Ziengs

www.ziengs.nl
 
5.2 (8)
ziengs

Ziengs is een familiebedrijf dat al ruim 65 jaar actief is in de schoenenbranche. De 77 Ziengs winkels bieden een ruim assortiment merkschoenen voor zowel mannen, vrouwen en kinderen. De ervaren winkelmedewerkers geven altijd persoonlijk en deskundig advies op het gebied van voeten, schoenen en onderhoudsproducten. Ziengs komt nu ook met een webwinkel; hier bestelt u eenvoudig en snel uw schoenen voor elke gelegenheid. De schoenen worden vervolgens gratis en binnen twee werkdagen thuisbezorgd.

Ziengs informatie

Algemene informatie

Merken
  • Timberland
  • Esprit
  • Gaastra
  • Mexx
  • S. Oliver
Productgroepen
  • kinderschoenen
  • tassen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
Levertijd
binnen twee werkdagen
Verzendkosten
gratis
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Bancontact / MisterCash
Telefoonnummer
05920379388

8 Ziengs reviews

9-10 punten
 
(2)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(1)
3-5 punten
 
(1)
1-3 punten
 
(4)
Beoordeling 
 
5.2
Bestellen 
 
6.5
Levering 
 
6.0
Service 
 
3.3
Prijs 
 
5.0
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Waardeloze service. Munich Kinderschoenen na 2 maanden totaal versleten

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloze service. Twee maanden geleden schoenen gekocht voor mijn zoontjes. De oudste trok na twee maanden de klittenband kapot van zijn Munich schoenen. De jongste had zijn Vingino schoenen slechts 2 dagen aan en doen viel het ijzeren clipje waar de klittenband doorheen gaat er af. Nog naar de winkel gegaan om het te laten herstellen, maar dit ging helaas niet lukken. Schoenen waren in de sale gekocht.Winkelmedewerker stelde voor om ze om te rullen voor een ander paar. Maar dan wel voor de volledige nieuwe prijs (want nieuwe collectie). Ik vraag gewoon om een vervanging, maar dat konden ze niet leveren. Met een gezin ben je al druk genoeg om elke keer naar de winkel te rennen. Dit soort retailers snappen echt niets van goede services. Ik heb daarna nog even gebeld met het Ziengs hoofdkantoor, maar die reageerden hetzelfde.

Dit is de eerste en gelijk de laatste keer dat we hier schoenen hebben gekocht. Bij Ziengs kunnen ze nog iets leren van de Service bij bedrijven als Omoda, Kids by Smits (Oosterbeek) en Amazon.

Besteld product
B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Shoesme

Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik heb in december 2017 een paar Shoes-me laarsjes voor mijn dochter online gekocht
Binnen een maand was de hele voorkant los en de spekzool kon je indrukken.
Duidelijk een productiefout.
Ik wilde mijn geld terug omdat ik inmiddels nieuwe schoenen had gekocht.
Dit deden ze niet en de schoenen werden opgestuurd voor reparatie.
Belachelijk voor schoenen van 90 euro nog geen maand oud.
Om een lang verhaal kort te maken toch een paar nieuwe gekregen.
Met nog een mededeling van de verkoper de zooltjes eruit te halen iedere avond want in transpiratie zweet zitten toch zulke rare stoffen die het leer kunnen aantasten ja ja ?
Ik had liever mijn geld terug gehad.
Ik vind dat een slechte service.
Ik koop voortaan mijn schoenen bij Zalando daar doen ze niet zo moeilijk.

SM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Trap er letterlijk en figuurlijk niet in!

Tamaris winkel in Amersfoort: Aangeboden wellnessbonnen om een tweede paar schoenen extra aan te schaffen (u ontvangt dan een wellnessbon) blijken bij thuiskomst niet te werken. Vanuit de klantenservice, Sanne van der Velde, is er na welgeteld één bericht radiostilte ontstaan. Wij voelen ons opgelicht!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Service 
 
1.0

Ziegns Veenendaal en ede, jammer genoeg een hele slechte ervaring om kinderschoenen te kopen.

