Winparts reviews

www.winparts.nl
 
8.1 (1501)

1501 Winparts reviews

 
(786)
 
(431)
 
(120)
 
(94)
 
(84)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
84 resultaten - getoond 1 - 10
Volgorde

Domme klantenservice

Beoordeling 
 
1.0




Treurig

Indien een zending na 4 weken wachttijd bezorgt wordt en het is dan niet het product dat 2 maal telefonisch besproken is, dan zou het niet meer als normaal zijn dat de retourverzendingskosten voor Winparts zijn. Nu betaal ik € 13,50 aan Post.NL voor retourkosten voor een product van € 47.95.
Bij navraag is dan het commentaar van de klantenservice dat haar collega het ook niet goed heeft kunnen zien op de site. Let wel het is hun site!
Juist daar had ik over gebeld omdat op de site dit product dubbel vermeld stond met verschillende levertijden. Lang wachten is niet fijn, maar foutief leveren en dan de klant ook nog op kosten jagen is niet klantvriendelijk . Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik mijn geld ontvangen heb.
Voor mij geen Winparts meer.

TV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 22 Januari 2020

Beste,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Excuses daarvoor.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl en daarbij uw review nader kunnen toelichten met wat u precies wenste te ontvangen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Ik ben niet tevreden over de service. Heb vorige week matten gekocht voor mijn auto en de kofferbakmat bleek veel te groot te zijn. De rest van de matten waren goed. Ik dacht dit om te kunnen ruilen kosteloos, maar je moet hier zelf de portokosten voor betalen. Nou z'n pakket weegt 9,2 kilo en dan heb ik het nog maar over1 mat, laat staan als het hel pakket retour moet !! Dus u begrijpt dat daar aardig wat portokosten voor gerekend worden ! Dus hier zal ik nooit meer wat kopen !! En dan vragen ze nog je mening hoe je ervaring is en dat je dan 5% korting krijgt bij de volgende aankoop. Hoezo verneukeratief!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 15 Januari 2020

Goedemorgen Sonja,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat het product niet goed past in de auto. Excuses daarvoor.

Graag zou ik met u mee kijken naar de order, zodat ik na kan gaan wat de mogelijkheden zijn. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Slecht slechter slechts

Beoordeling 
 
1.0

Verzend datum 2 x vertraagd en bezorg dag 4 dagen verlaat... Geen aanrader , de klanten service is ook een broodje aap regeling je hangt langer in de wacht dan dat ze tijd voor je hebben... Momenteel nogsteeds niks binnen....

WR
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slecht geleverd

Beoordeling 
 
2.5

bestelling binnen 1 productgroep niet aanwezig tot opheden geen antwoord waar het product is gebleven

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 20 November 2019

Goedemorgen Mia,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat de lampjes uit uw bestelling niet meegeleverd werden.

Ik zie in de conversaties terug, dat er een onderzoek is gestart bij de vervoerder om na te gaan of er mogelijk bijzonderheden waren bij het leveren van uw pakket. Dit onderzoek duurt meestal 3 werkdagen en in dit geval zie ik dat wij vanochtend uitslag hebben ontvangen over de betreffende case.

Ik zal u dan ook op de hoogte brengen hiervan middels een email.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Erg slecht....

Beoordeling 
 
1.0

Na telefonisch advies een accu besteld voor mijn auto. Was op voorraad (dinsdag) en kon de volgende dag (woensdag) geleverd worden. Woensdag: geen accu. Donderdag: geen accu en gebeld. Tegen de afspraak ben ik niet teruggebeld. Vrijdag: geen accu en deze keer later dan afgesproken teruggebeld: accu was kwijt.
Toch maar naar de garage voor een losse accu. Bleek er toch een ander soort accu nodig voor mijn auto dan die mij was geadviseerd.... Blij overigens dat ik koos voor achteraf betalen. Was er geen probleem om geld terug te krijgen.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 06 November 2019

Beste Frans,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het pakket nooit is aangekomen.

Ik heb uw order terug kunnen vinden en daarin zie ik dat wij een onderzoek hebben opgestart bij de vervoerder. Helaas hebben wij daar tot op heden nog geen sluitend antwoord op mogen ontvangen.

Ik zal daarom een reminder sturen, zodat het onderzoek sneller kan worden afgesloten.
Daarop zal ik u verder informeren over de status.

Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Ongelooflijk

Beoordeling 
 
1.0

Normaal gesproken gaat bestellen via winparts wel goed.
Nu echter heb ik geprobeerd een spiegelglas voor een lupo te bestellen en na een dag langer wachten dan de bedoeling was een spiegel voor een astra gekregen. Dit was dus niet goed. Aan de telefoon gehangen met een vriendelijke en behulpzame dame die samen met mij en het kenteken van de auto een nieuw spiegeltje besteld. Een dag nadat dit spiegeltje binnen zou komen maar eens gebeld om te vragen hoe het er voor stond. Hij zou die dag pas in het magazijn binnenkomen dus ik heb gezegd dat ik in dat geval wel langs zou komen. 40 kilometer en 3 kwartier rijden (ik was zo vriendelijk de spiegel van de astra mee terug te nemen) verder bleek dit spiegeltje voor een passat te zijn. Ook deze paste dus niet. Ik laat mij echter niet zomaar uit het veld slaan en probeer zo lang mogelijk positief te blijven. Samen met een vriendelijke medewerkster van de klantenservice een spiegeltje uitgezocht wat waarschijnlijk wel zou passen. Omdat ik het een beetje onzin vond om weer 80 kilometer te rijden voor dit product hebben we afgesproken dat deze bezorgd zou worden bij een postkantoor. Normaal gesproken wordt je overspoeld met emails over waar je bestelling zich bevindt, maar vandaag bleef het echter akelig stil. Ik besloot maar weer eens te bellen en nu bleek dat winparts nog aan het wachten was op een verschil van 3 euro voor mijn bestelling verwerkt zou worden. Dit is nooit tegen mij gezegd toen ik aan de balie stond om dit spiegeltje uit te zoeken en mij in vriendelijk verteld dat het nu wel goed zou komen.
Deze keer had ik echter een zuurpruim aan de telefoon die me niet kon helpen en vond dat ik eerst die 3 euro over moest maken voor ze de bestelling zouden behandelen. Dit nadat er 2 verkeerde spiegels voor me besteld waren, ik de spiegel van de astra keurig geretourneerd heb, ik 80 kilometer gereden heb en inmiddels uren van mijn tijd besteed heb aan het regelen en rijden voor dit product.
Ik heb gezegd dat ik mijn geld graag terug wil en dat wordt nu gedaan. Maar, dit is alleen de kostprijs van het spiegelglas. De verzendkosten worden niet vergoed.
Ik voel mij genaait en bestolen.
Ik ben erg slecht te spreken over deze zeer slechte service!

