Toys R Us reviews & ervaringen

www.toysrus.com
 
3.4 (47)
Toys R Us

47 Toys R Us reviews

 
(4)
 
(4)
 
(1)
 
(14)
 
(26)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
26 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

erg slechte levering,service en retourbetalingen

Beoordeling 
 
1.0

Besteld op 9 december en betaald direkt via PayPal. Zou binnen 3 dagen geleverd worden. Na herhaaldelijk bellen via Amsterdam,waar niemand Nederlands spreekt, alleen duits en summier engels, kwam het item op 18 december.Gelijk retour gemeld via duits sprekende mevrouw(terwijl ik een 020 nummer bel)20 december opgehaald(moet je wel de hele dag thuis blijven,want hoelaat wordt niet verteld)dus vrije dag nemen. En nu op 27 december nog mijn geld niet terug!! Super slechte service en bedrog! nooit meer kopen of bestellen!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Leveren veel later dan beloofd

Beoordeling 
 
1.0

Verjaardags kado bestelt. Zou uiterlijk binnen 5 dagen worden geleverd. Op dag 5 nog niet eens verzonden. Het kado kan hier dus ook niet meer op tijd aankomen gezien de klantenservice zei dat het ten minste nog 5 werkdagen gaat duren. Dan is het kerst en duurt het dus nog langer.

Extreem slechte service en geen enkele excuses voor hun eigen laksheid. Wanneer iets niet leverbaar is of niet op tijd kan worden verzonden dan informeer je de klant daar toch over? Nu kom ik er pas achter nadat ik zelf 15 minuten aan de telefoon heb gehangen met ze.

Bestel hier nooit meer en raad iedereen aan om gewoon bij Bol.com of Intertoys te bestellen. Dan weet je tenminste waar je bestelling is en heb je het de volgende dag binnen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Stelletje

Beoordeling 
 
2.0

Items beschikbaar, maar eenmaal besteld en via Paypal een akkoord t.b.v. de betaling zijn ze ineens niet meer beschikbaar... Levertijd 2 a 3 weken. Bedrag ondertussen wel door Paypal gereserveerd. Annuleren a 15ct per minuut en dan een engelstalige dame aan de lijn krijgen. Overigens op de site staat een 020 nummer: 020 7110972. 

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Emiel op 12 Februari 2018

Hallo Marcel,
Ik heb dezelfde ervaring momenteel. Hoe is dit voor u afgelopen? product gekregen binnen 3 weken? of geld retour?

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Net een bestelling geplaatst voor een product dat beschikbaar is, krijg ik meteen een email dat het product pas over 3 weken leverbaar is. Om te annuleren moet je bellen voor 15 ct/min.
Schandalig. Op de website staat gewoon dat het beschikbaar is

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Emiel op 12 Februari 2018

Hallo Ferenc,
Ik heb dezelfde ervaring momenteel. Hoe is dit voor u afgelopen? product gekregen binnen 3 weken? of geld retour?

Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
2.5

Voor de verjaardag van mijn zoon volgende week een treinbaan besteld omdat hij op voorraad zou zijn bij Toys r Us. De website Inc samenvatting van de bestelling geeft aan dat alles 1 dag later geleverd gaat worden.
Een dag later krijg ik een mail met melding dat het artikel niet op voorraad is en 3(!) weken leverijd heeft. Annuleren kan via telefoonnummer wat 0,15€ per minuut kost.
Na 10 pogingen lijkt dit nummer niet meer te worden beantwoord en de website geeft een ander nummer aan.
Dit nummer wordt wel beantwoord, maar enkel Engels sprekende assistentie. Erg raar als je een 020 nummer belt.
Uiteindelijk kan er geen enkele oplossing geboden worden, anders dan het annuleren van de bestelling. Over 7 werkdagen krijgen we (hopelijk) ons geld weer terug.
Na een uur krijg ik een mail met de melding dat de order al in het bestelproces zou zitten en niet geannuleerd kan worden.
Nogmaals gebeld met het 020 nummer waar na 15 min in het Duits wordt opgenomen.
De order is half geannuleerd en de andere helft wordt later deze week geleverd (waardeloos zonder trein, maar goed).

