Ulla Popken reviews

www.ullapopken.nl
 
3.3 (32)
Ulla Popken

Ulla Popken is de online webshop voor mode in grote maten. Heeft u een maatje meer? Ulla Popken kleding is de grote maten mode webshop. Ulla Popken biedt u de beste kwaliteit met een comfortabele pasvorm in de grote maten kleding. Van sportieve kleding tot elegant, van comfortabele tot bijzonder vrouwelijke mode wordt alles scherp geprijst aangeboden in de onlinne webshop van UllaPopken. Kleding en Mode vanaf maat 42 groeit nog steeds en het assortiment kleding maat 42 en groter van Ulla Popken wordt dan ook steeds verder uitgebreid. Ulla Popken daar slaagt u altijd!

32 Ulla Popken reviews

 
(3)
 
(2)
 
(2)
 
(7)
 
(19)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

accepteer nooit de nieuwsbrief of catalogus

Service 
 
1.0

vink nooit de mogelijkheid aan om de nieuwsbrief te ontvangen of de catalogus. je komt er nooit meer vanaf. wat je ook doet, bellen mailen het helpt niet, Ze zeggen/schrijven dat ze meteen stop zetten maar helaas pindakaas, ze blijven sturen. Negeer dat bedrijf het heeft schijt aan haar klanten en troggelt alleen maar je geld af

JK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bar slechte service Ulla

Beoordeling 
 
1.0

Op vrijdag besteld, maandag de bevestiging en track & trace code binnen. Inmiddels 18 dagen en 6 boze telefoontjes verder, maar niets ontvangen en mijn geld kwijt.
Je belt met je klachten een callcenter, ingehuurd door Ulla P.
Het enige wat het callcenter kan doen is aantekeningen maken.
Er is digitaal contact met Ulla P. De klacht moet middels dat digitale aantekeningetje van het callcenter bij Ulla P in behandeling genomen worden. De reactietijd zou maximaal een week moeten zijn. 7 dagen dus. Ik ben al 18 dagen verder en totaal geen terugkoppeling of wat dan ook.
Wat is er gebeurd? Bestelling geplaatst zoals gezegd, barcode ontvangen, maar mijn bestelling is nooit in sorteercentrum van Postnl gekomen. Pakket is zoek dus.
En waar wacht Ulla P op? Dat zij de goederen retour ontvangen zodat zij je geld terug storten, maar dat kan in mijn geval niet hé! Ik heb nooit wat van ze ontvangen!!!?

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

steeds aanmaningen terwijl ik betaald heb

Beoordeling 
 
2.0

ik raad iedereen af hier nog iets te kopen…..

na mijn bestelling alles keurig betaald via de bank en daarvan ook een bankafschrift aanwezig .
Nu krijg ik nog regelmatig aanmaningen over deze betaling , dus telefonisch uitgelegd , later een kopie bankafschrift gemaild en nog blijven ze aanmaningen sturen , met telkens een hoger bedrag
nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld om van deze rare winkel af te komen .
triest dat het zo gaat ….

Besteld product
bij deze webwinkel niets mee rkopen
W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

benieuwd

Beoordeling 
 
1.0

Een maand geleden een bestelling geplaatst. Het zou drie weken duren, maar er kwam niets. Vervolgens bestelling geannuleerd. Op de een of andere manier krijg ik het idee dat ik mijn geld niet terug krijg, daar ze niet gereageerd hebben op mijn e-mail om mijn telefonisch geannuleerde bestelling te bevestigen. Maar ze hebben nog zeven dagen, dus ik ben benieuwd.

DL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Aanmaningskosten zonder herinnering

Beoordeling 
 
2.5

Ik bestel af en toe bij Ulla Popken grote maten kleding voor mijn moeder. Nu moest ik al twee keer 2 euro betalen als aanmaningskosten. Tweede keer heb ik de verzendkosten per ongeluk niet betaald omdat ik dacht dat ik een actie had "gratis verzenden"(anders moet je zelf betalen). Nu dus het bericht gekregen dat ik aanmaningskosten moet betalen over het bedrag van 4.95 euro. Ik vind het belachelijk. De kleding is ok maar ik stuur veel terug omdat als je het aantrekt ziet het er niet uit. Na retour zou ik nog wel een overzicht willen hebben wat ik nu moet betalen,maar dat moet je zelf bijhouden. Deze webshop is niet van deze tijd. Tegenwoordig heb je overal Klarna en Afterpay.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Reclame stopt niet na 8 maanden terugsturen en bellen

Wat een waardeloos bedrijf. Na 8 maanden tweewekelijks terugsturen van de reclame blad en herhaaldelijk bellen blijft het blad maar komen. Waarom stoppen ze niet met sturen

JN
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.8

Bestelling snel binnen en uitstekende klanten service!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

straf voor een maatje meer...

