee weken op de website geplaatst. Zo hebben wij de mogelijkheid om reviews met klanten op te lossen. U zult zien dat uw review binnen enkele dagen online staat!

Met vriendelijke groet,
Smartphonehoesjes.nl

Reageer op deze review

Slecht !!

Beoordeling 
 
1.8

Niks bestellen met hun snelle levertijd na 2 uur wachten niks binnen laten niks van zich horen
Wat een vieze fraudeur site zeg zou er niks meer halen

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Marlies op 28 Oktober 2015

Beste Anouk,

Vriendelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent. U geeft aan dat u niets van ons vernomen heeft. Graag ontvangen wij per e-mail een nadere toelichting zodat wij u verder kunnen helpen. U kunt de e-mail sturen naar info@smartphonehoesjes.nl. Nadat wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Marlies
Smartphonehoesjes.nl

Reageer op deze review

zeer slecht, nooit kopen daar!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Ik had verkeerd hoesje besteld, kon deze ruilen. Zoals mij geschreven is door smartphonehoesjes.nl, heb ik een briefje erbij gedaan welk product ik dan wilde als vervanging. Krijg ik 4 dagen later een mailtje dat er niets bij zat, of ik dat even door kon geven. Heb ik toen weer gedaan, krijg ik 2 dagen later een mailtje dat ze dat product niet meer hebben, terwijl hij gewoon op de website staat. Sturen ze een link mee met hoesjes die wel beschikbaar zijn, ja ja, zijn ook veeeeeel duurder. Heb ze nu gezegd mijn geld terug te willen, ik ga naar een ander. Kijken hoelang het nu weer duurt voordat mijn geld er is. Ik zal dan ook iedereen dit bedrijf afraden!!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Laura op 13 Januari 2015

Beste Peter,

Vriendelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent.
Echter kan het zijn dat door een fout of iets dergelijks uw briefje niet is meegekomen/over het hoofd is gezien.

In verband met drukte van december kan het kloppen dat de reactie tijd minder snel is dan klanten gewend zijn van ons. Excuus voor het ongemak en de vertraging van de behandeling betreffende uw retourzending. Om na te gaan of uw geld in goede orde is teruggestort ontvangen wij graag per e-mail uw ORD nummer.

Helaas kan het gebeuren dat een hoesje bij retour ontvangst ondertussen uitverkocht is. Dit komt omdat een retourzending een aantal dagen in beslag neemt. Wij begrijpen dat dit vervelend is en willen u hier graag voor tegemoet komen.

Wij hopen dat u contact met ons opneemt via info@smartphonehoesjes.nl

Met vriendelijke groet,
Laura
Smartphonehoesjes.nl

Reageer op deze review

slecht

Beoordeling 
 
1.5

wat een slecht bedrijf.heb op de 21 dec 2014 een hoesje besteld, het is nu 2 jan 2015 no steeds niks binnen.doen zaken met buckaroo waarbij de verwerking van afschrijvingen 2 dagen duurt pffff, doet zaken met postnl, nou dan weet u het wel, komt echt nooit aan...... nee hoor vooral zo doorgaan, ga wel weer lekker bestellen bij gsmpunt.nl

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Arjan | Smartphonehoesjes.nl op 08 Januari 2015

Beste H.H,

Vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Heeft u de bestelling ondertussen wel ontvangen? Het kan helaas voorkomen dat uw zending rondom de feestdagen vertraagd is. We willen u vragen contact op te nemen met onze helpdesk/klantenservice zodat we dit verder met u kunnen oplossen. Dit kan via onderstaande gegevens.
Email: info@smartphonehoesjes.nl
Telefoon: 033- 433 20 11

Wij hopen alsnog iets voor u te kunnen betekenen. Wij horen dan ook graag van u.

Met vriendelijke groet,
Arjan

Peter op 08 Januari 2015

Ja, zeker weer zo traag reageren zoals jullie op alles doen.....

H.H op 08 Januari 2015

beste Arjan
zoals ik al zei in mijn eerdere reactie heb ik bij gsmpunt besteld, en echt waar de volgende dag gewoon binnen.
ik heb, voordat ik mijn reactie hier neergezet hebt, uiteraard eerst geprobeerd om er uit te komen met jullie klantenservice maar geen gewillig oor gevonden.ik kon mijn geld terug krijgen en dat zou er dan de volgende dag al op mijn rekening staan.dat is mooi toch, de volgende dag al mijn geld terug, maar u raad het al, dus niet.uiteindelijk wel gekregen maar dit is toch niet de bedoeling van online bestellen.ik zou zeggen probeer eens iets te bestellen bij gsmpunt en trek daar lering uit.

Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

Wij zijn benieuwd naar jouw Smartphonehoesjes.nl ervaring

Smartphonehoesjes.nl is de online webwinkel voor de nieuwste en voordeligste hoesjes en accessoires voor vele smartphones en tablets. Bij Smartphonehoesjes.nl profiteert u van een zeer groot en actueel assortiment met de hoogste kwaliteit smartphonehoesjes en de beste service voor een scherpe prijs. Bovendien voor 17:30 besteld is dezelfde dag verzonden! Verzending is bij Smartphonehoesjes.nl ten alle tijden gratis!

Wat is uw ervaring met Smartphonehoesjes.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Smartphonehoesjes.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Smartphonehoesjes.nl reviews lezen.

Telefoonnummer: 033-4332011

Algemene informatie

Keurmerken
Webshop Keurmerk
Verzendkosten
Geen verzendkosten
Levertijd
Vóór 17:30 uur besteld, de volgende dag in huis!
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • gsm + kado
  • assecoires
  • iPhone hoesjes
  • hoesjes,covers,cases,screenprotectors
  • mobiele accessoires
  • hoesjes
Merken
  • Diesel
  • Incase
  • Lief!
  • Guess
  • Bugatti
  • muvit
  • dbramante1928
  • Dolce Vita
  • Melkco
  • Puro
  • Golla
  • FAB
  • By LouLou
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • MisterCash
  • AfterPay
  • Visa
  • Mastercard
  • bancontact
  • credit card via Paypal
  • SofortBanking
  • GiroPay
  • bankbetaling