Al met al een teleurstellende ervaring en vreselijk slechte klanten'service'. Ik bestel hier nooit weer.

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Ferenc op 08 September 2017

Hoi,
Ik kan dat 020 nummer niet vinden. Kan je dat even vermelden?
Ik heb net zo'n zelfde ervaring en wil graag annuleren
Dank je

Reageer op deze review

Defect bij aankomst/vreemde taal tijdens bellen over retour/emailserver bounced

Beoordeling 
 
1.0

Na een defect artikel te hebben ontvangen bel ik meteen de contactlijn van dit bedrijf en krijg een Duits persoon aan de andere kant van de lijn die Engels praat met zwaar Duits accent. Ik wil graag communiceren in het Nederlands geef ik aan maar dit behoort niet tot de mogelijkheden krijg ik teruggekoppeld. Ik leg het probleem omtrent het defecte artikel uit en krijg de mededeling dat ik een complete werkdag thuis zou moeten blijven zodat de retourdienst van Toys R Us bij mij het artikel kan komen ophalen, een artikel dat 10 euro heeft gekost en waarvoor ik dus een complete werkdag zou moeten thuisblijven... De retourdienst ('GLS') kan slechts een datum inplannen, een aangegeven dag waar ze tussen 0:800 en 18:00 kunnen komen aankakken, er zijn geen andere mogelijkheden.....

Ik vraag netjes of er geen andere mogelijkheid is, het pakketje via de post versturen middels hun retourpostbus of dergelijks maar dit is de enige weg legt de dame aan de andere kant uit... Inmiddels kook ik van binnen en maak ook duidelijk dat dat het geval is. Ik refereer daarbij ook naar een manager, want niemand kan verwachten dat iemand die werkt een complete dag thuis gaat zitten om een artikel retour te kunnen sturen...wat is dat voor middeleeuws gebeuren?!

Omdat ik kwaad klink in de oren van de bewuste telefoniste koppelt ze terug "if you dont stop screaming I'll hang up"....ik kan mezelf niet langer beheersen en zeg in niet misverstane bewoording wat ik van haar en deze complete vooroorloogse behandeling en procedure vind waarna ik zelf kwaad de hoorn erop gooi!

Ik kan het mezelf niet veroorloven om sowieso een vrije dag op te nemen omwille van een artikel dat 10 euro heeft gekost maar ik heb wel 10 euro weggegooid wanneer ik het niet geretourneerd krijg! En gezien de enige mogelijkheid, om het artikel te laten ophalen en dus een complete dag daarvoor op te nemen, voor mij niet te doen is heb ik nu dus automatisch 10 euro weggegooid!!! 10 van mijn zuurverdiende euro's!!!

Dit staat voor mij gelijk aan oplichting en ik zou het ten zeerste willen afraden om hier ooit tot een bestelling over te gaan, ongeacht de prijs van het artikel!

RD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze site

Beoordeling 
 
1.0

Muziekcenter besteld die volgens de site leverbaar is binnen 2 dagen. Zelfde avond een mail dat hij uitverkocht is maar binnen 2 a 3 weken weer binnenkomt , nog 2 dagen later dat hij kosteloos geannuleerd is! Terwijl ik dus al betaald heb. Vlgs de site is hij nog steeds leverbaar. Nu maar gaan bellen om mijn geld terug te krijgen, op mail wordt kennelijk niet gereageerd.. had ik de reviews maar eerder gelezen dan had ik er nooit besteld

