BESTEL HIER NIKS!!
Super slecht bedrijf, zoals alle andere mensen hieronder gedupeerd door een ongeopend product terug te sturen, niks te horen en na maanden het bedrijf te stalken om contact proberen te krijgen hoor ik via Riverty de tussenpartij betaaldienst dat mijn retour niet geaccepteerd is en ik gewoon moet betalen. Intussen via Rivery incassokosten bij gekomen omdat ik maanden de klantenservice heb geprobeerd te bereiken. Riverty hierin dus ook super slecht en totaal niet behulpzaam om de consument te beschermen tegen dit soort internet dieven. Zij hebben het product dus ze kunnen het net zo goed zelf hebben geopend of zeggen dat het geopend is en het voor dezelfde prijs opnieuw verkopen. Zo kunnen ze een product tig keer ‘verkopen’.
Ben door deze bedrijf Willie.nl zo opgelicht! 1ste keer was artikel defect terug gestuurd en na controle bleek het inderdaad defect. Ik kon alleen een code met waard tegoed krijgen voor een volgende aankoop ,geen geld retour.
Ondertussen kreeg ik toch weer een nieuwe artikel zonder dat ik iets besteld had, contact opgenomen met klantenservice bleek het een fout te zijn, artikel is weer retour gegaan. Klantenservice is onprofessioneel en weten klant niet te woord te staan, naar de leidinggevende gevraagd Kimberly. Ik dacht maar beter om meer bij te betalen zodat ik deze keer goede kwaliteit artikel krijg. Weer het zelfde defect deze maal was de aan/uit knop helemaal kapot je kon het ook horen rammelen en dat er iets los was met het mechanisme. Heb 2 maal contact opgenomen met klantenservice ze weigeren om een reactie te geven. Zéér onprofessioneel aangezien ze dit ook kunnen verhalen op de fabriek garantie. Geschillencommissie duurt maanden en moet ik zelf vooraf betalen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt met een webshop, en voel mij zo belazerd en financieel opgelicht ,gewoon weg gegooid geld. En van Kimberly van klantenservice kreeg ik te horen dat het jammer is als ik nooit meer iets bestel! Een zeer onbeschoft mentaliteit deze bedrijf!!
Waardeloze klote winkel. Krijg iets op mijn adres toegezonden (niks besteld) met een totaal andere ontvanger (naam). Of ik even een aangifte kan verzorgen of anders lekker betalen. Bewijs zelf maar dat ik iets heb besteld!
Wybe op 04 Januari 2019
17 11 2018 ontving ik een brief door de bus. Met een adressant die niet op dit adres woont. Nu word er volkomen onrechtmatig geopperd dat ik het pakket heb opengemaakt en dat dit niet mocht. Echter kon ik nooit weten wat er in het pakket zat zonder dit open te maken. Logisch. Nu ga ik in geen geval het pakket terugsturen daar dit mij geld gaat kosten. Jullie kunnen het pakket ophalen. Ik verwacht voor een goeie afhandeling en tegen procesbelemmerring jegens fraude jullie medewerking. Alle eventuele vorderingen gemaakt vanuit Billink zullen natuurlijk worden afgedaan als onrechtmatig.
Wybe op 04 Januari 2019
Update: ze gaan het regelen met Billink Bedankt Willie!!
Ik heb een product besteld, het kwam in een gigantische doos waarin alles rommelde zonder enige bescherming. Vervolgens heb ik het teruggezonden gezien dit absoluut niet geschikt was voor mijn partner.
Maar vervolgens werd er beweerd dat ik het geopend had en kwam een medewerkster met een absurde claim dat er een haar op zat.
Voor de duidelijkheid zij verdienen geen winkelwaarborg. Ik zou nooit meer iets van hun kunnen kopen.
2 producten besteld, maar werd niet op de hoogte gehouden van de voortgang. Op de dag van levering stond de bestelling nog steeds op 'in behandeling' en bij navraag was een van de producten niet leverbaar. Daarom de volledige bestelling geannuleerd, versturen ze het 2e product toch... Bestelling geweigerd aan de deur op advies van ze. Ik had bewust met PayPal betaald i.v.m. discretie en ik kreeg de toezegging van ze dat het bedrag discreet zou worden overgemaakt. Staat er nu opeen een retourboeking van WILLIE BV bij.
Al met al zou ik geen zaken meer met ze doen!