Winparts reviews

www.winparts.nl
 
8.1 (1501)

1501 Winparts reviews

 
(786)
 
(431)
 
(120)
 
(94)
 
(84)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
94 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Volgorde

Verkeerde adres afhaal punt bezorgd

Beoordeling 
 
4.0

Bestelling te laat geleverd. En op het verkeerde afhaal punt moest er 13 km naar toe rijden aan gegeven punt was 1.5 km. Dat was echt minder.

7T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 22 Januari 2020

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat uw pakket later werd geleverd dan verwacht. Excuses daarvoor.

Echter, wanneer wij het pakket overdragen aan de vervoerder, verwachten wij dat het de volgende dag geleverd zal worden. Wanneer dit niet het geval is, is dit ook voor ons onmacht helaas. De levering is volgens PostNL op het door u opgegeven adres geweest.


Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Zeer slecht!!

Prijs 
 
3.0

Zeer slecht ik ben niet te vreden .
Ik heb nog altijd mijn auto batterij niet gehad ondertussen zijn we 6 dagen verder, op de status staat al afgeleverd maar heb niks ontvangen . Iedere keer als ik reageer krijg ik als antwoord onze excuses daar ben ik vet mee. Ze hebben slechte communicatie met de transport firma .Ik ben niet tevreden en zal nooit meer iets bestellen via deze site winparts.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 27 December 2019

Goedemorgen Serko,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat u uw accu tot op heden nog niet hebt ontvangen! Mijn excuses daarvoor.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?

Aan de hand daarvan kan ik inzien waar het mogelijk mis is gegaan en kan ik u verder helpen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Geen after service en geen hulp.

Beoordeling 
 
3.5

Gewoon niet bestellen want ze hebben zeer slechte after service. Als een product niet goed is dan heb jij gewoon pech gehad en ze gaan je niet helpen. Heel veel andere webshops die veel beter service hebben. Gewoon nooit meer.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 02 December 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt gehad!

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl? Ik kijk dan graag met u mee, naar waar het mogelijk anders kan.

Mijn excuses voor het ongemak en alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

na een week nog geen levering

Beoordeling 
 
4.5

Op donderdag bestelling geplaatst en bevestiging gekregen met order en track en trace nr DHL
Maar tot op heden nog niks ontvangen , Reeds melding gedaan aan klanten service en antwoord bekomen van contactpersoon Martin deze zou dit onderzoeken maar vraagt werkdagen geduld
Dus hopen op een snelle oplossing betaald is het reeds
Mvg DWuyts

WD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 22 November 2019

Goedemorgen Diederik,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat het pakket niet naar verwachting werd geleverd.

Ik heb uw order terug kunnen vinden en zie daarbij inderdaad dat mijn collega een onderzoek heeft ingesteld bij de vervoerder.
Daar hebben wij inmiddels uitslag over ontvangen. Via de mail zal ik u op de hoogte brengen van de uitslag.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Later geleverd dan bevestigd

Beoordeling 
 
4.0

Met spoed een onderdeel nodig en deze via avondlevering laten bezorgen omdat er dan zeker iemand zou zijn. Het zou op een dinsdagavond bezorgd worden. Op dinsdag bleek dat het opeens op woensdag bezorgd zou worden. Gebeld en het enigste wat ze konden doen was de € 1,95 terugstorten van de extra kosten voor de avondlevering. Ik gaf aan dat ik het met spoed nodig had. Woensdagochtend kwam ik erachter dat het pas woensdagavond geleverd ging worden. Weer gebeld en het bleek dat ze de avondlevering niet van de order af konden halen. Dat hadden ze dus ook ff niet verteld. Al met al veel te laat binnen op woensdagavond terwijl het in de orderbevestiging stond dat het dinsdagavond bezorgd zou worden.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 19 November 2019

Goedemorgen Bart,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw pakket niet naar verwachting werd geleverd.

Op het moment dat wij het pakket overdragen aan de vervoerder, verwachten wij dat het volgens afspraak wordt geleverd.

Mijn excuses dat dit bij u niet is gelukt!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Onderdelen op kenteken passen niet! Let op!