CB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Malafide webshop

Beoordeling 
 
1.0

Ik had een doos Lego vanwege een mooie aanbieding gekocht. De doos stond zowel tijdens als de dag na de bestelling op beschikbaar. Na 5 dagen nog geen verzendbevestiging ontvangen. Een gebrekking NL sprekende telefoniste gaf aan dat dit vreemd was en ze de betreffende afdeling zou inlichten. Een paar uur later kreeg ik de volgende e-mail:
...Terugkomend op uw vraag kunnen wij aangeven dat, de volgende artikelen helaas tijdelijk niet leverbaar zijn, Echter zijn ze al nabesteld en zullen binnen 2 tot 3 weken bij ons arriveren...
Een paar uur later kreeg ik via een ander mailadres (in mijn spambox) de volgende email:
...Helaas zijn enkele of alle artikelen van uw bestelling niet leverbaar. Dit deel van uw bestelling is daarom geannuleerd...
Gelijk een reactie terug gedaan met de melding dat ik het hier niet mee eens ben en wil de bestelling alsnog zo spoedig mogelijk ontvangen.
De volgende dag kreeg ik de melding: ...Helaas hebben wij geen invloed op geannuleerde producten... en ...Helaas is het product niet meer op stok - als het product nog op onze webpagina staat kunt u een e-mail alert-melding inrichten met melding zodra het product weer beschikbaar is... (Vanzelfsprekend zonder de korting die ze er eerst op gaven.)

Net als vele andere reviews over Toys R Us lijkt het er dus op dat ze de sommige producten dus (erg) laag aanbieden om hoog in de rankings van goedkoopste webshops te komen en mensen op deze manier lokken. Het uitleveren doen ze alleen voor de producten die niet in de aanbieding zijn.

Nog een kleine zinsnede uit hun kleine lettertjes:
...Met het verzenden van uw bestelling is de overeenkomst nog niet tot stand gekomen. U ontvangt deze e-mail als overzicht van uw bestelling. Deze bevestiging van de bestelling is geen aanvaarding van het aanbod, maar dient slechts ter informatie, om de u te informeren, hoe de bestelling door Toys"R"Us is ontvangen...
...LET OP: De overeenkomst met Toys"R"Us komt tot stand, wanneer Toys"R"Us het aanbod van de klant daardoor accepteert, dat ze het bestelde product aan de klant verstuurt en de verzending per e-mail aan de klant bevestigt (bevestiging verzending)...

Voor ons dus eens maar nooit meer Toys R U.
En voor de lezers van deze review: een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Dit is geen incident, maar gewoon een malafide taktiek.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte zaak

Beoordeling 
 
2.8

Ik heb online een lego huis van de simpsons besteld
Site gaf aan betaling via ideal mogelijk.
Echter op desktop en mobiel niet mogelijk.
Meerdere medewerkers te woord gestaan.
Zij kunnen mij niet verder helpen.
Ik moet maar een creditcard aanschaffen of een paypal account aanmaken.
Schande

TH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen service bij xl store bij maxis amsterdam

Beoordeling 
 
2.3

Ik ben 4 dagen bezig geweest om het smoby keukentje te bestellen maar dat lukte totaal niet bleef hangen met de postcode invullen die werd niet geaccepteerd wat ik ook deed. Kortom in de auto want me kleindochtertje der verjaardag komt steeds dichterbij en naar de xl winkel en we vertelde daar dit verhaal en krijgen in de winkel te horen dat er dagen n storing is op de website en er dus niet besteld kan worden. Het smoby keukentje is er in de winkel niet in de kleurtjes die wij wilde hebben, wij balen maar ze namen ook niet eens even de moeite voor ons om even navraag te doen bij andere filialen op ons verzoek of ze het keukentje daar wel in die kleurtjes hadden. Dat is toch geen service????? Hoezo ga bij toyrus je speelgoed kopen voor je dure geld? Vind dit echt totaal slechte service en heb nu t keukentje in kleurtjes die we eigenlijk helemaal niet wilden maar toch gekocht omdat me kleinkind graag zo n keukentje voor der verjaardag wilde hebben en zij is ons alles maar dit stuitte puur tegen ons zin in. Vind dat hogerhand dit met zn personeel beter moet bespreken dat ze klant vriendelijker mogen werken. Klanten betalen n hoop geld en daar mag je best n stukje service tegenover zetten!!!!!