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb niet direct een klacht over de kleding of service (hoewel Wehkamp in beide beter is) Maar die vreselijke kledingadviezen die de online-kledingcoach Barbara geeft... Kennelijk mag je met een maatje meer geen lichte of felle kleuren dragen; vrijwel al haar suggesties zijn zwart of donkerblauw. En vrijwel altijd gaat het om modellen die je 'vrouwelijkheid niet benadrukken' en moet je 'zelf met de juiste rok of broek de balans met je bovenlichaam vormgeven'. Ja, zo lust ik er ook nog wel één... Geef dan gewoon geen advies. Als je echt goed advies wil, kun je beter bij bloggers met een maatje meer terecht.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
reclame

Vreselijke service door vreselijke verkoopster

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb vooraf naar de winkel gebeld over het gebruik van een kortingsbon voor panty's, toen ik in de winkel aan kwam leek de medewerkster hier niks van te begrijpen al zei zij van wel. Ik wilde graag meerdere panty's kopen maar ik wou wel zeker weten dat zij goed zaten, vooral omwille van de prijs (€40,00-€50,00 voor 4 panty's). De medewerkster zei dat ik ze niet kon passen maar zij zou wel even inschatten welke maat ik nodig had.

Ondertussen was er een oudere dame (zeer hoge leeftijd) die om het toilet vroeg aan haar. Met veel gezucht en gesteun heeft zij deze mevrouw geholpen maar zij zei wel 'Nou mevrouw, ik ben eigenlijk deze dame even aan het helpen...'. Toen zij terug kwam van het toilet aanwijzen voor deze mevrouw, vertelde zij aan mij hoe storend het gedrag van oude mensen kan zijn en dat het haar moeite kost om te blijven glimlachen bij zo iemand... Heel apart.

Na 5 seconden in het pashokje te staan vroeg de verkoopster die mij kennelijk gevolgd was al of het goed zat (hoezo opdringerige verkoopster?!?). Toen ik de panty aan had bleek ik toch een maat groter nodig te hebben, ik paste deze echt niet. Ik heb de panty ontzettend netjes opgevouwen en er was verder geen schade oid van het passen ontstaan. Uiteindelijk hadden we vier anderen in de juiste maat uitgezocht. Bij het betalen gaf ik aan deze vier panty's te willen kopen. De verkoopster zei echter dat ik diegene die zij mij had aangeraden maar die niet juist zat, ook moest kopen. Toen ik zei dat ik dit niet wou omdat hij niet paste werd zij onvriendelijk. Na hier even over gediscussieerd te hebben zei zij op een zeer onvriendelijke toon 'Nou, over welke kortingsbon had je het?' waarna ik deze tevoorschijn toverde. Ik heb uiteindelijk de panty niet hoeven kopen (gelukkig) maar ik vind alsnog de manier waarop zij omging met mij als haar klant buitengewoon vervelend. Je gaat daar weg met een gevoel alsof je iets heel vervelends hebt gedaan, wat mijn inziens, niet het geval was.

Ik zou niet snel meer naar Ulla Popken gaan.

Besteld product
Panty's
F
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Vreselijke winkel en slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Aantal artikelen besteld waarvan ik 1 artikel niet had ontvangen. Deze zou later geleverd worden. Na 1 week nog niets gehoord en toch maar contact opgenomen met de klantenservice. Onvriendelijke medewerker vertelde mij dat ik gewoon nog geduld moest hebben.... 2 weken hierna kreeg ik het laatste artikel wat vervolgens toch ook retour moest. Het verwerken van een retour duurt eeuwen bij hun, maar hierdoor klopte het bedrag wat ik moest betalen nog niet. Natuurlijk krijg ik doodleuk een aanmaning (al gelijk met kosten en geen herinnering) dat ik moest betalen. Maar het geretourneerde artikel stond er nog bij. Ik heb hierdoor ALWEER contact moeten opnemen met de klantenservice om vervolgens weer een onvriendelijke medewerker aan de lijn te krijgen (wiens Nederlands heel slecht te begrijpen/te verstaan was). Ik moest maar gewoon het bedrag betalen. Op de vraag wanneer ik dan het geretourneerde geld weer terug zou ontvangen deed Meneer zeer onvriendelijk. Ik heb daarom dus maar alleen betaald voor het behouden artikel plus de aanmaningskosten. Nu maar hopen dat het goed gaat....

Maar dit is zeker een winkel waar ik NOOIT en te nimmer meer iets ga bestellen. Wat een vreselijke webshop met zeer onvriendelijke en onprofessionele medewerkers. Bestel AUB je kleding elders om dit soort scenario's te voorkomen!!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Belazerd

Service 
 
1.0

Bij Ulla Popken stond op 1 maart een Mony broek voor € 49,99 op de website. Tevens werd hierop een winterkorting aangeboden van 30%. Toen ik de broek wilde bestellen, werd de prijs € 69,- in alle maten. Na een emailwisseling kreeg is als antwoord: "u kunt de mony voor € 49,99 bestellen".
Ik mailde terug: "De korting van 30% was alleen gisteren geldig, dat maakte de prijs interessant".
Ulla Popken: "ja daar heeft u gelijk in. Als u de bestelling bij mij plaatst via de mail kan ik u die prijs nog geven".
Vervolgens ontving ik de broek maar moest wel € 49,99 betalen en niet de beloofde € 49,99 - 30%. Na dit gemaild te hebben, bleven ze vasthouden aan de prijs van € 49,99. Kortom, ze belazeren de boel.
Even helemaal de buik vol van Ulla Popken. Bij hun is de klant geen Koning.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

onterechte aanmaning, en geen excuses

Beoordeling 
 
4.0

4 kledingstukken besteld en betaald vooraf. echter 2 worden niet geleverd. ik mail ze wanneer ik deze ontvang. en krijg ze alsnog na een dag of 10. Vreemd maar okay.
Echter een maand later krijg ik een aanmaning. of ik even aanmaningskosten en de kledingstukken wil betalen. Maar was toch betaald vooraf?
Ulla Popken heeft eerste bestelling gecanceld, zonder een woord, en voor de tweede bestelling moet ik meer betalen..
vele malen gemaild, maar excuses, ho maar. ik mag nog steeds een hoger bedrag betalen. niet gedaan. terugbetaling teruggestort.
dat is eens maar nooit meer. wat een vreselijke club.

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
reclame

wijzigen van adres

Ik had wat besteld. Maar ik kon op mijn account mijn adres niet wijzigen in mijn nieuwe adres. Ook een alternatief bezorgadrs opgeven bv. mijn nieuwe adres lukt niet. De klantenservice direct gebeld die zou mijn adres wijzigen. Natuurlijk logde ik weer in. Het adres was niet gewijzigd door de klantenservice ondanks hun belofte. Dan maar gemaild. U kunt het adres zelf wijzigen in uw account. Dat lukt niet dat had ik ook in de mail gezet want daar had ik over gebeld. Ze lezen de inhoud van de mails niet eens. Straks komt de bestelling op het verkeerde adres.... en dan??

AV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3

Slechte ervaring na telefonisch kontakt werd verder afgehandeld per email klant onvriendelijk bedrijf

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

na aankoop slecht gevoel

Beoordeling 
 
5.5

Door het sluiten van het filiaal in Hilversum, moeten we naar Zwolle, waar we altijd goed werden geholpen. Zo ook op 21 nov 2017. Na goed geholpen te zijn door een medewerkster ging mijn positieve aankoopgevoel bij het afrekenen ( toen de bazin erbij kwam) helemaal naar 0. Voor 450 euro gekocht. geen leuk kadootje. Geen broekenbonkorting : ong. 18 punten op verschillende kaartjes. waarop ze opmerkte: sommige klanten bedenken hun eigen regels. Toch nog een kado : het plastic tasje ( hoe moet je 7 artikelen meenemen ) Uiteinelijk met een rot gevoel de winkel uit.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

SLECHTE KLANTVRIENDELIJKHEID

Heb geen producten besteld maar ben bij een filiaal in deventer geweest waar ik een aantal kledingstukken had uitgezocht om te passen,helaas wide ik graag voor het passen naar het toilet maar tot mijn stomme verbazing zegt een van de verkopers dat er geen gebruik mag worden gemaakt door klanten aan hun toilet.
Hoe klantvriendelijk is dit.
Uiteraard ben ik ook direkt de winkel uitgegaan, en dus niets gekocht.
In deze tijd van online bestellen schijnen bij jullie de klanten die wel de moeite nemen om persoonlijk te komen passen niet van belang te zijn.
Heb ook direct klantenservice ingeseind maar ook daar wordt geen gehoor aan gegeven.
Wat een slechte benadering van een dood simpel vraagje.
UITERMATE SLECHTE WINKEL

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
reclame

Goeie service

Service 
 
10.0

Ik ben een jongen. En heb een paar weken geleden mijn eerste panty gekocht bij de Ulla popkin winkel in Amersfoort. Het was super spannend voor me de winkel had verder geen andere klanten ze hebben me uitstekend geholpen. Namen de tijd. Gaven me advies ben hartstikke blij. Ik ga daarom mijn volgende panty's ook bij Ulla popkin kopen

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Dubieuze herkomst product

Beoordeling 
 
8.0

Qua service en administratie online heb ik niets aan te merken. Die is altijd prima. Maar ik merk wel dat het land van fabriekage steeds dubieuzer wordt. De 2 katoenen shirts die ik laatst besteld heb, zijn goed van kwaliteit en pasvorm. Maar zijn 'made in Bangladesh!'. Waar zich de slechtste ateliers voor werknemers bevinden. Instortende fabrieken, mensonterende werkomstandigheden, etcetera. Voor mij wel een reden om Ulla Popken voorlopig links te laten liggen.

Besteld product
Katoenen t-shirts
N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

EH Samsom op 25 September 2017

Ik heb qua service wél het één en ander aan te merken op Ulla Popken, nl dat de kwaliteit van kleding steeds vaker te wensen over laat en dat bij verhaal je niet al te aardig behandeld wordt. Maar ook mij vilel het op dat de kleding uit Bangladesh komt en dan ben ik heel benieuwd hoe de omstandigheden zijn waar in die kleding wordt gemaakt!

Kirsten op 11 Oktober 2018

Die omstamdighede zijn inderdaad buitengewoon slecht daar. Google eens "Ulla Popken Bangladesh" en dan kom je al op de eerste pagina een artikel tegen van Clean Clothes Company die zich sterk maakt voor de veiligheid in de kledingfabrieken. Je zult zien dat Ulla Popken hier tot op heden geen medewerking aan verleent, ook niet na enkele ernstige branden in kledingfabriek Garib & Garib in 2009 en 2010, waarbij vele medewerkers omgekomen zijn. Geen respons op verzoek voor compensatie voor de nabestaanden, etc. Ook hebben ze nog niet het akkoord getekend waar inmiddels 48 bedrijven wel voor getekend hebben, om de werk- en veiligheidsomstandigheden te verbeteren. Voor mij absoluut de belangrijkste reen om Ulla Popken te boycotten!

Reageer op deze review

Slechte service en bestelling niet leverbaar

(`Bijgewerkt: Augustus 21, 2017)
Beoordeling 
 
1.5

In eerste instantie kon ik de jurk uit het blad van Ulla Popken niet vinden, contact opgenomen met de klantenservice, korte onvriendelijke reactie: hij is alleen nog leverbaar in zwart en wit met artikelnummer. Dit hadden echter een ander model. Zelf verder gezocht op de site en heb de jurk toch nog gevonden, en leverbaar. Op 14 juni de jurk besteld en vandaag, 22 juni, bericht gekregen dat de jurk op dit moment niet leverbaar is en misschien wel nooit. Daarop heb ik mijn bestelling geannuleerd (het is niet de eerste keer dat een bestelling op deze wijze verloopt) en gevraagd mijn gegevens uit het bestand te halen. Opnieuw een zakelijke reactie dat dit gebeurd is. Klantbehoud staat niet erg hoog in het vaandel bij Ulla Popken. Jammer. De kleding werd nu net wat moderner en minder oubollig als voorheen. Het lijkt er echter op dat men geen of slechts een kleine voorraad heeft en zelf pas gaat bestellen als er belangstelling voor een kledingstuk is.

ED
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klantenservice, hoezo service? Stug en star!

Beoordeling 
 
3.0

Al weken heen en weer aan het mailen over een bestelling die ik wegens omstandigheden niet in 1 keer kon betalen. "Je zoekt maar een oplossing of stuurt alles terug". Ik stuur twee items terug. De derde hield ik, want al gedragen. Ondertussen blijven de aanmaningen komen. Gek word ik er van. Soort van pressie. Artikelen die ik dus geretourneerd heb zijn weer onvindbaar bij Ulla, hup aanmaning of ik het hele bedrag wil betalen. Echt te erg. Gevraagd mij van alle mailinglijsten te halen en geen brochures meer te sturen. Schijnt ook nogal moeilijk te zijn. Nog nooit meegemaakt

Besteld product
Broek
E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
reclame

Lees meer reviews

Ulla Popken informatie

Algemene informatie

Merken
Ulla Popken
Productgroepen
kleding
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
-
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal
Telefoonnummer
-