- lang wachten voordat je geholpen word.
- je moet zelf op ze afstappen als he een vraag hebt.
- word je eindelijk geholpen worden de schoenen naast je dochter neergezet en weg zijn ze weer.
- heb je een leuke schoen werkt de rits slecht hebben ze een oplossing om het lipje eraf te knippen, maar dan moet je ze eerst ff afrekenen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Geld retour service

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Schoenen gekocht. 14 dagen later kwam folder in de brievenbus waarin dezelfde schoenen stonden met € 30,00 korting.
Telefonisch contact opgenomen met winkel in Veenendaal. Kon gelijk € 30,00 op halen. Vriendelijke medewerkers.
Prima service Ziengs Veenendaal.

HN
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Super service

Beoordeling 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Vlak voor de kerst was ik met mijn gezin op vakantie in Oosterhout. Tijdens een dagje winkelen kochten wij 3 paar schoenen bij Ziengs in Breda. Eenmaal thuis in ons vakantiehuisje ontdekte ik dat er verkeerd was afgerekend..... Namelijk 20 euro teveel. Gelijk telefonisch contact gezocht met de winkel. Direct bood men aan om het teveel betaalde bedrag terug te betalen. Wij stelden voor om het geld de volgende dag te komen ophalen maar daar wilde de verkoper niets van weten...... Wij hadden tenslotte vakantie!!!!!! Hij bood aan om het geld bij ons langs te komen brengen!!! En zo geschiedde...... De andere ochtend stond de verkoper op ons vakantiepark met de 20 euro En een busje lederspray gratis..... Voor het ongemak!!!! Dat is toch wel een heeeeeeeel bijzonder goede service!!!!!!!! Top Ziengs!!!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Service 
 
1.0

Vanavond (koopavond) hebben we geprobeerd een paar schoenen voor ons zoontje van elf bij Ziengs in Putten te kopen. Ook mijn vrouw had een paar schoenen nodig.
Na zelf een paar kinderschoenen te hebben gekozen en gepast (het was redelijk druk, de drie medewerkers waren anderen aan het helpen) wilden we graag de tweede schoen hebben om te passen. Na een tijdje gewacht te hebben op hulp zijn we naar de kassa gelopen om hulp te vragen. Na tien minuten met een schoen in de hand bij de kassa gewacht te hebben op een medewerker die met een bekende over koetjes en kalfjes aan het kletsen was hebben we de winkel verlaten.
In het verleden heb ik ook meerdere malen schoenen bij deze zaak gekocht. Dat zal ik in de toekomst niet meer doen.
Uiterst slechte bediening. Volgende keer gaan we naar een winkel waar je wel fatsoenlijk behandeld wordt.

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

IN DE WINKEL WERD IK BOD GEHOLPEN; MEDEWERKER WAS ONVRIENDELIJK EN TOEN IK HET HAD OVER EEN PRIJSVERSCHIL BIJ DE CONCURRENT KREEG IK ZO'N OPMERKING DAT IK DE WINKEL BEN UITGELOPEN! Slechte zaak!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 3 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Heel slechte ervaring, met name met de service in de winkel zelf.
Kinderschoenen gingen na 8 dagen dragen kapot (!)
Terug gebracht, maar we konden geen andere paar krijgen of geld terug. Nee, schoenen zijn naar reparaties opgestuurd. Schoenen zullen gelijmd worden.
Fijn zeg, en waar mag mijn kind de andere dagen op lopen?!

Ik ben van mening dat de kwaliteit van schoenen voldoet niet en dat ik het echt heb om geld teruggave.

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Marco op 07 Maart 2015

Dat recht heb je niet. Welke mening je ook hebt. Het enige recht dat je hebt is dat de partij waarbij je een ondeugelijk product koopt deze fout hersteld. Dit hebben ze goed gedaan.

Reageer op deze review