AH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
2.3

Deellevering voor Sinterklaas kwam vorig jaar te laat, terwijl volgens de site het product wel op voorraad was. Met een hoop gedoe het product (LEGO doos) ergens anders gekocht. Vervolgens 3 maanden bezig geweest om geld terug te krijgen.
Ook hadden ze een verkeerd product (verkeerde knuffel) gestuurd, waardoor we onze dochter hebben moeten teleurstellen.
Medewerkers: slecht nederlands, afspraken werden niet nagekomen, afhalen was een gedoe, weinig inlevingsvermogen.
Geen aanrader dus; wij bestellen er niet meer.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Doe ToysRUs niet!

Beoordeling 
 
1.0

Op internet legoset (Mindstorm) bestelt met 20% korting. Volgens de website op voorraad dus snel te leveren. Vrijwel direct na bestellen (en betaling) ontvang ik een mail dat de set toch niet op voorraad is, nabesteld is en levertijd 2 á 3 weken is. Indien gewenst kan bestelling geannuleerd worden waarna aankoopbedrag teruggestort wordt. Ik besloot de bestelling door te laten lopen, vanwege het grote prijsvoordeel. Na een week weer een mail dat de doos niet meer leverbaar is (hoezo is een gangbare doos van Lego niet te bestellen bij groothandel?) en koop geannuleerd wordt en aankoopbedrag terug gestort wordt.
Op de website is te zien dat het artikel niet te bestellen is. Wel kan een mail verzonden worden door ToysRUs als het artikel weer op voorraad is. Binnen 12 uur ontvang ik een mail dat het artikel weer op voorraad is en besteld kan worden. De klantenservice geeft aan dat ik het artikel opnieuw via internet kan bestellen, echter nu zonder 20% korting.
Mijn advies: doe ToysRUs niet! Neem een iets duurdere winkel die wel levert.

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Valse promoties

Beoordeling 
 
2.8

De artikels in promoties worden niet geleverd. (maar zijn nog leverbaar aan de oorspronkelijke prijs)
De artikels die meebesteld werden worden wel gewoon geleverd natuurlijk...

TD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Te mooi om waar te zijn.

Beoordeling 
 
1.0

Een tip van Marktplaats: Gebruik uw gezonde verstand: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo.
Dit geldt niet alleen voor Marktplaats maar ook voor Toys R Us!
Onderstaand mails zeggen genoeg:

2e Mail verzonden op 16-02-2015:
Er wordt duidelijk om de reden die ik aangaf gedraaid.
Duidelijk is dat ik per mail (03-02-2014) het volgende van u toegezegd heb gekregen: “De volgende artikelen zijn nabesteld en zullen binnen 2 tot 3 weken beschikbaar zijn”
Het artikel was binnen bovengenoemde periode weer beschikbaar. De bestelling had dus nooit binnen bovengenoemde periode door u mogen worden geannuleerd!
Juridisch gezien dient deze bestelling alsnog te worden uitgeleverd voor de prijs van € 69,98.
Ik ga er vanuit dat dit alsnog gebeurd.

Reactie 17-02-2015:
Wij hebben u aanvraag doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Zodra wij meer informatie ter beschikking hebben staan, nemen wij weer contact met u op.

3e Mail verzonden op 22-02-2015:
Ik heb begrepen dat de aanvraag op 17-02-2015 is doorgestuurd.
Tot op heden nog geen reactie ontvangen wanneer kan ik deze ontvangen?

Reactie tot op heden: geen.

Mijn advies ga absoluut niet op aanbiedingen in, dit zijn duidelijk lokkertjes. Artikelen die je naast een aanbieding besteld (geen aanbiedingen) worden namelijk wel geleverd.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

NIET DOEN

Beoordeling 
 
2.0

Op 20 november een bestelling geplaatst bij Toys R Us. De levertijd zou 2-4 dagen zijn. Een dag later kreeg ik bericht dat het twee tot drie weken zou duren. Een dag voor Sinterklaas kreeg ik bericht dat mijn bestelling niet geleverd kon worden. Maar het geld dat bij de bestelling is betaald wordt dan niet teruggestort. Daar moet je dan nog eens een aantal weken op wachten. De klantenservice beheerst geen Nederlands en gaat niet in op de gestelde vragen. Zelden zo een waardeloze winkelervaring gehad.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Laat je niet inpakken

Beoordeling 
 
1.0

Laat je niet inpakken door de 15% korting van deze site

Klopt niets van voor de zoveelste keer. Wat een blamage
156EUR , 5 artikelen, 2,92EUR korting. Klopt niets van.