Beoordeling 
 
3.8

Ruitenwissers op kenteken besteld, er van uitgaande dat de delen dus passen de verpakking opgeruimd (ondergrondse container dus niet terug te vinden) blijkt dat er verkeerde ruitenwissers gestuurd zijn, helaas kan ik ze niet terug sturen in originele verpakking waardoor ik mijn geld kwijt ben. Slechte service! Let dus op, kentekenen betekend geen garantie op juiste delen.

DE
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 18 November 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de ruitenwissers niet blijken te passen. Het is mij niet geheel duidelijk of hetgeen wat u ontvangen heeft, niet hetgeen betreft wat u bestelt heeft?

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?
Aan de hand daarvan, kan ik nagaan of ik nog iets voor u kan betekenen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
3.5

Wacht intussen al twee weken op mijn pakket! Klantendienst gecontacteerd maar de respons en genomen acties lijken nihil.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 18 November 2019

Hi Manuel,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u het pakket tot op heden nog niet heeft ontvangen.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?
Ik kan dan voor u kijken naar welke stappen er zijn ondernomen en ik los het graag voor u op!

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

pasgarantie??

Beoordeling 
 
4.0

Remschijven en remblokken voor opel astra besteld op kenteken, de remblokken hadden zelfs pas-garantie, wat bleek, de remblokken bleken niet te passen, maar aangezien ik volop bezig was de schijven te vervangen, dus mijn auto buiten gebruik was ben ik snel op de fiets bij een zaak in de buurt om remblokken geweest zodat ik door kon. Volgende dag even gebeld met WP, de remblokken mochten terug, maar de verzendkosten waren voor mij, en de vraag hoe het zat met de pas garantie, nee, alleen omruilen, ik had niet hoeven ruilen als ze gepast hadden, dan was de zaak afgedaan, dus even terug komend op die zogenaamde garantie, zelfs de retour kosten wilde WP niet op zich nemen....dus op deze manier bedenk ik mijn nog een keer, of ik nog eens bij WP koop. En inmiddels hebben ze de pas garantie verwijderd van de site....slim of....

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 15 November 2019

Goedemiddag Erik,

Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat de rem delen niet toepasbaar blijken te zijn.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje kunnen sturen via support@winparts.nl?
Ik zou dan graag even met u mee kijken willen kijken en mogelijk kunnen wij gezamenlijk tot een oplossing komen.

Alvast bedankt!

Het is overigens niet zo dat wij het groene balkje 'pas garantie' van de website hebben verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Erik op 18 November 2019

Even terugkomend op mijn eerdere review, de pasgarantie waarvan ik zei dat die verwijderd was, staat er (nu) gewoon bij, dus hierin heb ik het misschien over het hoofd gezien, maar ondanks de pasgarantie past het nog steeds niet. ;-)

Reageer op deze review

niet goed

Beoordeling 
 
4.3

Mijn bestelling is WP219-269686 3 weken geduurd voor ik alles had.
Mijn auto niet kunnen gebruiken.
Gr P. Bressers

PB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 03 September 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review!
Vervelend om te horen dat uw bestelling destijds vertraging op heeft gelopen.

Ik ga voor u kijken wat er precies is gebeurt en wat ik nog voor u kan betekenen.
Via de mail zal ik hierop terug komen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Waanzin

Beoordeling 
 
4.3

De op,ader was niet meegeleverd waardoor ik het apparaat niet kan gebruiken. Nu willen ze dat ik het hele handeltje geheel terug stuur en dan krijg ik opnieuw alles geleverd. Ik zou zeggen stuur even een oplaadsnoer en zet mij niet aan het werk. WAARDELOZE MANIER VAN DOEN

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Winparts op 23 Augustus 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te lezen dat de oplader niet bij uw power jumper werd geleverd.

Op het moment dat er opgevraagd is dat wij de lader na konden leveren, heeft u ons laten weten dat er meer mis was met het apparaat.
Daarop hebben wij, in overleg met u, een omruiling aangemaakt.
Zo kunt u een compleet nieuwe power jumper ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sandra

M Snoek op 24 Augustus 2019

Nu moeten jullie niet gaan jokkebrokken. De oplader mist, meer niet!!!

Verbazingwekkend dat jullie een reactie als dit geven terwijl we beiden weten dat het anders is. Ik kan de mailwisseling online zetten?

Reageer op deze review
94 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Winparts informatie

Foto's

IMG-20181027-WA0001
Slijtage remschoen