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 23 Augustus 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad!

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden, waardoor het voor mij niet duidelijk is waar het mis heeft kunnen gaan.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl, n.a.v. deze review?
Ik kijk dan graag even met u mee zodat wij dit wellicht in de toekomst voor kunnen zijn.

Ook zou ik u graag een korting aan willen bieden :)

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Pakje nooit ontvangen

Beoordeling 
 
1.5

Pakje nooit ontvangen. Klantenservice elke dag gecontacteerd maar na 1 week geen oplossing! Slechte service!

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 22 Juli 2019

Goedemiddag Inge,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw pakketje tot op heden nog niet heeft mogen ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling!

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?
Ik kijk dan graag even met u mee en kom graag samen met u tot een oplossing!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Wacht nog steeds.......

Levering 
 
1.0

1 juli besteld. 2 dagen later "status geleverd"...…...volgens Winparts.
Tracking DHL onmogelijk, levering bij BPost niet gebeurd.
Winparts antwoord dat er mogelijk vertragingen zijn bij DHL (om maar iets te zeggen waarschijnlijk).
Vandaag 9 jullie nog niks geleverd....alhoewel onmiddellijk te betalen.
Ondertussen sta ik hier met een defecte wagen te wachten op het onderdeel.....

Ik een illusie rijker en jullie een klant minder....ben benieuwd hoe dit afloopt....

DS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 10 Juli 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw pakket tot op heden nog niet heeft mogen ontvangen.

Het klopt inderdaad dat er grootschalige vertragingen zijn op dit moment bij alle vervoerders, waardoor de mogelijkheid bestaat dat het pakket geen scan heeft ontvangen.
Bij deze laat ik een onderzoek instellen door DHL, om na te gaan waar het mis heeft kunnen gaan en waar het pakketje zich op dit moment bevind.

Wanneer dit onderzoek is afgerond, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Uitermate slechte leveringservice

Beoordeling 
 
2.5

Op 23 /06/2019 bestelde ik een dakkoffer en bijhorende dakdragers van hapro
Leveringsdatum kon ik zelf kiezen dus gekozen voor levering op 2 juli met DHL
Conclusie : Levering op 05/07/2019 na eindeloos bellen naar winparts , en de pakket leverancier ! Pakketten werden zelfs op 2 aparte dagen geleverd , maar niet met Dhl zoals vermeld op de site , wel met dynalogic .
Track en trace zeer onduidelijk , kortom slechte service .
1 ste keer en laatste keer besteld op Winparts

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 08 Juli 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Wat jammer te horen dat u deze ervaring hebt gehad.

Op dit moment is het erg druk in ons magazijn met het verwerken van alle pakketten en ook bij alle postsorteerbedrijven, waardoor het mogelijk is dat de levering iets langer duurt dan verwacht.

Onze excuses voor het ervaren ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Nooit meer, na 3 weken en valse beloftes nog geen pakketje

Beoordeling 
 
2.0

Ik bestelde op een zondagavond 3 artikelen, die volgens de site op voorraad zijn. Betaal extra om ze op woensdagavond te ontvangen. Krijg bevestiging dat het pakketje klaar is. Helaas kwam het niet aan. Na wat gebel en gemail, waarbij ik steeds bericht terug zou ontvangen, maar pas na paar keer ook echt kreeg, bleek het pakketje spoorloos. Ik moest een week wachten, als het er dan nog niet zou zijn, zou het opnieuw worden opgestuurd. Na ruim een week heb ik laten weten dat ik nog steeds niks had. De mededeling van Winparts was dat alles opnieuw direct zou worden opgestuurd. Na 3 dagen krijg ik een mailtje dat 1 van de producten niet meer leverbaar is. Men stelt een alternatief voor. Of ik dat goed vind. Ik ga er mee akkoord. Het pakketje zou direct worden opgezonden. Wederom een kleine week later heb ik nog steeds niks ontvangen.
Ik heb mijn geld terug geëist, en dat heb ik inderdaad terug gekregen. Maar bij dit bedrijf zal ik nooit meer iets bestellen.

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 08 Juli 2019

Goedemiddag Victor,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Wij doen ons uiterste best om bestellingen z.s.m. te leveren.
Wij hebben er daarom voor gekozen om orders rechtstreeks te verzenden vanuit onze leverancier.

Helaas is het zo dat er op dit moment, vanwege de grote drukte bij alle postsorteerbedrijven, vertragingen ontstaan in het 'inscan' proces.
Dat is de reden dat wij er voor kiezen om eerst af te wachten, alvorens wij over kunnen gaan tot het aanmaken van een nieuwe order.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review
 

Winparts informatie

Foto's

IMG-20181027-WA0001
Slijtage remschoen