E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
1.0

Vorige week een wipstoel besteld. En nog steeds niet in huis.
Toen ik ze had gebeld zeiden ze dat het is kwijtgeraakt bij gls.
Ik krijg mijn bestelling niet en het geld wordt ook niet teruggestort. Is toch niet normaal!!!
Ze zeggen dat als ik die wipstoel spoedig nodig heb, dat ik dan een nieuwe bestelling moet plaatsen en wanneer ze het verloren pakket hebben teruggevonden krijg ik pas mijn geld terug. En het was niet bepaald een goedkope wipstoel.

Ben heel erg boos

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

geen toysrus meer voor mij

Beoordeling 
 
1.0

29 november een bestelling geplaatst, zou voor 5 december geleverd worden. 3 december gebeld, ja hoor staat klaar en vertrekt vandaag nog met de post zij die meneer, nou niet dus want 6 december ontvang ik mail dat een kwart van de bestelling geannuleerd wordt en de helft geleverd. de andere helft wordt verzonden. Over het overige kwart geen bericht. Bellen met het callcenter geeft niet meer duidelijkheid.... zeer slechte service en niemand weet ergens iets van of heeft iets te zeggen, gelukkig geen dure bestelling, maar ik bestel er niks meer!!

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb zondagavond besteld en vandaag pas mail gehad dat het is verzonden..maar de track en trace wek voor geen meter, ik kan geeneens me bestelling volgen want dan krijg ik elke keer een standaard tekst! Ze beloven binnen 2 dagen bezorgen maar het is nu dus donderdag en morgen is het sinterklaas..Ik ga nooit geloven dat het morgen binnen komt, helemaal niet na deze reacties te hebben gelezen. En terwijl er op de site staat...voor 1 dec besteld gegarandeerd voor pakjesavond is huis! Ik bestel hier nooit meer, bah!

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

chantal op 04 December 2014

Ik heb zaterdagavond besteld en ik heb ook nog steeds niets ontvangen. Ik moest in het engels praten aan de telefoon van de klantenservice. Wat een belachelijk bedrijf! Er staat op de site: voor of op 1 dec. besteld GEGARANDEERD in huis voor pakjesavond....NOU mooi NIET!!! Spijt spijt spijt...

Reageer op deze review

Slecht service

Beoordeling 
 
1.8

Hele slechte service! Bestelling wel netjes binnen 3 dagen binnen. Bleek tijdens transport kapot te zijn gegaan, grote scheur in het speelgoed. Gebeld naar de klantenservice, totaal niet begripvol maar heel kort door de bocht antwoord.
Pakket word wel opgehaald, moet 3 weken op mijn geld wachten en ik kan nu zelf een nieuwe bestellen en ook het bedrag weer voorschieten. Helaas heeft het pakket vertraging en zit mijn dochter vandaag zonder verjaardagscadeau :-( Heel sneu.
Dit was dus mijn laatste bestelling ooit daar.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
26 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Toys R Us ervaring

Toys R Us heeft ook een webshop. Op Toysrus.nl kunt u makkelijk online speelgoed bestellen. Naast speelgoed heeft Toys R Us een enorm assortiment aan baby-artikelen. Maar ook buitenspeelgoed voor kinderen van iedere leeftijdscategorie kun je makkelijk bestellen op www.toysrus.nl. Toys R Us heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding en het diepe assortiment zorgt al jaren voor vele trouwe klanten bij Toys R Us!

Wat is uw ervaring met Toys R Us? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Toys R Us hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Toys R Us reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee